Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Atraktivity Kampánie

Atraktivity Kampánie

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Šormanová
Šetření:29. 01. 2013 - 12. 02. 2013
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):21 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
dovoluji si vás oslovit a požádat o laskavé vyplnění následujícího krátkého dotazníku, který se týká cestovního ruchu a našeho poznávání cizích krajin a památek. Zpracovávám jako studentka 3. ročníku Vysoké školy obchodní v Praze, obor cestovní ruch, bakalářskou práci na téma "Atraktivity Kampánie a jejich význam pro cestovní ruch. Zobecněné výsledky budou využity pro uvedenou práci a mohou přispět některým cestovním kancelářím ke zlepšení jejich nabídky.
Slovem Kampánie míním region jižní Itálie, kde se nacházejí památky UNESCO, klidná turistická střediska, léčebné termální prameny, dlouhé pláže a krásy přírody.
Dotazník je anonymní.

Je určen pro ty, co rádi cestují a poznávají. Tento dotazník je konkrétně zaměřený na oblast jižní Itálie - Kampánii.
Kateřina Šormanová
 

Odpovědi respondentů

1. Navštívil/a jste již region Kampánie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 2, ne, ale chystám seotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7761,11 %61,11 %  
ano3628,57 %28,57 %  
ne, ale chystám se1310,32 %10,32 %  

Graf

2. Z jakého důvodu jste region Kampánie ještě nenavštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné3537,23 %27,78 %  
preference jiných destinací - pro mě málo atraktivní destinace2425,53 %19,05 %  
oblast mě neláká a není pro mě zajímavá1515,96 %11,9 %  
vzdálená destinace1414,89 %11,11 %  
preference jiných částí Itálie1212,77 %9,52 %  
příliš drahá destinace88,51 %6,35 %  
oblast považuji za nebezpečnou22,13 %1,59 %  
špatné reference od přátel, příbuzných a z médií11,06 %0,79 %  

Graf

3. Chystáte se region Kampánie v budoucnosti navštívit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6468,09 %50,79 %  
ano3031,91 %23,81 %  

Graf

4. Odkud jste se o této oblasti dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nyní až od tazatele5342,06 %42,06 %  
od známých, příbuzných, přátel2923,02 %23,02 %  
z médií (televize, tisk, rádio)2923,02 %23,02 %  
od CK nebo CA2519,84 %19,84 %  
ze školy1511,9 %11,9 %  
z práce97,14 %7,14 %  

Graf

5. Do jaké destinace nejraději jezdíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Řecko a řecké ostrovy4434,92 %34,92 %  
jiné3225,4 %25,4 %  
Chorvatsko3225,4 %25,4 %  
Francie2923,02 %23,02 %  
Španělsko2721,43 %21,43 %  
Rakousko, Německo1915,08 %15,08 %  
Slovensko118,73 %8,73 %  
Egypt97,14 %7,14 %  
Turecko86,35 %6,35 %  
Bulharsko53,97 %3,97 %  
Spojené arabské emiráty21,59 %1,59 %  

Graf

6. Jaký region Itálie jste navštívil/a v minulosti nebo plánujete v budoucnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Benátsko6350 %50 %  
Toskánsko4334,13 %34,13 %  
Kampánie3326,19 %26,19 %  
Kalábrie2217,46 %17,46 %  
žádný1814,29 %14,29 %  
jiný1612,7 %12,7 %  
Lombardie107,94 %7,94 %  
Lazio107,94 %7,94 %  
Apulie64,76 %4,76 %  

Graf

7. Pokud jste již navštívil/a region Kampánie, tak jako:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
individuálně2744,26 %21,43 %  
pobytový zájezd s CK či CA2134,43 %16,67 %  
poznávací zájezd s CK či CA1931,15 %15,08 %  
lázeňský pobyt11,64 %0,79 %  

Graf

8. Co byste jí vytkli?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevim28,33 %1,59 %  
špatná propagace v médiích, nepořádek, geografická vzdálenost, nyní drahá destinace14,17 %0,79 %  
chaotická doprava, typická pro Itálii14,17 %0,79 %  
Jmenovanou destinaci bohužel neznám. Navštívila jsem Bibione a té bych vytkla moře a přeplněnost turisty14,17 %0,79 %  
mnoho turistů14,17 %0,79 %  
špatnou propagaci, geografickou vzdálenost, nyní dražší destinace14,17 %0,79 %  
Nevim, oblast moc neznám.14,17 %0,79 %  
taxy v restauracích za sezení a automatická dýška14,17 %0,79 %  
Vzhledem k časovým možnostem postačující.14,17 %0,79 %  
Popisky památek vetsinou jen v italštině, často památky málo udržované, nepořádek...14,17 %0,79 %  
ostatní odpovědi asi vůbec nic, jen co se týká obyvatel této části itálie- je to kompletně jiná mentalita a nesnaží se moc mluvit anglicky
příliš velký vliv mafie
Nečistota měst
špatná propagace na českém trhu a nevyvážený problém s odpadky a v okolí Neapole kapsáře, kteří číhají na turisty
nebezpečnost v okolí hlavního města a problém s odpady
Trochu spatnu povest diky mafii
mafie, problém s odpadky,špatná mediální propagace
mafii v centru Neapole, kapsáře
špatnou propagaci, špatné vztahy s ČR - nezájem spolupráce
špatnou propagaci u nás v ČR
špatná informovanost pro turisty,kriminalita
nic
mafii, nebezpečnost - tudíž nemožná prohlídka pěšky po Neapoli bez průvodce
1354,17 %10,32 % 

Graf

9. Jaký byl hlavní účel Vaší cesty?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolená u moře3764,91 %29,37 %  
návštěva kulturních a přírodních památek3561,4 %27,78 %  
žádná z uvedených odpovědí712,28 %5,56 %  
pracovní cesta/obchodní záležitost58,77 %3,97 %  
studijní pobyt35,26 %2,38 %  
návštěva příbuzných a přátel11,75 %0,79 %  

Graf

10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné8365,87 %65,87 %  
Pompeje a sopku Vesuv3124,6 %24,6 %  
Neapol3124,6 %24,6 %  
ostrov Capri2620,63 %20,63 %  
ostrov Ischia2318,25 %18,25 %  
Pozzuoli1915,08 %15,08 %  
Amalfské pobřeží1310,32 %10,32 %  
Sorrento129,52 %9,52 %  
Zámek Caserta a okolí107,94 %7,94 %  
Herculaneum107,94 %7,94 %  
ostrov Procida64,76 %4,76 %  
Salerno64,76 %4,76 %  
Flegrejská pole53,97 %3,97 %  
Paestum, Velia a Padula32,38 %2,38 %  
Benevento21,59 %1,59 %  
Cilento21,59 %1,59 %  

Graf

11. Slyšel/a jste před návštěvou regionu v médiích o problémech, které má Kampánie s odpadovým systémem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7962,7 %62,7 %  
ano2923,02 %23,02 %  
nevím1814,29 %14,29 %  

Graf

12. Kazilo vám to celkový dojem z návštěvy Kampánie?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5478,26 %42,86 %  
ano1521,74 %11,9 %  

Graf

13. Stala se Vám nějaká nepříjemná událost (např. okradení, autonehoda, obtěžování, zdravotní nevolnost)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5588,71 %43,65 %  
ano711,29 %5,56 %  

Graf

14. Chtěl/a byste Kampánii znovu navštívit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4838,1 %38,1 %  
ano, určitě3830,16 %30,16 %  
možná3527,78 %27,78 %  
ne, už nikdy53,97 %3,97 %  

Graf

15. Doporučil/a byste Kampánii a okolí svým známým jako vhodnou destinaci pro trávení dovolené?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možná4047,62 %31,75 %  
ano3845,24 %30,16 %  
ne67,14 %4,76 %  

Graf

16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týden (7 dní)2845,16 %22,22 %  
jiná1625,81 %12,7 %  
14 dní1219,35 %9,52 %  
méně než 3 dny46,45 %3,17 %  
měsíc a více23,23 %1,59 %  

Graf

17. Napište, které z dalších atraktivit Kampánie byste rád/a navštívil/a, jelikož je nabídka zájezdu nenabízela?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Amalfské pobřeží, Sorrento

Baia, ostrov Procida a podrobněji Neapol

Benevento, Baia, ostrov Procida

Benevento, Baia, Paestum

Benevento, Baia, Procida

Benevento, Paestum a okolí, Procidu, Flegrejská pole

Benevento, Paestum, Casertu, Baiu

Benevento, Procidu, Paestum a okolí

Caserta, jeskyně Sibilly v Cume, amfiteátr v Pozzuolli

Flegrejská pole, Benevento, Caserta, Baia

Herculaneum

chtěla bych navštívit všechny výše uvedené, ale na týdenní dovolené proto není vetšinou čas, proto osobně si myslím, že by pro mě bylo lepší si tato místa projet autem sama bez cestovky, jinak nabídka naší CK nebo místním italských cestovek co se týá výletů byla dostatčná, ale ceny přemrštěné.

nevim

Nevim

ostrov Ischia, Neapol

ostrov Procida, Flegrejská pole, Paestum, město Caserta

Pozzuoli, Cuma, Procida, Baia

Procida, Capri

Salerno, pompei, vezuv

více národní kultury

Zámek Caserta

Zběžně bych rád proběhl nějaké zemědělské podnikání včetně trhů se zemědělskými komoditami.

žádné

18. Uvítali byste lepší propagaci této destinace v České republice a jak (návrhy)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

"Ambasádori" žijúci v ČR

abo, internet

ani ne

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

ANo

ano

ano

ano

ANO

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano - formou dokumentu

ano, CK

ano, články o této oblasti v sekci cestování na internetu

ano, články v časopisech

ano, články v novinách

ano, hlavně prostřednictvím katalogů CK

ano, internet

ano, internet

ano, internetové reklamy, tv-spoty, letáky, prostřednictvím CK

Ano, lepší informovanost webových stránek s turistickými destinacemi

ano, lepší propagaci v novinách a televizi, popřípadě v katalogu CK. Vzájemnou spolupráci v obalsti CR s Itálií, konkrétně s Kapmánií. Možnost nabídek výměnných pobytů.

ano, media

ano, média

Ano, nabídkou na slevomatu.

Ano, např. televizními dokumenty, produkty CK zaměřenými na více památek této destinace.

ano, nemám o ní ani tušení - mediální kampan - propagace na sociálních sítích - spolupráce s CK

ano, neznám jí

Ano, reklamní spoty v tv, billboardy

Ano, samozřejmě. O dané destinaci jsem dosud neslyšela.

ano, televize

ano, uvítal bych efektivnější reklamu

Ano, více info v médiích.

ano, více informací v katalogu CK, reklama

ano, více reklamy

ano, vůbec neznám tuto destinaci

ano..v čr je tato destinace málo mediálně zviditelněná i na veletrzích a v ck vám k tomu mnoho neřeknou a webové stránky o této obalsti najdete jen v italštině či angličtině a tudíž ji mnoho čechů ani nezná

asi ano

así ano, reklamu na tuto destinaci jsem nezaregistrovala

Asi ne

Je mi to jedno. Internet, TV (at uz reklama, nebo PR pomoci dokumentu apod.)

je třeba se seznámit se s touto destinací. propagace na vebu, formou reklam atd.

Je vyhovující

Jelikož jsem v této destinaci nebyl, tak nemůžu říct jestli by to chtělo lepší propagaci.

Jelikož o tomto místě slyším poprvé, tak bych lepší propagaci určitě navrhovala. Např. propagace v cestovních kancelářích, reklama v televizi.

Jistě. Více literatury

LED PANELY, LETÁKY, BROŽURY, PROPAGACE NA INTERNETU, TELEVIZE

Lepší brožury a vědomosti prodejců z CK

lepší mediální propagaci, více dostupných informací o Kampánii prostřednictví nabídek CK a CA, letáků, katalogů, veletrhů apod.

lepší propagaci na internetu, v tisku a u CK či CA. Spolupráci s Českou republikou.

lepší propagaci na trhu ČR prostřednictvím třeba road show, veletrhu či festivalu o cestování a tak

lepší transparentnost na trhu - lepší mediální propagace, více informací o ní v časopisech či v novnách, vydání nové knižní publikace přímo o tomto regionu

levne vylety do teto destinace

Mediální propagace oblasti Kampánie prostřednictvím cestovních agentur a kanceláří formou first/last minute nebo jiných akčních nabídek. Zvýšení povědomosti o této lokaci v ČR (televize, tisk). Nabídka poznávacích zájezdů, propagace památek a přírodních krás oblasti Kampánie.

Měl by ji nabízet kažsdý katalog.

Měla by být v každém katalogu k výběru jako jedna z možností

myslím si že v CK je oblast Kampánie dostetečně propagována

Myslím, že CK nabízejí dostatek možností

myslím, že informace jsou dostačující...

myslím, že propagace je také dostatečná, spíš bych se přiklonila, aby nebyla tak propagovaná, pak destinace ztrácí své původní kouzlo pod návaly turistů

Myslím, že průměrně vzdělaný člověk je dostatečně informován.

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne, je mi to jedno.

Ne, kdo má zájem kamkoli odcestovat, vždy je k dispozici spousta možností, kde se o nich něco dozvědět.

netuším

nevim

nevím

nevím

nevím

Nevim

Nevím jak, ale já osobně o této destinaci slyším poprvé.

Nevšimla jsem si, že by byl nějak propagován.

nezajímá mě

nezajímám se

opravdu nevím

Pokud se v oblasti nacházejí nějaké významné historické památky, případně se tam slaví svátky, uvítal bych např. rozhlasové pořady s cestovateli, kteří mají s regionem vlastní zkušenosti.

Pomocí Tv

Propagace je myslím dobrá!

propagace na internetu, či v rádiu a TV

propagovat možnosti dopravy do tohoto regionu

rozhodně, větší propagace na internetu

uklidit

urcite, drive pokud jsem se o Italii zajimala byly z jizni Italie propagovany oblasti napr.Kalabrie,ostrovy Sardinie apod. Priznam se, ze o Kampanii jsem neslysela.

Určitě ano Propagace hlavně prostřednictvím CK a CA

určitě ano, krásné památky, příroda...

určitě ano, prostřednictvím veletrhu či cestovatelského festivalu Cesta kolem světa,kde je možné zvýšit povědomí o této destinaci

určitě ano, třeba formou nějakého veletrhu o CR, zmínit všeobecné informace a současný stav o Kampánii (kde se nachází, jak se tam dostat, co kolik tam stojí, jaké jsou tam památky a které se doporučují navštívit, klasifikovaná ubytovac zařízení zda jsou k dispozici atd.), zviditelnit ji i v medií - stačí v tisku

určitě ano, v ČR nemá mnoho lidí povědomí o této oblasti, což mi přijde velká škoda

Určitě ano.

Určitě ano. O Kampánii jsem nikdy neslyšel.

Určitě bych navrhovala lepší propagaci, tato oblast je celkem neznámá.

Určitě bych uvítal, kdyby cestovní kanceláře nabízeli k propagaci prodeje zájezdů více víletů po okolních památkách.

Určitě bych uvítala lepší propagaci, do dnešního dne jsem o Kampánii vůbec neslyšela, ani si nevzpomínám, že bych nabídku viděla třeba ve výloze cestovních kanceláří. Možná by bylo dobré nějaké představení v časopisech, v letácích...

Určitě, např. lepší propagace CK a CA, webové stránky a internet

určitě, se zaměřením na Pompeje apod.

Určitě, větší pozornost na veletržních cestovního ruchu, více cestovatel svých článku o regionu

určitě, více informací na internetu, v novinách a u CK či CA a v informačních centrech

uvítala-internet

větší mediální podpora

větší propagace ve formě letáků a speciálních nabídek od cestovní kanceláře

Větši propagandu na internetu

Více informací v cestovkách

více reklam

19. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9273,02 %73,02 %  
muž3426,98 %26,98 %  

Graf

20. Uveďte prosím, do jaké věkové kategorie patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 35 let8769,05 %69,05 %  
36 - 50 let1915,08 %15,08 %  
nad 60 let97,14 %7,14 %  
51 - 60 let97,14 %7,14 %  
do 18 let21,59 %1,59 %  

Graf

21. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka5543,65 %43,65 %  
zaměstnaný/á4636,51 %36,51 %  
jiné107,94 %7,94 %  
OSVČ75,56 %5,56 %  
rodič na mateřské/rodičovské dovolené32,38 %2,38 %  
podnikatel/ka32,38 %2,38 %  
v domácnosti10,79 %0,79 %  
nezaměstnaný/á10,79 %0,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Navštívil/a jste již region Kampánie?

  • odpověď ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amalfské pobřeží na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Herculaneum na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozzuoli na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ostrov Ischia na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neapol na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pompeje a sopku Vesuv na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ostrov Capri na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiná na otázku 16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Chtěl/a byste Kampánii znovu navštívit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Chystáte se region Kampánie v budoucnosti navštívit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nyní až od tazatele na otázku 4. Odkud jste se o této oblasti dozvěděl/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblast mě neláká a není pro mě zajímavá na otázku 2. Z jakého důvodu jste region Kampánie ještě nenavštívil/a?

3. Chystáte se region Kampánie v budoucnosti navštívit?

  • odpověď ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, ale chystám se na otázku 1. Navštívil/a jste již region Kampánie?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblast mě neláká a není pro mě zajímavá na otázku 2. Z jakého důvodu jste region Kampánie ještě nenavštívil/a?

6. Jaký region Itálie jste navštívil/a v minulosti nebo plánujete v budoucnosti?

  • odpověď Benátsko:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Herculaneum na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14 dní na otázku 16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amalfské pobřeží na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
  • odpověď Kampánie:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amalfské pobřeží na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozzuoli na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ostrov Ischia na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
  • odpověď Toskánsko:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Herculaneum na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amalfské pobřeží na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?

9. Jaký byl hlavní účel Vaší cesty?

  • odpověď dovolená u moře:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ostrov Ischia na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
  • odpověď návštěva kulturních a přírodních památek:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pompeje a sopku Vesuv na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amalfské pobřeží na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ostrov Ischia na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?

10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?

  • odpověď Neapol:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Herculaneum na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
  • odpověď ostrov Capri:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sorrento na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
  • odpověď Pompeje a sopku Vesuv:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozzuoli na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Amalfské pobřeží na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
  • odpověď žádné:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi preference jiných částí Itálie na otázku 2. Z jakého důvodu jste region Kampánie ještě nenavštívil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Jaký region Itálie jste navštívil/a v minulosti nebo plánujete v budoucnosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Chtěl/a byste Kampánii znovu navštívit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiná na otázku 16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?

12. Kazilo vám to celkový dojem z návštěvy Kampánie?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiná na otázku 16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 14 dní na otázku 16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?

13. Stala se Vám nějaká nepříjemná událost (např. okradení, autonehoda, obtěžování, zdravotní nevolnost)?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zámek Caserta a okolí na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neapol na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sorrento na otázku 10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívil/a jste již region Kampánie?

2. Z jakého důvodu jste region Kampánie ještě nenavštívil/a?

3. Chystáte se region Kampánie v budoucnosti navštívit?

4. Odkud jste se o této oblasti dozvěděl/a?

5. Do jaké destinace nejraději jezdíte?

6. Jaký region Itálie jste navštívil/a v minulosti nebo plánujete v budoucnosti?

7. Pokud jste již navštívil/a region Kampánie, tak jako:

9. Jaký byl hlavní účel Vaší cesty?

10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?

11. Slyšel/a jste před návštěvou regionu v médiích o problémech, které má Kampánie s odpadovým systémem?

12. Kazilo vám to celkový dojem z návštěvy Kampánie?

13. Stala se Vám nějaká nepříjemná událost (např. okradení, autonehoda, obtěžování, zdravotní nevolnost)?

14. Chtěl/a byste Kampánii znovu navštívit?

15. Doporučil/a byste Kampánii a okolí svým známým jako vhodnou destinaci pro trávení dovolené?

16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?

18. Uvítali byste lepší propagaci této destinace v České republice a jak (návrhy)?

19. Vaše pohlaví:

20. Uveďte prosím, do jaké věkové kategorie patříte:

21. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívil/a jste již region Kampánie?

2. Z jakého důvodu jste region Kampánie ještě nenavštívil/a?

3. Chystáte se region Kampánie v budoucnosti navštívit?

4. Odkud jste se o této oblasti dozvěděl/a?

5. Do jaké destinace nejraději jezdíte?

6. Jaký region Itálie jste navštívil/a v minulosti nebo plánujete v budoucnosti?

7. Pokud jste již navštívil/a region Kampánie, tak jako:

9. Jaký byl hlavní účel Vaší cesty?

10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?

11. Slyšel/a jste před návštěvou regionu v médiích o problémech, které má Kampánie s odpadovým systémem?

12. Kazilo vám to celkový dojem z návštěvy Kampánie?

13. Stala se Vám nějaká nepříjemná událost (např. okradení, autonehoda, obtěžování, zdravotní nevolnost)?

14. Chtěl/a byste Kampánii znovu navštívit?

15. Doporučil/a byste Kampánii a okolí svým známým jako vhodnou destinaci pro trávení dovolené?

16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?

18. Uvítali byste lepší propagaci této destinace v České republice a jak (návrhy)?

19. Vaše pohlaví:

20. Uveďte prosím, do jaké věkové kategorie patříte:

21. Jaké je Vaše ekonomické postavení?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šormanová, K.Atraktivity Kampánie (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://atraktivity-kampanie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.