Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Asociace spojené s nápoji Club-Mate

Asociace spojené s nápoji Club-Mate

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kleinerová
Šetření:20. 03. 2015 - 03. 04. 2015
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den,

vítám Vás prostřednictvím svého dotazníku. Jsem studentkou třetího ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze a zkoumám marketingovou strategii značky Club-Mate. Takže pokud jste se s produkty této značky setkali, jste tu správně.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete vy nebo někdo z vašeho okolí při výrobě potravin a nápojů?

Pokud odpovíte ANO ukončete vyplňování dotazníku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1482,35 %82,35 %  
Ano317,65 %17,65 %  

Graf

2. Pracujete vy nebo někdo z vašeho okolí v marketingovém prostředí nebo reklamě?

Pokud odpovíte ANO, ukončete vyplňování dotazníku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1376,47 %76,47 %  
Ano423,53 %23,53 %  

Graf

3. Znáte produkty značky Club-Mate?

Pokud odpovíte NE, ukončete vyplňování dotazníku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1588,24 %88,24 %  
Ne211,76 %11,76 %  

Graf

4. Zná Vaše okolí značku Club-Mate, popřípadě kupuje její produkty také?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ako kto

ano

ano

Ano

Ano

ano

ano, ale na moje doporučení

Asi ano ale nekupují jí moc.

Myslím, že většina mých známých o této značce nemá tušení, takže její produkty nekupují.

Ne

Ne, v Česku se moc nevyskytuje.

nemyslí si to

Netuším

Velmi málo.

5. Když se řekne Club-Mate co Vás napadne, co si vybavíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Barevný obal, umělecká kavárna

čaj, colový čaj, zdravý čaj, bez umělých sladidel, energie, skleněná lahev

energie

hipster

Hipster

hipster piti ktery se tvari hrozne cool ale je to jenom chemicka limca

Hipsteři.

Identická lahev.

Kávu

kino Světozor, Oko, Aero hipstery :D

limonáda, žlutá etiketa, klub, party

nemáte

nemeckí hackeri, kódovanie až do noci. afterparty.

Německo!

originalita, exkluzivita

pití, hipstery, sombréro

Posezení s přáteli, dobrá nálad

6. Do jaké skupiny lidí byste se zařadil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Administrativní/kancelářští pracovníci741,18 %41,18 %  
Párty lidi741,18 %41,18 %  
Sportovci317,65 %17,65 %  

Graf

7. Kde jste se poprvé setkal s produktem značky Club-Mate?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vietnamská večerka, Praha15,88 %5,88 %  
Pres kamaradku15,88 %5,88 %  
Na oslavě známého.15,88 %5,88 %  
Kabinet Múz, Brno15,88 %5,88 %  
v baru15,88 %5,88 %  
v malém nekomerčním kině15,88 %5,88 %  
nevim, v obchode asi15,88 %5,88 %  
Proč nezohledňujete u následujících otázek odpověď z 2?15,88 %5,88 %  
bar15,88 %5,88 %  
U kamarádky15,88 %5,88 %  
brmlab15,88 %5,88 %  
Ve škole, díky spolužačce.15,88 %5,88 %  
v brne - kabinet múz15,88 %5,88 %  
V Berlíně15,88 %5,88 %  
Německo/Berlín15,88 %5,88 %  
na CCC.15,88 %5,88 %  
kino Světozor15,88 %5,88 %  

Graf

8. Při jaké příležitosti tuto značku kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiná odpověď1058,82 %58,82 %  
V divadle/kině/na výstavě529,41 %29,41 %  
V kavárně423,53 %23,53 %  
Na párty, akci317,65 %17,65 %  
Když se potřebuji soustředit15,88 %5,88 %  
Když chci být déle vzhůru15,88 %5,88 %  
Domů k televizi/počítači15,88 %5,88 %  

Graf

9. Jaké charakteristiky nebo vlastnosti má podle Vás značka Club-Mate?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Exklusivita, nekoupím to všude1058,82 %58,82 %  
Spojení alternativního nápoje s alternativním prostředím952,94 %52,94 %  
Energetický nápoj741,18 %41,18 %  
Zajímavá chuť635,29 %35,29 %  
Originalita529,41 %29,41 %  
Alternativní způsob života529,41 %29,41 %  
Mladiství vzhled211,76 %11,76 %  
Závislost, návykové211,76 %11,76 %  
Pocit uvolnění15,88 %5,88 %  

Graf

10. Popište, kdo je podle Vás typickým spotřebitelem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

hipster

Hipster

hipster co neumi cist etikety

hipster, pozér, design maniak

Hipster.

Hipstři

IMHO existují 2 typy lidí - ti, co si uvědomují, co jim to může dát (energie) a pak hipsteři, kteří to pijou jen proto, že se to chlastá v Berlíně.

mladí lidé, "hipsteři"

mladý človek v alternativnom prostredí

Někdo kdo si potrpí na originalitu a je ochoten si za ní i připlatit.

nemeckí hackeri. sekundárne hipsteri.

Párty lidi.

Proč nezohledňujete u otázek odpověď z 2?

Student

Studenti, lidé z divadelního prostředí, alternativní lidé

Studenti, lidé, kteří potřebují energii, ale nechtějí nezdravé energy drinky

Vysokoškoláci, mladí lidé, lidé kulturně zaměření

11. Pokud byste nenašel/nenašla produkty této značky v místě prodeje, jaký substituční produkt byste si koupil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?? Co je tohle za otázku?

Big Shock, Red Bull

flora mate.

Frisco, zelený čaj

fritz-kola, fentimans

ja to nekupuju takze jakykoli asi

Kofolu.

Myslím si, že Club-Mate má identickou chuť. Nevím, jestli je tu něco chuťově podobného.

Napadá mě Kinley tonic

Nějakou limonádu nebo energetický nápoj.

nekoupil bych si jiný produkt

Nic

Proč nezohledňujete u otázek odpověď z 2?

Red bull, Coca colla

Red-bull

žádný, dala bych si cider, pivo nebo (pokud bych chtěla něco s kofeincem), colu

žiaden

12. Co byste doporučil značce Club-Mate vylepšit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Cenu, za kterou se v ČR prodává.

CM asi nic, vám základy výzkumných metod / sociologie.

Dostupnost

Chuť.

Mainstream

mělo by se prodávat na více místech, a také v obchodech

Myslím, že by mi nepříslušelo dávat nějaké doporučení. Nejsem zase tak častým konzumentem produktů club-Mate.

nech má trochu menej bubliniek. a nech je trochu menej sladká.

nevím

Po super prezentaci ktera byla na nemcine myslim ze uz neni co vylepsovat:D

propagaci, jedná se o zajímavý produkt, o kterém podle mě ví málo lidí

rozhodne slozeni, ja nechapu jak to vubec muze nekdo chtit pit za ty prachy

Vetsi dostupnost

Zatím mě nic nenapadá

zlepšiť prepravky, krabice nie su úplne vhodné a skladné

Zohledňovat u otázek 5, 6... odpověď u otázky 2.

Zviditelnění, například plakáty, produkty Club-Mate nejsou moc známé mezi veřejností.

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1164,71 %64,71 %  
Muž529,41 %29,41 %  
Ano15,88 %5,88 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-251376,47 %76,47 %  
26-35423,53 %23,53 %  

Graf

15. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1164,71 %64,71 %  
Administrativní pracovník211,76 %11,76 %  
Jiné povolání211,76 %11,76 %  
Živnostník211,76 %11,76 %  

Graf

16. Příjem (měsíčně):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 000Kč635,29 %35,29 %  
5 000-10 000Kč423,53 %23,53 %  
15 000-20 000Kč317,65 %17,65 %  
10 000-15 000Kč211,76 %11,76 %  
20 000Kč +211,76 %11,76 %  

Graf

17. Místo bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiná možnost952,94 %52,94 %  
Praha 4317,65 %17,65 %  
Praha 1015,88 %5,88 %  
Praha 615,88 %5,88 %  
Praha 915,88 %5,88 %  
Praha 115,88 %5,88 %  
Praha 215,88 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kleinerová, B.Asociace spojené s nápoji Club-Mate (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://asociace-spojene-s-napoji-cl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.