Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Balená voda

Balená voda

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Košáková
Šetření:29. 10. 2020 - 06. 11. 2020
Počet respondentů:235
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

budeme rádi, když nám pomůžete s vyplněním krátkého dotazníku k seminární práci. 

 

Odpovědi respondentů

1. Když se řekne balená voda, jaká značka vás napadne?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mattoni3715,74 %15,74 %  
dobrá voda3715,74 %15,74 %  
Rajec3514,89 %14,89 %  
Magnesia2410,21 %10,21 %  
Aquila114,68 %4,68 %  
Bonaqua62,55 %2,55 %  
Žádná52,13 %2,13 %  
Evian52,13 %2,13 %  
Korunní52,13 %2,13 %  
aquilla52,13 %2,13 %  
ostatní odpovědi Ondrášovka
Saguaro
Matoni
Aqua
magnezia
Toma
Toma natura
Mattoni, Rajec, Bonaqua
Coca cola
saguaro, matoni, rajec
Hanácká kyselka
Natura
evian, fiji, voss
Magnesium
Mattoni, Magnesia, Dobrá voda
Rajec, Matoni
Evian, Rajec, Mattoni
Matoni, Rajec, Dobrá voda,
Pellegrino
Matoni, Aquila
Magnesia,kojenecká voda,dobra voda
koruní
aqualinea
Mattoni, Rájec, Kojenecká voda apd.
Dobrá voda.
Coca ca, Mattoni
sifon
Dobrá voda, Rajec
Karlovarské minerální vody
hnus - dlouho ležela ve skladu a pak v obchodě, mikro částečky plastových lahví
nevím
Dobrá voda, Magnesium, Rajec, Aquila, BonAqua
kojenecká
Rajec, Toma, Magnesia
Rajec, Aquilla, Romequelle, Dobrá voda..
Mattoni, Saguaro, Korunní
Fromin
Evian, Vittel, Dobrá voda
Dobrá voda, akvalinea
Aqilla
ljkljkl
voss
Gemerka, Magnesia, Woss
Spree quell
Rajec, Dobrá voda, Magnesia, Mattoni
voda?
Mattoni, Dobrá voda, magnesia
Mattoni, Aquila
Mattoni, Bonaqua, Rajec...
Aqila
Aguila
Dobrá Voda, kaufland
Rejec, saguaro
Zadna
Mattoni.
6527,66 %27,66 % 

Graf

2. Znáte balenou vodu značky Bonaqua?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23198,3 %98,3 %  
ne41,7 %1,7 %  

Graf

3. Znáte balenou vodu značky Natura?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19984,68 %84,68 %  
ne3615,32 %15,32 %  

Graf

4. Kde jste se se značkou Natura setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [V TV reklaměotázka č. 5, Na sociálních sítíchotázka č. 5, V obchodechotázka č. 5, Nikdeotázka č. 10, Jinéotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V obchodech13256,17 %56,17 %  
V TV reklamě5824,68 %24,68 %  
Nikde3314,04 %14,04 %  
Jiné104,26 %4,26 %  
Na sociálních sítích20,85 %0,85 %  

Graf

5. Víte, kdo je výrobcem balené vody Natura?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Toma10853,47 %45,96 %  
Nevím7336,14 %31,06 %  
Coca-Cola178,42 %7,23 %  
Kofola41,98 %1,7 %  

Graf

6. Koupili jste si vodu značky Natura někdy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8, Nevímotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11355,94 %48,09 %  
Ne5527,23 %23,4 %  
Nevím3416,83 %14,47 %  

Graf

7. Jak často kupujete balenou vodu značky Natura?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skoro vůbec9886,73 %41,7 %  
Maximálně třikrát za měsíc87,08 %3,4 %  
Pár krát týdně32,65 %1,28 %  
Pár krát za 14 dní32,65 %1,28 %  
Každý den10,88 %0,43 %  

Graf

8. Proč jste si vodu značky Natura nikdy nekoupil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuju balené vody3156,36 %13,19 %  
Kupuji jinou značku2240 %9,36 %  
Jiné23,64 %0,85 %  

Graf

9. Zajímá vás z čeho je láhev vyrobena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4727,81 %20 %  
spíše nesouhlasím4124,26 %17,45 %  
souhlasím3420,12 %14,47 %  
nesouhlasím2615,38 %11,06 %  
nevím2112,43 %8,94 %  

Graf

10. Zajímáte se o ekologii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím11448,51 %48,51 %  
souhlasím6527,66 %27,66 %  
spíše nesouhlasím239,79 %9,79 %  
nevím187,66 %7,66 %  
nesouhlasím156,38 %6,38 %  

Graf

11. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16- 25 let12854,47 %54,47 %  
26 - 35 let6025,53 %25,53 %  
36 - 45 let198,09 %8,09 %  
46 - 55 let93,83 %3,83 %  
56 - 65 let83,4 %3,4 %  
0-15 let62,55 %2,55 %  
66 a více52,13 %2,13 %  

Graf

12. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15867,23 %67,23 %  
Muž7732,77 %32,77 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte balenou vodu značky Natura?

  • odpověď ne:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikde na otázku 4. Kde jste se se značkou Natura setkali?

6. Koupili jste si vodu značky Natura někdy?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skoro vůbec na otázku 7. Jak často kupujete balenou vodu značky Natura?
  • odpověď Ne:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kupuji jinou značku na otázku 8. Proč jste si vodu značky Natura nikdy nekoupil?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuju balené vody na otázku 8. Proč jste si vodu značky Natura nikdy nekoupil?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Když se řekne balená voda, jaká značka vás napadne?

2. Znáte balenou vodu značky Bonaqua?

3. Znáte balenou vodu značky Natura?

4. Kde jste se se značkou Natura setkali?

5. Víte, kdo je výrobcem balené vody Natura?

6. Koupili jste si vodu značky Natura někdy?

7. Jak často kupujete balenou vodu značky Natura?

8. Proč jste si vodu značky Natura nikdy nekoupil?

9. Zajímá vás z čeho je láhev vyrobena?

10. Zajímáte se o ekologii?

11. Kolik je vám let?

12. Jaké je vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Když se řekne balená voda, jaká značka vás napadne?

2. Znáte balenou vodu značky Bonaqua?

3. Znáte balenou vodu značky Natura?

4. Kde jste se se značkou Natura setkali?

5. Víte, kdo je výrobcem balené vody Natura?

6. Koupili jste si vodu značky Natura někdy?

7. Jak často kupujete balenou vodu značky Natura?

8. Proč jste si vodu značky Natura nikdy nekoupil?

9. Zajímá vás z čeho je láhev vyrobena?

10. Zajímáte se o ekologii?

11. Kolik je vám let?

12. Jaké je vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Košáková, A.Balená voda (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://balena-voda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.