Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > autorita pedagoga
autorita pedagoga
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Alena Floková |
---|---|
Šetření: | 13. 04. 2010 - 21. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 49 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.8 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 33,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:03 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dostali jste do rukou dotazník, který má za úkol zmapovat pojetí autority pedagoga. Vyhodnocení bude použito jako podklad k vypracování bakalářské práce na VŠB - TU Ostrava. Děkuji za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Kdo je pro vás autorita?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rodiče | 7 | 14,29 % | 14,29 % |
učitel | 3 | 6,12 % | 6,12 % |
otec | 3 | 6,12 % | 6,12 % |
mamka | 2 | 4,08 % | 4,08 % |
Nadřízený | 2 | 4,08 % | 4,08 % |
rodič | 2 | 4,08 % | 4,08 % |
matka | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
zvláštní otázka, nelze odpovědět | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
inteligentní osoba | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
kdokoli, kdo v životě dosáhl významného úspěchu | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
ostatní odpovědi | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
2. Jaké vlastnosti ovlivňují autoritu učitele?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
didaktické schopnosti | 3.75 | 3.104 |
smysl pro humor | 3.875 | 1.818 |
věk učitele | 4.625 | 3.401 |
inteligence | 2.542 | 1.998 |
spravedlnost | 3.146 | 2.25 |
vědomosti | 3.063 | 2.225 |
3. Je podle vás lepší učitel - muž?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 23 | 47,92 % | 46,94 % |
nevím | 15 | 31,25 % | 30,61 % |
ano | 10 | 20,83 % | 20,41 % |
4. Doplňte výstižně větu - "Mít autoritu znamená ..."
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mit respekt | 5 | 10,42 % | 10,2 % |
respekt | 2 | 4,17 % | 4,08 % |
mít respekt. | 2 | 4,17 % | 4,08 % |
umět | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
být kompetentní, názorově silný, schopný kompromis | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
respektovat danou osobu | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
nepouštět strach | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
schopnost lépe předávat zkušenosti | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
mít publiku - tedy posluchače! | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
být ostatními respektován | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
ostatní odpovědi | 32 | 66,67 % | 65,31 % |
5. Pokuste se napsat 1 vlastnost, která učitele oslabuje v jeho autoritě.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nejistota | 2 | 4,17 % | 4,08 % |
povýšenost | 2 | 4,17 % | 4,08 % |
věk | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
nepřesnost, hloupost, nespravedlnost, pocit vlády | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
tolerance | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
netrpělivost | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
nadržování (zvýhodňování) některých žáků | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
nedůslednost | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
namyšlenost | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
nedůvěra studentů | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
ostatní odpovědi | 36 | 75 % | 73,47 % |
6. Představte si jednoho učitele, kterého si vážíte - dokáže si udržet pozornost v hodině?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 89,58 % | 87,76 % |
ne | 4 | 8,33 % | 8,16 % |
nevím | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
7. Nyní si představte učitele, který nemá mezi studenty autoritu - dokáže kontrolovat své emoce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 30 | 62,5 % | 61,22 % |
ano | 11 | 22,92 % | 22,45 % |
nevím | 7 | 14,58 % | 14,29 % |
8. Co by měli učitelé dělat pro získání autority?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaujmout studenty | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
nebýt přesvědčen o své neomylnosti, vzdělávat se | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
mluvit nahlas | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
všechno :) | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
autoritu považuji za vrozenou vlastnost | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
mít svůj názor a stát si za ním | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
objektivnost, nestranost, přísnost | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
jednat se studenty/žáky jako se sobě rovnými | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
je to věc přirozená,někdo ji nemůže získat nikdy | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
být fér | 1 | 2,08 % | 2,04 % |
ostatní odpovědi | 38 | 79,17 % | 77,55 % |
9. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ženy | 35 | 72,92 % | 71,43 % |
muž | 13 | 27,08 % | 26,53 % |
10. Řadím se do této věkové skupiny:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 26 | 25 | 52,08 % | 51,02 % |
27 a výše | 12 | 25 % | 24,49 % |
12 - 18 | 11 | 22,92 % | 22,45 % |
11. Studuji - základní, střední nebo vysokou školu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 37 | 77,08 % | 75,51 % |
ne | 11 | 22,92 % | 22,45 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (58,5 %)
- google.cz (14,1 %)
- vyplnto.cz (9,8 %)
- facebook.com (4,9 %)
- search.seznam.cz (4,4 %)
- google.sk (3,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.