Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vnímania kávového reťazca Costa Coffee v Českej republike

Analýza vnímania kávového reťazca Costa Coffee v Českej republike

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katarína Pálová
Šetření:06. 03. 2012 - 10. 03. 2012
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Analýza vnímania kávového reťazca v Českej republike za pomomoci marketingových nástrojov 5P, v jednotlivých otázkach bude zakomponované product, price, place, promotion and people.

Odpovědi respondentů

1. Poznáte spoločnosť Costa Coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4990,74 %90,74 %  
nie59,26 %9,26 %  

Graf

2. Kde sa stretávate s marketingovou komunikáciou (reklamou/promotion) spoločnosti Costa Coffee

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklamné logá, smerovky2546,3 %46,3 %  
iné1731,48 %31,48 %  
časopisy, noviny1120,37 %20,37 %  
workshopy11,85 %1,85 %  

Graf

3. Pomer ceny a kvality v kaviarniach Costa Coffee

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena je úmerná kvalite3157,41 %57,41 %  
kvalita neodpovedá cene - kvalita je nižšia1222,22 %22,22 %  
neviem1120,37 %20,37 %  

Graf

4. Z akého dovodu navštevujete kaviarne Costa Coffee?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá káva2342,59 %42,59 %  
iné1120,37 %20,37 %  
stretnutie s priateľmi916,67 %16,67 %  
príjemné prostredie611,11 %11,11 %  
sympatický personál47,41 %7,41 %  
internet11,85 %1,85 %  

Graf

5. Ktoré ďalšie kaviarne navštevujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné2138,89 %38,89 %  
Starbucks1425,93 %25,93 %  
MC Café1018,52 %18,52 %  
Paul611,11 %11,11 %  
Emporio Cafe35,56 %5,56 %  

Graf

6. Cena produktov Costa Coffee v porovnaní s konkurenciou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je zrovnateľná s konkurenciou 2953,7 %53,7 %  
je vyššia než u konkurencie1629,63 %29,63 %  
neviem916,67 %16,67 %  

Graf

7. Identifikačné údaje - pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4379,63 %79,63 %  
muž1120,37 %20,37 %  

Graf

8. Vek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 rokov3972,22 %72,22 %  
26 - 45 rokov1222,22 %22,22 %  
46 - 65 rokov35,56 %5,56 %  

Graf

9. Vaše zamestnanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent3157,41 %57,41 %  
zamestnaný 2037,04 %37,04 %  
materská dovolenka23,7 %3,7 %  
nezamestnaný11,85 %1,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Ktoré ďalšie kaviarne navštevujete?

  • odpověď jiné:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 7. Identifikačné údaje - pohlavie

6. Cena produktov Costa Coffee v porovnaní s konkurenciou

  • odpověď je zrovnateľná s konkurenciou :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi časopisy, noviny na otázku 2. Kde sa stretávate s marketingovou komunikáciou (reklamou/promotion) spoločnosti Costa Coffee

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Poznáte spoločnosť Costa Coffee?

2. Kde sa stretávate s marketingovou komunikáciou (reklamou/promotion) spoločnosti Costa Coffee

3. Pomer ceny a kvality v kaviarniach Costa Coffee

4. Z akého dovodu navštevujete kaviarne Costa Coffee?

5. Ktoré ďalšie kaviarne navštevujete?

6. Cena produktov Costa Coffee v porovnaní s konkurenciou

7. Identifikačné údaje - pohlavie

8. Vek

9. Vaše zamestnanie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Poznáte spoločnosť Costa Coffee?

2. Kde sa stretávate s marketingovou komunikáciou (reklamou/promotion) spoločnosti Costa Coffee

3. Pomer ceny a kvality v kaviarniach Costa Coffee

4. Z akého dovodu navštevujete kaviarne Costa Coffee?

5. Ktoré ďalšie kaviarne navštevujete?

6. Cena produktov Costa Coffee v porovnaní s konkurenciou

7. Identifikačné údaje - pohlavie

8. Vek

9. Vaše zamestnanie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pálová, K.Analýza vnímania kávového reťazca Costa Coffee v Českej republike (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-vnimania-kavoveho-re.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.