Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza využití produktů a spokojenosti zákazníků České spořitelny

Analýza využití produktů a spokojenosti zákazníků České spořitelny

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Nemčoková
Šetření:14. 10. 2013 - 21. 10. 2013
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítám Vás u našeho dotazníku, který nám pomůže vytvořit podklad pro semestrální práci. Tento průzkum se zabývá výhradně zákazníky České spořiteny a zjišťuje jejich spokojenost. 

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 2, ženaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4270 %70 %  
muž1830 %30 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [18 – 26otázka č. 3, 27 – 35otázka č. 3, 36 – 44otázka č. 3, 45 a víceotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 263558,33 %58,33 %  
27 – 351220 %20 %  
36 – 44915 %15 %  
45 a více46,67 %6,67 %  

Graf

3. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentotázka č. 4, pracujícíotázka č. 4, nezaměstnanýotázka č. 4, důchodceotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující3761,67 %61,67 %  
student1830 %30 %  
nezaměstnaný46,67 %6,67 %  
důchodce11,67 %1,67 %  

Graf

4. Využili jste někdy jakoukoliv bankovní službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5896,67 %96,67 %  
ne23,33 %3,33 %  

Graf

5. Proč jste si vybrali Českou spořitelnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [dlouholetá tradiceotázka č. 6, doporučení od známéhootázka č. 6, výhodné produktyotázka č. 6, jinéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dlouholetá tradice2338,33 %38,33 %  
doporučení od známého2135 %35 %  
jiné1321,67 %21,67 %  
výhodné produkty35 %5 %  

Graf

6. Jste spokojeni s nabídkou bankovních služeb od České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, spíše anootázka č. 7, spíše neotázka č. 7, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3660 %60 %  
ano1016,67 %16,67 %  
ne813,33 %13,33 %  
spíše ne610 %10 %  

Graf

7. Jaké produkty byste využili v případě potřeby z nabízených produktů ČS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kontokorentní úvěrotázka č. 8, Spotřebitelský úvěrotázka č. 8, Hypoteční úvěrotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypoteční úvěr2338,33 %38,33 %  
Spotřebitelský úvěr2135 %35 %  
Kontokorentní úvěr1626,67 %26,67 %  

Graf

8. Máte zřízen bankovní účet u ČS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4778,33 %78,33 %  
ne1321,67 %21,67 %  

Graf

9. Jste spokojeni s výší bankovních poplatků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, spíše anootázka č. 10, spíše neotázka č. 10, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2643,33 %43,33 %  
ne2033,33 %33,33 %  
spíše ano915 %15 %  
ano58,33 %8,33 %  

Graf

10. Máte zřízen Internet – Banking?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4981,67 %81,67 %  
ne1118,33 %18,33 %  

Graf

11. Jste s touto službou spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, spíše anootázka č. 12, spíše neotázka č. 12, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3468 %56,67 %  
spíše ano1224 %20 %  
ne36 %5 %  
spíše ne12 %1,67 %  

Graf

12. Jste z Příbrami a okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4575 %75 %  
ano1525 %25 %  

Graf

13. Jste spokojeni s pobočkou ČS v Příbrami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, spíše anootázka č. 14, spíše neotázka č. 14, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1157,89 %18,33 %  
spíše ano421,05 %6,67 %  
spíše ne210,53 %3,33 %  
ne210,53 %3,33 %  

Graf

14. Upřednostnili byste více poboček v Příbrami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1578,95 %25 %  
ano421,05 %6,67 %  

Graf

15. Jste spokojeni s pracovníky ČS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, spíše anootázka č. 16, spíše neotázka č. 16, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano3253,33 %53,33 %  
ano1931,67 %31,67 %  
ne58,33 %8,33 %  
spíše ne46,67 %6,67 %  

Graf

16. Přemýšleli jste, zda byste chtěli přejít k jiné bance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3355 %55 %  
ne2745 %45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 18 – 26:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 3. Jste:

3. Jste:

  • odpověď pracující:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27 – 35 na otázku 2. Věk:

12. Jste z Příbrami a okolí?

  • odpověď ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Jste spokojeni s pobočkou ČS v Příbrami?

14. Upřednostnili byste více poboček v Příbrami?

  • odpověď ne:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Jste spokojeni s pobočkou ČS v Příbrami?

16. Přemýšleli jste, zda byste chtěli přejít k jiné bance?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Jste spokojeni s pobočkou ČS v Příbrami?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Věk:

3. Jste:

4. Využili jste někdy jakoukoliv bankovní službu?

5. Proč jste si vybrali Českou spořitelnu?

6. Jste spokojeni s nabídkou bankovních služeb od České spořitelny?

7. Jaké produkty byste využili v případě potřeby z nabízených produktů ČS?

8. Máte zřízen bankovní účet u ČS?

9. Jste spokojeni s výší bankovních poplatků?

10. Máte zřízen Internet – Banking?

11. Jste s touto službou spokojeni?

12. Jste z Příbrami a okolí?

13. Jste spokojeni s pobočkou ČS v Příbrami?

14. Upřednostnili byste více poboček v Příbrami?

15. Jste spokojeni s pracovníky ČS?

16. Přemýšleli jste, zda byste chtěli přejít k jiné bance?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Věk:

3. Jste:

4. Využili jste někdy jakoukoliv bankovní službu?

5. Proč jste si vybrali Českou spořitelnu?

6. Jste spokojeni s nabídkou bankovních služeb od České spořitelny?

7. Jaké produkty byste využili v případě potřeby z nabízených produktů ČS?

8. Máte zřízen bankovní účet u ČS?

9. Jste spokojeni s výší bankovních poplatků?

10. Máte zřízen Internet – Banking?

11. Jste s touto službou spokojeni?

12. Jste z Příbrami a okolí?

13. Jste spokojeni s pobočkou ČS v Příbrami?

14. Upřednostnili byste více poboček v Příbrami?

15. Jste spokojeni s pracovníky ČS?

16. Přemýšleli jste, zda byste chtěli přejít k jiné bance?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Nemčoková, K.Analýza využití produktů a spokojenosti zákazníků České spořitelny (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://analyza-vyuziti-produktu-a-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.