Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Atraktivita města Brna a spokojenost návštěvníků

Atraktivita města Brna a spokojenost návštěvníků

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Dvořáková
Šetření:15. 03. 2011 - 22. 03. 2011
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):28 / 27.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jmenují se Kristina Dvořáková a jsem studentkou třetího ročníku  Vysoké školy obchodní a hotelové v Brně. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete přispět k dokončení mé bakalářské práce, jejíž téma je destinační marketingový management města Brna z pohledu návštěvníků. Dotazník je určen především pro ty, co město Brno již navštívili. Předem Vám mockrát děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát jste navštívil/a město Brno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát5596,49 %96,49 %  
jednou23,51 %3,51 %  

Graf

2. Co Vás přimělo k návštěvě města Brna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákupy1526,32 %26,32 %  
kultura610,53 %10,53 %  
návštěva příbuzných610,53 %10,53 %  
veletrh/výstava610,53 %10,53 %  
studium47,02 %7,02 %  
turistika47,02 %7,02 %  
památky47,02 %7,02 %  
památky, nákupy, návštěva příb., kultura, veletrhy11,75 %1,75 %  
každodenní povinnosti11,75 %1,75 %  
návštěva přátel11,75 %1,75 %  
služebně 11,75 %1,75 %  
návštěva kamarádů11,75 %1,75 %  
povinnosti11,75 %1,75 %  
geocaching, veletrhy11,75 %1,75 %  
Škola11,75 %1,75 %  
dovolená11,75 %1,75 %  
kongres11,75 %1,75 %  
přítelkyně11,75 %1,75 %  
práce11,75 %1,75 %  

Graf

3. Jakým dopravním prostředkem jste přijel/a do Brna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobním automobilem2136,84 %36,84 %  
vlakem1831,58 %31,58 %  
autobusem1526,32 %26,32 %  
osobním autem nebo autobusem11,75 %1,75 %  
vlakem a autobusem11,75 %1,75 %  
autem, busem, vlakem11,75 %1,75 %  

Graf

4. S kým jste do Brna přijel/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sám2035,09 %35,09 %  
s rodinou1831,58 %31,58 %  
s přáteli1729,82 %29,82 %  
s kolegy11,75 %1,75 %  
s přítelem, sama 11,75 %1,75 %  

Graf

5. Odkud jste získal/a informace o městě Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušenosti z minulých návštěv2340,35 %40,35 %  
od přátel1628,07 %28,07 %  
z internetu1424,56 %24,56 %  
z časopisu23,51 %3,51 %  
z internetu, knih a veletrhu cest. ruchu11,75 %1,75 %  
na základě informací z cestovní kanceláře11,75 %1,75 %  

Graf

6. Myslíte si, že informace o městě Brně jsou dobře dostupné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5291,23 %91,23 %  
ne58,77 %8,77 %  

Graf

7. Hledáte informace o akcích v Brně na portálu www.brno.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4070,18 %70,18 %  
ano1526,32 %26,32 %  
web je nepřehledný11,75 %1,75 %  
jak kdy11,75 %1,75 %  

Graf

8. Jak dlouho jste se v Brně zdržel/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze jeden den2543,86 %43,86 %  
více než týden1322,81 %22,81 %  
2-3 dny1322,81 %22,81 %  
4-7 dní35,26 %5,26 %  
každý týden 2-4 dny11,75 %1,75 %  
nic11,75 %1,75 %  
zůstala jsem tu bydlet11,75 %1,75 %  

Graf

9. Kde jste byl/a ubytován/a při návštěvě města Brna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u známých/ rodiny2340,35 %40,35 %  
ubytování v soukromí1119,3 %19,3 %  
ubytování hotelového typu přímo v centru města58,77 %8,77 %  
ubytování hotelového typu/ penzion na okraji města35,26 %5,26 %  
nebyla jsem ubytována 35,26 %5,26 %  
ubytovna23,51 %3,51 %  
nespala jsem v Brně11,75 %1,75 %  
nikde11,75 %1,75 %  
nic11,75 %1,75 %  
bez ubytování11,75 %1,75 %  
nikde :o)11,75 %1,75 %  
nebyla11,75 %1,75 %  
při návštěvě Brna jsem ve městě nikdy nepřespal11,75 %1,75 %  
nebyla ubytovaná11,75 %1,75 %  
nebyl11,75 %1,75 %  
na koleji11,75 %1,75 %  

Graf

10. Považujete nabídku ubytovacích možností v Brně za plně vyhovující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3663,16 %63,16 %  
ne915,79 %15,79 %  
nevím58,77 %8,77 %  
netuším23,51 %3,51 %  
nemohu posoudit11,75 %1,75 %  
nemám zkušenost11,75 %1,75 %  
nezkoumala jsem to11,75 %1,75 %  
nevím, zatím jsem neměl potřebu se jimi zabývat11,75 %1,75 %  
nemohu posudit11,75 %1,75 %  

Graf

11. Doporučil/a byste návštěvu města Brna svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5189,47 %89,47 %  
ne610,53 %10,53 %  

Graf

12. Chystáte se během Vaší návštěvy využít některý z turistických produktů jako je..?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva nějaké kulturní akce1933,33 %33,33 %  
výlet parníkem po Brněnské přehradě1119,3 %19,3 %  
prohlídka města915,79 %15,79 %  
historická památka915,79 %15,79 %  
ne47,02 %7,02 %  
historická památka, kulturní akce, prohlídka města11,75 %1,75 %  
líbilo by se mi všechno11,75 %1,75 %  
chystám se "kombajnovat" tamní keše11,75 %1,75 %  
nechystám se11,75 %1,75 %  
nechystám11,75 %1,75 %  

Graf

13. Plánujete do budoucna opakovanou návštěvu tohoto města?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano5189,47 %89,47 %  
ještě nevím47,02 %7,02 %  
určitě ne11,75 %1,75 %  
žiji zde11,75 %1,75 %  

Graf

14. Když porovnáte město Brno s jiným, podle Vás ideálním městem pro turistiku, jak zhodnotíte město Brno?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2543,86 %43,86 %  
dobrý1831,58 %31,58 %  
nedostatečný58,77 %8,77 %  
dostatečný58,77 %8,77 %  
výborný47,02 %7,02 %  

Graf

15. V ideálním městě turista nachází spoustu informací (panelů, vysvětlivek, tabulí, ukazatelů) na ulicích, uvádějících kam jít a co tam najde, jak v tomto ohledu hodnotíte město Brno?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý2035,09 %35,09 %  
chvalitebný1933,33 %33,33 %  
nedostatečný712,28 %12,28 %  
výborný610,53 %10,53 %  
dostatečný58,77 %8,77 %  

Graf

16. V ideálním městě si může turista odpočinout na mnohých lavičkách....Jak hodnotíte počet odpočinkových laviček ve městě Brně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2136,84 %36,84 %  
dobrý2035,09 %35,09 %  
dostatečný1017,54 %17,54 %  
výborný47,02 %7,02 %  
nedostatečný23,51 %3,51 %  

Graf

17. V ideálním městě najde turista bez problémů veřejné WC poblíž všech turistických tras, jak hodnotíte Brno v tomto ohledu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostatečný1933,33 %33,33 %  
nedostatečný1526,32 %26,32 %  
dobrý1424,56 %24,56 %  
chvalitebný712,28 %12,28 %  
výborný23,51 %3,51 %  

Graf

18. V ideálním městě jsou turistická informační centra (TIC) na všech místech příjezdu turistů hromadnými dopravními prostředky (nádraží…) Jak hodnotíte umístění TIC ve městě Brně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33052,63 %52,63 %  
21729,82 %29,82 %  
458,77 %8,77 %  
535,26 %5,26 %  
123,51 %3,51 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.81
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.46
Směrodatná odchylka:0.68
Medián:3
Modus:3

Graf

19. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na vstupném zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“? jak hodnotíte tyto možnosti ve městě Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím o tom , že by Brno tyto poukázky nabízelo3459,65 %59,65 %  
chvalitebně814,04 %14,04 %  
dobře610,53 %10,53 %  
dostatečně610,53 %10,53 %  
výborně23,51 %3,51 %  
nevím11,75 %1,75 %  

Graf

20. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na jídle a pití zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“ nabízejících slevy ve stravovacích zařízeních, jak hodnotíte tuto možnost ve městě Brně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím o tom , že by Brno tyto poukázky nabízelo3764,91 %64,91 %  
chvalitebně610,53 %10,53 %  
dobře610,53 %10,53 %  
dostatečně47,02 %7,02 %  
výborně35,26 %5,26 %  
nedostatečně11,75 %1,75 %  

Graf

21. V ideálním městě pro turistu jsou ulice a veřejná prostranství čisté, jak hodnotíte město Brno?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1831,58 %31,58 %  
dobrý1526,32 %26,32 %  
dostatečný1221,05 %21,05 %  
výborný712,28 %12,28 %  
nedostatečný58,77 %8,77 %  

Graf

22. Ideální město má informace o všech zajímavostech včetně akcí a nabídky různých druhů informačních balíčků pro trávení volného času na webových stránkách, jak hodnotíte dostupnost těchto informaví na webu města?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý2645,61 %45,61 %  
chvalitebný2442,11 %42,11 %  
výborný47,02 %7,02 %  
dostatečný23,51 %3,51 %  
nedostatečný11,75 %1,75 %  

Graf

23. Ideální město pro turisty nabízí výše uvedené informace na informačních materiálech turistických informačních center, jak hodnotíte dostupnost těchto materiálů v turistickém informačním centru města Brna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1831,58 %31,58 %  
chvalitebně1526,32 %26,32 %  
dobře1526,32 %26,32 %  
dostatečně610,53 %10,53 %  
výborně23,51 %3,51 %  
nedostatečně11,75 %1,75 %  

Graf

24. Co byste doporučili pro zlepšení nabídky Brna jako destinace pro turisty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

.

...

...

Aby se magistrát více postaral o pořádek a čistotu na ulicích, v parcích a jiných veřejných lokalitách.

asi nic

čisté a udržované vlakové nádraží a okolí jiných zastávek hromadné dopravdy

čistotu

Intenzivnější propagace kulturních akcí.

já myslím že nic

Karibik

lanovka ke Spilberku

Lepší informovanost turistů o turistických trasách a výhodách při zakoupení turistických pasů.

Lepší popisky památek ve městě.

Město by mělo začít působit čistě, někdo by se konečně měl vypořádat s bezdomovci v centru města. Z centra by měla vymizet většina vietnamských obchodů a z Brna by se mělo stát pořádné evropské velkoměsto. V současné době ve středu města turista nenarazí na jediný obchod se suvenýry a najít nějaké informační centrum je podle mě dost složité.

momentálně mne nic nenapada:(

například kulturní akce v turisticky lákavých destinacích (divadlo pod širým nebem u historické památky apod.)

Nestěhovat nádraží, ale zachovat ho v sousedství centra. Město by mělo přispívat ke zlepšení obsahu o sobě na wikipedia.org

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic mě nenapadá berunko :(

nic mne momentálně nenapadá

nic mne nenapadá

Nic...

odstranit rómské obyvatele, bezdomovce . Zmírnit kriminalitu. Starat se lépe o úklid města čisté veřejné wc - nyní je pro návštěvníky nepoužitelné, je špinavé a setrvají tam bezdomovci. Platby jízdenek na MHD přes sms. Lépe udržované parky

pořádek, lepší WC

rekounstrukce obou hlavních nádraží

rozhodně lepší propagaci, pohybuji se v Brně poměrně často a i tak mám docela velké obtíže se dozvědět, co se kde koná, kde jak je co otevřené, strávím mnoho času po tzv. brouzdání stránek x akcí, ale nikde není nic uceleného, jedna stránka, kde bych našla vše pohromadě a nemusela procházet milion dalších

ulizení ulic a postavit vyhovující záchody

Velký hudební festival

větší propagace akcí

více informačních středisek s větší nabídkou letáků

více informačních tabulí

Více koncertů většího významu

více odpadkových košů!

více pořádaných a propagovaných akcí na veletrzích

Více TIC,více WC a kult.akcí pořádaných venku-náměstí,parky...

Vyčistit řádně přehradu a v jejím okolí vybudovat WC.

vyšší informovanost o pořádaných akcích

Zavedení nějakého obchodu se suvenýry.

zavedení platby MHD prostřednictvím SMS - v tak velkém městě by to mělo být samozřejmostí

zlepšit čistotu ulic ve městě, nabídnout více sportovnich možností a příležitostí

zrušit herny v centru města

25. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3968,42 %68,42 %  
muž1831,58 %31,58 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské2543,86 %43,86 %  
střední2543,86 %43,86 %  
vyšší odborné47,02 %7,02 %  
základní23,51 %3,51 %  
odborné učiliště11,75 %1,75 %  

Graf

27. Odkud pocházíte? Doplňte prosím město nebo stát.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Frýdek-Místek58,77 %8,77 %  
ČR58,77 %8,77 %  
Vyškov47,02 %7,02 %  
Břeclav35,26 %5,26 %  
Praha35,26 %5,26 %  
Blansko23,51 %3,51 %  
Olomouc23,51 %3,51 %  
Hustopeče23,51 %3,51 %  
Plzeň 23,51 %3,51 %  
Třebíč23,51 %3,51 %  
ostatní odpovědi Pelhřimov
Ostrava
Třinec
Boskovice
SK
Kutná iora
Hodonín
Liberec
Tišnov
Karlovy Vary
Česká republika
Dolní Kounice
Vysočina
Děčín
Luhačovice
Hranice
Zbýšov
Mladá Boleslav
Orlovice
Kladno, Středočeský kraj
Zlín
Karviná
Bohuslavice
Uherské Hradiště
Kyjov
Jihlava
Opava
2747,37 %47,37 % 

Graf

28. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 29 let4783,93 %82,46 %  
30 - 40 let58,93 %8,77 %  
41 - 50 let23,57 %3,51 %  
do 18 let23,57 %3,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

19. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na vstupném zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“? jak hodnotíte tyto možnosti ve městě Brně?

  • odpověď nevím o tom , že by Brno tyto poukázky nabízelo:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ubytování v soukromí na otázku 9. Kde jste byl/a ubytován/a při návštěvě města Brna?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolikrát jste navštívil/a město Brno?

2. Co Vás přimělo k návštěvě města Brna?

3. Jakým dopravním prostředkem jste přijel/a do Brna?

4. S kým jste do Brna přijel/a?

5. Odkud jste získal/a informace o městě Brně?

6. Myslíte si, že informace o městě Brně jsou dobře dostupné?

7. Hledáte informace o akcích v Brně na portálu www.brno.cz?

8. Jak dlouho jste se v Brně zdržel/a?

9. Kde jste byl/a ubytován/a při návštěvě města Brna?

10. Považujete nabídku ubytovacích možností v Brně za plně vyhovující?

11. Doporučil/a byste návštěvu města Brna svým známým?

12. Chystáte se během Vaší návštěvy využít některý z turistických produktů jako je..?

13. Plánujete do budoucna opakovanou návštěvu tohoto města?

14. Když porovnáte město Brno s jiným, podle Vás ideálním městem pro turistiku, jak zhodnotíte město Brno?

15. V ideálním městě turista nachází spoustu informací (panelů, vysvětlivek, tabulí, ukazatelů) na ulicích, uvádějících kam jít a co tam najde, jak v tomto ohledu hodnotíte město Brno?

16. V ideálním městě si může turista odpočinout na mnohých lavičkách....Jak hodnotíte počet odpočinkových laviček ve městě Brně?

17. V ideálním městě najde turista bez problémů veřejné WC poblíž všech turistických tras, jak hodnotíte Brno v tomto ohledu?

18. V ideálním městě jsou turistická informační centra (TIC) na všech místech příjezdu turistů hromadnými dopravními prostředky (nádraží…) Jak hodnotíte umístění TIC ve městě Brně?

19. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na vstupném zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“? jak hodnotíte tyto možnosti ve městě Brně?

20. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na jídle a pití zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“ nabízejících slevy ve stravovacích zařízeních, jak hodnotíte tuto možnost ve městě Brně?

21. V ideálním městě pro turistu jsou ulice a veřejná prostranství čisté, jak hodnotíte město Brno?

22. Ideální město má informace o všech zajímavostech včetně akcí a nabídky různých druhů informačních balíčků pro trávení volného času na webových stránkách, jak hodnotíte dostupnost těchto informaví na webu města?

23. Ideální město pro turisty nabízí výše uvedené informace na informačních materiálech turistických informačních center, jak hodnotíte dostupnost těchto materiálů v turistickém informačním centru města Brna?

25. Jste muž nebo žena?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

28. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolikrát jste navštívil/a město Brno?

2. Co Vás přimělo k návštěvě města Brna?

3. Jakým dopravním prostředkem jste přijel/a do Brna?

4. S kým jste do Brna přijel/a?

5. Odkud jste získal/a informace o městě Brně?

6. Myslíte si, že informace o městě Brně jsou dobře dostupné?

7. Hledáte informace o akcích v Brně na portálu www.brno.cz?

8. Jak dlouho jste se v Brně zdržel/a?

9. Kde jste byl/a ubytován/a při návštěvě města Brna?

10. Považujete nabídku ubytovacích možností v Brně za plně vyhovující?

11. Doporučil/a byste návštěvu města Brna svým známým?

12. Chystáte se během Vaší návštěvy využít některý z turistických produktů jako je..?

13. Plánujete do budoucna opakovanou návštěvu tohoto města?

14. Když porovnáte město Brno s jiným, podle Vás ideálním městem pro turistiku, jak zhodnotíte město Brno?

15. V ideálním městě turista nachází spoustu informací (panelů, vysvětlivek, tabulí, ukazatelů) na ulicích, uvádějících kam jít a co tam najde, jak v tomto ohledu hodnotíte město Brno?

16. V ideálním městě si může turista odpočinout na mnohých lavičkách....Jak hodnotíte počet odpočinkových laviček ve městě Brně?

17. V ideálním městě najde turista bez problémů veřejné WC poblíž všech turistických tras, jak hodnotíte Brno v tomto ohledu?

18. V ideálním městě jsou turistická informační centra (TIC) na všech místech příjezdu turistů hromadnými dopravními prostředky (nádraží…) Jak hodnotíte umístění TIC ve městě Brně?

19. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na vstupném zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“? jak hodnotíte tyto možnosti ve městě Brně?

20. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na jídle a pití zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“ nabízejících slevy ve stravovacích zařízeních, jak hodnotíte tuto možnost ve městě Brně?

21. V ideálním městě pro turistu jsou ulice a veřejná prostranství čisté, jak hodnotíte město Brno?

22. Ideální město má informace o všech zajímavostech včetně akcí a nabídky různých druhů informačních balíčků pro trávení volného času na webových stránkách, jak hodnotíte dostupnost těchto informaví na webu města?

23. Ideální město pro turisty nabízí výše uvedené informace na informačních materiálech turistických informačních center, jak hodnotíte dostupnost těchto materiálů v turistickém informačním centru města Brna?

25. Jste muž nebo žena?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

28. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dvořáková, K.Atraktivita města Brna a spokojenost návštěvníků (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://atraktivita-mesta-brna-a-spo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.