Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > AVON - spokojenost se službami AL

AVON - spokojenost se službami AL

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Korduliaková
Šetření:01. 03. 2011 - 15. 03. 2011
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,
v mé bakalářské práci se zabývám spokojeností s distribučními službami Avon Ladies mezinárodní kosmetické společnosti Avon ve Zlínském kraji. Tímto Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku k dané problematice, jelikož jedině s Vaší pomocí mohu tuto oblast prozkoumat. Dotazník by neměl zabrat více než deset minut Vašeho času, je anonymní a žádné údaje nebudou zneužity. Děkuji za Vaši spolupráci.
 

Korduliaková Martina, studentka 3. ročníku UTB ve Zlíně

Odpovědi respondentů

1. Znáte kosmetickou společnost Avon?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8898,88 %98,88 %  
ne11,12 %1,12 %  

Graf

2. Koupil(a) jste si někdy výrobek společnosti Avon prostřednictvím Avon Lady?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8797,75 %97,75 %  
ne22,25 %2,25 %  

Graf

3. Jak často nakupujete výrobky od Avon Lady?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každou 5. kampaň a méně často5662,92 %62,92 %  
Každou 2. - 4. kampaň2528,09 %28,09 %  
Každou kampaň88,99 %8,99 %  

Graf

4. V následující části dotazníku prosím ohodnoťte Vaší spokojenost s jednotlivými oblastmi služeb Vaší Avon Lady na škále od 1 do 5 jako ve škole. Vzdálenost AL od Vašeho bydliště:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13640,45 %40,45 %  
22932,58 %32,58 %  
31820,22 %20,22 %  
455,62 %5,62 %  
511,12 %1,12 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.88
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.71
Směrodatná odchylka:0.84
Medián:2
Modus:1

Graf

5. Frekvence poskytování vzorků zdarma ze strany AL:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32629,21 %29,21 %  
52123,6 %23,6 %  
41719,1 %19,1 %  
21415,73 %15,73 %  
11112,36 %12,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.28
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:3
Modus:3

Graf

6. Kvalita poskytování informací o výrobcích a jejich použití:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22730,34 %30,34 %  
32528,09 %28,09 %  
41415,73 %15,73 %  
11213,48 %13,48 %  
51112,36 %12,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.81
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.23
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:3
Modus:2

Graf

7. Frekvence poskytování katalogů:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13640,45 %40,45 %  
21921,35 %21,35 %  
31820,22 %20,22 %  
41112,36 %12,36 %  
555,62 %5,62 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.14
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.27
Směrodatná odchylka:1.13
Medián:2
Modus:1

Graf

8. Rychlost dodání objednaných výrobků:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23539,33 %39,33 %  
12224,72 %24,72 %  
31820,22 %20,22 %  
488,99 %8,99 %  
566,74 %6,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.27
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1
Směrodatná odchylka:1
Medián:2
Modus:2

Graf

9. Informovanost AL o výrobcích, slevových akcích a novinkách v katalogu:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22932,58 %32,58 %  
32426,97 %26,97 %  
11921,35 %21,35 %  
41112,36 %12,36 %  
566,74 %6,74 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.46
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.05
Směrodatná odchylka:1.03
Medián:2
Modus:2

Graf

10. Kosmetické poradenství a pomoc při výběru správné kosmetiky:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32629,21 %29,21 %  
22224,72 %24,72 %  
41820,22 %20,22 %  
51213,48 %13,48 %  
11112,36 %12,36 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.98
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.25
Směrodatná odchylka:1.12
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Kvalita služeb AL obecně:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23741,57 %41,57 %  
32730,34 %30,34 %  
11516,85 %16,85 %  
555,62 %5,62 %  
455,62 %5,62 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.36
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.71
Směrodatná odchylka:0.84
Medián:2
Modus:2

Graf

12. Uveďte prosím, co byste chtěl(a) na službách Vaší AL zlepšit (maximálně 3):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

informovanost o prodávaných produktech nevnucovat výrobky jen proto, že jsou ve slevě

kosmetické poradenství

kvalitu niektorých produktov, cenu a dizajn

lepší znalost o kvalitě této kosmetiky

myslím, že není co zlepšit

nic

nic

nic

Poskytování slev z důvodu,že jsem její stálý zákazník a pravidelně si objednávám výrobky AVON.

Poskytování vzorků např. různých novinek na vyzkoušení.

rychlejsi dodani

Větší profesionalita Přívětivější přístup k zákazníkovi

Větší znalosti výrobků Avon Větší znalost kosmetických přísad, složení Lepší vystupování

více odbornosti co se týká doporučení vhodnosti výrobků pro určitý typ pleti apod.; větší flexibilnost objednávek (nečekat až do určitého termínu, kdy posílá hromadnou objednávku)

více výrobků

vzorky zdarma

Změnit AL.

znalost vyrobku

13. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8595,51 %95,51 %  
Muž44,49 %4,49 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 307786,52 %86,52 %  
31 - 5077,87 %7,87 %  
Do 1733,37 %3,37 %  
51 - 6522,25 %2,25 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Frekvence poskytování katalogů:

  • odpověď 1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 5. Frekvence poskytování vzorků zdarma ze strany AL:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte kosmetickou společnost Avon?

2. Koupil(a) jste si někdy výrobek společnosti Avon prostřednictvím Avon Lady?

3. Jak často nakupujete výrobky od Avon Lady?

4. V následující části dotazníku prosím ohodnoťte Vaší spokojenost s jednotlivými oblastmi služeb Vaší Avon Lady na škále od 1 do 5 jako ve škole. Vzdálenost AL od Vašeho bydliště:

5. Frekvence poskytování vzorků zdarma ze strany AL:

6. Kvalita poskytování informací o výrobcích a jejich použití:

7. Frekvence poskytování katalogů:

8. Rychlost dodání objednaných výrobků:

9. Informovanost AL o výrobcích, slevových akcích a novinkách v katalogu:

10. Kosmetické poradenství a pomoc při výběru správné kosmetiky:

11. Kvalita služeb AL obecně:

13. Vaše pohlaví:

14. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte kosmetickou společnost Avon?

2. Koupil(a) jste si někdy výrobek společnosti Avon prostřednictvím Avon Lady?

3. Jak často nakupujete výrobky od Avon Lady?

4. V následující části dotazníku prosím ohodnoťte Vaší spokojenost s jednotlivými oblastmi služeb Vaší Avon Lady na škále od 1 do 5 jako ve škole. Vzdálenost AL od Vašeho bydliště:

5. Frekvence poskytování vzorků zdarma ze strany AL:

6. Kvalita poskytování informací o výrobcích a jejich použití:

7. Frekvence poskytování katalogů:

8. Rychlost dodání objednaných výrobků:

9. Informovanost AL o výrobcích, slevových akcích a novinkách v katalogu:

10. Kosmetické poradenství a pomoc při výběru správné kosmetiky:

11. Kvalita služeb AL obecně:

13. Vaše pohlaví:

14. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Korduliaková, M.AVON - spokojenost se službami AL (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://avon-spokojenost-se-sluzbami.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.