Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsme studenti 1. navazujícího ročníku Ekonomické fakulty VŠB a moc by nám pomohlo vyplnění tohoto dotazníku od vlastníků mobilních telefonů značky Samsung nebo Apple.
Dotazník Vám zabere max. 5 minut,
předem děkujeme za účast v našem dotazníkovém šetření.
Andrea Čeřovská, Lucie Jarošová, Tomáš Hovorka a David Holenka
Odpovědi respondentů
1. Mobilní telefon jaké značky vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Apple
51
51 %
51 %
Samsung
49
49 %
49 %
2. Kdyby Vám někdo nabídl, že Vám koupí mobilní telefon, jakou značku byste si vybrali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Apple
59
59 %
59 %
Samsung
25
25 %
25 %
jiný
16
16 %
16 %
Vyplňují pouze vlastníci mobilních telefonů zn. Apple
3. Jak jste spokojen/a s mobilním telefonem značky Apple?
(škála od 1 - 5, kdy 1 = velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
design
1.516
1.379
cena
3.258
1.191
logo
1.623
1.382
prestiž
1.597
1.531
výdrž baterie
3.29
1.109
výběr doplňkových produktů
1.919
1.719
funkčnost
1.758
1.667
Vyplňují pouze vlastníci mobilních telefonů zn. Samsung
4. Jak jste spokojen/a s mobilním telefonem značky Samsung?
(škála od 1 - 5, kdy 1 = velmi spokojen, 5 - velmi nespokojen)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
design
2.441
1.365
logo
2.966
1.757
prestiž
2.898
1.413
výdrž baterie
2.966
1.516
výběr doplňkových produktů
2.702
1.402
funkčnost
2.386
1.43
5. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
50
50 %
50 %
žena
50
50 %
50 %
6. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student/ka
58
58 %
58 %
zaměstnaný/á
40
40 %
40 %
nezaměstnaný/á
2
2 %
2 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi logo=1 na otázku 3. Jak jste spokojen/a s mobilním telefonem značky Apple?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Mobilní telefon jaké značky vlastníte?
2. Kdyby Vám někdo nabídl, že Vám koupí mobilní telefon, jakou značku byste si vybrali?
3. Jak jste spokojen/a s mobilním telefonem značky Apple?
4. Jak jste spokojen/a s mobilním telefonem značky Samsung?
5. Jste:
6. Kolik je Vám let?
7. Jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Mobilní telefon jaké značky vlastníte?
2. Kdyby Vám někdo nabídl, že Vám koupí mobilní telefon, jakou značku byste si vybrali?
3. Jak jste spokojen/a s mobilním telefonem značky Apple?
4. Jak jste spokojen/a s mobilním telefonem značky Samsung?
5. Jste:
6. Kolik je Vám let?
7. Jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.