Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > AVON - spokojenost se službami AL
AVON - spokojenost se službami AL
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martina Korduliaková |
---|---|
Šetření: | 01. 03. 2011 - 15. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 89 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.2 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
v mé bakalářské práci se zabývám spokojeností s distribučními službami Avon Ladies mezinárodní kosmetické společnosti Avon ve Zlínském kraji. Tímto Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku k dané problematice, jelikož jedině s Vaší pomocí mohu tuto oblast prozkoumat. Dotazník by neměl zabrat více než deset minut Vašeho času, je anonymní a žádné údaje nebudou zneužity. Děkuji za Vaši spolupráci.
Korduliaková Martina, studentka 3. ročníku UTB ve Zlíně
Odpovědi respondentů
1. Znáte kosmetickou společnost Avon?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 88 | 98,88 % | 98,88 % |
ne | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
2. Koupil(a) jste si někdy výrobek společnosti Avon prostřednictvím Avon Lady?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 87 | 97,75 % | 97,75 % |
ne | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
3. Jak často nakupujete výrobky od Avon Lady?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Každou 5. kampaň a méně často | 56 | 62,92 % | 62,92 % |
Každou 2. - 4. kampaň | 25 | 28,09 % | 28,09 % |
Každou kampaň | 8 | 8,99 % | 8,99 % |
4. V následující části dotazníku prosím ohodnoťte Vaší spokojenost s jednotlivými oblastmi služeb Vaší Avon Lady na škále od 1 do 5 jako ve škole. Vzdálenost AL od Vašeho bydliště:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 36 | 40,45 % | 40,45 % |
2 | 29 | 32,58 % | 32,58 % |
3 | 18 | 20,22 % | 20,22 % |
4 | 5 | 5,62 % | 5,62 % |
5 | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.88 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.71 |
Směrodatná odchylka: | 0.84 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
5. Frekvence poskytování vzorků zdarma ze strany AL:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 26 | 29,21 % | 29,21 % |
5 | 21 | 23,6 % | 23,6 % |
4 | 17 | 19,1 % | 19,1 % |
2 | 14 | 15,73 % | 15,73 % |
1 | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.28 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.51 |
Směrodatná odchylka: | 1.23 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
6. Kvalita poskytování informací o výrobcích a jejich použití:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 27 | 30,34 % | 30,34 % |
3 | 25 | 28,09 % | 28,09 % |
4 | 14 | 15,73 % | 15,73 % |
1 | 12 | 13,48 % | 13,48 % |
5 | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.81 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.23 |
Směrodatná odchylka: | 1.11 |
Medián: | 3 |
Modus: | 2 |
7. Frekvence poskytování katalogů:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 36 | 40,45 % | 40,45 % |
2 | 19 | 21,35 % | 21,35 % |
3 | 18 | 20,22 % | 20,22 % |
4 | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
5 | 5 | 5,62 % | 5,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.14 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.27 |
Směrodatná odchylka: | 1.13 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
8. Rychlost dodání objednaných výrobků:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 35 | 39,33 % | 39,33 % |
1 | 22 | 24,72 % | 24,72 % |
3 | 18 | 20,22 % | 20,22 % |
4 | 8 | 8,99 % | 8,99 % |
5 | 6 | 6,74 % | 6,74 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.27 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1 |
Směrodatná odchylka: | 1 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
9. Informovanost AL o výrobcích, slevových akcích a novinkách v katalogu:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 29 | 32,58 % | 32,58 % |
3 | 24 | 26,97 % | 26,97 % |
1 | 19 | 21,35 % | 21,35 % |
4 | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
5 | 6 | 6,74 % | 6,74 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.46 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.05 |
Směrodatná odchylka: | 1.03 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
10. Kosmetické poradenství a pomoc při výběru správné kosmetiky:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 26 | 29,21 % | 29,21 % |
2 | 22 | 24,72 % | 24,72 % |
4 | 18 | 20,22 % | 20,22 % |
5 | 12 | 13,48 % | 13,48 % |
1 | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.98 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.25 |
Směrodatná odchylka: | 1.12 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
11. Kvalita služeb AL obecně:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 37 | 41,57 % | 41,57 % |
3 | 27 | 30,34 % | 30,34 % |
1 | 15 | 16,85 % | 16,85 % |
5 | 5 | 5,62 % | 5,62 % |
4 | 5 | 5,62 % | 5,62 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.36 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 0.71 |
Směrodatná odchylka: | 0.84 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
12. Uveďte prosím, co byste chtěl(a) na službách Vaší AL zlepšit (maximálně 3):
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
informovanost o prodávaných produktech nevnucovat výrobky jen proto, že jsou ve slevě
kosmetické poradenství
kvalitu niektorých produktov, cenu a dizajn
lepší znalost o kvalitě této kosmetiky
myslím, že není co zlepšit
nic
nic
nic
Poskytování slev z důvodu,že jsem její stálý zákazník a pravidelně si objednávám výrobky AVON.
Poskytování vzorků např. různých novinek na vyzkoušení.
rychlejsi dodani
Větší profesionalita Přívětivější přístup k zákazníkovi
Větší znalosti výrobků Avon Větší znalost kosmetických přísad, složení Lepší vystupování
více odbornosti co se týká doporučení vhodnosti výrobků pro určitý typ pleti apod.; větší flexibilnost objednávek (nečekat až do určitého termínu, kdy posílá hromadnou objednávku)
více výrobků
vzorky zdarma
Změnit AL.
znalost vyrobku
13. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 85 | 95,51 % | 95,51 % |
Muž | 4 | 4,49 % | 4,49 % |
14. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 30 | 77 | 86,52 % | 86,52 % |
31 - 50 | 7 | 7,87 % | 7,87 % |
Do 17 | 3 | 3,37 % | 3,37 % |
51 - 65 | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.