Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Aplikovatelnost graffiti v marketingové komunikaci (zacíleno:Ostrava)

Aplikovatelnost graffiti v marketingové komunikaci (zacíleno:Ostrava)

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bc. Petra Chmelová
Šetření:29. 10. 2010 - 27. 11. 2010
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):13 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente/respondentko,

dovoluji si Vás oslovit s žádostí o vyplnění tohoto dotazníku. Jsem studentkou VŠB - TU Ostrava, obor Marketing a obchod a provádím marketingový výzkum, který se týká aplikovatelnosti graffiti v marketingové komunikaci.

Tento průzkum bude součástí mé diplomové práce a bude navazovat na mou bakalářskou práci.
 

Děkuji za spolupráci a Váš čas :-)

 

Bc. Petra Chmelová
 

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát týdně cestujete v Ostravě - Porubě na trase Nová Ves - Svinovské mosty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [celý týden i víkendyotázka č. 2, každý pracovní denotázka č. 2, přes víkendyotázka č. 2, 3 – 4 pracovní dnyotázka č. 2, 1 – 2 pracovní dnyotázka č. 2, příležitostněotázka č. 2, nikdyotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně3837,62 %37,62 %  
každý pracovní den1817,82 %17,82 %  
3 – 4 pracovní dny1413,86 %13,86 %  
nikdy 1312,87 %12,87 %  
1 – 2 pracovní dny1211,88 %11,88 %  
celý týden i víkendy65,94 %5,94 %  

Graf

2. Jaký dopravní prostředek nejvíce využíváte při překonávání této trasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MHD - tramvaj5967,05 %58,42 %  
automobil1618,18 %15,84 %  
MHD - autobus1112,5 %10,89 %  
jízdní kolo11,14 %0,99 %  
metro11,14 %0,99 %  

Graf

3. Všiml/a jste si graffiti, které se nachází v Ostravě - Nová ves? Na odhlučňovacích stěnách (legální plochy), které stojí u hlavní komunikace vedoucí ze Svinovských mostů směrem do centra a zpět?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7787,5 %76,24 %  
ne1112,5 %10,89 %  

Graf

4. Zaujalo Vás toto graffiti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano5064,94 %49,5 %  
spíše ano1722,08 %16,83 %  
spíše ne79,09 %6,93 %  
určitě ne33,9 %2,97 %  

Graf

5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemná změna5672,73 %55,45 %  
překvapení 3140,26 %30,69 %  
otevřenost2633,77 %25,74 %  
radost1620,78 %15,84 %  
pozitivní šok79,09 %6,93 %  
harmonie56,49 %4,95 %  
zklamání45,19 %3,96 %  
nepříjemná změna33,9 %2,97 %  
negativní šok22,6 %1,98 %  
vytrhnutí z šedi dne11,3 %0,99 %  
někteří jsou opravdu umělci11,3 %0,99 %  
tmavé, nepřehledné,spíše negativní pocity11,3 %0,99 %  
smutek11,3 %0,99 %  
Je to "hnus" který hyzdí stavební konstrukce11,3 %0,99 %  
je mi to lhostejné11,3 %0,99 %  
Chaoz11,3 %0,99 %  
tisickrat lepsi nez šedé panely11,3 %0,99 %  
a milionkrát lepší než reklamy11,3 %0,99 %  
Vandalismus11,3 %0,99 %  
nic, neoslovilo mne11,3 %0,99 %  
některé jsou hezké jiné méně11,3 %0,99 %  
obdivuju to11,3 %0,99 %  

Graf

6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odhlučňovací stěny5368,83 %52,48 %  
podchody4862,34 %47,52 %  
skate park4457,14 %43,56 %  
kluby3140,26 %30,69 %  
mosty3038,96 %29,7 %  
staré zdi 2937,66 %28,71 %  
zastávky2228,57 %21,78 %  
billboardy1924,68 %18,81 %  
školy1215,58 %11,88 %  
nádraží1114,29 %10,89 %  
stánky (trafiky)1012,99 %9,9 %  
restaurace67,79 %5,94 %  
školky67,79 %5,94 %  
budovy pro tělesně či mentálně postižené67,79 %5,94 %  
nikde67,79 %5,94 %  
pokud by byla vhodná v závislosti na místu11,3 %0,99 %  
hřiště11,3 %0,99 %  
musí to samozřejmě ladit s okolím a být vkusné!11,3 %0,99 %  
Kostely11,3 %0,99 %  

Graf

7. Všiml/a jste si podpisů autorů, kteří vytvořili graffiti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4254,55 %41,58 %  
ano3545,45 %34,65 %  

Graf

8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1440 %13,86 %  
spíše ne1337,14 %12,87 %  
určitě ne617,14 %5,94 %  
určitě ano25,71 %1,98 %  

Graf

9. Napadlo Vás někdy, že byste mohl/a mít vyobrazené graffiti, či jiné motivy provedené spreji ve Vašem pokoji, firmě, apod. ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5857,43 %57,43 %  
ano4342,57 %42,57 %  

Graf

10. Jakou částku byste byl/a ochoten/na investovat do originální malby zhotovené spreji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5.000 Kč2865,12 %27,72 %  
5.001 Kč – 10.000 Kč1023,26 %9,9 %  
10.001 Kč – 15.000 Kč24,65 %1,98 %  
nad 20.000 Kč24,65 %1,98 %  
15.001 Kč – 20.000 Kč12,33 %0,99 %  

Graf

11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Historie3.3021.327
Profesionalita1.7671.62
Vzhled web. stránek2.3021.467
Slevové a akční nabídky2.5351.133
Osobní přístup1.7441.493
Reference1.861.236
Cena1.9070.782
Doba vyhotovení2.5121.366
Dostupnost2.3951.262

Graf

12. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6564,36 %64,36 %  
muž3635,64 %35,64 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 26 let4342,57 %42,57 %  
20 – 29 let2726,73 %26,73 %  
27 – 40 let1110,89 %10,89 %  
41 – 60 let76,93 %6,93 %  
nad 60 let32,97 %2,97 %  
15 - 19 let32,97 %2,97 %  
30 – 44 let32,97 %2,97 %  
do 18 let21,98 %1,98 %  
45 – 59 let21,98 %1,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký dopravní prostředek nejvíce využíváte při překonávání této trasy?

  • odpověď MHD - tramvaj:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi stánky (trafiky) na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi školy na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

4. Zaujalo Vás toto graffiti?

  • odpověď určitě ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nádraží na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi radost na otázku 5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi školy na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)

  • odpověď příjemná změna:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi radost na otázku 5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nádraží na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastávky na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi školy na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mosty na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

  • odpověď odhlučňovací stěny:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi radost na otázku 5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)
  • odpověď podchody:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nádraží na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi radost na otázku 5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)

7. Všiml/a jste si podpisů autorů, kteří vytvořili graffiti?

  • odpověď ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?
  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD - autobus na otázku 2. Jaký dopravní prostředek nejvíce využíváte při překonávání této trasy?

9. Napadlo Vás někdy, že byste mohl/a mít vyobrazené graffiti, či jiné motivy provedené spreji ve Vašem pokoji, firmě, apod. ?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5.001 Kč – 10.000 Kč na otázku 10. Jakou částku byste byl/a ochoten/na investovat do originální malby zhotovené spreji?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5.000 Kč na otázku 10. Jakou částku byste byl/a ochoten/na investovat do originální malby zhotovené spreji?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba vyhotovení=1 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba vyhotovení=3 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Historie=3 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní přístup=1 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionalita=1 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference=1 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reference=2 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové a akční nabídky=2 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové a akční nabídky=3 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled web. stránek=1 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled web. stránek=2 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled web. stránek=3 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi školy na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nádraží na otázku 6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální

  • odpověď Osobní přístup=1:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolikrát týdně cestujete v Ostravě - Porubě na trase Nová Ves - Svinovské mosty?

2. Jaký dopravní prostředek nejvíce využíváte při překonávání této trasy?

3. Všiml/a jste si graffiti, které se nachází v Ostravě - Nová ves? Na odhlučňovacích stěnách (legální plochy), které stojí u hlavní komunikace vedoucí ze Svinovských mostů směrem do centra a zpět?

4. Zaujalo Vás toto graffiti?

5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)

6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

7. Všiml/a jste si podpisů autorů, kteří vytvořili graffiti?

8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?

9. Napadlo Vás někdy, že byste mohl/a mít vyobrazené graffiti, či jiné motivy provedené spreji ve Vašem pokoji, firmě, apod. ?

10. Jakou částku byste byl/a ochoten/na investovat do originální malby zhotovené spreji?

11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolikrát týdně cestujete v Ostravě - Porubě na trase Nová Ves - Svinovské mosty?

2. Jaký dopravní prostředek nejvíce využíváte při překonávání této trasy?

3. Všiml/a jste si graffiti, které se nachází v Ostravě - Nová ves? Na odhlučňovacích stěnách (legální plochy), které stojí u hlavní komunikace vedoucí ze Svinovských mostů směrem do centra a zpět?

4. Zaujalo Vás toto graffiti?

5. Jaké emoce či pocity to ve Vás vzbuzovalo? (možno více odpovědí)

6. Kdyby byla možnost vytvořit takovéto graffiti na jiných místech, kde byste jej rád/a viděl/a? (možno více odpovědí)

7. Všiml/a jste si podpisů autorů, kteří vytvořili graffiti?

8. Byl/a byste ochoten/na vyhledat si bližší informace o autorech?

9. Napadlo Vás někdy, že byste mohl/a mít vyobrazené graffiti, či jiné motivy provedené spreji ve Vašem pokoji, firmě, apod. ?

10. Jakou částku byste byl/a ochoten/na investovat do originální malby zhotovené spreji?

11. Jak jsou pro Vás uvedené faktory podstatné při výběru výtvarné skupiny či firmy, která zhotovuje graffiti. Ohodnoťte. Uvádějte bodové ohodnocení na škále 1 – 5, 1 - maximální, 5 - minimální

12. Jaké je Vaše pohlaví?

13. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Petra Chmelová, B.Aplikovatelnost graffiti v marketingové komunikaci (zacíleno:Ostrava) (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://aplikovatelnost-graffiti-v-marketingove-komunikaci-zacileno-.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.