Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Animovaná reklama

Animovaná reklama

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Jandová
Šetření:24. 10. 2011 - 31. 10. 2011
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):5 / 5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den!

Ráda bych Vás požádala o vyplnění pár otázek, týkajících se animované reklamy. Vámi zodpovězené otázky budou sloužit jako podklad k seminární práci, kterou píši pod názvem Animace v reklamě. Předem děkuji ...

Odpovědi respondentů

1. Máte rádi animovanou reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4876,19 %76,19 %  
ne1523,81 %23,81 %  

Graf

2. Jakou animovanou reklamu si vybavíte jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
redbull57,94 %7,94 %  
vodafone57,94 %7,94 %  
nevím46,35 %6,35 %  
red bull34,76 %4,76 %  
fanta34,76 %4,76 %  
žádnou34,76 %4,76 %  
jupík23,17 %3,17 %  
Vodafone Kecky23,17 %3,17 %  
oscillococcinum11,59 %1,59 %  
Kinder,čokoláda a mléko11,59 %1,59 %  
ostatní odpovědi reklama na redbull se zebrou
na coca-colu
momentálně bohužel žádnou
Kinder
margarín pro děti
vubec netusim
na auto - toyota
coca-cola
pes
Kecky
alza.cz
Masarykovy debaty
orbit
na Red Bull, ale není to tím, že byla nejlepší
Houbičky od Vodafonu
předěl - ,,vajíčko" :D Jinak asi mobilní operátoři
na kapky proti kasli
REDBUL
pokemon
rebull
nevím, nevybavuji si žádnou, nedívám se na ně.
Peugot - digitální animace
Tic tac, Brumík
českomoravská stavební spořitelna
ciniminis
nevybavuji si
Coca Cola
oscilococcinum
hypobanka
na léky
na oscillococcinum
O2
bobík
vodafone - kecky
3453,97 %53,97 % 

Graf

3. Čím Vás animovaná reklama většinou zaujme?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipem69,52 %9,52 %  
zpracováním23,17 %3,17 %  
animací23,17 %3,17 %  
provedením23,17 %3,17 %  
nevím23,17 %3,17 %  
ničím23,17 %3,17 %  
grafické ztvárnění11,59 %1,59 %  
frekvenci vysilani :D11,59 %1,59 %  
grafikou, vtipem11,59 %1,59 %  
hezcí účinkující11,59 %1,59 %  
ostatní odpovědi pointou
vtipný zpracováním
vtipnostem a nápadem.
kreativností
neotřelostí, vtipem
zvířata
barevnym sladenim
vtipem,barvami
barevnost
vtipností
_
hlasem, hudbou
grafickou podobou
postavy
Vtipem, originální grafikou, vlastním příběhem
Vtipným tématem
barevností
nelibi se mi
je hloupá
barevnosti, uřvaností apod.
vtipný komentář
efektama
postavickami
Nejsou vtipné, většinou jsou trapné
Grafikou
kreativitou
námětem
vtipný nápad
Je bez afektovaných herců.
nezaujme
vtipem a nápadem
nápadem
vtipným příběhem
Je jiná.
ničím, nelíbí se mi
Vzhledem, nápadem
nápad
líbivými postavičkami
vtip
Nápaditost
námětem, provedením, vtipnými háškami
hudbou
grafika, vtip
4368,25 %68,25 % 

Graf

4. Přiměje Vás k tomu, abyste o reklamovaný výrobek/službu projevili zájem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3555,56 %55,56 %  
nevím2234,92 %34,92 %  
ano69,52 %9,52 %  

Graf

5. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5384,13 %84,13 %  
muž1015,87 %15,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte rádi animovanou reklamu?

4. Přiměje Vás k tomu, abyste o reklamovaný výrobek/službu projevili zájem?

5. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte rádi animovanou reklamu?

4. Přiměje Vás k tomu, abyste o reklamovaný výrobek/službu projevili zájem?

5. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandová, L.Animovaná reklama (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://animovana-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.