Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Atraktivity Kampánie
Atraktivity Kampánie
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Šormanová |
---|---|
Šetření: | 29. 01. 2013 - 12. 02. 2013 |
Počet respondentů: | 126 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 16 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:30 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
dovoluji si vás oslovit a požádat o laskavé vyplnění následujícího krátkého dotazníku, který se týká cestovního ruchu a našeho poznávání cizích krajin a památek. Zpracovávám jako studentka 3. ročníku Vysoké školy obchodní v Praze, obor cestovní ruch, bakalářskou práci na téma "Atraktivity Kampánie a jejich význam pro cestovní ruch. Zobecněné výsledky budou využity pro uvedenou práci a mohou přispět některým cestovním kancelářím ke zlepšení jejich nabídky.
Slovem Kampánie míním region jižní Itálie, kde se nacházejí památky UNESCO, klidná turistická střediska, léčebné termální prameny, dlouhé pláže a krásy přírody.
Dotazník je anonymní.
Je určen pro ty, co rádi cestují a poznávají. Tento dotazník je konkrétně zaměřený na oblast jižní Itálie - Kampánii.
Kateřina Šormanová
Odpovědi respondentů
1. Navštívil/a jste již region Kampánie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 2, ne, ale chystám se → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 77 | 61,11 % | 61,11 % |
ano | 36 | 28,57 % | 28,57 % |
ne, ale chystám se | 13 | 10,32 % | 10,32 % |
2. Z jakého důvodu jste region Kampánie ještě nenavštívil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiné | 35 | 37,23 % | 27,78 % |
preference jiných destinací - pro mě málo atraktivní destinace | 24 | 25,53 % | 19,05 % |
oblast mě neláká a není pro mě zajímavá | 15 | 15,96 % | 11,9 % |
vzdálená destinace | 14 | 14,89 % | 11,11 % |
preference jiných částí Itálie | 12 | 12,77 % | 9,52 % |
příliš drahá destinace | 8 | 8,51 % | 6,35 % |
oblast považuji za nebezpečnou | 2 | 2,13 % | 1,59 % |
špatné reference od přátel, příbuzných a z médií | 1 | 1,06 % | 0,79 % |
3. Chystáte se region Kampánie v budoucnosti navštívit?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 64 | 68,09 % | 50,79 % |
ano | 30 | 31,91 % | 23,81 % |
4. Odkud jste se o této oblasti dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nyní až od tazatele | 53 | 42,06 % | 42,06 % |
od známých, příbuzných, přátel | 29 | 23,02 % | 23,02 % |
z médií (televize, tisk, rádio) | 29 | 23,02 % | 23,02 % |
od CK nebo CA | 25 | 19,84 % | 19,84 % |
ze školy | 15 | 11,9 % | 11,9 % |
z práce | 9 | 7,14 % | 7,14 % |
5. Do jaké destinace nejraději jezdíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Řecko a řecké ostrovy | 44 | 34,92 % | 34,92 % |
jiné | 32 | 25,4 % | 25,4 % |
Chorvatsko | 32 | 25,4 % | 25,4 % |
Francie | 29 | 23,02 % | 23,02 % |
Španělsko | 27 | 21,43 % | 21,43 % |
Rakousko, Německo | 19 | 15,08 % | 15,08 % |
Slovensko | 11 | 8,73 % | 8,73 % |
Egypt | 9 | 7,14 % | 7,14 % |
Turecko | 8 | 6,35 % | 6,35 % |
Bulharsko | 5 | 3,97 % | 3,97 % |
Spojené arabské emiráty | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
6. Jaký region Itálie jste navštívil/a v minulosti nebo plánujete v budoucnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Benátsko | 63 | 50 % | 50 % |
Toskánsko | 43 | 34,13 % | 34,13 % |
Kampánie | 33 | 26,19 % | 26,19 % |
Kalábrie | 22 | 17,46 % | 17,46 % |
žádný | 18 | 14,29 % | 14,29 % |
jiný | 16 | 12,7 % | 12,7 % |
Lombardie | 10 | 7,94 % | 7,94 % |
Lazio | 10 | 7,94 % | 7,94 % |
Apulie | 6 | 4,76 % | 4,76 % |
7. Pokud jste již navštívil/a region Kampánie, tak jako:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
individuálně | 27 | 44,26 % | 21,43 % |
pobytový zájezd s CK či CA | 21 | 34,43 % | 16,67 % |
poznávací zájezd s CK či CA | 19 | 31,15 % | 15,08 % |
lázeňský pobyt | 1 | 1,64 % | 0,79 % |
8. Co byste jí vytkli?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevim | 2 | 8,33 % | 1,59 % |
špatná propagace v médiích, nepořádek, geografická vzdálenost, nyní drahá destinace | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
chaotická doprava, typická pro Itálii | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
Jmenovanou destinaci bohužel neznám. Navštívila jsem Bibione a té bych vytkla moře a přeplněnost turisty | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
mnoho turistů | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
špatnou propagaci, geografickou vzdálenost, nyní dražší destinace | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
Nevim, oblast moc neznám. | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
taxy v restauracích za sezení a automatická dýška | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
Vzhledem k časovým možnostem postačující. | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
Popisky památek vetsinou jen v italštině, často památky málo udržované, nepořádek... | 1 | 4,17 % | 0,79 % |
ostatní odpovědi | 13 | 54,17 % | 10,32 % |
9. Jaký byl hlavní účel Vaší cesty?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dovolená u moře | 37 | 64,91 % | 29,37 % |
návštěva kulturních a přírodních památek | 35 | 61,4 % | 27,78 % |
žádná z uvedených odpovědí | 7 | 12,28 % | 5,56 % |
pracovní cesta/obchodní záležitost | 5 | 8,77 % | 3,97 % |
studijní pobyt | 3 | 5,26 % | 2,38 % |
návštěva příbuzných a přátel | 1 | 1,75 % | 0,79 % |
10. Které atraktivity Kampánie jste navštívil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné | 83 | 65,87 % | 65,87 % |
Pompeje a sopku Vesuv | 31 | 24,6 % | 24,6 % |
Neapol | 31 | 24,6 % | 24,6 % |
ostrov Capri | 26 | 20,63 % | 20,63 % |
ostrov Ischia | 23 | 18,25 % | 18,25 % |
Pozzuoli | 19 | 15,08 % | 15,08 % |
Amalfské pobřeží | 13 | 10,32 % | 10,32 % |
Sorrento | 12 | 9,52 % | 9,52 % |
Zámek Caserta a okolí | 10 | 7,94 % | 7,94 % |
Herculaneum | 10 | 7,94 % | 7,94 % |
ostrov Procida | 6 | 4,76 % | 4,76 % |
Salerno | 6 | 4,76 % | 4,76 % |
Flegrejská pole | 5 | 3,97 % | 3,97 % |
Paestum, Velia a Padula | 3 | 2,38 % | 2,38 % |
Benevento | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
Cilento | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
11. Slyšel/a jste před návštěvou regionu v médiích o problémech, které má Kampánie s odpadovým systémem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 79 | 62,7 % | 62,7 % |
ano | 29 | 23,02 % | 23,02 % |
nevím | 18 | 14,29 % | 14,29 % |
12. Kazilo vám to celkový dojem z návštěvy Kampánie?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 54 | 78,26 % | 42,86 % |
ano | 15 | 21,74 % | 11,9 % |
13. Stala se Vám nějaká nepříjemná událost (např. okradení, autonehoda, obtěžování, zdravotní nevolnost)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 55 | 88,71 % | 43,65 % |
ano | 7 | 11,29 % | 5,56 % |
14. Chtěl/a byste Kampánii znovu navštívit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 48 | 38,1 % | 38,1 % |
ano, určitě | 38 | 30,16 % | 30,16 % |
možná | 35 | 27,78 % | 27,78 % |
ne, už nikdy | 5 | 3,97 % | 3,97 % |
15. Doporučil/a byste Kampánii a okolí svým známým jako vhodnou destinaci pro trávení dovolené?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
možná | 40 | 47,62 % | 31,75 % |
ano | 38 | 45,24 % | 30,16 % |
ne | 6 | 7,14 % | 4,76 % |
16. Jaká byla délka vašeho pobytu v oblasti?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
týden (7 dní) | 28 | 45,16 % | 22,22 % |
jiná | 16 | 25,81 % | 12,7 % |
14 dní | 12 | 19,35 % | 9,52 % |
méně než 3 dny | 4 | 6,45 % | 3,17 % |
měsíc a více | 2 | 3,23 % | 1,59 % |
17. Napište, které z dalších atraktivit Kampánie byste rád/a navštívil/a, jelikož je nabídka zájezdu nenabízela?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Amalfské pobřeží, Sorrento
Baia, ostrov Procida a podrobněji Neapol
Benevento, Baia, ostrov Procida
Benevento, Baia, Paestum
Benevento, Baia, Procida
Benevento, Paestum a okolí, Procidu, Flegrejská pole
Benevento, Paestum, Casertu, Baiu
Benevento, Procidu, Paestum a okolí
Caserta, jeskyně Sibilly v Cume, amfiteátr v Pozzuolli
Flegrejská pole, Benevento, Caserta, Baia
Herculaneum
chtěla bych navštívit všechny výše uvedené, ale na týdenní dovolené proto není vetšinou čas, proto osobně si myslím, že by pro mě bylo lepší si tato místa projet autem sama bez cestovky, jinak nabídka naší CK nebo místním italských cestovek co se týá výletů byla dostatčná, ale ceny přemrštěné.
nevim
Nevim
ostrov Ischia, Neapol
ostrov Procida, Flegrejská pole, Paestum, město Caserta
Pozzuoli, Cuma, Procida, Baia
Procida, Capri
Salerno, pompei, vezuv
více národní kultury
Zámek Caserta
Zběžně bych rád proběhl nějaké zemědělské podnikání včetně trhů se zemědělskými komoditami.
žádné
18. Uvítali byste lepší propagaci této destinace v České republice a jak (návrhy)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
..
"Ambasádori" žijúci v ČR
abo, internet
ani ne
ano
ano
ano
Ano
ano
ano
Ano
Ano
ano
ANo
ano
ano
ano
ANO
ano
ano
Ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano - formou dokumentu
ano, CK
ano, články o této oblasti v sekci cestování na internetu
ano, články v časopisech
ano, články v novinách
ano, hlavně prostřednictvím katalogů CK
ano, internet
ano, internet
ano, internetové reklamy, tv-spoty, letáky, prostřednictvím CK
Ano, lepší informovanost webových stránek s turistickými destinacemi
ano, lepší propagaci v novinách a televizi, popřípadě v katalogu CK. Vzájemnou spolupráci v obalsti CR s Itálií, konkrétně s Kapmánií. Možnost nabídek výměnných pobytů.
ano, media
ano, média
Ano, nabídkou na slevomatu.
Ano, např. televizními dokumenty, produkty CK zaměřenými na více památek této destinace.
ano, nemám o ní ani tušení - mediální kampan - propagace na sociálních sítích - spolupráce s CK
ano, neznám jí
Ano, reklamní spoty v tv, billboardy
Ano, samozřejmě. O dané destinaci jsem dosud neslyšela.
ano, televize
ano, uvítal bych efektivnější reklamu
Ano, více info v médiích.
ano, více informací v katalogu CK, reklama
ano, více reklamy
ano, vůbec neznám tuto destinaci
ano..v čr je tato destinace málo mediálně zviditelněná i na veletrzích a v ck vám k tomu mnoho neřeknou a webové stránky o této obalsti najdete jen v italštině či angličtině a tudíž ji mnoho čechů ani nezná
asi ano
así ano, reklamu na tuto destinaci jsem nezaregistrovala
Asi ne
Je mi to jedno. Internet, TV (at uz reklama, nebo PR pomoci dokumentu apod.)
je třeba se seznámit se s touto destinací. propagace na vebu, formou reklam atd.
Je vyhovující
Jelikož jsem v této destinaci nebyl, tak nemůžu říct jestli by to chtělo lepší propagaci.
Jelikož o tomto místě slyším poprvé, tak bych lepší propagaci určitě navrhovala. Např. propagace v cestovních kancelářích, reklama v televizi.
Jistě. Více literatury
LED PANELY, LETÁKY, BROŽURY, PROPAGACE NA INTERNETU, TELEVIZE
Lepší brožury a vědomosti prodejců z CK
lepší mediální propagaci, více dostupných informací o Kampánii prostřednictví nabídek CK a CA, letáků, katalogů, veletrhů apod.
lepší propagaci na internetu, v tisku a u CK či CA. Spolupráci s Českou republikou.
lepší propagaci na trhu ČR prostřednictvím třeba road show, veletrhu či festivalu o cestování a tak
lepší transparentnost na trhu - lepší mediální propagace, více informací o ní v časopisech či v novnách, vydání nové knižní publikace přímo o tomto regionu
levne vylety do teto destinace
Mediální propagace oblasti Kampánie prostřednictvím cestovních agentur a kanceláří formou first/last minute nebo jiných akčních nabídek. Zvýšení povědomosti o této lokaci v ČR (televize, tisk). Nabídka poznávacích zájezdů, propagace památek a přírodních krás oblasti Kampánie.
Měl by ji nabízet kažsdý katalog.
Měla by být v každém katalogu k výběru jako jedna z možností
myslím si že v CK je oblast Kampánie dostetečně propagována
Myslím, že CK nabízejí dostatek možností
myslím, že informace jsou dostačující...
myslím, že propagace je také dostatečná, spíš bych se přiklonila, aby nebyla tak propagovaná, pak destinace ztrácí své původní kouzlo pod návaly turistů
Myslím, že průměrně vzdělaný člověk je dostatečně informován.
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
Ne, je mi to jedno.
Ne, kdo má zájem kamkoli odcestovat, vždy je k dispozici spousta možností, kde se o nich něco dozvědět.
netuším
nevim
nevím
nevím
nevím
Nevim
Nevím jak, ale já osobně o této destinaci slyším poprvé.
Nevšimla jsem si, že by byl nějak propagován.
nezajímá mě
nezajímám se
opravdu nevím
Pokud se v oblasti nacházejí nějaké významné historické památky, případně se tam slaví svátky, uvítal bych např. rozhlasové pořady s cestovateli, kteří mají s regionem vlastní zkušenosti.
Pomocí Tv
Propagace je myslím dobrá!
propagace na internetu, či v rádiu a TV
propagovat možnosti dopravy do tohoto regionu
rozhodně, větší propagace na internetu
uklidit
urcite, drive pokud jsem se o Italii zajimala byly z jizni Italie propagovany oblasti napr.Kalabrie,ostrovy Sardinie apod. Priznam se, ze o Kampanii jsem neslysela.
Určitě ano Propagace hlavně prostřednictvím CK a CA
určitě ano, krásné památky, příroda...
určitě ano, prostřednictvím veletrhu či cestovatelského festivalu Cesta kolem světa,kde je možné zvýšit povědomí o této destinaci
určitě ano, třeba formou nějakého veletrhu o CR, zmínit všeobecné informace a současný stav o Kampánii (kde se nachází, jak se tam dostat, co kolik tam stojí, jaké jsou tam památky a které se doporučují navštívit, klasifikovaná ubytovac zařízení zda jsou k dispozici atd.), zviditelnit ji i v medií - stačí v tisku
určitě ano, v ČR nemá mnoho lidí povědomí o této oblasti, což mi přijde velká škoda
Určitě ano.
Určitě ano. O Kampánii jsem nikdy neslyšel.
Určitě bych navrhovala lepší propagaci, tato oblast je celkem neznámá.
Určitě bych uvítal, kdyby cestovní kanceláře nabízeli k propagaci prodeje zájezdů více víletů po okolních památkách.
Určitě bych uvítala lepší propagaci, do dnešního dne jsem o Kampánii vůbec neslyšela, ani si nevzpomínám, že bych nabídku viděla třeba ve výloze cestovních kanceláří. Možná by bylo dobré nějaké představení v časopisech, v letácích...
Určitě, např. lepší propagace CK a CA, webové stránky a internet
určitě, se zaměřením na Pompeje apod.
Určitě, větší pozornost na veletržních cestovního ruchu, více cestovatel svých článku o regionu
určitě, více informací na internetu, v novinách a u CK či CA a v informačních centrech
uvítala-internet
větší mediální podpora
větší propagace ve formě letáků a speciálních nabídek od cestovní kanceláře
Větši propagandu na internetu
Více informací v cestovkách
více reklam
19. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 92 | 73,02 % | 73,02 % |
muž | 34 | 26,98 % | 26,98 % |
20. Uveďte prosím, do jaké věkové kategorie patříte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 35 let | 87 | 69,05 % | 69,05 % |
36 - 50 let | 19 | 15,08 % | 15,08 % |
nad 60 let | 9 | 7,14 % | 7,14 % |
51 - 60 let | 9 | 7,14 % | 7,14 % |
do 18 let | 2 | 1,59 % | 1,59 % |
21. Jaké je Vaše ekonomické postavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student/ka | 55 | 43,65 % | 43,65 % |
zaměstnaný/á | 46 | 36,51 % | 36,51 % |
jiné | 10 | 7,94 % | 7,94 % |
OSVČ | 7 | 5,56 % | 5,56 % |
rodič na mateřské/rodičovské dovolené | 3 | 2,38 % | 2,38 % |
podnikatel/ka | 3 | 2,38 % | 2,38 % |
v domácnosti | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
nezaměstnaný/á | 1 | 0,79 % | 0,79 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.