Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Apple v konkurenčním prostředí

Apple v konkurenčním prostředí

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Kalvach
Šetření:07. 04. 2014 - 10. 04. 2014
Počet respondentů:241
Počet otázek (max/průměr):24 / 24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum slouží pro studijní účely. Hlavním cílem je srovnat značku Apple s konkurenčními značkami.

Odpovědi respondentů

1. Jakou značku mobilního telefonu momentálně využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samsung6727,8 %27,8 %  
Apple4518,67 %18,67 %  
HTC3514,52 %14,52 %  
Nokia3414,11 %14,11 %  
Sony2912,03 %12,03 %  
Huawei104,15 %4,15 %  
LG62,49 %2,49 %  
Xiaomi20,83 %0,83 %  
Haier10,41 %0,41 %  
THL10,41 %0,41 %  
Alcatel10,41 %0,41 %  
Media Tech10,41 %0,41 %  
sonny ericson10,41 %0,41 %  
Sony Ericson10,41 %0,41 %  
Black Berry10,41 %0,41 %  
Cubot10,41 %0,41 %  
GSmart10,41 %0,41 %  
Vodafone :) 10,41 %0,41 %  
Motorola10,41 %0,41 %  
Doogee10,41 %0,41 %  
HP10,41 %0,41 %  

Graf

2. Jak byste ohodnotil tento mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný9740,25 %40,25 %  
chvalitebný7330,29 %30,29 %  
dobrý4719,5 %19,5 %  
dostatečný177,05 %7,05 %  
nedostatečný72,9 %2,9 %  

Graf

3. Kterou značku notebooku využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
HP5321,99 %21,99 %  
Acer3815,77 %15,77 %  
Asus3614,94 %14,94 %  
Lenovo3213,28 %13,28 %  
Apple177,05 %7,05 %  
SONY104,15 %4,15 %  
DELL104,15 %4,15 %  
Toshiba93,73 %3,73 %  
Sony Vaio72,9 %2,9 %  
Samsung62,49 %2,49 %  
Fujitsu52,07 %2,07 %  
nemám notebook41,66 %1,66 %  
packard bell31,24 %1,24 %  
msi31,24 %1,24 %  
vaio10,41 %0,41 %  
nemám10,41 %0,41 %  
HP a Acer10,41 %0,41 %  
Nemám notebook,mám stolní PC10,41 %0,41 %  
nemam pjachy na notas10,41 %0,41 %  
Pocard Bell10,41 %0,41 %  
žádná10,41 %0,41 %  
HP a Lenovo10,41 %0,41 %  

Graf

4. Ohodnoťte prosím tuto značku notebooku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný9238,17 %38,17 %  
chvalitebný8234,02 %34,02 %  
dobrý4518,67 %18,67 %  
dostatečný166,64 %6,64 %  
nedostatečný62,49 %2,49 %  

Graf

5. Které z vlastností jsou pro Vás při výběru těchto produktů zásadní? Označte min. 2 odpovědi

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výkon19380,08 %80,08 %  
Spolehlivost18074,69 %74,69 %  
Design10443,15 %43,15 %  
Hardware7229,88 %29,88 %  
Software7129,46 %29,46 %  
Samotná značka4619,09 %19,09 %  
Barva229,13 %9,13 %  
Cena218,71 %8,71 %  
Jiné technické parametry197,88 %7,88 %  
výdrž na baterce10,41 %0,41 %  
Poměr cena/výkon10,41 %0,41 %  
Zvuk10,41 %0,41 %  
výdrž baterie10,41 %0,41 %  
jádro, střihové programy10,41 %0,41 %  
fotˇák10,41 %0,41 %  
poruchovost10,41 %0,41 %  
numerická klávesnice, podsvícení klávesnice, délka napájecího kabelu 10,41 %0,41 %  
vsechny vlastnosti, cena10,41 %0,41 %  

Graf

6. Jste se všemi, pro Vás zásadními, vlastnostmi Vašeho mobilního telefonu a notebooku spokojen/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16367,63 %67,63 %  
ne7832,37 %32,37 %  

Graf

7. Co vás přimělo ke koupi určité značky mobilu nebo notebooku? Můžete zvolit max. 3 možnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena10744,4 %44,4 %  
Doporučení známých10643,98 %43,98 %  
Recenze10543,57 %43,57 %  
Vlastní zkušenost se značkou7631,54 %31,54 %  
Značka samotná6225,73 %25,73 %  
Nespokojenost s jinou značkou3715,35 %15,35 %  
Životní styl3313,69 %13,69 %  
Reklama104,15 %4,15 %  
výdrž baterie10,41 %0,41 %  
dostala jsem je10,41 %0,41 %  
Dárek10,41 %0,41 %  
odpovídala mým potřebám10,41 %0,41 %  
dostala jsem ho od ingy10,41 %0,41 %  
notebook jsem dostala 10,41 %0,41 %  
musel jsem koupit novej10,41 %0,41 %  
nezbytnost ho mít k životu (škola, práce)10,41 %0,41 %  
splňovala moje požadavky10,41 %0,41 %  
technické parametry10,41 %0,41 %  
byly to dárky10,41 %0,41 %  
dostala jsem ho, tudíž jsem si značku sama nevybírala10,41 %0,41 %  
dostala jsem mobil i notebook10,41 %0,41 %  
u telefonu značka a design, u notebooku cena a desing10,41 %0,41 %  
u notebooku hmotnost10,41 %0,41 %  
mobil se mi rozbil a tento mám přechodně než koupím nový10,41 %0,41 %  
Parametry10,41 %0,41 %  
mobil i notebook mi byl koupen10,41 %0,41 %  

Graf

8. Kde nejčastěji tyto produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetu11346,89 %46,89 %  
V kamenném obchodě9941,08 %41,08 %  
Kradu - jako správnej práskač předám výsledky výzkumu FBI187,47 %7,47 %  
V českých eshopech10,41 %0,41 %  
Tvojí bábě jsem je sebral.10,41 %0,41 %  
nevím, kde je nakoupili10,41 %0,41 %  
:DDDDDDDDDDDDDD ogárku10,41 %0,41 %  
nenakupuju no money no funny10,41 %0,41 %  
Na internetu s vyzvednutím v kamenném obchodě10,41 %0,41 %  
obvykle nakupuji u tvojí báby10,41 %0,41 %  
dostavam10,41 %0,41 %  
Dostávám je jako služební od CIA;)10,41 %0,41 %  
Beru tatovi firemni veci10,41 %0,41 %  
na kamčatce10,41 %0,41 %  

Graf

9. A teď vážně. Kde tyto produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V českých eshopech12050 %49,79 %  
V kamenných prodejnách10041,67 %41,49 %  
V zahraničních eshopech104,17 %4,15 %  
Jinde72,92 %2,9 %  
V bazarech31,25 %1,24 %  

Graf

10. Co při nákupu mobilů a notebooků nejvíce oceníte? Možnost více odpovědí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost13957,68 %57,68 %  
Záruční lhůta11447,3 %47,3 %  
Autorizovaný servis7932,78 %32,78 %  
Možnost si produkt vyzkoušet7029,05 %29,05 %  
Produktové znalosti prodejce6024,9 %24,9 %  
Pohodlí6024,9 %24,9 %  
Ochota prodejce5522,82 %22,82 %  
Nákupem získám slevu nebo dárek2912,03 %12,03 %  
nejdřív omrknu v obchodě, pak koupím přes eshop10,41 %0,41 %  
nizsi cena10,41 %0,41 %  
Možnost odnést přístroj na "sběrné místo", odkud už se o případnou reklamaci či servis postarají10,41 %0,41 %  
cena10,41 %0,41 %  

Graf

11. Značka SAMSUNG a její produkty jsou pro Vás:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-52.271.002
Moderní vs. Zastaralé1-2-3-4-51.8260.841
Levné vs. Drahé1-2-3-4-52.9250.833
Moje oblíbené vs. Moje neoblíbené1-2-3-4-53.1081.308
Vyjímečné vs. Obyčejné1-2-3-4-53.2570.847
Spolehlivé vs. Nespolehlivé1-2-3-4-52.5390.863
Výkonné vs. Nevýkonné1-2-3-4-52.2740.854
Hezké vs. Nehezké1-2-3-4-52.3941.309

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Značka Apple a její produkty jsou pro Vás:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-51.6470.726
Moderní vs. Nemoderní1-2-3-4-51.3650.406
Levné vs. Drahé1-2-3-4-54.5520.621
Moje oblíbené vs. Moje neoblíbené1-2-3-4-52.8421.676
Výjimečné vs. Obyčejné1-2-3-4-52.1580.847
Spolehlivé vs. Nespolehlivé1-2-3-4-51.9790.792
Výkonné vs. Nevýkonné1-2-3-4-51.8010.749
Hezké vs. Nehezké1-2-3-4-51.710.961

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Jaká skupina produktů Apple je pro vás nejvíce zajímavá, atraktivní? Možnost označit 2 odpovědi

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
iPhone13455,6 %55,6 %  
iPad8635,68 %35,68 %  
Mac8434,85 %34,85 %  
iPod4317,84 %17,84 %  
Žádná3213,28 %13,28 %  
Příslušenství10,41 %0,41 %  

Graf

14. Odkud znáte produkty Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od kamaráda8936,93 %36,93 %  
Z internetu5723,65 %23,65 %  
Jinak3514,52 %14,52 %  
Od rodinného příslušníka2912,03 %12,03 %  
Z reklamy229,13 %9,13 %  
Z prodejny93,73 %3,73 %  

Graf

15. Jaký typ reklamního sdělení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jakákoliv netradiční forma, která mě zaujme14158,51 %58,51 %  
Nemám rád reklamní sdělení v žádné podobě5824,07 %24,07 %  
TV reklama5422,41 %22,41 %  
Online reklama4317,84 %17,84 %  
Venkovní reklama2811,62 %11,62 %  
Reklama v tisku156,22 %6,22 %  
Reklamní email52,07 %2,07 %  
Rozhlasová reklama20,83 %0,83 %  

Graf

16. Znáte nějakou reklamu nebo kampaň libovolného výrobku Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE19982,57 %82,57 %  
198431,24 %1,24 %  
PSG Zlín10,41 %0,41 %  
Financováni. Máte to v kapse!10,41 %0,41 %  
Video (reklama) na youtube10,41 %0,41 %  
kluk nataci vanocni svatky s rodinou10,41 %0,41 %  
s electroworldem (ipad mini)10,41 %0,41 %  
1. reklama Apple10,41 %0,41 %  
Kampaň žádnou, ale jako propagace působí velmi dobře například online přenosy z představování nových produktů10,41 %0,41 %  
využití apple technologií v hokeji10,41 %0,41 %  
Internetove předvádění jednotlivých vyrobku10,41 %0,41 %  
Peníze zpět, splátky, 10,41 %0,41 %  
pc vs mac10,41 %0,41 %  
southpark product placement10,41 %0,41 %  
.10,41 %0,41 %  
Sama si hledám videa na netu, protože mě Apple baví10,41 %0,41 %  
na youtube jedině zajímavé představení produktu10,41 %0,41 %  
online10,41 %0,41 %  
Vyroba noveho MAC10,41 %0,41 %  
Dva pánové, jeden MAC a druhý PC10,41 %0,41 %  
iPhone Christmas Commercial 201310,41 %0,41 %  
plakáty10,41 %0,41 %  
Cerny patek.10,41 %0,41 %  
reklamní banerry10,41 %0,41 %  
iPhone10,41 %0,41 %  
Kniha Steve Jobs od Waltera Isaacsona10,41 %0,41 %  
Žeru apple reklamy na ios 10,41 %0,41 %  
iPad mini10,41 %0,41 %  
tu jak si tam dělaj prdel z Microsoftu10,41 %0,41 %  
iPod s U210,41 %0,41 %  
Na iphone10,41 %0,41 %  
PC vs MAC - série reklam10,41 %0,41 %  
Sleva studentům10,41 %0,41 %  
Think Different10,41 %0,41 %  
JObs10,41 %0,41 %  
uživatelé produktů Apple-asijské děti ve škole, dvojce na Karlově mostě atd.10,41 %0,41 %  
Články Petra Máry ve Forbesu10,41 %0,41 %  
Radoby 198410,41 %0,41 %  
Uz tim svym nakouslim jablkem se cpou do rite lidem vic jak jehovisti10,41 %0,41 %  
PSG Zlín + iStores video10,41 %0,41 %  
z ameriky, it just works10,41 %0,41 %  
iPad Air.10,41 %0,41 %  

Graf

17. Kdybyste měl/a značce Apple přiřadit dvě z těchto rolí, které by to byly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tvůrce14861,41 %61,41 %  
Vládce9740,25 %40,25 %  
Průzkumník5824,07 %24,07 %  
Mág5321,99 %21,99 %  
Milovník3213,28 %13,28 %  
Hrdina2912,03 %12,03 %  
Šprýmař197,88 %7,88 %  
Obyčejný chlapík197,88 %7,88 %  
Mudrc104,15 %4,15 %  
Pečovatel93,73 %3,73 %  
Psanec52,07 %2,07 %  
Nevinný31,24 %1,24 %  

Graf

18. Kterou barvu si spojíte se značkou Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílá13556,02 %56,02 %  
Stříbrná5321,99 %21,99 %  
Černá4016,6 %16,6 %  
Zelená104,15 %4,15 %  
Červená20,83 %0,83 %  
Modrá10,41 %0,41 %  

Graf

19. Společnost iStores Apple Premium Reseller, která má v ČR pobočky v Olomouci a ve Zlíně si spojíte s jakou barvou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílá8936,93 %36,93 %  
Nevím8936,93 %36,93 %  
Zelená249,96 %9,96 %  
Černá249,96 %9,96 %  
Modrá104,15 %4,15 %  
Červená41,66 %1,66 %  
Žlutá10,41 %0,41 %  

Graf

20. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15765,15 %65,15 %  
Muž8434,85 %34,85 %  

Graf

21. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2621187,55 %87,55 %  
18-26166,64 %6,64 %  
27-45124,98 %4,98 %  
46-6020,83 %0,83 %  

Graf

22. Nyní jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student VŠ14158,51 %58,51 %  
Student SŠ5221,58 %21,58 %  
Zaměstnanec3213,28 %13,28 %  
OSVČ, podnikatel156,22 %6,22 %  
Důchodce10,41 %0,41 %  

Graf

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání nebo vzdělání, které hodláte v nejbližší době ukončit

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské15463,9 %63,9 %  
Středoškolské s maturitou6225,73 %25,73 %  
základní229,13 %9,13 %  
Středoškolské bez maturity31,24 %1,24 %  

Graf

24. Kraj, ve kterém bydlíte nebo trávíte více času

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomoucký11848,96 %48,96 %  
Jiný8133,61 %33,61 %  
Zlínský4217,43 %17,43 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Co vás přimělo ke koupi určité značky mobilu nebo notebooku? Můžete zvolit max. 3 možnosti

  • odpověď Cena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5] Nemoderní: 3 na otázku 12. Značka Apple a její produkty jsou pro Vás:

11. Značka SAMSUNG a její produkty jsou pro Vás:

  • odpověď Moderní [1-2-3-4-5] Zastaralé: 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje oblíbené [1-2-3-4-5] Moje neoblíbené: 1 na otázku 11. Značka SAMSUNG a její produkty jsou pro Vás:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 1 na otázku 11. Značka SAMSUNG a její produkty jsou pro Vás:

20. Jste

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na otázku 7. Co vás přimělo ke koupi určité značky mobilu nebo notebooku? Můžete zvolit max. 3 možnosti

22. Nyní jste

  • odpověď Student SŠ:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání nebo vzdělání, které hodláte v nejbližší době ukončit

24. Kraj, ve kterém bydlíte nebo trávíte více času

  • odpověď Olomoucký:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání nebo vzdělání, které hodláte v nejbližší době ukončit

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou značku mobilního telefonu momentálně využíváte?

2. Jak byste ohodnotil tento mobilní telefon?

3. Kterou značku notebooku využíváte?

4. Ohodnoťte prosím tuto značku notebooku

5. Které z vlastností jsou pro Vás při výběru těchto produktů zásadní? Označte min. 2 odpovědi

6. Jste se všemi, pro Vás zásadními, vlastnostmi Vašeho mobilního telefonu a notebooku spokojen/a?

7. Co vás přimělo ke koupi určité značky mobilu nebo notebooku? Můžete zvolit max. 3 možnosti

8. Kde nejčastěji tyto produkty nakupujete?

9. A teď vážně. Kde tyto produkty nakupujete?

10. Co při nákupu mobilů a notebooků nejvíce oceníte? Možnost více odpovědí

11. Značka SAMSUNG a její produkty jsou pro Vás:

12. Značka Apple a její produkty jsou pro Vás:

13. Jaká skupina produktů Apple je pro vás nejvíce zajímavá, atraktivní? Možnost označit 2 odpovědi

14. Odkud znáte produkty Apple?

15. Jaký typ reklamního sdělení preferujete?

16. Znáte nějakou reklamu nebo kampaň libovolného výrobku Apple?

17. Kdybyste měl/a značce Apple přiřadit dvě z těchto rolí, které by to byly?

18. Kterou barvu si spojíte se značkou Apple?

19. Společnost iStores Apple Premium Reseller, která má v ČR pobočky v Olomouci a ve Zlíně si spojíte s jakou barvou?

20. Jste

21. Váš věk

22. Nyní jste

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání nebo vzdělání, které hodláte v nejbližší době ukončit

24. Kraj, ve kterém bydlíte nebo trávíte více času

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou značku mobilního telefonu momentálně využíváte?

2. Jak byste ohodnotil tento mobilní telefon?

3. Kterou značku notebooku využíváte?

4. Ohodnoťte prosím tuto značku notebooku

5. Které z vlastností jsou pro Vás při výběru těchto produktů zásadní? Označte min. 2 odpovědi

6. Jste se všemi, pro Vás zásadními, vlastnostmi Vašeho mobilního telefonu a notebooku spokojen/a?

7. Co vás přimělo ke koupi určité značky mobilu nebo notebooku? Můžete zvolit max. 3 možnosti

8. Kde nejčastěji tyto produkty nakupujete?

9. A teď vážně. Kde tyto produkty nakupujete?

10. Co při nákupu mobilů a notebooků nejvíce oceníte? Možnost více odpovědí

11. Značka SAMSUNG a její produkty jsou pro Vás:

12. Značka Apple a její produkty jsou pro Vás:

13. Jaká skupina produktů Apple je pro vás nejvíce zajímavá, atraktivní? Možnost označit 2 odpovědi

14. Odkud znáte produkty Apple?

15. Jaký typ reklamního sdělení preferujete?

16. Znáte nějakou reklamu nebo kampaň libovolného výrobku Apple?

17. Kdybyste měl/a značce Apple přiřadit dvě z těchto rolí, které by to byly?

18. Kterou barvu si spojíte se značkou Apple?

19. Společnost iStores Apple Premium Reseller, která má v ČR pobočky v Olomouci a ve Zlíně si spojíte s jakou barvou?

20. Jste

21. Váš věk

22. Nyní jste

23. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání nebo vzdělání, které hodláte v nejbližší době ukončit

24. Kraj, ve kterém bydlíte nebo trávíte více času

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kalvach, O.Apple v konkurenčním prostředí (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://apple-v-konkurencnim-prostre.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.