Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Autobusová doprava v Královéhradeckém kraji

Autobusová doprava v Královéhradeckém kraji

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcela Paulíčková
Šetření:07. 03. 2011 - 18. 03. 2011
Počet respondentů:211
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:52,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci, která se zabývá analýzou firmy působící v oblasti poskytování autobusové dopravy.

Účelem tohoto průzkumu je především zjištění vnímání veřejné autobusové dopravy v Královéhradeckém kraji a kriterií důležitých pro zákazníky při výběru dopravce.

Dotazník je zcela anonymní a jeho výsledky budou veřejně přístupné.

 

Předem moc děkuji za spolupráci.

Marcela Paulíčková

Odpovědi respondentů

1. Dojíždíte pravidelně do zaměstnání či do školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13563,98 %63,98 %  
ne7636,02 %36,02 %  

Graf

2. Jaký dopravní prostředek nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
autobus9243,6 %43,6 %  
osobní automobil6128,91 %28,91 %  
vlak3818,01 %18,01 %  
kolo104,74 %4,74 %  
nic31,42 %1,42 %  
kombinace autobus + vlak10,47 %0,47 %  
kolo, auto, osobní automobil10,47 %0,47 %  
MHD, vlak10,47 %0,47 %  
kombinace autobua+os. automobil10,47 %0,47 %  
chůze10,47 %0,47 %  
pěšky10,47 %0,47 %  
na krátko bus, na dálkové vlak, jinak MHD v Praze10,47 %0,47 %  

Graf

3. Pokud jezdíte autobusem, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2x do měsíce6128,91 %28,91 %  
více než 3x týdně5023,7 %23,7 %  
2-3x týdně3918,48 %18,48 %  
méně než 1x týdně3516,59 %16,59 %  
1x týdně2612,32 %12,32 %  

Graf

4. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr autobusového spoje na kratší vzdálenost (např. do práce, do školy, za přáteli apod.)?

(1 = nejméně důležité, 5 = nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čas, v který potřebuji jet4.5261.188
Cena3.2561.498
Kvalita autobusu (klimatizace, topení, pohodlnost apod.)2.7351.247
Čistota autobusu3.0621.262
Přístup řidičů dané společnosti2.811.519
Možnost si v autobuse sednout ("nepřeplněnost")3.3981.595
Wifi připojení k internetu1.6641.427

Graf

5. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr dálkového autobusového spoje (např. Praha, Brno apod.)?

(1 = nejméně důležité, 5 = nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Čas, v který potřebuji jet4.3181.335
Cena3.9291.241
Kvalita autobusu (klimatizace, topení, pohodlnost apod.)3.7541.19
Čistota autobusu3.5551.29
Přístup řidičů dané společnosti3.1331.433
Možnost si v autobuse sednout ("nepřeplněnost")4.271.297
Wifi připojení k internetu2.4032.136

Graf

6. Jací autobusoví dopravci se Vám vybaví jako první? (max. 3)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
STUDENT AGENCY83,79 %3,79 %  
Orlobus83,79 %3,79 %  
CDS73,32 %3,32 %  
CDS Náchod73,32 %3,32 %  
osnado62,84 %2,84 %  
orlobus, cds31,42 %1,42 %  
ČSAD, Student Agency31,42 %1,42 %  
ČSAD31,42 %1,42 %  
CDS, orlobus, student agency31,42 %1,42 %  
SA31,42 %1,42 %  
ostatní odpovědi cds, čsad, orlobus
CDS, ČSAD, P-Transport
CDS, P-Transport
Student agency, Orlobus, ČSAD
Orlobus, ČSAD
CDS, P-transport, ČSAD
CDS, Student Agency, P-Transport
Orlobus, CDS Náchod
Veolia
studentagency
CSD, Orlobus
čsad, osnado, audis
čsad, osnado, cds
CDS Náchod, Student Agency, P-transport
CDS, ORLOBUS,
P-Transport, CDS Náchod, ČSAD Ustí nad Orlicí
student agency, ptransport, orlobus
CDS Náchod, P-Transport, Osnado
P-transport
CDS, Osnado, P-Transport
p-transport,cds
P-transport, CDS Náchod, ČSAD Semily
CDS, P-transport, Student agency
Student agency, CDS, ČSAD
ČSAD, ORLOBUS, STUDENT AGENCY
CDS Náchod, Student Agency, ČSAD
Radim Prokopec P-Transport, Orlobus, CDS Náchod
IDSJMK, CDS, Student agency
Veolia,ČSAD,Orlobus
Student agency, CDS
Student Agency , CDS , P-Transport
CDS, P - Transport
CDS, Orlobus
transcentrum, iredo, orlobus
tad, osnado,
CDS,P-Transport
P-Transport, Orlobus, CDS
cds náchod, student agency
CDS Náchod, P-Transport Broumov
CDS, ICOM, Student Agency
orlobus, P-transport, Čsad
CDS, ŠSAD, ORLOBUS
CDS, Orlobus, Veolia
CDS, Veolia, Orlobus
CDS,VEOLIA, P-TRANSPORT,
CDS Náchod, ČSAD Ústí nad Orlicí, Orlobus
osnado, TAD
CDS Náchod, Orlobus, ČSAD Ústí nad Orlicí
P-Transtport, CDS, Orlobus
Audis, CDS
CDS Náchod, Orlobus, P-Transport
student agency, csad, orlobus
Orlobus p- transport
ICOM, CDS, Orlobus
cdska
CDS, Orlobus, ČSAD, P-Transport
Student agency,cds,P-transport
Čsad, Student Agency, Eurolines
CDS, Orlobus, P-Transport
Orlobus, CDS, Studet Agency
CDS
ČSAD,ORLOBUS
csad, tad, student agency
Orlobus, Osnado
OSNADO, CDS
Coinnex Chrudim
IREDO,STUDET ag.OROBUS,
IREDO, ČSAD, ORLOBUS
Student Agency,KAD,OSNADO,p.Vladimír Hák,
IREDO, ORLOBUS, ČSAD
Osnado, Orlobus, Hak
csad, studentagency,tad
Student Agency, P-Transport, CDS
Osnado,Orlobus,Student Agenci
ČSAD?, Matějka Chrudim, Pytlík Trhová Kamenice
ČSAD Ústí nad Orlicí
orlobus studentagenci
CDS Náchod, ICOM, ČSAD
CDS, Orlobus, Prokopec
Orlobus,Student Agenci
CDS Náchod, ICOM (ČSAD Ustín. Or,), Student Agency
Osnado, Turnovská autobusová společnost, S-transp
Student agency, ČSAD, Orlobus
DPMO, CDS Náchod, Student Agency
connex Chrudim
orlobus, cds, čsad
p-transport, cds
Orlobus, CDS Náchod, Veolia Transport
Studemt Agency
idos
Osnado, orlobus, Student agency
Student Agency, ČSAD
Nijací mě zrovna nenapadají
CDS Náchod, Veolia transport, Orlobus
Student Agency, Oredo
dpmhk, sutdent agency
studenagency, orlobus
SA, Eurolines, Orlobus
Student Agency, Eurolines
Orlobus, CSAD, Student Agency
veolia, čsad
OSNADO, KAD, P-Transport
Student agency, Orlobus, Veolia
Orlobus, Student Agency
Veolia, CDS
Veolia, Student Agency, Connex
Orlobus, Student Agency, ČSAD
CDS Náchod, Veolia transport, Student Agency
CDS, ČSAD, Student Agency
Student agenci
CDS, Orlobus, ČSAD
ICOM (ČSAD Slaný), ČSAD Kladno
Zlatovánek, Student agency, ČSAD Semily
CDS Náchod, CSAD Ústí nad Orlicí, Student Agency
student agency, osnado
Student Agency, Orlobus
DPMHK, Student Agency, Orlobus
conex
Orlobus, Veolia, ČSAD
Veolia, ČSAD, CDS
studet agency
Student Agency ČSAD
Student Agency, P-trasport, CDS
P-transport, CDS Náchod, Orlobus
CDS Náchod, ICOM
Osnado s.r.o., Orlobus, P-transport
P-Transport, CDS Náchod, Student Agency
Orlobus,ČSAD
Student Agency, ČSAD Vsetín, HOUSA Car
ČSAD, VEOLIA
TAD, OSNADO, P-traiding
Pytlík, Zlatohlávek, Eurolines
BusLine, Veolia
orlobus,čsad,cds
Orlobus, Iredo
CSD, IDOS
Orlobus, CSD
ČSAD, ORLOBUS
CSD
žádné
osnado, p- transport, orlobus
orlobus, csd, čsad
Veolia, Orlobus, Icom
ČSAD, Martin Tour, Student Agency
ČSAD, Orlobus, OSNADO
Osnado, KAD, ICOM
kad, audis
cds, audis
audis, csad
16075,83 %75,83 % 

Graf

7. Pokud cestujete autobusem, všímáte si s jakým autobusovým dopravcem jedete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13865,4 %65,4 %  
ne7334,6 %34,6 %  

Graf

8. Znáte autobusového dopravce Orlobus a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, podle názvu10750,71 %50,71 %  
ano, s jeho autobusy jezdím8942,18 %42,18 %  
ne157,11 %7,11 %  

Graf

9. Jak jste spokojen/a s následujícími skutečnostmi týkajícími se autobusové dopravy v Královéhradeckém kraji?

(1 = velmi nespokojen/a, 5 = velmi spokojen/a )

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dopravní infrastruktura (stav silnic apod.)2.360.932
Jízdní řády autobusových linek3.10.867
Kvalita autobusů (klimatizace, topení, pohodlnost apod.)3.0280.644
Čistota autobusů3.1750.77
Možnost si v autobuse sednout ("nepřeplněnost")3.1850.729
Přístup řidičů3.1660.821

Graf

10. V čem by se podle Vás měla kvalita autobusové dopravy v Královéhradeckém kraji zlepšit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- v přemýšlení o tom, jak prosperovat - 2 společnosti jezdí v rozmezí 10 min stejné linky

Aby jezdili častěji,ne jak jezdí.Spousta lidí v zaměstnání končí kolem půl třetí a to např. z Broumova nejede nic

autobusem jezdím minimálně, nemohu hodnotit

autobusovou dopravu vyuzivam zridka

Autobusovou dopravu využívám minimálně. Novější autobusy, kvalitnější silnice.

autobusy na sebe navazující by mohli čekat a ne odjet.

Bezbarierovost

Bylo by vhodné nahradit několik desítek let staré autobusy novým, v MHD zásadně chybí klimatizace, obzvláště v létě je cesta MHD nesnesitelná. Cena MHD je přemrštěná, po 23 hodině nic nejezdí, ideálním řešením by bylo cca každých 30 min 1 autobus, který by objel mesto a nebyla tak díra v dopravě mezi 23 a 5 hodinou ranní.

Bylo zrušeno značné množství přímých spojů z Trutnova do Hradce Králové /spoj Trutnov-Hořice-Hradec Králové je naprosto nevyhovující a drahý,/ víkendové spoje téměř všechny zrušeny. Cestující je nucen volit jízdu vlakem /Trutnov-Hradec Králové spoj každé 2 hod. zrychlený, přímý/ Kvalitu vidím ve zvýšeném počtu linek.

celkové zkvalitnění služeb

cenová politika (možnosti slev pro ty, kteří denně dojíždějí atd.)

cestování s kočárkem

Častější jizdní spoje, spolehlivost, jízda na čas

Častější spoje a lepší dopravní dostupnost.

Častější spoje z menších vesnic, častější víkendové a večerní spoje

častější spoje, výhodnější cena

Dopravní dostupnost odlehlých míst

dostupnost, cena

frekvence dálkových spojů

Hlavně přístup řidičů, ohleduplnost na silnici. Většina řidičů pravděpodobně neví, že vezou 30 lidí a jedou jak "blázni".

Chybí mi možnost zjištění, jestli má daný spoj zpoždění nebo jede včas pouze s drobným skulzem.

Já jsem vlastně spokojen, autobusy se vyměnily už i v malých vesničkách, komfort mi tedy nechybí. Systém Iredo funguje skvěle a dostat se z bodu A do bodu B lze bez větších obtíží. Jediné co mě občas napadne je, že výrobci autobusů asi pozapomněli na to, že lidstvo vyrůstá. Stane se pak, že radši vynechám dopravce u kterého vím, že v autobuse bych se mačkal a nohy bych si nenatáhl ani maličko (P-transport).

Jezdím minimálně, nemohu posoudit.

Jiné odjezdové časy-dle zájmu cestujících

jízdní řády halvně v ranních hodinách

Jsem s kvalitou autobusové dopravy v Královéhradeckém kraji spokojen. Pouze v některých časech jsou autobusy plný s nemožností si sednout.

Když je v autobuse klimatizace tak ji používat a když se ví, že jezdí hodně lidí tak tomu uzpůsobit počet autobusů a ne že se stane, že uslyšíme promiňte je plno už vás nevezmu.

Ke krátkodobým spojům bych dodal požadavek na vyšší čistotu, resp. pravidelnější údržbu. U delších vzdáleností prosbu o wifi připojení (i za cenu příplatku).

kratší intervaly mezi jednotlivými spoji, klidně malými autobusy (nějaké ty Transity nebo co to mají) Někdy jedu skoro sama mimo špičku velkým autobusem, na který jsem dlouho čekala.

kvalita autobusů a v určité časy nasazení více spojů, aby nebyly tak přeplněné, stav silnic je často kritický

kvalita autobusů, dodržování jízdních řádů

Kvalita mi vyhovuje, mám jen pár drobných připomínek. Myslet na batůžkáře a vůbec na lidi se zavazadly, ty úzké horní police bývají na prd.. leda tak na bundu. Dost mi vadí přirážky na velký batoh, nadrozměrní lidé zaberou běžně celou dvousedačku a taky nedoplácejí, já si bágl aspoň můžu vzít na klín a taky to dělám. Jo, nesnáším, když řidič vyžaduje, aby si někdo uklidil batoh na špinavou mokrou podlahu. Myslím, že dneska většina lidí s batohy jsou studenti, a mají je docela čisté. Právě kvůli prostoru pro své nohy a batoh(y), kvůli záchodu, a taky kvůli tomu že prakticky nepotřebuju místenku, cestuju dálkově radši vlakem, i když je dražší. I když se to s poslední dobou docela zlepšilo, zaplnila bych ještě víc mezery v jízdních řádech mezi vesnicemi, aspoň v turistické sezoně, o víkendech a v době vyhlášených akcí. Fajn jsou nízkokapacitní malé autobusy, snáz se v zimě vytopí, a myslím, že jsou lepší pro nové řidiče, kteří nejsou zvyklí na naše klikaté zatáčky :o) J. Osobně mi přijde zbytečné investovat do údajně pohodlnějších vysokých sedaček, protože mě se stejně nejlíp sedí na těch starých, kde člověk nemusí být jak prkno s koleny vmáčknutými do sedačky před sebou. Klimatizaci taky nemusím, často z ní něco smrdí, nebo je moc studená.

kvalita silnic, možná více spojů

kvalita silnic, možnost sednout si v autobuse/vlaku když jedu delší vzdálenost

kvalitnejsi autobusy, topeni a klimatizace obcas tedy moc nefunguji a clovek ma pocit ze se s nim autobus cestou rozpadne, casto si ani nesednu

Lepší autobusy

lepší návaznost spojů, neduplicita spojů

Lepší přístup řidičů, posílení určitých spojů (především dálkových)

Měli by jezdit přesněji, a řidiči by mohli být vstřícnější. Jinak OK.

Místa k sezení, přístup řidičů

NA LINCE, KTEROU JEZDÍM JE CESTOVÁNÍ BEZPROBLÉMOVÉ, JEN V ZIMNÍM OBDOBÍ NENÍ DODRŽOVÁN ČAS PŘÍJEZDŮ

např. zvukové či vizuální upozornění na název následující zastávky by bylo velmi vhodné

Návaznost a smysluplnost spojů. Např. bus co jezdí z Olešnice. 90% lidí pokračuje dál do Náchoda, tak by nebylo na škodu kdyby jel až tam a nekončil v Novém Městě. Nebo třeba to že autobus do Olešnice poslední večer co jede na nic nenavazuje, přitom skoro každý kdo s ním jede přijede z Náchoda. A je tam 40 minut na přestup. To považuji za nelogické věci.

NÁVAZNOST NA VLAKOVÁ SPOJENÍ, DODRŽENÍ ODJEZDŮ U MÁLO VYTÍŽENÝCH SPOJŮ (JEZDÍ DŘÍVE)

návaznost spojů - v poslední době velmi zlepšená - nepolevit a jen tak dál !!!

nedávná změna výrazně zkvalitnila dopravu

nejezdím nemohu posoudit

nejezdím v Hk, tak často MHD, ale pokud tu jsem jsem celkem spokojena.

někdy chování řidičů a dochvilnost dojíždky

nemám konkrétní připomínku, jezdím málo

Nemám s dopravou v tomto regionu zkušenosti, ale obecně v ČR platí, že dopravní obslužnost venova autobusy je o víkendech tristní. Jak se mám jako turista přepravovat ve venovských lokalitách, když v sobotu a neděli prakticky nioc nejede? Turistický ruch by měl být součástí základní dopravní obnslužnosti. Zlaté České dráhy - ty alespoň jakž takž jezdí i o svátek.

nemám výhrad, přijde mi kvalitní

nemam zadne vyhrady

Nemít zpoždění - jezdit jak je v jízdním řádu

Neodjíždět dříve než je čas odjezdu, lépe rozložit jízdní řády přes celý den, zlepšit návaznost spojů, přidat spoje ve večerních hodinách

Netuším, nejezdím často.

nevim, autobusem skoro nejezdim

Nevím...

Nic

nizkopodlazni autobusy-pristupnejsi pro duchodce i maminky s kocarkem, kvalita-topeni atd

Noční linky

novější a kvalitnější autobusy

obchvat města Náchod

Obchvat Náchoda, nebo pruh pro autobusy, aby průjezd netrval tak dlouho.

Opravit silnice. A pro mě snad nejdůležitější v ( Broumovsko) lepší přístup k maminkám s kočárky. jezdí tu malé autobusy do kterých se bud kočárek nevejde bez složení. nemluvě o tom, že když jedou dva kočárky tam holt mají maminky smůlu. Vůbec neberou na maminky ohledy. Řidiči jsou navíc velmi neochotní s naložením kočárku pomoc. Takže mám většinou dítě v jedné ruce a druhou se snažím ten kočárek do autobuse nastrkat.

Otázku č. 9 jsem vyplnila jako povinnou, ale protože autobusem prakticky nejezdím, nemohu říci, v čem by se měla doprava zlepšit, protože ani nevím v jaké kvalitě je nyní.

Posílit dopravu ráno a večer.

posílit noční a víkendové linky či spoje integrovat se železniční dopravou

Poskytovat standartně v autobusech Wifi síť

Pravidelnější spoje Kvalita autobusů

Protože jsem z Police nad Metují, tak bych uvítala více linek na trase Hradec Králové-Broumov a naopak, hlavně v podvečerních a večerních hodinách.

Přesnost spojů

přístup některých řidičů,

Přístup některých řidičů, topení v raních spojích...

Stav silnic, chování řidičů, návaznost spojů

téměř ji nevyužívám,snad v době když jsem byl školák.Ve vlečném voze byla vždycky legrace.

Určitě si myslím, že by bylo dobré pokrýt nárazovými spoji silné (školní) autobusy. Někdy je to opravdu dost těsné :(.

V četnosti spojů

v dostupnosti

V návaznosti na jiné spoje, ať už autobusové nebo vlakové. Ve víkendových jízdních řádech, které jsou zoufale prázdné.

v návaznosti spojů

V návaznosti spojů mezi sebou (např.mimo město, kde jede dálkový autobus a přesedá se do vzdálených malinkých/zapadlých:) vesnic..jsou lidé, kteří jezdí např.do práce autem z jedné vesnice 20 minut, jiní z téže vesnice jednou autobusy až 3 hodiny (v nevelkých vzdálenostech)..

Ve všem

Větší promyšlenost linek o sobotách a nedělích.

Víc spojů

více autobusů - častější spoje

Více nových autobusů, pryč se starými Karosami.

více rychlých spojů

více spojů

více spojů

více spojů

více spojů a dodržování jízdních řádů, vlak je např. pohodlnější a není tak přeplněný

Více spojů ve špičkách, aby nebyly autobusy přeplněné

více spojů, přeplněnost

vrátit spoj ze Dvora Králové do Náchoda spoj byl vždy kvalitní nikdy nejezdil pozdě a jezdil stále jak ve všední den tak sobota neděle byli to oblíbené spoje moc nám chybí!!!!

Vrátit stav do doby před příchodem společnosti OREDO, jejíž plánovači zřejmě nikdy necestovali hromadnou dopravou, podle čehož vypadají i vypsané spoje, opakované ujíždění přípojů a kteří pouze odčerpávají prostředky kraje. Argument o lepší návaznosti je naprosto zcestný, to zde fungovalo vždy, dopravci průběžně reagovali na podněty cestujících, a to zdarma, nikoli za provizi jakou si OREDO účtuje za každý km vypsaného spoje...

Všechny autobusy by měli být vybaveny sedačkami, na kterých si je možno opřít hlavu. Neměl by pokračovat trend snahy vybavení autobusu co nejvíce sedačkami na úkor prostoru na nohy zejména kolena. Už teď je to v některých busech nesnesitelné.

Vybavenost dopravních prostředků, časové rozpětí spojů, o víkendech častější spoje, především ve večerních hodinách.

využívám téměř jen mhd, ale častější spoje do hk by se hodily

vzhledem k tomu, že jezdím autobusem minimálně, stávající pokrytí autobusové dopravy mi přijde jako dostačující

Vztah řidičů k cestujícím. Poskytnout lepší komfort při cestování. Zkvalitnit jízdní řády, upravit odjezdy autobusů na "vhodnější" dobu

Zavedení mikrobusů na nevytížených trasách

zejména v čistotě některých autobusů,přístupu řidiče k zákazníkoj a občasné topení by také neuškodilo

Zejména zlepšit stav silnic, zavést obchvaty a silnice pro motorová vozidla. Zrychlila by se doprava a autobusy by např. z Náchoda do HK nemusely kvůli tomu, že projíždějí samými obcemi, jezdit průměrnou rychlostí 50km/h.

Zrušit vlaky, nasadit více autobusů.

11. Znáte pojem integrovaný dopravní systém IREDO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, ano, ale podmínky neznámotázka č. 12, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10750,71 %50,71 %  
ano, ale podmínky neznám7033,18 %33,18 %  
ne3416,11 %16,11 %  

Graf

12. Myslíte si, že je systém IREDO přehledný?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
velmi nepřehledný vs. velmi přehledný1-2-3-4-53.2090.764

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Myslíte si, že je pro Vás systém IREDO výhodný?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
určitě nevýhodný vs. určitě výhodný1-2-3-4-53.5541.072

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Jaké jsou podle Vás výhody systému IREDO?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-člověk si zakoupí jednu jízdenku a nemusí kupovat při každém přestupu -finančně výhodnější -spolupráce mezi autobusovými a vlakovými dopravci

bohužel,je mě líto,neznám tento systém

cena

Cena

cena autobusu a vlaku je stejná

Cena na větší vzdálenost

integrace s vlaky?

Je při delších cestách výhodnější než normální jízdné a je možnost kombinováni vlaků a autobusů.

je to výhodné pro lidi, kt. jezdí často

jedna jízdenka

jedna jízdenka

Jedna jízdenka - vlak i bus

Jedna jízdenka na více spojů

Jedna jizdenka, jedno cim pojedu.

Jednoduchost, přehlednost, možnost jet všemi dopravci i oklikou za stejnou cenu. Kvalitnější provázanost jízdních řádů, jeden koordinátor OREDO pro organizaci i připomínky.

jednotná jízdenka

Každý den při cestě z práce a do práce přestupuji a stačí mne takhle 1 lístek, vyjde to i o cca 400 měsíčně levněji

když se stane porucha vlaku, mohu si na stejnou jízdenku přesednout do autobusu a pokračovat v cestě. Nebo kdykoliv si na ten autobus přestoupit. Nezávislost jen na jednom dopravci. Pak také cena jízdenky, pokud jedu na delší cestu, mohu si koupit jen jeden lístek.

levnějí jízdné napojenost i na vlakovou dopravu

Levnější doprava v rámci kraje.

Levnější jízdné.

mohu si koupit jeden listek i kdyz prestupuji

moznost prestupovat na jendu jizdenku

možná cena

Možnost cestování více dopravními prostředky na jednu jízdenku

Možnost kombinace dopravních prostředků a docela dlouhá platnost jízdenky.

Možnost kombinace jízdy vlakem a autobusem na 1 jízdenku

možnost kombinovat jízdu autobusem s jízdou vlakem

možnost koupit si lístek z místa A do místa B nehledě na přestupování - jinou výhodu neznám

možnost zakoupení přestupní jízdenky, sjednocené ceny, spolehlivost

mužu si koupit 1 jizdenku na víc spoju, je to levnější

Na jednu jízdenku mohu jet vlakem i autobusem.

na jednu jízdenku přestupovat z vlaku na autobus

Na jednu jízdenku z bodu A do bodu B, možnost si na trase i něco zařídit, využít vlaku stejně tak i autobusu, návaznost jednotlivých spojů... Já jsem s tímto systémem velmi spokojen. ;)

napadá mě jen cena

Návaznost spojů

Nedokáži posoudit výhody nebo nevýhody systému IREDO, jelikož neznám podrobně podmínky. Proto odpovědi na otázky 12 a 13 nejsou přesné

nemusím čekat na spoj autobusu a mohu využít vlak

Nemusím pořád platit, stačí mi jedna jízdenka

není rozdíl mezi vlakem nebo autobusem

NEPOUŽÍVÁM

netuším

neznám

neznám

neznám ho

neznám, pouze kombinovaná

nižší cena, platnost jízdenky na více dopravních prostředků, možnost přestupu

platná jízdenka pro vlak i autobus

Podmínky neznám

Pohodlnější.

Použití jedné jízdenky pro více spojů. Případná kombinace s vlakovými spoji. Předem daná cena, nehledě na trasu autobusu.

prestupy, vicedenni jizdenky

Pro mě návaznost vlak-bus, menší cena plynoucí z jediné jízdenky i když přestupuju, a úprava tarifů (do mé vsi vedly před IREDEM dvě linky ze stejného města, které se lišily cenou, protože jedna cesta byla o pár km delší, ale člověk si prostě v těch pár spojích za den nemohl vybírat, teď je cena sjednocená).

propojenost regionu, mohu si koupit jízdenku v Hradci do Broumova a neomezeně přestoupit včetně vlaku

provázanost na vlak, jednodenní jízdenka, přestupní terminály

Především snížení nákladů na dopravu. Možnost přesednutí na jednu jízdenku.

Přehled o ceně, možnost kombinace vlaků a autobusů (ocení obzvláště při připřestupu v Jaroměři, kde vlaky nenavazují uplně nejlépe)

přestup vlak autobus, vícedenní jízdenky

přestup z vlaku na autobus, možnost na jednu jízdenku víckrát vystoupit nebo přestopit, zóny

rychlá orientace při možnosti rozhodování

Samozřejmě koupení jedné jízděnky místo např. třech

snaha propojit různé formy dopravy

snížení času (nákup jízdenky v následujícím spoji) možnost využítí libovolné trasy, rozhodující je cílová stanice (při nepřekročení konečné ceny) jednoltivé spoje na sebe navazují, takže většinou čekají na přípoje

Společné jízdenky platné pro ČD a autobusu. Je to fajn.

Stejná cena bez závislosti na km - za přímý spoj zaplatím stejně jako za ten, který objíždí více obcí.

stejná cena pro vsechny dopravce možnost změny dopravce (včetně vlaků) během jednoho spojení bez nutnosti si koupit další jízdenku

Systém nemám možnost využívat.

ŠETŘENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ

V předešlých odpovědích jsem zvolila střed, protože neznám podmínky.

vyrešení regionální kompexnosti

ZA LÍSTEK IREDO MOHU AUTOBUSEM NEBO VLAKEM

žádný

15. Jaké jsou podle Vás nevýhody systému IREDO?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dopravci nesoutěží mezi sebou cenou

drahý

Globalizace, Centrální plánování, rozhoduje o tom někdo kdo sedí kilometry daleko

Jeden organizátor dopravy zněl jako dobrý nápad, bohužel spoustu spojů zrušil a nic neudělal s tím, že na sebe spoje různých dopravců absoutně nenavazují. Jeho největší nevýhoda je, že je k ničemu.

jízdenka platí asi jen 5 hodin

Kombinaci spojů si musím většinou zjistit dopředu, na vlakovém nádraží mi sice ochotně poradí, ale autobusáci už tak sdílní nejsou (což chápu, není to jejich povinnost a musí se věnovat všem cestujícím).

KRÁTKÁ PLATNOST

kvalita dopravy, časová náročnost

malá informovanost, lidi o této možnosti nevědí

malá propagace, v určitých případech snaha preferovat autobusy před vlaky

Menší nevýhodou je malá míra propagace.

neinformovanost obyvatel

neinformovanost veřejnosti, která ho používá a netuší o jeho funkčnosti, slbých a silných stránkách

nejsou

Nekvalitní autobusy, naprosto nesmyslně vypsané spoje, špatné návaznosti (ujíždění přípojů).

nemožnost zakoupit zpáteční jízdenku, pětiděnní jízdenka (popř. pětidenní zpáteční)

nemůžu posoudit

nenavazují autobusy, nedá se dostat do města a nenavazují ani vlaky a ty před tím navazovaly

není to celorepublikový ..

Neplatí na všech spojích.

NEPOUŽÍVÁM

nepřehledný systém

Nepříhodná poloha bydliště mi neadekvátně zvýšila cenu jízdného. Vesnice ve které bydlím byla spojena do jednoho bodu s vedlejší vesnicí vzdálenou 4-5 km...

netuším, možná nepřehlednost

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

NEVÍM

nevím, neznám podmínky, nevyužívám

Nevím.

Nevím.

nevybavuji si

neznám

neznám

nízké povědomí obyvatel o tomto systému

občas je vlakové a autobusové nádraží od sebe delší vzdálenost a člověku trvá, než se na druhé nádraží dostane

omezení konkurenčního boje mezi dopravci, velké množství nevyužitých autobusů (málo lidí)

Platí jen v královéhradeckém kraji.

Podmínky neznám

potlačení konkurenčního boje, v důsledku není tlak na kvalitu apod.

Striktní platnost na území královehradeckého kraje. Alespoň subjektivně dle mého názoru vysoká složitost systému.

Systém nemám možnost využívat.

určitý dopravce není v systému IREDO na krátké spoje nemusí být cenově výhodné pouze regionální charakter

V předešlých odpovědích jsem zvolila střed, protože neznám podmínky.

větší dosah

Zdá se mi, že vícě spojů získali větší společnosti, např. CDS, zatímco spoje menších dopravců hodně spojů zrušili. Osobně se mi s menšími dopravci jezdí lépe.

znevýhodnění ostatních firem, které provozují autobusovou dopravu

Žádná mě vskutku nenapadá. :)

žádné

Že je jen ve Východních Čechách.

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13262,56 %62,56 %  
muž7937,44 %37,44 %  

Graf

17. Do jaké kategorie spadá Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 27 let13363,03 %63,03 %  
50 - 59 let2210,43 %10,43 %  
28 - 39 let209,48 %9,48 %  
40 - 49 let167,58 %7,58 %  
do 18 let136,16 %6,16 %  
60 let a více73,32 %3,32 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou9946,92 %46,92 %  
7234,12 %34,12 %  
SŠ bez maturity167,58 %7,58 %  
základní146,64 %6,64 %  
VOŠ83,79 %3,79 %  
zatím žádné.10,47 %0,47 %  
probíhající základí10,47 %0,47 %  

Graf

19. Do jaké z následujících kategorií spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující10248,34 %48,34 %  
student VŠ / VOŠ6631,28 %31,28 %  
student SŠ146,64 %6,64 %  
nezaměstnaný62,84 %2,84 %  
v důchodu62,84 %2,84 %  
OSVČ20,95 %0,95 %  
mateřská dovolená20,95 %0,95 %  
student ZŠ20,95 %0,95 %  
student VŠ + OSVČ10,47 %0,47 %  
pracující i student VŠ10,47 %0,47 %  
rodičovská dovolená10,47 %0,47 %  
au pair10,47 %0,47 %  
aupair10,47 %0,47 %  
pracující student:)10,47 %0,47 %  
mateřská10,47 %0,47 %  
Student víceletého gymnázia10,47 %0,47 %  
student a pracujici10,47 %0,47 %  
v invalidním důchodu10,47 %0,47 %  
nic10,47 %0,47 %  

Graf

20. Do jaké kategorie spadá čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 000 - 29 999 Kč9444,55 %44,55 %  
do 14 999 Kč4621,8 %21,8 %  
30 000 - 44 999 Kč4521,33 %21,33 %  
60 000 Kč a více146,64 %6,64 %  
45 000 - 59 999 Kč125,69 %5,69 %  

Graf

21. Uveďte prosím místo Vašeho trvalého bydliště (do závorky uveďte i okres).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náchod188,53 %8,53 %  
Náchod (Náchod)167,58 %7,58 %  
Hradec Králové146,64 %6,64 %  
Hradec Králové (Hradec Králové)83,79 %3,79 %  
Police nad Metují (Náchod)73,32 %3,32 %  
Teplice nad Metují (Náchod)62,84 %2,84 %  
Nové Město nad Metují (Náchod)62,84 %2,84 %  
Broumov (Náchod)52,37 %2,37 %  
Nový Hrádek (Náchod)52,37 %2,37 %  
Mezilesí (Náchod)52,37 %2,37 %  
ostatní odpovědi Černilov (hradec Králové)
Dvůr Králové nad Labem (Trutnov)
Trutnov
Hronov (Náchod)
Trutnov (Trutnov)
hk
Rychnov nad Kněžnou
Velké Poříčí (Náchod)
Broumov (okr. Náchod)
Kramolna (Nachod)
Praha
Česká Skalice (Náchod)
kostelec nad orlicí (rychnov nad kněžnou)
Pardubice
Potštejn
Meziměstí (Náchod)
Police nad Metují (Náchod)
Ruprechtice 195, 549 83, (Náchod)
Otovice (okr. Náchod)
5. května 92, Meziměstí 549 81 (Náchod)
Vysoká Srbská (Náchod)
Police nad Metují (Náchodsko)
Náchdo (Náchod)
Červený Kostelec, Náchod
Bohuslavice nad Metují (Náchod)
Trutnov(Trutnov)
Nové Město nad Metují
Jasenná(Náchod)
Česká Skalice (okr. Náchod)
Šonov u Broumova ( okres Náchod)
Mezilesí (okres Náchod)
Pohoří (RK)
Náchod, okres Náchod
Broumov ( Náchod)
Rychnov nad Kněžnou (Rychnov nad Kněžnou)
Studnice (Náchod)
Hostinka 4, Hořičky, okres Náchod
Otovice, Náchod
Žďárky (okres Náchod)
Ústí nad Orlicí - student v HK
Česká Čermná (Náchod)
Kramolna
Horní Radechová (okres Náchod)
Hradec Králové /Hradec Králové/
Dvůr Králové n.L. ( Trutnov)
Česká Skalice okr.Náchod
Dvůr Králové n/Lab.,Lipnice 113
Dvůr Králové nad Labem (Trutnov/
Trutnov /Trutnov/
Úpice (Trutnov)
Hradec Králové
Náchod,Šafaříkova 1066 (Náchod)
Slatiňany (Chrudim)
Výšinka (okres Trutnov)
Lejšovka(HK)
Police nad Metují, (Náchod)
Dvůr Králové (Trutnov)
Staré Ždánice (Pardubice)
Adrpach ( Nachod)
Stračov, Hradec Králové
Hradec Králové (okres Hradec králové)
Hradec Králové ( Hradec Králové )
Lázně Bohdaneč (Pardubice)
Hradec Králové(Hradec Králové)
Libřice (Hradec Králové)
Stěžery(HK)
Hradec Králové (HK)
Hradec Králové Farářství
Hradec Kralove bude stacit
Hradec Kralove (Kralovehradecky)
Mokrovousy (Nechanice) (Hradec Králové)
U Náhonu 316, hradec králové
Stárkov (Náchod)
Obec v kategorii 500-1999 obyvatel, okres Kladno
Hradec Králové, kukleny...(Hradec Králové)
Žamberk (Ústí nad Orlicí)
Věkoše (Hradec Králové)
Bolehošť (Rychnov nad Kněžnou)
Albrechtice nad Orlicí (Rychnov nad Kněžnou)
Adršpach (Náchod)
Jaroměř (Náchod)
Býšť (Pardubice)
Vižňov (Náchod)
Chlístov(Rychnov nad Kněžnou)
Horní Žďár ( Trutnov )
Zlín (Zlín)
Dvůr Králové n. L. (Trutnov)
Jičín (Jičín)
Rtyně v Podkrkonoší
Pavlišov (Náchod)
Všelibt (Náchod)
Praha (Hl.m.Praha)
Dobré (Rychnov nad Kněžnou)
Náchod /Náchod)
12157,35 %57,35 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Dojíždíte pravidelně do zaměstnání či do školy?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 3x týdně na otázku 3. Pokud jezdíte autobusem, jak často?

4. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr autobusového spoje na kratší vzdálenost (např. do práce, do školy, za přáteli apod.)?

  • odpověď Přístup řidičů dané společnosti=1:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přístup řidičů dané společnosti=1 na otázku 5. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr dálkového autobusového spoje (např. Praha, Brno apod.)?

5. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr dálkového autobusového spoje (např. Praha, Brno apod.)?

  • odpověď Možnost si v autobuse sednout ("nepřeplněnost")=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost si v autobuse sednout ("nepřeplněnost")=5 na otázku 4. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr autobusového spoje na kratší vzdálenost (např. do práce, do školy, za přáteli apod.)?

11. Znáte pojem integrovaný dopravní systém IREDO?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nepřehledný [1-2-3-4-5] velmi přehledný: 5 na otázku 12. Myslíte si, že je systém IREDO přehledný?

13. Myslíte si, že je pro Vás systém IREDO výhodný?

  • odpověď určitě nevýhodný [1-2-3-4-5] určitě výhodný: 5:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi nepřehledný [1-2-3-4-5] velmi přehledný: 5 na otázku 12. Myslíte si, že je systém IREDO přehledný?

17. Do jaké kategorie spadá Váš věk?

  • odpověď 19 - 27 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student VŠ / VOŠ na otázku 19. Do jaké z následujících kategorií spadáte?

18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

  • odpověď základní:
    • 14x vetší pravděpodobnost při odpovědi student SŠ na otázku 19. Do jaké z následujících kategorií spadáte?

19. Do jaké z následujících kategorií spadáte?

  • odpověď pracující:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40 - 49 let na otázku 17. Do jaké kategorie spadá Váš věk?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 - 59 let na otázku 17. Do jaké kategorie spadá Váš věk?
  • odpověď student SŠ:
    • 14x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Dojíždíte pravidelně do zaměstnání či do školy?

2. Jaký dopravní prostředek nejčastěji využíváte?

3. Pokud jezdíte autobusem, jak často?

4. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr autobusového spoje na kratší vzdálenost (např. do práce, do školy, za přáteli apod.)?

5. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr dálkového autobusového spoje (např. Praha, Brno apod.)?

7. Pokud cestujete autobusem, všímáte si s jakým autobusovým dopravcem jedete?

8. Znáte autobusového dopravce Orlobus a.s.?

9. Jak jste spokojen/a s následujícími skutečnostmi týkajícími se autobusové dopravy v Královéhradeckém kraji?

11. Znáte pojem integrovaný dopravní systém IREDO?

12. Myslíte si, že je systém IREDO přehledný?

13. Myslíte si, že je pro Vás systém IREDO výhodný?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Do jaké kategorie spadá Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

19. Do jaké z následujících kategorií spadáte?

20. Do jaké kategorie spadá čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

21. Uveďte prosím místo Vašeho trvalého bydliště (do závorky uveďte i okres).

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Dojíždíte pravidelně do zaměstnání či do školy?

2. Jaký dopravní prostředek nejčastěji využíváte?

3. Pokud jezdíte autobusem, jak často?

4. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr autobusového spoje na kratší vzdálenost (např. do práce, do školy, za přáteli apod.)?

5. Co je pro Vás obvykle určujícím kritériem pro výběr dálkového autobusového spoje (např. Praha, Brno apod.)?

7. Pokud cestujete autobusem, všímáte si s jakým autobusovým dopravcem jedete?

8. Znáte autobusového dopravce Orlobus a.s.?

9. Jak jste spokojen/a s následujícími skutečnostmi týkajícími se autobusové dopravy v Královéhradeckém kraji?

11. Znáte pojem integrovaný dopravní systém IREDO?

12. Myslíte si, že je systém IREDO přehledný?

13. Myslíte si, že je pro Vás systém IREDO výhodný?

16. Jakého jste pohlaví?

17. Do jaké kategorie spadá Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

19. Do jaké z následujících kategorií spadáte?

20. Do jaké kategorie spadá čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

21. Uveďte prosím místo Vašeho trvalého bydliště (do závorky uveďte i okres).

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Paulíčková, M.Autobusová doprava v Královéhradeckém kraji (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://autobusova-doprava-v-kralove.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.