Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Atraktivita města Brna a spokojenost návštěvníků
Atraktivita města Brna a spokojenost návštěvníků
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kristina Dvořáková |
---|---|
Šetření: | 15. 03. 2011 - 22. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 57 |
Počet otázek (max/průměr): | 28 / 27.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 45,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.09:06 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenují se Kristina Dvořáková a jsem studentkou třetího ročníku Vysoké školy obchodní a hotelové v Brně. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete přispět k dokončení mé bakalářské práce, jejíž téma je destinační marketingový management města Brna z pohledu návštěvníků. Dotazník je určen především pro ty, co město Brno již navštívili. Předem Vám mockrát děkuji za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Kolikrát jste navštívil/a město Brno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vícekrát | 55 | 96,49 % | 96,49 % |
jednou | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
2. Co Vás přimělo k návštěvě města Brna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nákupy | 15 | 26,32 % | 26,32 % |
kultura | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
návštěva příbuzných | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
veletrh/výstava | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
studium | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
turistika | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
památky | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
památky, nákupy, návštěva příb., kultura, veletrhy | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
každodenní povinnosti | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
návštěva přátel | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
služebně | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
návštěva kamarádů | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
povinnosti | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
geocaching, veletrhy | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
Škola | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
dovolená | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
kongres | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
přítelkyně | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
práce | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
3. Jakým dopravním prostředkem jste přijel/a do Brna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
osobním automobilem | 21 | 36,84 % | 36,84 % |
vlakem | 18 | 31,58 % | 31,58 % |
autobusem | 15 | 26,32 % | 26,32 % |
osobním autem nebo autobusem | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
vlakem a autobusem | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
autem, busem, vlakem | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
4. S kým jste do Brna přijel/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sám | 20 | 35,09 % | 35,09 % |
s rodinou | 18 | 31,58 % | 31,58 % |
s přáteli | 17 | 29,82 % | 29,82 % |
s kolegy | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
s přítelem, sama | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
5. Odkud jste získal/a informace o městě Brně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zkušenosti z minulých návštěv | 23 | 40,35 % | 40,35 % |
od přátel | 16 | 28,07 % | 28,07 % |
z internetu | 14 | 24,56 % | 24,56 % |
z časopisu | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
z internetu, knih a veletrhu cest. ruchu | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
na základě informací z cestovní kanceláře | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
6. Myslíte si, že informace o městě Brně jsou dobře dostupné?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 91,23 % | 91,23 % |
ne | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
7. Hledáte informace o akcích v Brně na portálu www.brno.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 40 | 70,18 % | 70,18 % |
ano | 15 | 26,32 % | 26,32 % |
web je nepřehledný | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
jak kdy | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
8. Jak dlouho jste se v Brně zdržel/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pouze jeden den | 25 | 43,86 % | 43,86 % |
více než týden | 13 | 22,81 % | 22,81 % |
2-3 dny | 13 | 22,81 % | 22,81 % |
4-7 dní | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
každý týden 2-4 dny | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nic | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
zůstala jsem tu bydlet | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
9. Kde jste byl/a ubytován/a při návštěvě města Brna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
u známých/ rodiny | 23 | 40,35 % | 40,35 % |
ubytování v soukromí | 11 | 19,3 % | 19,3 % |
ubytování hotelového typu přímo v centru města | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
ubytování hotelového typu/ penzion na okraji města | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
nebyla jsem ubytována | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
ubytovna | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
nespala jsem v Brně | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nikde | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nic | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
bez ubytování | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nikde :o) | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nebyla | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
při návštěvě Brna jsem ve městě nikdy nepřespal | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nebyla ubytovaná | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nebyl | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
na koleji | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
10. Považujete nabídku ubytovacích možností v Brně za plně vyhovující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 63,16 % | 63,16 % |
ne | 9 | 15,79 % | 15,79 % |
nevím | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
netuším | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
nemohu posoudit | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nemám zkušenost | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nezkoumala jsem to | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nevím, zatím jsem neměl potřebu se jimi zabývat | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nemohu posudit | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
11. Doporučil/a byste návštěvu města Brna svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 51 | 89,47 % | 89,47 % |
ne | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
12. Chystáte se během Vaší návštěvy využít některý z turistických produktů jako je..?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
návštěva nějaké kulturní akce | 19 | 33,33 % | 33,33 % |
výlet parníkem po Brněnské přehradě | 11 | 19,3 % | 19,3 % |
prohlídka města | 9 | 15,79 % | 15,79 % |
historická památka | 9 | 15,79 % | 15,79 % |
ne | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
historická památka, kulturní akce, prohlídka města | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
líbilo by se mi všechno | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
chystám se "kombajnovat" tamní keše | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nechystám se | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
nechystám | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
13. Plánujete do budoucna opakovanou návštěvu tohoto města?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
určitě ano | 51 | 89,47 % | 89,47 % |
ještě nevím | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
určitě ne | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
žiji zde | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
14. Když porovnáte město Brno s jiným, podle Vás ideálním městem pro turistiku, jak zhodnotíte město Brno?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 25 | 43,86 % | 43,86 % |
dobrý | 18 | 31,58 % | 31,58 % |
nedostatečný | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
dostatečný | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
výborný | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
15. V ideálním městě turista nachází spoustu informací (panelů, vysvětlivek, tabulí, ukazatelů) na ulicích, uvádějících kam jít a co tam najde, jak v tomto ohledu hodnotíte město Brno?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 20 | 35,09 % | 35,09 % |
chvalitebný | 19 | 33,33 % | 33,33 % |
nedostatečný | 7 | 12,28 % | 12,28 % |
výborný | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
dostatečný | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
16. V ideálním městě si může turista odpočinout na mnohých lavičkách....Jak hodnotíte počet odpočinkových laviček ve městě Brně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 21 | 36,84 % | 36,84 % |
dobrý | 20 | 35,09 % | 35,09 % |
dostatečný | 10 | 17,54 % | 17,54 % |
výborný | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
nedostatečný | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
17. V ideálním městě najde turista bez problémů veřejné WC poblíž všech turistických tras, jak hodnotíte Brno v tomto ohledu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dostatečný | 19 | 33,33 % | 33,33 % |
nedostatečný | 15 | 26,32 % | 26,32 % |
dobrý | 14 | 24,56 % | 24,56 % |
chvalitebný | 7 | 12,28 % | 12,28 % |
výborný | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
18. V ideálním městě jsou turistická informační centra (TIC) na všech místech příjezdu turistů hromadnými dopravními prostředky (nádraží…) Jak hodnotíte umístění TIC ve městě Brně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 30 | 52,63 % | 52,63 % |
2 | 17 | 29,82 % | 29,82 % |
4 | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
5 | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
1 | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.81 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.46 |
Směrodatná odchylka: | 0.68 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
19. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na vstupném zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“? jak hodnotíte tyto možnosti ve městě Brně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím o tom , že by Brno tyto poukázky nabízelo | 34 | 59,65 % | 59,65 % |
chvalitebně | 8 | 14,04 % | 14,04 % |
dobře | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
dostatečně | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
výborně | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
nevím | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
20. V ideálním městě může turista výrazně ušetřit na jídle a pití zakoupením různých druhů turistických/návštěvnických „pasů“ nabízejících slevy ve stravovacích zařízeních, jak hodnotíte tuto možnost ve městě Brně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím o tom , že by Brno tyto poukázky nabízelo | 37 | 64,91 % | 64,91 % |
chvalitebně | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
dobře | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
dostatečně | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
výborně | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
nedostatečně | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
21. V ideálním městě pro turistu jsou ulice a veřejná prostranství čisté, jak hodnotíte město Brno?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 18 | 31,58 % | 31,58 % |
dobrý | 15 | 26,32 % | 26,32 % |
dostatečný | 12 | 21,05 % | 21,05 % |
výborný | 7 | 12,28 % | 12,28 % |
nedostatečný | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
22. Ideální město má informace o všech zajímavostech včetně akcí a nabídky různých druhů informačních balíčků pro trávení volného času na webových stránkách, jak hodnotíte dostupnost těchto informaví na webu města?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 26 | 45,61 % | 45,61 % |
chvalitebný | 24 | 42,11 % | 42,11 % |
výborný | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
dostatečný | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
nedostatečný | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
23. Ideální město pro turisty nabízí výše uvedené informace na informačních materiálech turistických informačních center, jak hodnotíte dostupnost těchto materiálů v turistickém informačním centru města Brna?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 18 | 31,58 % | 31,58 % |
chvalitebně | 15 | 26,32 % | 26,32 % |
dobře | 15 | 26,32 % | 26,32 % |
dostatečně | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
výborně | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
nedostatečně | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
24. Co byste doporučili pro zlepšení nabídky Brna jako destinace pro turisty?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
?
.
...
...
Aby se magistrát více postaral o pořádek a čistotu na ulicích, v parcích a jiných veřejných lokalitách.
asi nic
čisté a udržované vlakové nádraží a okolí jiných zastávek hromadné dopravdy
čistotu
Intenzivnější propagace kulturních akcí.
já myslím že nic
Karibik
lanovka ke Spilberku
Lepší informovanost turistů o turistických trasách a výhodách při zakoupení turistických pasů.
Lepší popisky památek ve městě.
Město by mělo začít působit čistě, někdo by se konečně měl vypořádat s bezdomovci v centru města. Z centra by měla vymizet většina vietnamských obchodů a z Brna by se mělo stát pořádné evropské velkoměsto. V současné době ve středu města turista nenarazí na jediný obchod se suvenýry a najít nějaké informační centrum je podle mě dost složité.
momentálně mne nic nenapada:(
například kulturní akce v turisticky lákavých destinacích (divadlo pod širým nebem u historické památky apod.)
Nestěhovat nádraží, ale zachovat ho v sousedství centra. Město by mělo přispívat ke zlepšení obsahu o sobě na wikipedia.org
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic mě nenapadá berunko :(
nic mne momentálně nenapadá
nic mne nenapadá
Nic...
odstranit rómské obyvatele, bezdomovce . Zmírnit kriminalitu. Starat se lépe o úklid města čisté veřejné wc - nyní je pro návštěvníky nepoužitelné, je špinavé a setrvají tam bezdomovci. Platby jízdenek na MHD přes sms. Lépe udržované parky
pořádek, lepší WC
rekounstrukce obou hlavních nádraží
rozhodně lepší propagaci, pohybuji se v Brně poměrně často a i tak mám docela velké obtíže se dozvědět, co se kde koná, kde jak je co otevřené, strávím mnoho času po tzv. brouzdání stránek x akcí, ale nikde není nic uceleného, jedna stránka, kde bych našla vše pohromadě a nemusela procházet milion dalších
ulizení ulic a postavit vyhovující záchody
Velký hudební festival
větší propagace akcí
více informačních středisek s větší nabídkou letáků
více informačních tabulí
Více koncertů většího významu
více odpadkových košů!
více pořádaných a propagovaných akcí na veletrzích
Více TIC,více WC a kult.akcí pořádaných venku-náměstí,parky...
Vyčistit řádně přehradu a v jejím okolí vybudovat WC.
vyšší informovanost o pořádaných akcích
Zavedení nějakého obchodu se suvenýry.
zavedení platby MHD prostřednictvím SMS - v tak velkém městě by to mělo být samozřejmostí
zlepšit čistotu ulic ve městě, nabídnout více sportovnich možností a příležitostí
zrušit herny v centru města
25. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 39 | 68,42 % | 68,42 % |
muž | 18 | 31,58 % | 31,58 % |
26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 25 | 43,86 % | 43,86 % |
střední | 25 | 43,86 % | 43,86 % |
vyšší odborné | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
základní | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
odborné učiliště | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
27. Odkud pocházíte? Doplňte prosím město nebo stát.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Frýdek-Místek | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
ČR | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
Vyškov | 4 | 7,02 % | 7,02 % |
Břeclav | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
Praha | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
Blansko | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
Olomouc | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
Hustopeče | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
Plzeň | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
Třebíč | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
ostatní odpovědi | 27 | 47,37 % | 47,37 % |
28. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 29 let | 47 | 83,93 % | 82,46 % |
30 - 40 let | 5 | 8,93 % | 8,77 % |
41 - 50 let | 2 | 3,57 % | 3,51 % |
do 18 let | 2 | 3,57 % | 3,51 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.