Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýzy nabídek last-minute a first-minute zájezdů do vybrané destinac
Analýzy nabídek last-minute a first-minute zájezdů do vybrané destinac
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Bulínová |
---|---|
Šetření: | 20. 03. 2013 - 27. 03. 2013 |
Počet respondentů: | 83 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.28 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:21 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, pro
sím o vyplnění tohoto dotazníku. Cílem práce je zhodnotit nabídku first-minute a last-minute zájezdů a poptávku po first-minute a last-minute zájezdech na českém trhu do vybrané destinace a jejich výhodnost ve srovnání se standardní nabídkou. předem děkuji
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 62 | 74,7 % | 74,7 % |
muž | 21 | 25,3 % | 25,3 % |
2. Věková skupina
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-29 | 60 | 72,29 % | 72,29 % |
do 20 | 9 | 10,84 % | 10,84 % |
39-47 | 7 | 8,43 % | 8,43 % |
30-38 | 4 | 4,82 % | 4,82 % |
48-56 | 2 | 2,41 % | 2,41 % |
57 a více | 1 | 1,2 % | 1,2 % |
3. Využíváte nabídku first minute a last minute zájezdů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 62 | 74,7 % | 74,7 % |
ne | 21 | 25,3 % | 25,3 % |
4. Jaké nabídce dáváte přednost?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
last minute | 68 | 91,89 % | 81,93 % |
first-minute | 6 | 8,11 % | 7,23 % |
5. Proč dáváte přednost právě téhle nabídce?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
bývá výhodnější
caste nemoci tak kupujem na posledni chvilucka
cena
cena
cena, časová flexibilita
cenová výhoda, zkušenost
Ceny zájezdů last minute jsou nižší.
časové vytížení mi neumožňuje si dovolenou plánovat předem
dává mi to pocit volnosti a adrenalinu
dobrá cena
Dovolenou přes CK si vybírám na poslední chvíle, jiné dovolené organizuji sama
Chci se zkrátka sebrat a odjet do tří dnů. Většinou když něco plánuji několik měsíců předem, tak se to pak pokazí.
je levnější
Je to lepší na plánování, levnější.
je to levnější
Je to levnější.
je to pro mě lepší
jistota zájezdu v daném termínu, plánování dovlené kvůli práci atd.
Jsem nerozhodný do poslední chvíle, mám radši rychle rozhodnutí a následně rychlý odjezd
kreativita. Jedu někam, kde jsem to vůbec neplánoval.
kvůli významnější slevě
levnejsi, vetsinou hledam az kdyz mam cas
Levnější ceny
levnější zájezdy
mám jistotu kdy pojedu, půl roku dopředu nic nevím
Možné rozhodnutí na poslední chvílipodle toho, jak máme čas, jaké je v destinaci počasí atd, lepší cena.
Myslím si, že je levnější
nejsem si jista, jestli za půl nebo více roku nebudu nemocná nebo tak něco
nemusím plánovat dlouho dopředu a pak se obávat, že mi to něco překazí
nemusím se vázat dopředu
Nemůžu si naplánovat dovolenou dlouho dopředu
neplanuji moc predem
nerad plánuji dopředu
nevím
Nikdy nevím, kdy budu moci jet a nemám dostatek financí, abych si zájezd koupila dopředu
Nižší cena
nižší cena; rychlý odjezd, nemusím plánovat dlouho dopředu
odjezd na poslední chvíli z důvodů : nebudou-li nějaké zdravotní komplikace, rizika stávek v destinaci ev. podle počasí
Protoze si mohu vybrat z velke nabidky destinaci a hotelu
protože je to levné a časovým možnostem pro mě výhodné
protože je velmi levná a protože nikdy nevím moc dopředu, kdy na jakou dovolenou pojedu
protože mi přijde jednodušší se na poslední chvíli domluvit a vybrat si konkrétní destinaci se slevou.... Díky zaměstnání a jiným povinnostem, nejsem schopná příliš dopředu plánovat
Protože nerada plánuji věci příliš dopředu
Protože nevim kdy pojedu.
Protože to vyjde levněji
Rozhoduji se na poslední chvíli
slevy se mi zdají být výraznější
Špatně dlouhodobě plánuji a sleva last minute je často prémií za rozhodování na poslední chvíli.
U first minute nevím jak bude čas, jestli se neco neprihodi..
vetsinou se rozhoduji na posledni chvili
Většinou se o dovolené rozhoduji na poslední chvíli
Vím o ní dříve
Vim přesně, kdy mám volno a kdy můžu odjet
výběr zájezdu předem a sleva zároveň (u last minute není jisté, zda bude na výběr destinace, kam chci je)
Výhodná cena
výhodné doplňky k zájezdu, např. 20% sleva, parkování na letišti zdarma, jeden fakultativní výlet zdarma, preferované sedadlo v letadle..
výhodnější
Výhodnější, mohu se okamžitě rozhodnout
Z hlediska časové flexibility - nemusím měsíce dopředu řešit, kdy pojedu na dovolenou a významným plusem této nabídky je výhodnější cena.
zájezd s kvalitními službami za mnohem nižší ceny
6. Navštívili jste někdy Španělsko s využitím nabídky first-minute nebo last-minute?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 70 | 84,34 % | 84,34 % |
ano | 13 | 15,66 % | 15,66 % |
7. Myslíte si, že se vyplatí využívat nabídek first-minute a last-minute do této destinace?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 74,32 % | 66,27 % |
nevím | 5 | 6,76 % | 6,02 % |
ne | 4 | 5,41 % | 4,82 % |
Myslím si, že se to vyplatí do kterékoliv destinace | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
tahle otázka je položená naprosto nesmyslně, jelikož když odpovim na 6. otázku ne, tak na todle nemůžu odpovídat | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
Španělsko mne neoslovuje. | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
nevím ale asi ano | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
netuším | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
nikdy jsem je nezkoumala | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
zalezi na nabidce | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
nemohu posoudit | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
nikdy jsem nezkoumal | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
nevim, obcas | 1 | 1,35 % | 1,2 % |
8. V čem si myslíte, že jsou tyto nabídky výhodné?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
cena
Cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena
cena v poměru k nabízeným službám
cena, čas, místo
Cena, poměrně velký výběr, flexibilita
cena, ušetření času, bezstarostnost
cenou
Cenou.
Člověk ušetří dost peněz na rozdíl od koupi klasického zájezdu
díky výhodné ceně
dobrá cena
first minute - široký výběr destinací, hotelů, termínů last minute - velmi výhodná cena
I přesto, že se jedná o zaplacení dovolené na poslední chvíli je ještě k tomu ceny snížená.
je to levnější
Je to levnější.
Je to levnější.
Jiz jsem odpovedela v minule otazce
jsou levné
Jsou levnější
jsou levnější
Jsou levnější
jsou levnější
jsou levnější, ale není žádný výběr hotelů - dobrých
Každá last minute je výhodná
lepší cena
Lepší cena
lepší ceny
Lepší ceny.
levné
Levnější
levnější cena
levnější ubytování
Levnější, a většinou jídlo 3x denně
Levný
máte jistotu, že bude místo tam kam chcete, můžete si vše potřebné s sebou dopředu nakoupit a zařídit, můžete si vzít dovolenou dopředu, cena, nabízene doplnkové sluzby zdarma...- first miniute last - kladem je cena
mega levný
nabídka odpovídá ceně
Některé zájezdy těsně před začátkem mohou být prodávány za lepší ceny, jelikož místa by jinak stejně propadla
Nemyslím si to
Nemyslím, že jsou výhodné, je to nejistota
nikdy jsem je nezkoumala
nizsi cena
nižší cena
nižší cena
Nižší cena
nižší cena, možnost rozhodnout se na poslední chvíli
nižší cena? aspon se tak prezentují..
nižší ceny a navíc u first-minute i větší nabídka hotelů ...
Peníze..
sleva
slevy
snad cenou, pohodlim
Snížení ceny
snížení nákupní ceny
sou levnější ne .. to jsou otázky teda :))
Stejně jako v ostatních destinacích, kvůli nižší ceně.
určitě finanční výhodnost
určitě lepší cena
úspora peněz
V ceně
v ceně
v ceně
v ceně
v ceně
v ničem
ve slevě
vetsinou nejsou az zas tak vyhodne
Výhodná cena
výhodná cena, krátká doba objednání
z finančního hlediska
zjistíte si vše co nabízejí, kam se podíváte za jakou cenu je to asi i průvodcem starají se o vás a nemusíte se asi bát někde, že se ztratíte je vše zorganizované a naplánované dopředu. Víte na čem jste a za čím jedete
9. Dáváte přednost takto zvýhodněným zájezdům před standartní nabídkou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 71 | 85,54 % | 85,54 % |
ne | 12 | 14,46 % | 14,46 % |
10. Připadá Vám, že je na českém trhu dostatek zvýhodněných nabídek při cestování do Španělska?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 27 | 36 % | 32,53 % |
ne | 25 | 33,33 % | 30,12 % |
nevím | 11 | 14,67 % | 13,25 % |
Nevím, o Španělsko jsem se zatím nezajímala | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
Nevím, o Španělsko samé se nlíže nezajímám | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
mě španělsko nezajímá :)) | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
netuším | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
ano, ale celkem rychle ubývají | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
nevím. Nesleduji cesty do Španělska | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
příliš nesleduji, do Španělska jsem se zatím nechystala | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
nevím nikdy jsem cestu do Španělska nevyhledávala | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
nevim o Spanelsko se nezajimam | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
nesleduji to | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
Nedokážu posoudit | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
Nevím, nesledoval jsem | 1 | 1,33 % | 1,2 % |
11. Máte svou oblíbenou cestovní kancelář?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 45 | 54,22 % | 54,22 % |
ano | 38 | 45,78 % | 45,78 % |
12. Pokud ano, která to je?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Exim Tours | 13 | 38,24 % | 15,66 % |
Čedok | 5 | 14,71 % | 6,02 % |
Blue Style | 5 | 14,71 % | 6,02 % |
Alexandria | 3 | 8,82 % | 3,61 % |
Fischer | 3 | 8,82 % | 3,61 % |
Blue style, Exim, Čedok, | 1 | 2,94 % | 1,2 % |
Student Agency, Invia | 1 | 2,94 % | 1,2 % |
Je jich více, ale preferuji Exim tours.. ovšem když je v last minute lákavější nabídka od jiné CK, tak se změně nebráním | 1 | 2,94 % | 1,2 % |
Dezka | 1 | 2,94 % | 1,2 % |
neřeknu :-), ale je malá | 1 | 2,94 % | 1,2 % |
13. Využijete tyto nabídky i v případě dalšího zajezdu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 45,95 % | 20,48 % |
spíš ano | 17 | 45,95 % | 20,48 % |
spíš ne | 2 | 5,41 % | 2,41 % |
ne | 1 | 2,7 % | 1,2 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.