Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Avon a jeho projekt- Avon Pochod

Avon a jeho projekt- Avon Pochod

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Šobotníková
Šetření:12. 03. 2011 - 23. 03. 2011
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):38 / 24.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci na téma Integrovaná marketingová komunikace.

 

Předem děkuji za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste už o akci společnosti Avon s názvem AVON Pochod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9983,19 %83,19 %  
Ne2016,81 %16,81 %  

Graf

2. Co se pod touto akcí skrývá? Proč se Avon Pochod pořádá?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Aby byla větší prevence před rakovinou prsu

akce na podporu boje proti rakovině prsu

akce pořádaná na podporu boje proti rakovině

akce upozorňující na rakovinu prsu a prevenci

Avon pochod je projekt na podporu léčby s rakovinou prsu.

avon pochod proti rakovině prsu

avon pochod proti rakovině prsu..si se snaží upozornit na problém rakoviny prsu a připomenout tak ženám, že by měly jít včas na vyšetření na mamograf.

Avon Pochod si spojuji s rakovinou prsu, celý výtěžek akce jde na výzkum a vývoj tohoto onemocnění

boj proti rakovine

boj proti rakovine prs

Boj proti rakovině prsu

boj proti rakovině prsu

boj proti rakovině prsu

Boj proti rakovině prsu

boj proti rakovině prsu

boj proti rakovině prsu

Boj proti rakovině prsu

Boj proti rakovině prsu

Boj proti rakovině prsu (získání finančních prostředků).

boj proti rakovině prsu, pořádá se především kvůli podpoře a prevenci boje proti rakovině prsu

Boj proti rakovině prsu.

boj proti rakovině, upozornění na tento problém a nutnost preventivního vyšetření

charitativní akce na podporu boje proti rakovině

charitativní akce pro boj s rakovinou prsu

jako podpora boje proti rakovině prsu

Jako upozornění na závažné onemocnění rakoviny prsů

Jde o charitativní akci podporující výzkum a prevenci rakoviny prsu.

Je to akce na podporu boje proti rakovině prsu, zúčastňují se jí a podporují ji iznámé osobnosti.

je to akce pro boj s rakovinou prsu

Je to boj proti rakovině prsu

Je to pochod na podporu boje proti rakovině prsu. Výtěžek ze zakoupených triček, které si musí účastníci pochodu koupit, jde na podporu vyšetření prsu.

je to pochod proti rakovině prsu

Jedná se o pochod v růžových tričkách. Pořádá se jako akce proti rakovině prsu, hlavní snahou je upozornit na tuto nemoc a prevenci (prohlídky) proti ní.

Jedná se o pochod, pořádaný pro pomoc proti rakovině prsu.

Jedná se o průchod Prahou, myslím že zakončení pochodu je v Praze v Podolí. Jedná se o podporu léčby rakoviny prsu.

Jestli se nemýlím, je to akce pořádaná na podporu osvěty týkající se rakoviny prsu.

kampaň na rakovinu prsu, osvěta veřejnosti

Kvůli onemocnění rakoviny prsou

Na podporu boje proti rakovině prsu a ke zvýšení informovanosti o této nemoci

nevim

osvěta k problému rakoviny prsu u žen, především ale dle mého jde o propagaci značky Avon způsobem, který na veřejnost dobře působí - jako nezištná kampaň, které jde jen o to upozornit na problém rakoviny. Jsem přesvědčená, že jde jen o dobře promyšlený koncept PR.

osvěta ohledně rakoviny prsu - aby šly ženy na vyšetření prsu včas

Podopora boje proti rakovine prsu

podpora boje proti rakovině

podpora boje proti rakovině

podpora léčky rakoviny prsu

podpora prevence rakoviny prsu, ale pod touto akci se skryva fakt, ze velke mnozstvi produktu avon za celou dobu existence firmy pouzivalo rakovinotvornych primesi, jako napriklad hlinik v deodorantech a antiperspirantech. prodejem techto vyrobku vydelali mnohonasobne vyssi castky, nez investuji do teto pseudo osvety, ktera pro ne znamena akorat dobre PR. je mnoho studii a diskuzi s odborniky, ktere tato tvrzeni dokladaji.

Podpora prevence rakoviny prsu.

Podpora pro výzkum rakoviny.

podpora rakoviny prsu

Pochod na podporu boje proti rakovině prsu

Pochod na podporu boje s rakovinou prsu

pochod na podporu boje s rakovinou prsu

pochod na pomoc a prevenci onemocnení rakoviny prsu

pochod Prahou, upozornění pro ženy ohledně rakoviny prsu,včasné vyšetření

pochod proti rakovině

Pochod proti rakovine prsou

pochod proti rakovině prsu

pochod proti rakovině prsu

Pochod proti rakovině prsu

Pochod proti rakovině prsu - šíření osvěty, prevence

pochod proti rakovině prsu, podpora prevence, osvěta

pochod proti rakovině prsu, zvýšení povědomí o této nemoci

Pochod proti rakovině prsu.

pochod proti rakovině prsu.

pochod za AVon

pomoc a prevence ženám proti rakovině prsu

Pomoc ženám v boji proti rakovině prsu

pomoci lidem s rakovinou prsu

Prevence proti boji rekoviny prsu.

prevence rakoviny prsu

prevence rakoviny prsu

prevence rakoviny prsu

proti rakovině

Proti rakovině prsu

Proti rakovině prsu

proti rakovině prsu

proti rakovině prsu

proti rakovine prsu

proti rakovině prsu

Proti rakovině prsu

proti rakovině prsu

proti rakovině prsu

proti RAKOVINĚ prsu

Proti rakovině prsu - větší informovanost.

rakovina prsu

rakovina prsu

rakovina prsu

rakovina prsu

rakovina prsu

Rakovina prsu

rakovina prsu

rakovina prsu, pochod

rakovině prsu

Sbírka na charitu

upozornění na onemocnění rakovinou prsu

upozornění na onemocnění rakovinou prsu

Upozorneni na prevenci proti rakovine prsu?

zaměřena na osvětu a prevenci onemocnění karcinomu prsu

3. Jak jste se o této akci dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z televize1818,18 %15,13 %  
z časopisu1717,17 %14,29 %  
na internetu1515,15 %12,61 %  
od avon lady/avon gentlemana1212,12 %10,08 %  
z plakátu1111,11 %9,24 %  
od známých/přátel1010,1 %8,4 %  
z novin55,05 %4,2 %  
z rádia44,04 %3,36 %  
z Avon katalogu22,02 %1,68 %  
byla jsem AL11,01 %0,84 %  
fakt už nevím...11,01 %0,84 %  
nepamatuji si11,01 %0,84 %  
Avon katalog11,01 %0,84 %  
z televize, od rodiny - příbuzní se pochodu účastn11,01 %0,84 %  

Graf

4. Zaznamenali jste některou z reklam na Avon Pochod? (možno označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - v časopisech4848,48 %40,34 %  
Ano - v televizi4545,45 %37,82 %  
Ano - na internetu4343,43 %36,13 %  
Ano - na plakátu3232,32 %26,89 %  
Ano - v novinách1616,16 %13,45 %  
Ano - v rádiu1414,14 %11,76 %  
Ne77,07 %5,88 %  
od přátel11,01 %0,84 %  
z Avon katalogu11,01 %0,84 %  
trička11,01 %0,84 %  
v Avon katalogu11,01 %0,84 %  
fakt už nevím...11,01 %0,84 %  

Graf

5. Pamatujete si, alespoň přibližně některé z reklam (např. plakátů) z minulých let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne nepamatuji si žádnou z reklamotázka č. 10, Ano pamatuji si některé z reklamotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne nepamatuji si žádnou z reklam6464,65 %53,78 %  
Ano pamatuji si některé z reklam3535,35 %29,41 %  

Graf

6. Jak reklama vypadala, co na ní bylo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

akce se pravidelně účastní slavné osobnosti, takže si vybavuji plakáty s jejich tvářemi

byla celá v růžovém :)

byly naní známé ženy

Hodně lidí, známé osobnosti, centrum Prahy

hodně růžové barvy:o)

issová, geislerová - svým děsivým pražským akcentem tam kvákaly cosi o rakovině prse...

Jednak časopis Vlasta prodával trička na podporu Avon akce, v nichž se pak čtenářky fotily a snímky posílaly do redakce. V časopise/novinách byly snímky z předchozích pochodů, celebrity střihaly pásku.

lidé s růžovými tričky s nápisem Avon pochod

logo Anonu, propagační znak akce, růžové pozadí

Mladé slečny s boxerskými rukavicemi

na reklamě v časopise bylo plno známých osobností a všichni měli růžová trička. Bylo napsáno, kde se akce koná a že se na konec pochodu sejdou někde na koncertě a všichni s tričkem tam mají vstup zdarma.

pán s miminkem, boxerské rukavice, pověšené trička na šňůře

plakát na kterém byla na šnůře zavěšena růžová trika

poutač s Marthou Issovou

reklama byla situována do růžové barvy, vystupovali v ní známé osobnosti

růžová prsa

růžová trička a praha

růžová trička nad prahou

růžový autobus

růžový trika, známé osobnosti

SAmozřejmě vše je v růžové barvě, dále jen pár lidí např. Dara Rollins, Lenka Termerová

Slavné osobnosti (ženy) v růžových tričkách.

Tváře známých osobností

známé české ženy (Stašová, Vilhelmová, Issová atd.) a růžová barva

Známé herečky

Známé herečky, růžové věci...

známe herečky, zpěvačky v trikách s logem avon pochod proti rakovině prsu

známé osobnosti

Známé osobnosti

Známé osobnosti (např. Taťána Vilhelmová) v růžových trikách....

známé osobnosti, které na sobě měli tričko s logem

známé ženy českého showbusinessu v růžových tričkách - Tatiana Vilhelmová, Lenka Termerová, Martha Issová

Žena v bílém triku s růžovou stuhou

ženy v růžových tričkách

ženy v ulicích města

7. Co bylo symbolem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Boxerské rukavice jako symbol boje?

boxerské rukavice, stužka

kapka slzy z jednoho prsu

netuším

nevím přesně, tři roky zpátky... pole, balony? je to možné?

nevím, to růžové tričko..

pochod proti rakovině prsu a tím spojená propagace a její vážnosti

růžová a černá trika s www.zdravaprsa.cz

Růžová a logo avonu

růžová barva

růžová barva - triko

Růžová mašle

Růžová mašlička

růžová stuha

růžová stuha

Růžová stuha

růžová stužka

růžová stužka

růžová stužka a známé ženy

růžová trička

růžová trička, stužka

růžové stužky a trička

růžové trička, stuhy, medvídci

Růžové tričko

růžové tričko s nápisem

růžové tričko se symbolem stužky

růžové triko

stužka

stužka

Stužka

stužka

stužka

symbolem je růžová mašlička

Taková ta růžová ohnutá stuha do tvaru nahoře uzavřeného X (jak se to nazývá přesně nevím).

tričko

8. Zaujaly Vás tyto reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 10, Některé anootázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1851,43 %15,13 %  
Některé ano1337,14 %10,92 %  
Ne411,43 %3,36 %  

Graf

9. A které reklamy na Avon Pochod vás zaujaly?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Na plakátech

nepamatuji si všechny, poslední s tričkama a prahou

plakáty

právě ty se známými tvářemi

reklamy s celebritami, Aňa Geislerová

reklamy v TV

s fotkami slavných hereček a zpěvaček

se známými osobnostmi

Všechny

všechny

z telelvize

Zaujaly mě ty, které jsem uvedla v otázce 6 - proto si je pamatuji.

žádná konkrétní, zaujaly mě výraznou růžovou barvou a zaměřením na ženské detaily

10. Víte, kdy se Avon Pochod koná (alespoň přibližně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5252,53 %43,7 %  
Ano4747,47 %39,5 %  

Graf

11. Kdy se koná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

11.6.2011

Asi jaro květen nebo červen

červen

červen

červen

Červen

červen

červen

červen

červen

červen

Červen

duben

jaro

jaro

jaro?

každý rok v červnu

Koncem jara.

květen

květen

květen

květen, červen

květen,červen

květen?

léto

myslím že někdy v červnu

na jaře

na jaře

Na jaře.

někdy na jaře

Někdy v červnu

netuším

Nevím přesně, ale myslím, že v létě.

přelom května a června

v červnu

v červnu

v červnu

v červnu

v červnu

v červnu

V červnu ?

v době letních prázdnin

v květnu

v květnu

v květnu

v létě

začátkem června

12. Víte, jak se můžete akce zúčastnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5050,51 %42,02 %  
Ano4949,49 %41,18 %  

Graf

13. Jak se můžete zúčastnit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Budu kontaktovat Avon Lady nebo si zjistím informace přez internet

Dostavit se v určený čas na určené místo (instrukce možné vyčíst z plakátů / novin atd.) a absolvovat s ostatními účastníky pochod na podporu této akce.

jako spolupořadatel, pracuji ve zdravotní pojišťovně

je nutné se zaregistrovat a zaplatit účastnický poplatek

jít na pochod,koupit si triko a jiné věci

kontaktuji avon lady a zkoupím si tričko na podporu

koupením trička

koupí trička

Koupí trička

koupí trička...(vstupenka)

koupím si tričko jako vstupenku, půjdu pochod Prahou

koupím si tričko u avonlady ;) případně asi i přes internet...

Koupit si reklamní předmět z Avonu, zúčastnit se osobně pochodu v Praze a pomoct i koupi trička, které slouží jako vstupenka

koupit si triko za poplatek. Tuším 300KČ.

Můžu přijít na místo konání.

můžu se pochodu zúčastnit

Na základě koupě trička jako vstupenku.

najdu si infomace na webu nebo budu dávat pozor při reklamě:-)

nákupem trička, které je vstupenkou na tuto akci

osobně, a nebo zakoupit Avon předměty

pochodem proti rakovině prsu

prostě příjdu

přihlášením přes internet, avon lady

Přijdu a zaregistruji se na místě.

Přijdu na start.

Přijdu na strart pochodu

Příjdu v den, kdy se koná pochod a půjdu společně s pochodem a na začátku (startu) si koupím třeba to růžové tričko

přijít

přijít na daný pochod a podpořit

přijít na pochod

přijít tam

Přijít v uvedený den a zúčastnit se pochodu v zakoupeném tričku

přijít, zapojit se do pochodu

připojením se k průvodu

připojit se k pochodu

pujdu, na místě před startem si koupím truičko nebo jiný mechandize, čím přispěju koupí a je to:-)

v případě zájmu vyhledám n ainternetu

zakoupení trička, účast na pochodu

zakoupením triček

zakoupením trička

zakoupením trička

zakoupením trička

zakoupením trička pochodu, podrobnější informace bych hledala na stránkách této akce.

zaplacením poplatku na začátku pochodu

zaregistrovat se na internetu

zaregistruji se přímo na místě konání

Zúčastnit se mohu zakoupením trička.

zúčastnit se pochodu, zakoupit výrobky nebo propagační věci a tím přispět

že půjdu na pochod - koupím si tričko -- což je vstupenka na pochod.

14. Víte, co je vstupenkou na tuto akci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5252,53 %43,7 %  
Ano4747,47 %39,5 %  

Graf

15. Co je vstupenkou na tuto akci?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Avon tričko s růžovou stužkou

jak jsem uvedla výše zakoupené tričko, které stojí přibližně 300Kč.

jsem zapomněla, ale myslím, že je to tričko

Koupě růžového trička s nápisem

koupě trička

koupě trička

koupě trička

koupení trička

nákupem trička, které je vstupenkou na tuto akci

růžové Avon tričko ;)

růžové tričko

Růžové tričko

růžové tričko

Růžové tričko "Boj proti rakovině prsu"

růžové tričko pro ženy, a černé tričko pro muže

Růžové tričko s logem AVON-pochop proti rakovině prsu

Růžové triko

tričko

tričko

tričko

tričko

tričko

tričko

tričko

tričko

tričko

Tričko

tričko

tričko

tričko

tričko

tričko Avon pochodu, které dostane účastník na základě vstupního poplatku

tričko s logem pochodu

Tričko s nápisem zdravá prsa.

Tričko Zdravá prsa

tričko, kšilt...koupím na místě

Tričko.

Triko

Vstupenkou je zakoupené tričko Avon Pochod

zakoupené tričko

zakoupení nějakého produktu

zakoupení růžového trika

zakoupení si trička

zakoupení trička

zakoupení trička

zakoupení trička

zakoupení trička Avon

16. Víte, kde si můžete vstupenku zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6363,64 %52,94 %  
Ano3636,36 %30,25 %  

Graf

17. Kde si můžete vstupenku zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

na startu nebo dříve u Avon lady atd.

avonlady, internet, možná i na místě...?

eshop

Myslím, že v e-shopu.

Na internetu

na internetu

na internetu na stránkách avonu, od Avonlady

na internetu nebo na místě

na internetu www.zdravaprsa.cz

na místě

Na místě

na místě

na místě konání

na místě konání pochodu nebo nejspíš přes terminály prodejen vstupenek

Na místě nebo prostřednictvím Avon Lady

Na místě pochodu a nebo u Avon Ladies......

na místě začátku pochodu

na místě, na stránkách avonu

na místě, objednat přes internet,

Na startu

Na startu

na startu pochodu

na začátku pochodu

objednat přes avon lady

Od Avon Ladies nebo v internetovém shopu

od Avonlady (nejsem si jistá) a na místě konání

pravděpodobně na internetu

přes web a na místě pochodu?

přímo na místě odkud se bude vycházet

u avon lady

u Avon Lady nebo v centru Avonu

u Avon lady, na internetu - na strankach AVON

u avon lady, přes internet

V Avonu

v den pochodu na startu, přes internet

v prodejně avon, na startu

18. Už jste se někdy Avon Pochodu zúčastnili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9393,94 %78,15 %  
Ano66,06 %5,04 %  

Graf

19. Kolikrát jste se ho už zúčastnili?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1350 %2,52 %  
2233,33 %1,68 %  
3116,67 %0,84 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:1.67
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.67
Směrodatná odchylka:0.82
Medián:1.5
Modus:1

Graf

20. Zaujalo Vás něco na této akci? Případně máte nějaké připomínky/ výhrady k této akci či k její organizaci a pod.?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bylo to ok

ne

ne

Nemám připomínky

zaujalo me množství účastníků - obzvlště počet mužů a rodin s dětmi

zaujalo me, kolik lidi se zucastnilo, takovou ucast jsem rozhodne necekala

21. Ve kterém městě jste se Avon Pochodu zúčastnili a odkud jste na něj přijeli?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

praha - z prahy

Praha, z Prahy

Praha. Středočeský kraj.

učastnila jsem se v Praze, bydlím v Praze

v Praze

V Praze a dojela jsem z Hostivice

22. Zúčastníte se příštího Avon Pochodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne3737,37 %31,09 %  
Nevím3232,32 %26,89 %  
Ne2020,2 %16,81 %  
Spíše ano99,09 %7,56 %  
Ano, určitě11,01 %0,84 %  

Graf

23. Znáte alespoň některé tváře tohoto projektu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6666,67 %55,46 %  
Ne3333,33 %27,73 %  

Graf

24. Prosím napište alespoň některé z tváří projektu.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Absolonová, Geislerová, Bočanová, Rolins

Absolonová,Geislerová,Issová

Ana Gaislerová

Aňa Geislerová

Aňa Geislerová

Aňa Geislerová, Monika Absolonová

Anna Geislerová, Lenka Termerová, Martha Issová

Anna Geislerová, Lucie Borhyová

Anna Geislerová, Marta issová

ANNA K

Bočanová, Absolonová,

Bočanová, Termerová Lenka, Aňa Geislerová

Borhyováý, Dara

Dara Rolinc

Dara Rolins

dara rolins

Dara Rolins

dara rolins

Dara Rolins, Monika Absolonová, Daniela Peštová

Dara Rolins, Simona Stašová, Monika Absolonová

Dara Rolins, Taťána Vilhelmová, Monika Absolonová, Mahulena Bočanová, Simona Stašová

Dara Rollins

Dara Rollins, Mahulena Bočanová, Tatiana Vilhelmová, Marta Issová

David Deyl

Diana Kobzanová

Geislerová, Temerová, Bočanová,...

Geislerová, Wilhemová, Bočanová, Issová a její máma (Tererová tuším..)

issová, absolonová, rolins

issová, geislerová -pro mne osobně spíš antitváře

Issová, Termerová, Absolonová, Bočanová, Brodská, Stašová, Borhyová

Issovou, Stašovou

jandova,bocanova

Lenka Ternerová

lucie bílá

Mahulena Bočanová Lenka Termerová Martha Issová

Mahulena Bočanová, Aňa Geislerová, Marta Issová, Dara Rolins, Simova Stašová a ta jak hrála rubešovou ve VKV ale ta nevim jak se jmenuje jménem :-)

Mahulena Bočanová, Lenka Termerová, Martha Issová, Dara Rolins

Mahulena Bočanová, Martha Issová, Lucie Borhyová,Tereza Brodská,Monika Absolonová, DaraRolins, Aňa Geislerová, Táňa Vilhelmová, Simona Stašová, Lenka Termerová,

Mahulena Bočanová, Taťána Vilhelmová, Anna Geislerová, Dara Rolins

Marta Issova, Mahulena Bočanová, Aňa Geislerová

Marta Issová, Termerová, Geislerová, a další, jejichž znám tváře, ale nevzpomínám si na jména.

Martha Issová

Martha Issová

Martha Issová

Martha Issová, Lenka Termerová, Monika Absolonová, Veronika Žilková

Martha Issová, Lenka Termerová, Táňa Vilhelmová, Aňa Geislerová, Simona Stašová...

Martha Issova, Mahulena Bočanová, Anna Geislerová, Simona Stašová

Monika Absolonová

Monika Absolonová

monika absolonová, dara rolins

Monika Absolonová, Dara Rolins ....

simona stašová, dara rollins, monika absolonová, lenka termerová, aňa geislerová

Simona Stašová, Mahulena Bočanová

Simona Stašová, Taňá Vilhelmová, Aňa Geislerová, Monika Absolonová

Stašová, Vilhelmvá, Issová

Táňa Vilhelmová, Tereza Kostková

Tatiana Vilhelmová, Simona Stašová, mahulena Bočanová, Lenka Termerová

Tenerová, Issová, Absolonová

Tereza Brodská

Tereza Brodská, Lucie Borhyo, Lenka Tenplerová

tereza maxová

Termerová

Termerová?

Vilhemova, Anna Gejslerová

viz výše

Z poslední akce si pamatuji tvář herečky Lenky Termerové.

25. Podporujete „Boj proti rakovině prsu“ prostřednictvím společnosti Avon (např. účastí na Avon Pochodu, nákupem produktů s růžovou stužkou)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne nepodporuji tento projekt4444,44 %36,97 %  
Ano, nákupem produktů s růžovou stužkou4141,41 %34,45 %  
Ano, účastí na Avon Pochod a nákupem produktů s růžovou stužkou33,03 %2,52 %  
Ano, účastí na Avon Pochodu22,02 %1,68 %  
odradilo mě velké množství lidí ve frontách11,01 %0,84 %  
nevim11,01 %0,84 %  
Nevim, ze se da tato akce podporit11,01 %0,84 %  
nic11,01 %0,84 %  
projetk podporuji myšlenkou na něj11,01 %0,84 %  
nevím o možnosti podpory mimo pochod11,01 %0,84 %  
již nenakupuji u Avonu11,01 %0,84 %  
koupím si 11,01 %0,84 %  
chodím na preventivní prohlídky11,01 %0,84 %  

Graf

26. Seznámení s akcí Avon Pochod- Společnost Avon Cosmetics ČR bojuje 14. rokem proti rakovině prsu prodejem produktů označených růžovou stužkou. Společnost Avon také každým rokem pořádá tzv. Avon Pochod proti rakovině prsu. Výtěžek z této akce je věnován na projekty spojené s prevencí a bojem proti rakovině prsu. -- Nyní, když jste se v krátkosti seznámili s projektem společnosti Avon, zúčastnili byste se Avon pochodu nebo zakoupili byste si některý z produktů označených růžovou stužkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, přispěl/a bych na boj proti rakovině prsu zakoupením produktu630 %5,04 %  
Ne420 %3,36 %  
Nevím315 %2,52 %  
Spíše ne210 %1,68 %  
Možná bych přispěl/a na boj proti rakovině prsu zakoupením produktu210 %1,68 %  
Ano, zúčastnil/a bych se Avon Pochodu15 %0,84 %  
Možná bych přispěl/a zakoupením produktu a zároveň se zúčastnil/a Avon Pochodu15 %0,84 %  
Ano, přispěl/a bych zakoupením produktu a zároveň se zúčastnil/a Avon Pochodu15 %0,84 %  

Graf

27. Znáte jiné charitativní akce, které se zaměřují na boj proti rakovině?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 28, Neotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7966,39 %66,39 %  
Ano4033,61 %33,61 %  

Graf

28. Které charitativní akce zaměřené na boj proti rakovině znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Květinový den"

"Měsíčkový den" Ligy proti rakovině

boj proti rakovine - zluty kvitek

Český den proti rakovině

Den boje proti rakovině

Den proti rakovině - Květinový den

den, kdy se prodávají žluté květiny

Chceš žít jako já - s Annou K.

kapka naděje

kapka naděje

kolonoskopie

koncerty Anny K.

květinový den

květinový den

Květinový den

Květinový den

květinový den

květinový den

Květinový den

Květinový den

květinový den

Květinový den (zakoupení žluté kytičky)

Květinový den proti rakovině

kytičkový (sluníčkový) den

kytičky

Liga proti rakovině-květinový den

Liga proti rakovině(květinový den)

Máš Koule?,

movember - listopad proti rakovine prostaty, neni spojen s nadnarodnimi spolecnostmi.

náramky "livestrong" Lance Armstronga

nevím..

nevzpomenu si

Prodej kytiček měsíčku (pokaždé zaměřeno na rakovinu něčeho jiného).

Prodej takových těch kytiček

prodej žlutých květin

prodej žlutých kvítek

prodej žlutých kytiček Liga proti rakovině

Rozdavani slunecnic

Život na druhou

žlutá kytička a růžová stužka

29. Přispíváte na některé z charitativních akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 30, Neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6453,78 %53,78 %  
Ne5546,22 %46,22 %  

Graf

30. Na které charitativních akce přispíváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Adopce na dálku

bílá pastelka světluška

bílá pastelka, kytičkový den

Bílá pastelka, sluníčko?

bílá pastelka, unicef

Boj proti rakovině - žluty kvítek

boj proti rakovině prsu

Český den proti rakovině

Člověk v tísni, Konto bariéry

Člověk v tísni, Kuře

DMS Pomozte dětem Kamarádkám na mateřské V minulosti povodně v ČR Nakladatelství malířů malujících nohama a ústy, Liberec

FOD

Fond ohrožených dětí

hipoterapie pro postižené děti, v rámci kytičkového dne

Charitas Praha - adopce na dálku nárazové příspěvky při nenadálých katastrofách

kapka naděje

kapka naděje

Kapka naděje

každoročně si vybírám, neexistuje jeden konkrétní program

Kupuji si každoročně zmíněnou kytičku měsíčku.

Kupuji si kytičku, když je květinový den

Květinový den Světluška Konto bariéry

květinový den

Květinový den

Květinový den

květinový den

květinový den

Květinový den

Květinový den

květinový den

květinový den a některé akce na podporu lidí v tísni(sbírky pořádané náhodně dle potřeby - zemětřesení, povodně a pod.), sdružení dětem a bílá tužka

Květinový den proti rakovině, Světluška

květinový den, bílá pastelka, tříkrálová sbírka

květinový den, světluška, srdíčko, bílá pastelka

Měsíčkový den, konto Paraple, konto Bariéry

movember

Na vše,kde jde poslat DMS.

na boj proti rakovině prsu, a na boj proti rakovině (žlutá květina)

na kapku naděje

ne

něco s dětmi

Onkologie, charitativní akce pro děti

Paraple

POMOZTE DĚTEM

pouliční sbírky, květinový den

prodej různých předmětů podporujících boj proti rakovině

především prostřednictvím DMS na akce různého druhu, benefiční koncerty, přírodní katastrofy. Především když se to týká dětí, zvířat a humanitární pomoci

Rozdavani slunecnic

Různé

různé pouliční sbírky

slepi lide, zvirata

sluníčkový den

Srdíčkový den, Květinový den

světluška, kytičky proti rakovině prsu, sdružení život dětem

týkající se dětí

Unicef

útulky

V rámci svého zaměstnání a našich charitativních aktivit - návštěva dětí v Klokánku, sběr oblečení, sběr krmení pro útulek apod.

Většinou když mě na ulici zastaví někdo - ty kytičky, bílá pastelka apod. + Oriflame dětem :-)

Zkoupením květiny

živelné pohromy, zvířátka

život dětem

žlutá kytička a růžová stužka

31. Kupujete produkty společnosti Avon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6756,3 %56,3 %  
Ne5243,7 %43,7 %  

Graf

32. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9882,35 %82,35 %  
muž2117,65 %17,65 %  

Graf

33. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 308369,75 %69,75 %  
31 - 401210,08 %10,08 %  
do 20 let108,4 %8,4 %  
51 a více97,56 %7,56 %  
41 - 5054,2 %4,2 %  

Graf

34. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká škola5142,86 %42,86 %  
střední škola s maturitou4941,18 %41,18 %  
vyšší odborná škola75,88 %5,88 %  
vyučen/a65,04 %5,04 %  
základní škola65,04 %5,04 %  

Graf

35. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentotázka č. 37, podnikatelotázka č. 37, zaměstnanecotázka č. 36, nezaměstnanýotázka č. 37, důchodceotázka č. 37, mateřská dovolenáotázka č. 37].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6252,1 %52,1 %  
zaměstnanec3630,25 %30,25 %  
podnikatel108,4 %8,4 %  
nezaměstnaný43,36 %3,36 %  
důchodce43,36 %3,36 %  
mateřská dovolená32,52 %2,52 %  

Graf

36. Vyberte jednu z možností nejblíže vašemu oboru ve kterém pracujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
administrativní pracovník1747,22 %14,29 %  
státní správa513,89 %4,2 %  
ve službách411,11 %3,36 %  
manažer411,11 %3,36 %  
manuálně činný38,33 %2,52 %  
prodavač/ka12,78 %0,84 %  
právník, finance12,78 %0,84 %  
vedoucí pracovník12,78 %0,84 %  

Graf

37. Plat

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000 Kč4547,87 %37,82 %  
10 000 - 20 0002223,4 %18,49 %  
20 000 - 30 0002021,28 %16,81 %  
30 000 a více77,45 %5,88 %  

Graf

38. Kraj stálého bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha 5243,7 %43,7 %  
Středočeský1512,61 %12,61 %  
Zlínský75,88 %5,88 %  
Moravskoslezský65,04 %5,04 %  
Plzeňský65,04 %5,04 %  
Vysočina54,2 %4,2 %  
Jihomoravský43,36 %3,36 %  
Královéhradecký43,36 %3,36 %  
Ústecký43,36 %3,36 %  
Liberecký43,36 %3,36 %  
Karlovarský43,36 %3,36 %  
Olomoucký32,52 %2,52 %  
Jihočeský21,68 %1,68 %  
Pardubický21,68 %1,68 %  
Ústecký10,84 %0,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Zaznamenali jste některou z reklam na Avon Pochod? (možno označit více odpovědí)

  • odpověď Ano - na plakátu:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi z plakátu na otázku 3. Jak jste se o této akci dozvěděli?
  • odpověď Ano - v časopisech:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi z časopisu na otázku 3. Jak jste se o této akci dozvěděli?

5. Pamatujete si, alespoň přibližně některé z reklam (např. plakátů) z minulých let?

  • odpověď Ano pamatuji si některé z reklam:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Zaujaly Vás tyto reklamy?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé ano na otázku 8. Zaujaly Vás tyto reklamy?
  • odpověď Ne nepamatuji si žádnou z reklam:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Znáte alespoň některé tváře tohoto projektu?

10. Víte, kdy se Avon Pochod koná (alespoň přibližně)?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi červen na otázku 11. Kdy se koná?

14. Víte, co je vstupenkou na tuto akci?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi tričko na otázku 15. Co je vstupenkou na tuto akci?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Víte, kde si můžete vstupenku zakoupit?

16. Víte, kde si můžete vstupenku zakoupit?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Víte, co je vstupenkou na tuto akci?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Zúčastníte se příštího Avon Pochodu?

23. Znáte alespoň některé tváře tohoto projektu?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Zaujaly Vás tyto reklamy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi červen na otázku 11. Kdy se koná?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé ano na otázku 8. Zaujaly Vás tyto reklamy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tričko na otázku 15. Co je vstupenkou na tuto akci?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano pamatuji si některé z reklam na otázku 5. Pamatujete si, alespoň přibližně některé z reklam (např. plakátů) z minulých let?

27. Znáte jiné charitativní akce, které se zaměřují na boj proti rakovině?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 let na otázku 33. Věk

29. Přispíváte na některé z charitativních akcí?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 27. Znáte jiné charitativní akce, které se zaměřují na boj proti rakovině?

31. Kupujete produkty společnosti Avon?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi od avon lady/avon gentlemana na otázku 3. Jak jste se o této akci dozvěděli?

35. Povolání

  • odpověď zaměstnanec:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi administrativní pracovník na otázku 36. Vyberte jednu z možností nejblíže vašemu oboru ve kterém pracujete

38. Kraj stálého bydliště

  • odpověď Hlavní město Praha :
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi z plakátu na otázku 3. Jak jste se o této akci dozvěděli?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste už o akci společnosti Avon s názvem AVON Pochod?

3. Jak jste se o této akci dozvěděli?

4. Zaznamenali jste některou z reklam na Avon Pochod? (možno označit více odpovědí)

5. Pamatujete si, alespoň přibližně některé z reklam (např. plakátů) z minulých let?

8. Zaujaly Vás tyto reklamy?

10. Víte, kdy se Avon Pochod koná (alespoň přibližně)?

11. Kdy se koná?

12. Víte, jak se můžete akce zúčastnit?

14. Víte, co je vstupenkou na tuto akci?

15. Co je vstupenkou na tuto akci?

16. Víte, kde si můžete vstupenku zakoupit?

18. Už jste se někdy Avon Pochodu zúčastnili?

22. Zúčastníte se příštího Avon Pochodu?

23. Znáte alespoň některé tváře tohoto projektu?

25. Podporujete „Boj proti rakovině prsu“ prostřednictvím společnosti Avon (např. účastí na Avon Pochodu, nákupem produktů s růžovou stužkou)?

27. Znáte jiné charitativní akce, které se zaměřují na boj proti rakovině?

29. Přispíváte na některé z charitativních akcí?

31. Kupujete produkty společnosti Avon?

32. Pohlaví

33. Věk

34. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

35. Povolání

36. Vyberte jednu z možností nejblíže vašemu oboru ve kterém pracujete

37. Plat

38. Kraj stálého bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste už o akci společnosti Avon s názvem AVON Pochod?

3. Jak jste se o této akci dozvěděli?

4. Zaznamenali jste některou z reklam na Avon Pochod? (možno označit více odpovědí)

5. Pamatujete si, alespoň přibližně některé z reklam (např. plakátů) z minulých let?

8. Zaujaly Vás tyto reklamy?

10. Víte, kdy se Avon Pochod koná (alespoň přibližně)?

11. Kdy se koná?

12. Víte, jak se můžete akce zúčastnit?

14. Víte, co je vstupenkou na tuto akci?

15. Co je vstupenkou na tuto akci?

16. Víte, kde si můžete vstupenku zakoupit?

18. Už jste se někdy Avon Pochodu zúčastnili?

22. Zúčastníte se příštího Avon Pochodu?

23. Znáte alespoň některé tváře tohoto projektu?

25. Podporujete „Boj proti rakovině prsu“ prostřednictvím společnosti Avon (např. účastí na Avon Pochodu, nákupem produktů s růžovou stužkou)?

27. Znáte jiné charitativní akce, které se zaměřují na boj proti rakovině?

29. Přispíváte na některé z charitativních akcí?

31. Kupujete produkty společnosti Avon?

32. Pohlaví

33. Věk

34. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

35. Povolání

36. Vyberte jednu z možností nejblíže vašemu oboru ve kterém pracujete

37. Plat

38. Kraj stálého bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šobotníková, J.Avon a jeho projekt- Avon Pochod (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://avon-a-jeho-projekt-avon-poc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.