Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kadeřnické služby

Kadeřnické služby

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiřina Kašparová
Šetření:12. 01. 2014 - 19. 01. 2014
Počet respondentů:164
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.26
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:91,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka střední školy podnikatelské a ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku pro účely praktické části mé diplomové práce na téma " Úspěšnost otevření nového kadeřnictví". Cílem daného dotazníku je zjistit zájem o kadeřnické služby. 

Dotazování je zcela anonymní. Výsledky průzkumu použiji ve své diplomové práci.

Děkuji Vám za Vaši ochotu a spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13783,54 %83,54 %  
muž2716,46 %16,46 %  

Graf

2. Patříte do věkové skupiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 30 let12375 %75 %  
30- 60 let3923,78 %23,78 %  
více než 60 let21,22 %1,22 %  

Graf

3. Jak často navštěvujete kadeřnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl5734,76 %34,76 %  
1x za 2 měsíce5030,49 %30,49 %  
méně než 1x do roka2615,85 %15,85 %  
1x do roka1710,37 %10,37 %  
minimálně 1x měsíčně148,54 %8,54 %  

Graf

4. Zašli jste někdy do kadeřnického salonu, který neznáte, protože vás zaujal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9658,54 %58,54 %  
ano6841,46 %41,46 %  

Graf

5. Kolik jste ochotni investovat do nového účesu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena do 500 Kč5936,88 %35,98 %  
žena do 1000 Kč5936,88 %35,98 %  
muž do 200 Kč2012,5 %12,2 %  
žena nad 1000 Kč1811,25 %10,98 %  
muž nad 500 Kč42,5 %2,44 %  

Graf

6. Nakupujete značkové kosmetické přípravky na vlasy určené přímo pro kadeřnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12274,39 %74,39 %  
ano4225,61 %25,61 %  

Graf

7. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli "ano", kde tyto výrobky nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kadeřnictví2758,7 %16,46 %  
v e-shopu1839,13 %10,98 %  
jinde715,22 %4,27 %  

Graf

8. V kolik hodin ráno by měl kadeřnický salon otevírat, aby Vám to vyhovovalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v 8 hodin11771,34 %71,34 %  
v 7 hodin3018,29 %18,29 %  
v 6 hodin1710,37 %10,37 %  

Graf

9. V kolik hodin nejpozději večer by Vás ještě měl kadeřnický salon přijmout, aby Vám to vyhovovalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v 18 hodin5935,98 %35,98 %  
v 19 hodin5835,37 %35,37 %  
ve 20 hodin4728,66 %28,66 %  

Graf

10. Šli byste do kadeřnického salonu v sobotu nebo v neděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v sobotu i v neděli9155,49 %55,49 %  
ano, v sobotu4728,66 %28,66 %  
ne, nevyužil(a) bych2615,85 %15,85 %  

Graf

11. Využili byste službu "Kadeřník až k Vám domů"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9557,93 %57,93 %  
ano6942,07 %42,07 %  

Graf

12. Jakou vlasovou kosmetiku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jinou6237,8 %37,8 %  
je mi to jedno4326,22 %26,22 %  
Loréal2716,46 %16,46 %  
Schwarzkopf2414,63 %14,63 %  
Wella53,05 %3,05 %  
Goldwel31,83 %1,83 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste muž nebo žena?

  • odpověď muž:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž do 200 Kč na otázku 5. Kolik jste ochotni investovat do nového účesu?

6. Nakupujete značkové kosmetické přípravky na vlasy určené přímo pro kadeřnictví?

  • odpověď ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kadeřnictví na otázku 7. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli "ano", kde tyto výrobky nakupujete?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v e-shopu na otázku 7. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli "ano", kde tyto výrobky nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste muž nebo žena?

2. Patříte do věkové skupiny:

3. Jak často navštěvujete kadeřnictví?

4. Zašli jste někdy do kadeřnického salonu, který neznáte, protože vás zaujal?

5. Kolik jste ochotni investovat do nového účesu?

6. Nakupujete značkové kosmetické přípravky na vlasy určené přímo pro kadeřnictví?

7. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli "ano", kde tyto výrobky nakupujete?

8. V kolik hodin ráno by měl kadeřnický salon otevírat, aby Vám to vyhovovalo?

9. V kolik hodin nejpozději večer by Vás ještě měl kadeřnický salon přijmout, aby Vám to vyhovovalo?

10. Šli byste do kadeřnického salonu v sobotu nebo v neděli?

11. Využili byste službu "Kadeřník až k Vám domů"?

12. Jakou vlasovou kosmetiku preferujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste muž nebo žena?

2. Patříte do věkové skupiny:

3. Jak často navštěvujete kadeřnictví?

4. Zašli jste někdy do kadeřnického salonu, který neznáte, protože vás zaujal?

5. Kolik jste ochotni investovat do nového účesu?

6. Nakupujete značkové kosmetické přípravky na vlasy určené přímo pro kadeřnictví?

7. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli "ano", kde tyto výrobky nakupujete?

8. V kolik hodin ráno by měl kadeřnický salon otevírat, aby Vám to vyhovovalo?

9. V kolik hodin nejpozději večer by Vás ještě měl kadeřnický salon přijmout, aby Vám to vyhovovalo?

10. Šli byste do kadeřnického salonu v sobotu nebo v neděli?

11. Využili byste službu "Kadeřník až k Vám domů"?

12. Jakou vlasovou kosmetiku preferujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kašparová, J.Kadeřnické služby (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://anne-36087.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.