Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní program Lidl

Věrnostní program Lidl

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Marková
Šetření:04. 11. 2020 - 20. 11. 2020
Počet respondentů:195
Počet otázek (max/průměr):12 / 6.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jsme studenti Vysoké školy ekonomické a v rámci seminární práce z předmětu Marketing bychom Vás rádi požádali o vyplnění pár otázek týkajících se nakupování v Lidlu a jejich věrnostního programu. 

Dotazník je anonymní a určen pro všechny věkové skupiny. 

Děkujeme za vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Preferujete plastovou věrnostní kartičku před mobilní aplikací?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, preferuji mobilní aplikaci7036,27 %35,9 %  
ano, preferuji plastovou kartičku6332,64 %32,31 %  
je mi to jedno6031,09 %30,77 %  

Graf

2. Nakupujete alespoň jednou za půl roku v obchodním řetězci Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18795,9 %95,9 %  
ne84,1 %4,1 %  

Graf

3. Používáte aplikaci Lidl plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9852,41 %50,26 %  
ano8947,59 %45,64 %  

Graf

4. Z jakého důvodu nevyužíváte aplikaci Lidl Plus?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tyto služby nevyužívám / nevyhledávám4646,94 %23,59 %  
nevěděl/a jsem o ní3232,65 %16,41 %  
bojím se o svá osobní data1515,31 %7,69 %  
nemám adekvátní zařízení (chytrý telefon, tablet)88,16 %4,1 %  
aplikace nesplnila má očekávání77,14 %3,59 %  
z lenosti11,02 %0,51 %  
Nemohu ji naistalovat, prototže mám přeplněnou paměť telefonu a jsem líná rozhodnout, co vymazat11,02 %0,51 %  
nepotřebuji ji, nevyužila bych ji11,02 %0,51 %  
Lidl se mi líbil právě proto, že žádné věrnostní programy neměl.11,02 %0,51 %  
v mobilu mám nastavenou jinou zemi než ČR a tak aplikace nelze naistalovat11,02 %0,51 %  
Nebaví mě v každém obchodě tahat kartičku, hledat aplikaci,...11,02 %0,51 %  
Nechci instalovat aplikace obchodů ve vkterých nakupuji a mít spoustu aplikací. Chci čárový kód do aplikace ve které jsou uložené všechny karty.11,02 %0,51 %  
Pohrdám firmami co neplní základní účel, ke kterému byly zřízeny a místo toho vymýšlejí pitomosti.11,02 %0,51 %  
Prostě se mi to zatím nechtělo stahovat11,02 %0,51 %  
Nemám v mobilu místo pro aplikaci, radši bych kartičku11,02 %0,51 %  

Graf

5. Co Vás přimělo ke stažení aplikace?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Lidlu nakupuji pravidelně, sleduji novinky řetězce6370,79 %32,31 %  
aplikace mi byla nabídnuta přímo v obchodě3438,2 %17,44 %  
chtěl/a jsem slevy2730,34 %13,85 %  
chtěl/a jsem si aplikaci jen vyzkoušet/prohlédnout1516,85 %7,69 %  
rád/a jsem členem různých typů věrnostních programů1213,48 %6,15 %  
reklama v TV77,87 %3,59 %  
reklama na internetu55,62 %2,56 %  
rád jsem členem různých typů věrnostních programů44,49 %2,05 %  
reklamní billboardy/tiskoviny44,49 %2,05 %  
Rychlá dostupnost letáku 11,12 %0,51 %  
Jsem zamestnanec - testovaci duvody11,12 %0,51 %  

Graf

6. Které funkce aplikace považujete za nejužitečnější?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevové kupony6068,18 %30,77 %  
přehled akčních cen Lidl Plus5157,95 %26,15 %  
elektronické účtenky4247,73 %21,54 %  
stírací losy za nákupy3337,5 %16,92 %  
listování letáky2831,82 %14,36 %  
vyhledání prodejen1011,36 %5,13 %  
neuvažoval jsem nad tím11,14 %0,51 %  
Nic11,14 %0,51 %  
qr kod při placení11,14 %0,51 %  

Graf

7. Vidíte ve využívání aplikace Lidl výhody oproti klasickým typům věrnostních programů (plastové karty, klíčenky, papírové karty, ...)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemusím nosit různé druhy věrnostních karet v peněžence6775,28 %34,36 %  
odpadá nutnost skladování účtenek díky elektronickému opisu dokladů přímo v aplikaci4449,44 %22,56 %  
zábavný element (stírací los po každém provedeném nákupu)4146,07 %21,03 %  
méně plýtvání odpadem díky sníženému množství fyzických letáků1516,85 %7,69 %  
méně plýtvám odpadem díky sníženému množství fyzických letáků1516,85 %7,69 %  
výhody nevidím88,99 %4,1 %  
karty mi nenabídnou tolik11,12 %0,51 %  

Graf

8. Používáte Lidl aplikaci při každém nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6573,03 %33,33 %  
ne - používám ji jen když si vzpomenu1516,85 %7,69 %  
ne - používám ji jen když jdu pro nějaký konkrétní produkt, který je se slevou jen s aplikací55,62 %2,56 %  
ne - používám ji jen při větších nákupech44,49 %2,05 %  

Graf

9. Je něco, co Vám z aplikaci chybí? (nepovinné)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne213,33 %1,03 %  
nakupni seznam213,33 %1,03 %  
personalizace slev a kuponů16,67 %0,51 %  
Ukladat zbozi z letaku do nskupniho seznamu16,67 %0,51 %  
Chybí mi přístup k aplikaci přímo v prodejně buď ofline nebo bez dat, takže wifi na prodejně16,67 %0,51 %  
Nákupní seznam formou výběru z letáku (podobně jako v aplikaci Kupi.cz)16,67 %0,51 %  
Informace o době, kdy v obchodech nakupuje méně zákazníků16,67 %0,51 %  
Načítání věrnostních bodů na kartu za nákup jako to mají ostatní řetězce ...pokud si nejdu koupit něco, na co mam na kartě akci je mi karta prakticky k ničemu16,67 %0,51 %  
nejvíce mi vadí, že je aplikace načítána už při příchodu k pokladně. Musím přiložit telefon, ale pokladní už markuje nákup, který se mi tam hromadí. Ocenila bych načítání až při placení16,67 %0,51 %  
větší slevy16,67 %0,51 %  
ostatní odpovědi zatím ne
Perzonalizovane akce. Každému se objeví to samé.
Slevy platí krátkou dobu, nechala bych je vždy na celý týden, pondělí až neděle
320 %1,54 % 

Graf

10. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6067,42 %30,77 %  
muž2932,58 %14,87 %  

Graf

11. Jaký je Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 294247,19 %21,54 %  
30 - 392325,84 %11,79 %  
40 - 491112,36 %5,64 %  
méně jak 2055,62 %2,56 %  
60 a více55,62 %2,56 %  
50 - 5933,37 %1,54 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední (s maturitou)3438,64 %17,44 %  
vysokoškolské (bakalář), vyšší odborné2427,27 %12,31 %  
vysokoškolské (magisterské a vyšší)1820,45 %9,23 %  
základní910,23 %4,62 %  
střední (bez maturity)33,41 %1,54 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Preferujete plastovou věrnostní kartičku před mobilní aplikací?

2. Nakupujete alespoň jednou za půl roku v obchodním řetězci Lidl?

3. Používáte aplikaci Lidl plus?

4. Z jakého důvodu nevyužíváte aplikaci Lidl Plus?

5. Co Vás přimělo ke stažení aplikace?

6. Které funkce aplikace považujete za nejužitečnější?

7. Vidíte ve využívání aplikace Lidl výhody oproti klasickým typům věrnostních programů (plastové karty, klíčenky, papírové karty, ...)?

8. Používáte Lidl aplikaci při každém nákupu?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Preferujete plastovou věrnostní kartičku před mobilní aplikací?

2. Nakupujete alespoň jednou za půl roku v obchodním řetězci Lidl?

3. Používáte aplikaci Lidl plus?

4. Z jakého důvodu nevyužíváte aplikaci Lidl Plus?

5. Co Vás přimělo ke stažení aplikace?

6. Které funkce aplikace považujete za nejužitečnější?

7. Vidíte ve využívání aplikace Lidl výhody oproti klasickým typům věrnostních programů (plastové karty, klíčenky, papírové karty, ...)?

8. Používáte Lidl aplikaci při každém nákupu?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše nejvyšší vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Marková, Z.Věrnostní program Lidl (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://aplikace-lidl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.