Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Autoregulace učení volejbalistů

Autoregulace učení volejbalistů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Růžičková
Šetření:06. 11. 2012 - 25. 11. 2012
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):8 / 3.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, 

tento dotazník je určen pouze hráčům a hráčkám volejbalu, kteří stále studují, nebo kteří jsou ze školy maximálně dva roky. V dotazníku je 8 otázek - 6 z nich se týká autoregulace Vašeho učení (způsobu, motivace...). Dotazník je anonymní a není vůbec náročný :)

 

Odpovědi respondentů

1. Jsem hráč či hráčka volejbalu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jsem hráčem či hráčkou volejbaluotázka č. 2, Nejsem hráčem či hráčkou volejbalu → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem hráčem či hráčkou volejbalulu4258,33 %58,33 %  
Jsem hráčem či hráčkou volejbalu2129,17 %29,17 %  
Nejsem hráčem či hráčkou volejbalu912,5 %12,5 %  

Graf

2. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1780,95 %23,61 %  
Muž419,05 %5,56 %  

Graf

3. Jaká aktivita předchází tomu, než se začneš opravdu učit? (od okamžiku, kdy si řekneš půjdu se učit) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uvařím si čaj1152,38 %15,28 %  
podívám se na seriál1047,62 %13,89 %  
uklidím místo, kde se plánuji učit942,86 %12,5 %  
udělám si jídlo942,86 %12,5 %  
vykoupu se419,05 %5,56 %  
jdu se psem419,05 %5,56 %  
začnu třídit staré fotografie29,52 %2,78 %  
věnuji se sexuálním praktikám29,52 %2,78 %  
uklidím celý pokoj29,52 %2,78 %  
uklidím celý byt29,52 %2,78 %  
jdu se ven projít29,52 %2,78 %  
Mrknu na FB :-)14,76 %1,39 %  
uvařím si kafe :)14,76 %1,39 %  
jsem na internetu14,76 %1,39 %  
udělám si kafíčko14,76 %1,39 %  
hraji na klavír14,76 %1,39 %  

Graf

4. Dokážeš se opravdu věnovat pouze učení déle než 2 hodiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - někdy1676,19 %22,22 %  
Nikdy523,81 %6,94 %  

Graf

5. Čím prokládáš činnost svého učení? - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uvařím si čaj1152,38 %15,28 %  
udělám si jídlo1047,62 %13,89 %  
jdu na trénink942,86 %12,5 %  
dívám se na televizi942,86 %12,5 %  
podívám se na seriál838,1 %11,11 %  
telefonuji "někomu" :D628,57 %8,33 %  
jdu se ven projít523,81 %6,94 %  
vykoupu se523,81 %6,94 %  
věnuji se sexuálním praktikám419,05 %5,56 %  
jdu si zaběhat419,05 %5,56 %  
pustím si film314,29 %4,17 %  
jdu se psem314,29 %4,17 %  
jdu do posilovny29,52 %2,78 %  
vyperu prádlo14,76 %1,39 %  
jdu na nákup14,76 %1,39 %  
Mrknu na FB :-)14,76 %1,39 %  
doma si zacvičím14,76 %1,39 %  
jsem na internetu14,76 %1,39 %  
uklidím místo, kde se plánuji učit14,76 %1,39 %  

Graf

6. Jakou krátkodobou motivaci máš při učení? (př. Teď se budu ještě 20 minut učit, abych pak mohl/a ….) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sednout si k počítači1361,9 %18,06 %  
jít na trénink1047,62 %13,89 %  
pustit si film942,86 %12,5 %  
dívat se na televizi838,1 %11,11 %  
podívat se na seriál628,57 %8,33 %  
sníst čokoládu419,05 %5,56 %  
číst si knížku419,05 %5,56 %  
udělat si jídlo419,05 %5,56 %  
jít se ven projít419,05 %5,56 %  
zapařit nějakou hru na počítači419,05 %5,56 %  
jít si zaběhat29,52 %2,78 %  
jít se psem29,52 %2,78 %  
objednat si pizzu (jinou mňamku)29,52 %2,78 %  
skládat puzzle29,52 %2,78 %  
věnovat se sexuálním praktikám14,76 %1,39 %  
ísť von s kamarátmi14,76 %1,39 %  
vykoupat se14,76 %1,39 %  
uvařit si čaj14,76 %1,39 %  
jít do posilovny14,76 %1,39 %  

Graf

7. 5) Jak se odměníš,když splníš předem daný plán učení? (př. Plán – dnes se naučím celou etiku, a pak…) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pustím si film1152,38 %15,28 %  
udělám si volno na x dnů1047,62 %13,89 %  
jít na trénink628,57 %8,33 %  
přečíst si celou knížku523,81 %6,94 %  
koupím si něco na sebe523,81 %6,94 %  
dívat se na televizi523,81 %6,94 %  
podívám se na všechny díly seriálu X314,29 %4,17 %  
věnovat se sexuálním praktikám314,29 %4,17 %  
zapařit nějakou hru na počítači29,52 %2,78 %  
jít do posilovny29,52 %2,78 %  
venuji se priteli14,76 %1,39 %  
to se mi nikdy nestane, abych splnila předem daný plán14,76 %1,39 %  
sníst celou čokoládu14,76 %1,39 %  
objednat si pizzu (jinou mňamku)14,76 %1,39 %  
vyjedu někam na výlet, jdu na pivo, zahrát hru s Luckou :), jet k příteli a věnovat se sexuálním praktikám :D14,76 %1,39 %  
jít si zaběhat14,76 %1,39 %  
ožeru se14,76 %1,39 %  

Graf

8. Odměníš se, i když nesplníš úplně celý plán?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - občas1571,43 %20,83 %  
Ano - vždy628,57 %8,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jsem:

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sníst čokoládu na otázku 6. Jakou krátkodobou motivaci máš při učení? (př. Teď se budu ještě 20 minut učit, abych pak mohl/a ….) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koupím si něco na sebe na otázku 7. 5) Jak se odměníš,když splníš předem daný plán učení? (př. Plán – dnes se naučím celou etiku, a pak…) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

5. Čím prokládáš činnost svého učení? - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

  • odpověď jdu na trénink:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pustím si film na otázku 5. Čím prokládáš činnost svého učení? - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sníst čokoládu na otázku 6. Jakou krátkodobou motivaci máš při učení? (př. Teď se budu ještě 20 minut učit, abych pak mohl/a ….) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

6. Jakou krátkodobou motivaci máš při učení? (př. Teď se budu ještě 20 minut učit, abych pak mohl/a ….) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

  • odpověď dívat se na televizi:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dívat se na televizi na otázku 7. 5) Jak se odměníš,když splníš předem daný plán učení? (př. Plán – dnes se naučím celou etiku, a pak…) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)
  • odpověď jít na trénink:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pustím si film na otázku 5. Čím prokládáš činnost svého učení? - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem hráč či hráčka volejbalu

2. Jsem:

3. Jaká aktivita předchází tomu, než se začneš opravdu učit? (od okamžiku, kdy si řekneš půjdu se učit) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

4. Dokážeš se opravdu věnovat pouze učení déle než 2 hodiny?

5. Čím prokládáš činnost svého učení? - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

6. Jakou krátkodobou motivaci máš při učení? (př. Teď se budu ještě 20 minut učit, abych pak mohl/a ….) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

7. 5) Jak se odměníš,když splníš předem daný plán učení? (př. Plán – dnes se naučím celou etiku, a pak…) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

8. Odměníš se, i když nesplníš úplně celý plán?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem hráč či hráčka volejbalu

2. Jsem:

3. Jaká aktivita předchází tomu, než se začneš opravdu učit? (od okamžiku, kdy si řekneš půjdu se učit) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

4. Dokážeš se opravdu věnovat pouze učení déle než 2 hodiny?

5. Čím prokládáš činnost svého učení? - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

6. Jakou krátkodobou motivaci máš při učení? (př. Teď se budu ještě 20 minut učit, abych pak mohl/a ….) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

7. 5) Jak se odměníš,když splníš předem daný plán učení? (př. Plán – dnes se naučím celou etiku, a pak…) - v případě vlastní odpovědi můžeš vyjmenovat více činností oddělených čárkou ;)

8. Odměníš se, i když nesplníš úplně celý plán?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Růžičková, L.Autoregulace učení volejbalistů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://autoregulace-uceni-volejbali.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.