Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Atraktivita Obuvnického muzea ve Zlíně

Atraktivita Obuvnického muzea ve Zlíně

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Veselá
Šetření:27. 02. 2012 - 06. 03. 2012
Počet respondentů:53
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá atraktivitou a analýzou návštěvnosti Obuvnického muzea ve Zlíně. Dotazník je určen pouze pro ty, kteří již Obuvnické muzeum navštívili. Výsledky výzkumu budou sloužit jako podklad k mé bakalářské práci.

Předem děkuji za Vaši ochotu. 

 

Odpovědi respondentů

1. Obuvnické muzeum jste navštívil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou3158,49 %58,49 %  
Dvakrát, třikrát1732,08 %32,08 %  
Vícekrát59,43 %9,43 %  

Graf

2. Odkud jste se o Obuvnickém muzeu ve Zlíně dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od rodiny, známých3769,81 %69,81 %  
Z internetu nebo na doporučení Městského informačního střediska611,32 %11,32 %  
Z tištěných turistických průvodců59,43 %9,43 %  
Z médií (televize, rozhlas, tisk)59,43 %9,43 %  

Graf

3. Jak často navštěvujete různá muzea, hrady, zámky apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze na dovolené3158,49 %58,49 %  
O víkendech nebo ve volném čase2241,51 %41,51 %  

Graf

4. Muzeum jste navštívil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S organizovanou skupinou (zájezd, školní exkurze)2547,17 %47,17 %  
S přáteli1833,96 %33,96 %  
S rodinnou611,32 %11,32 %  
Jako jednotlivec47,55 %7,55 %  

Graf

5. Dozvěděl/a jste se během prohlídky muzea dostatečné množství informací? (prostřednictvím tištěného textu nebo průvodkyně)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4992,45 %92,45 %  
Ne47,55 %7,55 %  

Graf

6. Co se Vám nejvíce líbilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vystavené exponáty2445,28 %45,28 %  
Všechno916,98 %16,98 %  
Krátký film nebo reklamy815,09 %15,09 %  
Dílna ševce713,21 %13,21 %  
slečna pruvodkyne :-D ale jinak dilna sevce 11,89 %1,89 %  
Slečna průvodkyně :-)11,89 %1,89 %  
stroje11,89 %1,89 %  
výtah jako kancelář11,89 %1,89 %  
filozofie Tomáše Bati11,89 %1,89 %  

Graf

7. Chtěl/a byste v muzeu ještě něco vidět?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne337,5 %5,66 %  
nahé kočky :-)112,5 %1,89 %  
myslím, že vystavené exponáty jsou dostačující112,5 %1,89 %  
ani ne112,5 %1,89 %  
více strojů které pužívaly Baťovy závody k výrobě obuvi112,5 %1,89 %  
Nahé holky ze Zlína112,5 %1,89 %  

Graf

8. Jaká se Vám zdá cena vstupného? (dospělí 50 Kč, studenti 40 Kč, senioři 30 Kč, děti 6 - 15 let 20 Kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpovídající4788,68 %88,68 %  
Nízká35,66 %5,66 %  
Vysoká35,66 %5,66 %  

Graf

9. Doporučil/a byste návštěvu Obuvnického muzea svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4992,45 %92,45 %  
Ne47,55 %7,55 %  

Graf

10. Je něco, co se Vám v muzeu nelíbilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4686,79 %86,79 %  
ano713,21 %13,21 %  

Graf

11. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli ANO, uveďte prosím, s čím konkrétním jste nebyli spokojeni:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Film nebyl dostatečně poutaví.

Málo inteligentní průvodkyně.

Mohl by být nějaký ústní výklad

s přístupem zaměstnanců

smrádek

12. Napadá Vás, čím by se mohla zvýšit návštěvnost Obuvnického muzea? (např. rozsáhlejší expozice, větší propagace muzea, ... )

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi propagace, kulturní akce v prostorách muzea (výstavy designu), páry slavných osobností

důstojnější prostory, více místa pro exponáty

Exhibice bot na nahém ženském těle.

interaktivní prvky (dotykové tabule, videa, apod.)

koutek pro děti - např. dětská dílnička

možná větší propagace a častější otevírací doba

myslím si, že lákadlem by mohly být akce - např. večer v obuvnickém muzeu pro děti, kde by bylo celovečerní vtipné divadelní představení v dobové obuvi (i kostýmu) - zejména obuvi, která okamžitě přiláká oko návštěvníka, či nápaditý oděv průvodce a nebo podání historie obuvi jako jednolitý (ale ne NUDNÝ) příběh

nějaká akce, program, něco speciálního

Propagace např. v MHD

Rozhodně rozsáhlejší expozicí, dy´t je to jenom takový pidikoutek...

rozsáhlejší expozice (nebo pozměnení = vyloučení nezajímavých exponátu a nahrazení novými exkluzivními - s pŕíběhem nebo zajímavým faktem k doplnění), zábavnéjší videoprezentace (více dynamické, modernéjší zpracování)

rozsáhlejší expozice, víc zajímavostí ze světa apod.

snížením ceny vstupného + nějaké výhodné akce (např. sleva pro rodinu, skupiny, ...)

Určitě větší propagace.

větší propagace

větší propagace

větší propagace, akce - třeba workshopy s různým zaměřením "vyrob si botu", "změř si svoji nožku", "ušij si botičku"

větší propagance v rámci celé republiky

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3667,92 %67,92 %  
Muž1732,08 %32,08 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 – 35 let4890,57 %90,57 %  
36 – 60 let59,43 %9,43 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou3667,92 %67,92 %  
Vysokoškolské1324,53 %24,53 %  
Základní35,66 %5,66 %  
VOŠ11,89 %1,89 %  

Graf

16. Vaše povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3769,81 %69,81 %  
Zaměstnanec713,21 %13,21 %  
Podnikatel/živnostník611,32 %11,32 %  
Nezaměstnaný/á23,77 %3,77 %  
V domácnosti11,89 %1,89 %  

Graf

17. Ze kterého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlínský, Olomoucký4686,79 %86,79 %  
Moravskoslezský, Jihomoravský59,43 %9,43 %  
Vysočina, Pardubický, Královéhradecký11,89 %1,89 %  
Středočeský, Praha11,89 %1,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Obuvnické muzeum jste navštívil/a:

2. Odkud jste se o Obuvnickém muzeu ve Zlíně dozvěděl/a?

3. Jak často navštěvujete různá muzea, hrady, zámky apod.?

4. Muzeum jste navštívil/a:

5. Dozvěděl/a jste se během prohlídky muzea dostatečné množství informací? (prostřednictvím tištěného textu nebo průvodkyně)

6. Co se Vám nejvíce líbilo?

8. Jaká se Vám zdá cena vstupného? (dospělí 50 Kč, studenti 40 Kč, senioři 30 Kč, děti 6 - 15 let 20 Kč)

9. Doporučil/a byste návštěvu Obuvnického muzea svým známým?

10. Je něco, co se Vám v muzeu nelíbilo?

13. Jste:

14. Váš věk:

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Vaše povolání:

17. Ze kterého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Obuvnické muzeum jste navštívil/a:

2. Odkud jste se o Obuvnickém muzeu ve Zlíně dozvěděl/a?

3. Jak často navštěvujete různá muzea, hrady, zámky apod.?

4. Muzeum jste navštívil/a:

5. Dozvěděl/a jste se během prohlídky muzea dostatečné množství informací? (prostřednictvím tištěného textu nebo průvodkyně)

6. Co se Vám nejvíce líbilo?

8. Jaká se Vám zdá cena vstupného? (dospělí 50 Kč, studenti 40 Kč, senioři 30 Kč, děti 6 - 15 let 20 Kč)

9. Doporučil/a byste návštěvu Obuvnického muzea svým známým?

10. Je něco, co se Vám v muzeu nelíbilo?

13. Jste:

14. Váš věk:

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Vaše povolání:

17. Ze kterého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Veselá, M.Atraktivita Obuvnického muzea ve Zlíně (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://atraktivita-obuvnickeho-muze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.