Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Automobilové značky

Automobilové značky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Horutová
Šetření:09. 11. 2010 - 11. 11. 2010
Počet respondentů:6
Počet otázek (max/průměr):25 / 22.33
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.16:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

žádáme vás o vyplnění tohoto dotazníku za účelem hodnocení úspěšnosti námi vybraných automobilových značek. Dotazník je zcela anonymní, proto prosíme o pravdivé odpovědi. Předem děkujeme za Váš čas a ochotu spolupracovat.

Studentský tým Ekonomické fakulty VŠB-TUO.

Odpovědi respondentů

1. Jaké znáte značky automobilů?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

hodne

Moc

nebudu vypisovat desítky značek

škoda mercedes audi toyota peugeot bmw porsche ferrari chevrolet ford jaguar opel

Škoda, Seat, Hyundai, Mazda, Fiat, Opel

všechny

2. Jste řidič/ka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano583,33 %83,33 %  
ne116,67 %16,67 %  

Graf

3. Vlastníte automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano466,67 %66,67 %  
ne233,33 %33,33 %  

Graf

4. Auto jaké značky vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seat125 %16,67 %  
opel125 %16,67 %  
Hyundai125 %16,67 %  
Opel Astra125 %16,67 %  

Graf

5. Které faktory Vás nejvíce ovlivňují při nákupu vozidla? (1 = nejvíce, 5 = nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena1.50.583
kvalita1.3330.222
bezpečnost1.1670.139
vybavenost2.51.25
vzhled1.3330.222
výkon motoru2.6671.889
spotřeba1.3330.222
náklady na servis2.3331.222
ekologičnost3.50.917

Graf

6. Znáte automobilovou značku Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6100 %100 %  

Graf

7. Jak byste ohodnotili následující faktory u automobilové značky Audi? (1 = nejlepší, 5 = nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena3.3332.889
kvalita1.6671.222
bezpečnost1.8331.139
vybavenost2.1671.139
vzhled1.6672.222
výkon motoru1.50.583
spotřeba3.51.583
náklady na servis3.6671.556
ekologičnost3.1671.139

Graf

8. Co se Vám vybaví, když se řekne Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká cena583,33 %83,33 %  
luxus350 %50 %  
kvalita350 %50 %  
styl233,33 %33,33 %  
elegance233,33 %33,33 %  
bezpečnost116,67 %16,67 %  
prase za volantem, podnikatelskej zmetek, kurva116,67 %16,67 %  

Graf

9. Znáte logo automobilové značky Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6100 %100 %  

Graf

10. Můžete ho popsat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

4 kruhy

4 prelinajuce sa kruhy

4 propletená kolečka

4 propojené kruhy

Ano 0000

spojené kruhy

11. Jaké barvy má logo značky Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bílo-šedé350 %50 %  
červeno-šedé116,67 %16,67 %  
černo-šedé116,67 %16,67 %  
nevím116,67 %16,67 %  

Graf

12. Změnili byste tvar loga Audi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne583,33 %83,33 %  
ano116,67 %16,67 %  

Graf

13. Pokud ano, máte nějaké návrhy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ze čtyř kruhů, čtyři kosočtverce

14. Znáte automobilovou značku Škoda Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6100 %100 %  

Graf

15. Jak byste ohodnotili následující faktory u značky Škoda? (1=nejlepší, 5=nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena20.667
kvalita1.8330.139
bezpečnost1.8330.139
vybavenost2.6670.222
vzhled2.1670.806
výkon motoru2.1670.472
spotřeba20.667
náklady na servis2.1670.472
ekologičnost2.8330.806

Graf

16. Co se Vám vybaví, když se řekne Škoda Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita466,67 %66,67 %  
nízká cena350 %50 %  
bezpečnost350 %50 %  
styl233,33 %33,33 %  
elegance116,67 %16,67 %  
česká tradiční značka116,67 %16,67 %  

Graf

17. Znáte logo značky Škoda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6100 %100 %  

Graf

18. Můžete ho popsat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

letiaci sip

letící okřídlený šíp

nějaký znak v kruhu

okřídlený šíp

zelený okřídlený šíp

zvláštní zelený šíp v kolečku

19. Jaké barvy má logo značky Škoda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
černo-zelené583,33 %83,33 %  
černo-bíle116,67 %16,67 %  

Graf

20. Změnili byste tvar loga značky Škoda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne583,33 %83,33 %  
ano116,67 %16,67 %  

Graf

21. Máte nějaké návrhy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

jednodušší na zapamatování, např. písmeno nebo jednodušší znak

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena350 %50 %  
muž350 %50 %  

Graf

23. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let466,67 %66,67 %  
31 - 45 let116,67 %16,67 %  
46 - 60 let116,67 %16,67 %  

Graf

24. Do jaké příjmové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 tis. Kč233,33 %33,33 %  
31 tis. Kč a více233,33 %33,33 %  
21 - 30 tis. Kč116,67 %16,67 %  
11 - 20 tis. Kč116,67 %16,67 %  

Graf

25. Máte další náměty, připomínky či návrhy týkající se značek Audi a Škoda auto?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

děkuji za ně

ne


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (81,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horutová, V.Automobilové značky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://automobilove-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.