Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > bankovní bakalářka

bankovní bakalářka

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Špina
Šetření:18. 05. 2010 - 20. 05. 2010
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.12
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k průzkumu znalostí o českém bankovním trhu spotřebitelů - je anonymní, data budou použita pro účely bakalářské práce a jeho vyplnění vám nezabere více než 5 minut :-)

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

U každé otázky je uvedeno, jak ji vyplnit. Pokud u otázek bez možností neznáte odpověď, zkuste si tipnout nebo napište do políčka "nevím".

Odpovědi respondentů

1. Jmenujte pět bank, které působí na českém trhu (oddělujte čárkou):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím21,77 %1,79 %  
ČS, KB, Citibank, ČSOB, Raiffeisenbank10,88 %0,89 %  
ČS, mBank, KB, ČSOB, UniCredit10,88 %0,89 %  
čs, kb, reifeisen, čsob, mbank10,88 %0,89 %  
Komeční banka,Raiffeisenbank,česká spořitelna,ČSOB10,88 %0,89 %  
ČSOB, ČS, KB, Raiffeisenbank, Citibank10,88 %0,89 %  
ČSOB, KB, GE Money bank , Raiffeisenbank, ČNB 10,88 %0,89 %  
Komerční banka, ČSOB, Česká spořitelna10,88 %0,89 %  
KB, ČSOB, Raiffeisenbank, mBank, UniCredit Bank10,88 %0,89 %  
KB, ČSOB, GE money bank, mBank, AXA Bank10,88 %0,89 %  
ostatní odpovědi mBank, Fio, ČS, ČSOB, KB
ČSOB, ČNB, Raiffeisenbank, Komerzbank, Citibank
KB, ČSOB, CITIbank, Raiffeisenbank, GE Money Bank
Česká spoř., Komerční, ČSOB, Reifeisen, Hypoteční
ČSOB, KB, Česká Spořitelna, Raiffeisen, GE Money
KB, ČSOB, Raiffeisen, mBank, GE
Komerční banka, mBanka, ČSOB, Raiffeisenbank
Komerční banka, UniCredit Bank, Citibank, ČSOB, Ra
GE, RB, ČS,mBank, citi,
mbank, Raiffeisen, ČS, ČSOB, KB
UCB, Česká spořitelna, ČSOB, KB, Reiffka
KB,ČSOB,Citibank,Raiffka,Česká spořitelna
KB, ČS, GE, Citi,RB
ceska sporitelna, KB, CSOB, Unicredit bank, LBBW
ČS, Komerční banka, ČSOB, mBank, Raiffeisen
KB, Citibank, CSOB, Ceska Sporitelna, Unicredit
IMG, Generalli, KB, Hypoteční banka, Kooperativa
mBank, KB, ČSOB, RB, GE Money
čsob, kb, citibank, ge money, česká spořitelna
citi bank, raiffeisen bank, kb, čsob, deutsche ba
komerční banka, citibank, čsob
ING, Citibank, KB, Ceska sporitelna, CSOB
Citibank, CSOB, CS, KB, GE Money
raiffeisen bank, mbanka, ge money bank, česká spoř
KB, ČSOB, GE Money bank, UniCredit Bank, Citibank
čsob, komerční banka, volksbank, citibank, m-bank
ČS, KB, ČSOB, GE Money, City bank
Poštovní spořitelna, ČSOB, Komeřcní banka, Volksba
LBBW, KB, GE money Bank, ČNB, Uni creditbank
ČSOB, KB, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Citibank
GE,ING,KB,ČSOB,Volksbank
česká spořitelna, kb, čsob, poštovní spořitelna,ra
Česká spořitelna,raiffeisen,Čsob,KB,LBBW
komerční banka, raiffeisenbank, ČSOB, ČNB, Unicred
ČSOB, Komerční b., Citibank,Hypoteční b,Reiffeisen
ČS, a.s., KB, ČSOB, LBBW (BAWAG), Raiffeisenbank
Česká spořitelna, Komerční banka, M-bank, Rajfajze
KB, Česká spořitelna, ČSOB, Citibank, UniCredit B.
čsob, česká spořitelna, kb, reiffasen, GEmoney ban
spořka, ge, city, čsob, komerční
ČSOB,Komerční,Česká spořitelna,Raiffesenbank,Citib
komerční banka, česká spořitelna, ge money bank, c
Česká S., KB, MBank, Raiff., Citibank
KB, ČSOB, Česká spořitelna, Hypoteční banka, GE
KB, ČSOB, Raiffeisenbank, Citibank, Unicredit bank
Komercni banka, Csob, UniCredit, Reiffeisen, Volks
Komerční, ČSOB, Union,
Česká Spořitelna, ČSOB, Mbank, Reiffeisenbank, KB
čsob, raiffeisen, ČNB, čes spořitelna, essox
ČSOB, KB, CitiBank, Česká Spořitelna, GEMoney bank
KB,ČSOB,ČNB, Citibank, Česká spořitelna
KB, CSOB, Citibank
čs, kb, čsob, reifeisen bank, mbank
ČSOB, Česká Spořitelna, Komerční banka, Volksbank
ČSOB, KB, ČS, Raiffeisenbank, GE Money bank
KB,ČS, ČSOB, Raiffeisenbank, UniCredit Bank
ČSOB, GE Money Bank, KB, FIO, Česká spořitelna
Česká pojišťovna, eBanka, Komerční banka, ČSOB
ČSOB, KB, E-Banka, Reiffeisen, MBanka
mBanka, Komerční banka, ČSOB, Raiffeisen, ČNB
ČNB, KB, Raiffeisenbank, Volksbank, ČSOB
ČSOB, Komerční, Raiffeisen, e-Banka, Volksbank
KB, GE money bank, ING, Raifeisen, Unicredit
ceska, komercni, reifeisen, csob, volksbank
ČSOB, Česká spoř., Komerční b., M Bank, Poštovní s
KB, ČSOB, UCB, RB, ŽOB, ČS, PS, VB
CSOB,Česká spořitelna,UniCredit Bank,KB,Volksbank,
KB, ČSOB, mBank, Citibank, Raiffeisenbank
česká spořitelna, čsob, mbank, kb, reifeisenbank
Česká spořitelna, ČSOB, KB, Reiffeisen, City bank
Raiffaisenbank,Komerční banka,M Bank,ČSOB,Česka sp
CS, KB, Raiffeisen, CSOB, mbank, ..
KB, ČS, ČSOB, GE money bank, Citibank
ČS, KB, MBank, ČSOB, UniCredit
česká spořitelna, komerční banka, reifeisen banka,
čsob, KB, Raiffeisenbank, Volksbank, UniCreditBank
ČS, KB, E-banka, VÚB, Lidová banka
ČSOB, Money bank, ČS, KB, Citibank
Komerční, čsob, ebanka, alianz, ipb
CSOB, Ceska Sporitelna, Komercni banka, eBanka, MB
Česká spořitelna, Komerční, unicredit, mbank,ČSOB
KB, ČS, ČNB, Raiffaisen, Unicredit
GE Money Bank,AXA,KB,ČSOB,Česká spořitelna
KB, ČS, ČSOB, Raiffaisen, Money Bank
KB, GE money, ČSOB, Raiffeisenbank,...
KB, ČSOB, RB, Unicredit Bank, GE Money Bank,
KB, ČS, Unicredit bank, mBanka, ČSOB
mbank,KB,csob,gemoney,unicredit
csob, narodni banka, ceska spor., kb, ge
čsob, raiffeisen, unicredit
csob,sporitelna,ing,KB,rainfaisen?
ČSOB, Komerční banka, Česká spořitelna, Poštovní s
ČSOB, KB, ČS, Hypoteční banka, Raifeisenbank,
komerční ,ČSOB,česká spořitelna,citibank
Komerční banka, ČSOB, M-Bank
KB, ČSOB, M-Bank, Reiffeisenbank,
KB, ČS, ČSOB, PS, GE
čs, čsob, kb, mbank, citibank
komerční, reifaisen, unikredit, poštovní, čsob
KB, ČSOB, Čes. spořitelna, GE Money B., E-banka
CSOB, KB, GIM, Ceska sporitelna
KB, CSOB, Česká spořitelna, Volksbank, Citibank
10290,27 %91,07 % 

Graf

2. Zaškrněte prosím banky, o kterých jste někdy slyšel(a):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komeční banka10794,69 %95,54 %  
ČSOB10794,69 %95,54 %  
Raiffeisenbank10794,69 %95,54 %  
UniCredit Bank10088,5 %89,29 %  
Citibank9886,73 %87,5 %  
Volksbank8272,57 %73,21 %  
LBBW Bank4338,05 %38,39 %  

Graf

3. Která banka se v ČR specializuje na kreditní karty? (vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Citibank2421,24 %21,43 %  
nevím1916,81 %16,96 %  
Komerční banka1210,62 %10,71 %  
UniCredit Bank54,42 %4,46 %  
kb43,54 %3,57 %  
ČSOB32,65 %2,68 %  
Česká spořitelna32,65 %2,68 %  
UniCredit32,65 %2,68 %  
KB, ČSOB10,88 %0,89 %  
UniCrefit Bank10,88 %0,89 %  
ostatní odpovědi většina
Citi
kb, cs, csob
nepoužívám, nevím
česká spořitelna?
City bank
UniCredit Bank, Citibank
GE moneybank
M-bank
všechny?
neviem
kb, čes. spořit., čsob,ge money b., poštovní spoř
CitiBank, Č S, KB, MBank, ...
podle mě všechny
Komerční, ČSOB, Union,
komerčnícitiban
CitiBanka
ČS, KB, GE, CITIBANK
GE Money Bank
nevím, Citibank
CitiBank, UniCredit
ČSOB, KB, UniCredit, Citibank, mBanka,...
Komercni Banka
ceska, komercni...
Česká spořitelna, Citibank
kreditní karty využívají téměř všechny banky :)
mBank, Komerční banka
Unicredit bank (?) nejsem si jista
vsechny?
všechny, nebo jsme úplně mimo ???
ČS, Money bank
CityBank, eBanka
netušim
Česká spořitelna,KB
KB, ČS, ČSOB, Raiffaisen, Money Bank
Komerční
?
CSOB
3833,63 %33,93 % 

Graf

4. Dokážete určit, která banka používá slogan "Citi never sleeps" ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Citibank7162,83 %63,39 %  
ne108,85 %8,93 %  
nevím65,31 %5,36 %  
Citi Bank54,42 %4,46 %  
City bank32,65 %2,68 %  
citybank21,77 %1,79 %  
UniCredit10,88 %0,89 %  
asi Citibank10,88 %0,89 %  
Citi, ádo, seš blbý, to bude vědět každý:-) Terez10,88 %0,89 %  
citi - ale je to jen typ jiny b. by asi psaly city10,88 %0,89 %  
ostatní odpovědi citi bank :)
tipuju Citibank
CitiBanka
citibank, ale nikdy předtím jsem ho neslyšel
bohuzel
Citibank (kupodivu)
ne-e :)
citi bank?
asi Citi bank
citi benk
že by Citibank z následující otízky? :D
Citibank?
1210,62 %10,71 % 

Graf

5. Jaké produkty nabízí banka Citibank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kreditní karty8575,22 %75,89 %  
běžný účet8171,68 %72,32 %  
spotřebitelské úvěry6456,64 %57,14 %  
spořící účet6053,1 %53,57 %  
stavební spoření2421,24 %21,43 %  
Nevim1210,62 %10,71 %  
netuším32,65 %2,68 %  
podnikatelský účet10,88 %0,89 %  
nemám přesný přehled10,88 %0,89 %  
Mohl bych se podívat na internet, ale nechce se mi10,88 %0,89 %  
termínovaný vklad10,88 %0,89 %  
vůbec nevím10,88 %0,89 %  
netusim10,88 %0,89 %  
obdobné produkty jako ostatní banky10,88 %0,89 %  
netuším, hádám10,88 %0,89 %  
jen hadam10,88 %0,89 %  
Asi všechny, proč ne?10,88 %0,89 %  
nevim presne10,88 %0,89 %  

Graf

6. V jaké zemi byla Citibank založena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spojené státy americké3732,74 %33,04 %  
Velká Británie3530,97 %31,25 %  
nevím1210,62 %10,71 %  
Německo108,85 %8,93 %  
Francie54,42 %4,46 %  
nic43,54 %3,57 %  
netuším32,65 %2,68 %  
Španělsko10,88 %0,89 %  
Irsko10,88 %0,89 %  
To bych asi taky našel, ale nechce se mi10,88 %0,89 %  
bohužel byla založena10,88 %0,89 %  
Dublin, Irsko10,88 %0,89 %  
taky nevim10,88 %0,89 %  
Uganda = nevím10,88 %0,89 %  

Graf

7. Využíváte v současnosti nějakou službu Citibank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11097,35 %98,21 %  
ano32,65 %2,68 %  

Graf

8. Uveďte prosím, jaké služby využíváte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kreditní karta Classic nebo Gold266,67 %1,79 %  
běžný účet133,33 %0,89 %  

Graf

9. Která z následujících variant reklamy vám připadá nejnápaditější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


první reklama

druhá reklama


třetí reklama

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
první reklama5045,87 %44,64 %  
druhá reklama3733,94 %33,04 %  
třetí reklama2220,18 %19,64 %  

Graf

10. Umístěte prosím u každé kategorie PRVNÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nápaditá vs. všední2-1-0-1-2-0.2651.576
přitažlivá vs. odpuzující2-1-0-1-2-0.5661.166
hezká vs. ošklivá2-1-0-1-2-0.7260.942
srozumitelná vs. nesrozumitelná2-1-0-1-2-0.4421.433
přehledná vs. chaotická2-1-0-1-2-0.5751.023
zajímavý titulek vs. nezajímavý titulek2-1-0-1-2-0.2651.381
zajímavá obrazová část vs. nezajímavá obrazová část2-1-0-1-2-0.9651.131

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Umístěte prosím u každé kategorie DRUHOU REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nápaditá vs. všední2-1-0-1-20.0181.893
přitažlivá vs. odpuzující2-1-0-1-2-0.0971.256
hezká vs. ošklivá2-1-0-1-2-0.1061.263
srozumitelná vs. nesrozumitelná2-1-0-1-2-0.8670.965
přehledná vs. chaotická2-1-0-1-2-0.921.029
zajímavý titulek vs. nezajímavý titulek2-1-0-1-20.0091.407
zajímavá obrazová část vs. nezajímavá obrazová část2-1-0-1-20.1241.79

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Umístěte prosím u každé kategorie TŘETÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
nápaditá vs. všední2-1-0-1-20.4511.557
přitažlivá vs. odpuzující2-1-0-1-201.009
hezká vs. ošklivá2-1-0-1-2-0.0530.918
srozumitelná vs. nesrozumitelná2-1-0-1-2-0.3451.359
přehledná vs. chaotická2-1-0-1-2-0.3541.131
zajímavý titulek vs. nezajímavý titulek2-1-0-1-20.1061.422
zajímavá obrazová část vs. nezajímavá obrazová část2-1-0-1-20.4961.277

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Zavěrem prosím o několik statistických informací. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5851,33 %51,79 %  
Žena5548,67 %49,11 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 35 let7667,26 %67,86 %  
méně než 21 let2320,35 %20,54 %  
36 - 45 let97,96 %8,04 %  
46 let a více54,42 %4,46 %  

Graf

15. Bydlíte nebo pracujete ve městě s počtem obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 000 obyvatel6557,52 %58,04 %  
50 001 - 100 0002421,24 %21,43 %  
do 10 0001715,04 %15,18 %  
20 001 - 50 00043,54 %3,57 %  
10 001 - 20 00032,65 %2,68 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Umístěte prosím u každé kategorie PRVNÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

  • odpověď zajímavá obrazová část [2-1-0-1-2] nezajímavá obrazová část: -2:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nápaditá [2-1-0-1-2] všední: -2 na otázku 10. Umístěte prosím u každé kategorie PRVNÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

11. Umístěte prosím u každé kategorie DRUHOU REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

  • odpověď přehledná [2-1-0-1-2] chaotická: -2:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavý titulek [2-1-0-1-2] nezajímavý titulek: -2 na otázku 11. Umístěte prosím u každé kategorie DRUHOU REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

12. Umístěte prosím u každé kategorie TŘETÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

  • odpověď nápaditá [2-1-0-1-2] všední: 2:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavý titulek [2-1-0-1-2] nezajímavý titulek: 2 na otázku 12. Umístěte prosím u každé kategorie TŘETÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:
  • odpověď srozumitelná [2-1-0-1-2] nesrozumitelná: -2:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehledná [2-1-0-1-2] chaotická: -2 na otázku 12. Umístěte prosím u každé kategorie TŘETÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Zaškrněte prosím banky, o kterých jste někdy slyšel(a):

3. Která banka se v ČR specializuje na kreditní karty? (vypište)

4. Dokážete určit, která banka používá slogan "Citi never sleeps" ?

5. Jaké produkty nabízí banka Citibank?

6. V jaké zemi byla Citibank založena?

7. Využíváte v současnosti nějakou službu Citibank?

9. Která z následujících variant reklamy vám připadá nejnápaditější?

10. Umístěte prosím u každé kategorie PRVNÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

11. Umístěte prosím u každé kategorie DRUHOU REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

12. Umístěte prosím u každé kategorie TŘETÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

13. Zavěrem prosím o několik statistických informací. Jste:

14. Váš věk:

15. Bydlíte nebo pracujete ve městě s počtem obyvatel:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Zaškrněte prosím banky, o kterých jste někdy slyšel(a):

3. Která banka se v ČR specializuje na kreditní karty? (vypište)

4. Dokážete určit, která banka používá slogan "Citi never sleeps" ?

5. Jaké produkty nabízí banka Citibank?

6. V jaké zemi byla Citibank založena?

7. Využíváte v současnosti nějakou službu Citibank?

9. Která z následujících variant reklamy vám připadá nejnápaditější?

10. Umístěte prosím u každé kategorie PRVNÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

11. Umístěte prosím u každé kategorie DRUHOU REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

12. Umístěte prosím u každé kategorie TŘETÍ REKLAMU na stupnici k číslu, které podle vás nejlépe odpovídá jejím vlastnostem:

13. Zavěrem prosím o několik statistických informací. Jste:

14. Váš věk:

15. Bydlíte nebo pracujete ve městě s počtem obyvatel:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Špina, A.bankovní bakalářka (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://bankovni-bakalarka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.