Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bankovní inovace v zahraničí

Bankovní inovace v zahraničí

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Svatková
Šetření:18. 10. 2014 - 06. 11. 2014
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení přátelé, kolegové a spolužáci,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro diplomovou práci. Cílem je zjistit, zda by se na českém trhu uchytily inovace bankovních služeb praktikované v zahraničí.

Tento dotazník bude součástí mé diplomové práce, výsledky budou volně dostupné :-)

Předem děkuji za vyplnění!

Eliška Svatková

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4955,68 %55,68 %  
muž3944,32 %44,32 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-655259,09 %59,09 %  
19-253539,77 %39,77 %  
do 18 let11,14 %1,14 %  

Graf

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské3338,37 %37,5 %  
vysokoškolské - bakalář2529,07 %28,41 %  
vysokoškolské2225,58 %25 %  
vyučen s maturitou44,65 %4,55 %  
vyučen22,33 %2,27 %  

Graf

4. U které banky máte veden běžný účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna3034,09 %34,09 %  
Komerční banka2427,27 %27,27 %  
mBank1415,91 %15,91 %  
Air bank1213,64 %13,64 %  
ČSOB1112,5 %12,5 %  
Raiffeisen Bank89,09 %9,09 %  
Fio66,82 %6,82 %  
UniCredit Bank44,55 %4,55 %  
equa bank33,41 %3,41 %  
zuno33,41 %3,41 %  
Citibank22,27 %2,27 %  
GE22,27 %2,27 %  
Ing11,14 %1,14 %  
další v zahraničí11,14 %1,14 %  
účet mám u banky mimo EU a SSa(USA)11,14 %1,14 %  
slovenská sporitelňa11,14 %1,14 %  

Graf

5. Zvažujete změnu banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6877,27 %77,27 %  
ano2022,73 %22,73 %  

Graf

6. Důvod zvažovaného odchodu od banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drahé služby1257,14 %13,64 %  
Jinde nabízejí lepší služby838,1 %9,09 %  
Rozsah služeb mi nevyhovuje314,29 %3,41 %  
úrok14,76 %1,14 %  
Retail Citi bude v CR koncit14,76 %1,14 %  
vadí mi poplatky za vedení účtu, v Británii je vedení běžného účtu bez poplatků a také to jde14,76 %1,14 %  
stěhování do jiné země14,76 %1,14 %  

Graf

7. Proč jste u stávající banky spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úroveň služeb je vysoká2638,24 %29,55 %  
je nejlevnější2435,29 %27,27 %  
mám v ní důvěru, k menší bance nechci přestupovat1927,94 %21,59 %  
jsem na ni zvyklý/á a neřeším ceny služeb1319,12 %14,77 %  
sice není nejlevnější, ale vždy mi vyšli vstříc (služby na míru)1217,65 %13,64 %  
Mam dva ucty, abych zkombinovala vyhody stabilni banky + mBank, abych neplatila poplatky za kazdou platbu. Po ukonceni studia si necham jen ucet u mBank.11,47 %1,14 %  
Mám u ní speciální zaměstnanecké podmínky11,47 %1,14 %  
funkční internetové bankovnictví11,47 %1,14 %  
vedení studentského účtu zdarma11,47 %1,14 %  
spokojenopst s bezpečností a elektronickým bankovnictvím11,47 %1,14 %  
vyhovuje mi její nabídka služeb + benefitní program. V neposlední řadě vedení účtu zdarma + výběry z bankomatů, taktéž zdarma.11,47 %1,14 %  
bohužel není čas porovnat služby jných bank,tuto banku mám jž mnoho let11,47 %1,14 %  
není v EU a SSa(USA)11,47 %1,14 %  
Je jednoduchá.11,47 %1,14 %  

Graf

8. Slyšeli jste někdy o následujících službách poskytovaných bankami v ČR?

Zaškrtněte, prosím, všechny služby, o kterých jste slyšel/slyšela. Víte-li o nějaké jiné nebankovní službě, která je poskytovaná bankou také ji uveďte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Realitní společnost České spořitelny (ČS založila svou vlastní realitní společnost)2831,82 %31,82 %  
Rádcova hypotéka - Raiffeisen Bank (kompetní balíček služeb spojených s nákupem nemovitosti - odhad nemovitosti, odhalení vad, vyjednání slevy, kontrola veškerých dokumentů, atp.)1618,18 %18,18 %  
P2P lending / Crowdfunding (úvěrování bez účasti banky, uživatel zadá nabídku a vyčkává, zda ji někdo přijme)1213,64 %13,64 %  
ne1213,64 %13,64 %  
Erste Energy Services - Česká spořitelna (nákup elektrické energie na pobočkách ČS)910,23 %10,23 %  
Art banking - UniCredit Bank (poradenství v oblasti investice do umění)66,82 %6,82 %  
Mixer - Raiffeisen Bank (spojení investora s vlastníkem společnosti na základě vytvořených profilů, v případě zájmu banka zajistí veškeré úkony spojené s investováním do společnosti)55,68 %5,68 %  
-33,41 %3,41 %  
Neslyšel22,27 %2,27 %  
neslyšela22,27 %2,27 %  
neslysel11,14 %1,14 %  
o zadne jsem neslysela11,14 %1,14 %  
ani prd11,14 %1,14 %  
neslyšela jsem o ničem výše uvedeném11,14 %1,14 %  
nevím11,14 %1,14 %  
žádná z uvedených11,14 %1,14 %  
neslyěela jsem o ničem z výše uvedeného11,14 %1,14 %  
neslyšela jsem ani o jedné z uvedených11,14 %1,14 %  
NESYSELA JSEM O ZADNE Z TECHTO SLUZEBE11,14 %1,14 %  
o výše uvedených službách jsem neslyšel11,14 %1,14 %  
bohužel o žádné z nich11,14 %1,14 %  
zajímavé názvy, ale neznám11,14 %1,14 %  
cestovní pojištění11,14 %1,14 %  
Neslyšela jsem o žádné jmenované službě11,14 %1,14 %  
nic11,14 %1,14 %  
o těchto neslyšel11,14 %1,14 %  
o žádné z uvedených služeb jsem nikdy neslyšela11,14 %1,14 %  

Graf

9. Využil/využila byste některou z výše uvedených služeb?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4348,86 %48,86 %  
Nevím 77,95 %7,95 %  
Ano66,82 %6,82 %  
Možná22,27 %2,27 %  
V dohledne dobe urcite ne.11,14 %1,14 %  
Rádcova hypotéka, erste enerby sevices11,14 %1,14 %  
Ano, využil bych Crowdfunding a Art banking.11,14 %1,14 %  
nevyužil11,14 %1,14 %  
nejspíše ne11,14 %1,14 %  
ne, budu preferovat společnost přímo z daného sektoru, propojení jiné služby s bankou nepřináší přidanou hodnotu11,14 %1,14 %  
ostatní odpovědi Pokud by byla potřeba.
Pravděpodobně ne
pokud bych řešil nějakou takovou záležitost, rád bych těchto služeb využil
Rádcova hypotéka - pokud bych teď zvažoval nákup nemovitosti (již nakoupeno), zní zajímavě
v tuto chvíli ne
Erste Energy Services
možná časem
Realitní společnost České spořitelny
v současnosti ne
moje finance nejsou tak veliké - abych to musela řešit :)
Rádcova hypotéka
možná Mixer
ne v současnosti
Nebych. Nejsou pro mne relevantni.
Není to vyloučeno
zalezi na podminkach
nikdy zvlášte ne u Česke sporitelny
Ne.
Ano.
,
e
p2p crowdfunding
asi ano
nie
2427,27 %27,27 % 

Graf

10. Slyšel / slyšela jste někdy o službách poskytovaných bankami v zahraničí?

Zaškrtněte, prosím, všechny služby, o kterých jste slyšel/slyšela. Víte-li o nějaké jiné nebankovní službě, která je poskytovaná bankou také ji uveďte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mobilní platby (placení u obchodníků místo platební karty mobilním telefonem)5865,91 %65,91 %  
Zřizování nefinančních domů (např. Tesco bank, Marks and Spencer bank - banka zřizuje nefinanční domy, pro klienty těchto domů jsou bankovní služby poskytované výhodněji)2932,95 %32,95 %  
Crowdsourcing (členové internetové komunity se podílejí na vývoji služeb, nejlepší nápady bývají odměněny)1415,91 %15,91 %  
Fast Pay (mobilní aplikace umožňující převod peněžních prostředků z mobilu do mobilu a výběr z bankomatu, aniž by uživatel byl klientem banky)1314,77 %14,77 %  
Finanční poradenství banky (např. Virgin Money bank)1314,77 %14,77 %  
Kooperace mobilního operátora (T-mobile Polska) s bankou (Alior bank)1112,5 %12,5 %  
ne89,09 %9,09 %  
Výukové aplikace (např. WhyMoolah, banky vyvíjejí aplikace, které mají zvýšit finanční gramotnost simulací reálného života)77,95 %7,95 %  
T-Money card (karta využívaná v Koree jako platební prostředek a jako legitimace při cestování v městské dopravě)66,82 %6,82 %  
M2U Pay Snap&Sell (mobilní aplikace umožňující umístění prodávané předmětu na sociální síť, kupujícímu se zobrazí údaje k platbě, odpadá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím)55,68 %5,68 %  
Neslyšela33,41 %3,41 %  
ve Velké Británii je vedení běžného účtu ZDARMA! 11,14 %1,14 %  
CESTUJI POMERNE CASTO, ALE ZADNOU Z TECHOTO SLUZEB JSEM NEVYUZILA ANI JSEM O NICH NESLYSELA, PRITOM BYCH CO SE TYCE SLUŽEB V ZAHRANIČÍ ROZHODNĚ UVÍTALA VÝHODNÉ PŘEHLEDNÉ INOVACE11,14 %1,14 %  
opět bohužel nezná11,14 %1,14 %  
paypal11,14 %1,14 %  
o žádné z uvedených služeb jsem nikdy neslyšela11,14 %1,14 %  

Graf

11. Uvítal / uvítala byste některou výše uvedenou službu na českém bankovním trhu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

Ano

Ano

ano

Ano

Ano

Ano

ano

ano

ano

Ano

Ano

ano

Ano

Ano

ano

Ano uvítám každou rozumnou inovaci. Nedá se však říct, že bych si za nekterou z výše zmínených stála na sto procent. Nemam rada natlak. Nicemene je treba spojovat uspesne s uzitecnym.

ano, mobilni platby

ano, placení mobilem

Ano, určitě.

Ano.

ano.

Ano. Jsou vic relevantni pro opravdovy potreby zakaznika.

Asi ne

co-brand kreditní karta ve spojení s mobilním operátorem opencard s funkcí bankovní karty

česko je mi ukradené, banky stejně uplatí politiky a budou si moct dělat co se jim zlíbí... a místním lidem to příliš nevadí (resp. nestěžují si bance, ale známým)

ewe

kooperaci mobilniho operatora s bankou

mobilní platby

mobilní platby

mobilní platby

mobilní platby

Mobilní platby

mobilní platby

Mobilní platby (placení u obchodníků místo platební karty mobilním telefonem)

Mobilni platby pro vice NFC telefonu a od vice bank

Mobilní platby, T-money card, M2U Pay

Mobilní telefon mám služební, platby pres mobil tak nevyuziji

moblní platby

Možná platbu mobilem? Nejsem si však jistá, jaké jsou konkrétní podmínky. Každopádně se mi to zdá jako zajímavá služba

Na českém bankovním trhu bych uvítal například službu T-Money card. Od přátel a z doslechu vím, že ve zmiňované Koreji a i v jiných asijských zemích je to velice často využívaná a platná služba.

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne jsou to zlodeji

ne nutně, ale asi ano

Ne, není potřeba.

ne, nevyužila bych ji

Nemusím

nepřemýšlela jsem o tom

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nie

Spokojim se se sluzbami, ktere jsou dosud na ceskem bankovnim trhu poskytovany.

T-Money card

T-money card, Mobilní platby

to placení mobilem by nemuselo být marné...

Urcite mint. Com ci fast pay, ci people like u

určitě, cokoliv co může usnadnit finanční " komunikaci" je přínosem

Uvítal bych sjednocení plateb ve stylu "T-Money"

uvítala bych "Výukové aplikace"

vedení běžného účtu zdarma

Výukové aplikace

Výukové aplikace

Výukové aplikace

Výukové aplikace, T-Money card

výukovou aplikaci

12. Myslíte, že by se banky měly věnovat ryze bankovním službám (tzn. přijímání prostředků, poskytování úvěrů a zprostředkování plateb)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5764,77 %64,77 %  
ne3135,23 %35,23 %  

Graf

13. Svou odpověď prosím zdůvodněte.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ať se věnují tomu, na co jsou určené :)

banka je firma jako každá jiná, může diverzifikovat své aktivity i do jiných odvětví, pokud to vedení uzná za vhodné, když už není prostor růstu v současném odvětví

Banka je v této době důležitým elementem, který má velký vliv na naše nejen spotřební chování. Tím pádem by banka měla být poskytovatelem něčeho víc než jen klasických bankovních služeb s tímto podnikáním souvisejících.

Banky jsou od toho, aby se věnovaly bankovním službám. Na ostatní věci (reality, energetika apod. jsou specializovány jiné společnosti - a mají tedy dle mého názoru mnohem lépe vyškolený personál, který dané oblasti rozumí. Je to jejich každodenním chlebem, neustále se v tom pohybují. Pracovníci banky sice mohou být také vyškoleni, ale když jim klient, který zrovna takovou "vedlejší" službu potřebuje, přijde jednou za měsíc? Asi se z pracovníků příliš velcí specialisté nestanou.

Banky musi poskitovat vic sluzeb ktere pro lide maji smysl a ktere je opravdu v zivote pomaha. Jestli banka neco rika, ale to neni viditelny v jejich produktech, v jejich sluzbach a v jejich kompletnim image-u, ta banka pro mne neni duverihodna.

cim vic moznosti tim lepe:)

Čím více projektů a okrajovových službeb budou banky porvozovat, tím méně času a prostředků budou věnovat svému core business.

Dle hesla: Drž se ševče svého kopyta. Necť dělají, co jim jde nejlépe. A díky skvělému finančnímu zázemí mohou likvidovat menší podnikatele.

eko gramotnost

Housky bych si také nerad kupoval od chemické firmy...

je to banka ne bazar

Je to jejich hlavní úkol

Jsem konzervativní :)

Jsou to banky a ne supermarket nebo ceska pošta, aby nabizeli vsechno

jsou to banky a ne trznice

lepsi je delat jednu vec poradne nez dvacet napul

Maji infrastrukturu a power i na jiny veci. Proc ne.

mlei by poskytovat i poradenstvi a spolupracovat s jinymi poskytovateli sluzeb, treba mobilni operatori, poskytovatele energii, fitness centra a podobne

mohou nabizet vice sluzeb

Myslím si, že nabídka služeb bank je dostačující a každý si může vybrat, které bude důvěřovat a svěří své finance - většina bank poskytuje veškeré služby - platební karty, kreditní karty, úvěry, investice a spousta dalšího. Každý by se měl přece věnovat "své práci", stavař přece nebude prodávat šperky a tak je to i s bankami.

Myslím že je běžné využívat banky i pro obchodování s cennými papíry a další služby.

Myslim, ze by se meli soustredit zejmena na ryze bankovni sluzby a spis se snazit zlepsovat stavajici sluzby nez nabizet inovace, ktere malokdo vyuzije.

myslím, že by mohly investovat i do dalšího rozvoje společnosti

ne, od banky mi stačí základní nabídka služeb a na vše další si umím najít jiného poskytovatele služby / produktu

Nebankovní společnosti taky poskytují bankovní produkty

nemám ráda banky

Není důvod omezovat působení banky pouze na bankovní služby, pokud by dokázala v ostatních službách konkurovat jinému odvětví (ne však za cenu zneužívání již existujících zákazníků)

Nevidím důvod k takové regulaci.

nezáleží mi na tom, na čem všem budou vydělávat

Od toho je to banka

Ostatní činnosti přenechat jiným, nebankovním institucím. Nemám ráda, když všichni dělají všechno, služby nejsou potom tak kvalitní.

pokud by zakládali nebankovní společnosti/podnikání, začala bych se bát o vlastní uložené peníze

preferuji specializaci nad stylem vše a nic dokonale

Proto

Retailove bankovnictvi je utility type sluzba komoditniho typu tj. Vysoka konkurence a min marze, takze kvuli diferenciaci, abych si umel vybrat musi banka nabidnout i neco jineho originálního....

Riskantním chování způsobují velké krize, které pak v konečném důsledku místo bank zaplatí daňový poplatník.

Srozumitelnost nabídek.

To je vse, co od banky cekam ...

už tak bankovní ústavy v EU lidi okrádají v nehorázné míře

už tak je dnes ve všem galimatyáš...

v dnešní době je potřeba nabízet rozšířené portfolio služeb - jako klient bych to ocenil

vice nabidek

Vsechny ostatni sluzby mi prijdou nekvalitni

vyšší specializace=vyšší kvalita

wq

Záleží na bankách, jaké budou provozovat aktivity

14. Chybí Vám nějaká služba u českých bank?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

Ano

Ano

Ano

ano

ano, da se rici, ze skoro vsechny :)

Ano, je hodne sluzeb kteri mi chyby.

Ano. Zjednodusenne zodpovezene v predchozi odpovedi. Hodne zjednosunne.

asi ne

asi ne...

Bezplatné vedení účtu např jako je to v Anglii

chybí mi hlavně adekvátní ceník a přebývají mi absurdní poplatky

kvalita, vstřícnost, solventnost

mně ne

mohla by být větší kooperace se zahraničními mateřskými bankami

myslim, ze i za slovenskem jsme pozadu. ale konkretne me nic nenapoada

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne všechny banky nabízí možnost volby přihlašovacího jména, což je při častém používání velmi důležité pro komfort u menších bank širší síť vlastních bankomatů s možností výběru zdarma

Ne, na tuhle zemi to jde...

Ne.

Ne.

Ne. Žádná mě nenapadá.

nechybi

nechybí

nechybí

nechybí

nejsem náročná, proto mi žádná služba nechybí

Neovlivněné finanční poradenství, snaha zvýšit finanční gramotnost.

nevím

nevim

nevím o žádné službě, kterou bych kdy chtěla využít a nebyla by v nabídce

Nic mě momentálně nenapadá.

nie

Nyní ne

Obecně podpora plateb mobilním telefonem je v ČR na nízké úrovni.

párek v rohlíku

PERSONAL finance manager/Advisor + právě ty nebankovní služby

Predplacene karty, platby mobilem (u vice bank, ge money uz to umi)

pro mne jsou služby dostačující, snížila bych některé poplatky

Spíše ne.

U českých bank všeobecně mi chybí poskytování služby T-Money card.

U mých bank bezplatné změny limitů dle místa a konkrétního druhu operace.

v současně době jsou nanízené služby asi dostačující pro mé potřeby, ale nebránil bych se inovacím

v současné době ne

vedení běžného účtu zdarma

vrácení peněz

Všechno mi tu chybi z peněz co vydělávají tady melo byt bankovní silicon valley a ne bankovní rakousko uhersko

využívám jen to co momentálně potřebuji a to my vystačí

wq

xyz

zatím jsem to nepocítil

Zatím ne.

Zatím žádnou nepostrádám.

žádná mě nenapadá.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Zvažujete změnu banky?

  • odpověď ano:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drahé služby na otázku 6. Důvod zvažovaného odchodu od banky?

10. Slyšel / slyšela jste někdy o službách poskytovaných bankami v zahraničí?

  • odpověď Mobilní platby (placení u obchodníků místo platební karty mobilním telefonem):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rádcova hypotéka - Raiffeisen Bank (kompetní balíček služeb spojených s nákupem nemovitosti - odhad nemovitosti, odhalení vad, vyjednání slevy, kontrola veškerých dokumentů, atp.) na otázku 8. Slyšeli jste někdy o následujících službách poskytovaných bankami v ČR?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny spadáte?

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. U které banky máte veden běžný účet?

5. Zvažujete změnu banky?

6. Důvod zvažovaného odchodu od banky?

7. Proč jste u stávající banky spokojeni?

8. Slyšeli jste někdy o následujících službách poskytovaných bankami v ČR?

9. Využil/využila byste některou z výše uvedených služeb?

10. Slyšel / slyšela jste někdy o službách poskytovaných bankami v zahraničí?

11. Uvítal / uvítala byste některou výše uvedenou službu na českém bankovním trhu?

12. Myslíte, že by se banky měly věnovat ryze bankovním službám (tzn. přijímání prostředků, poskytování úvěrů a zprostředkování plateb)

14. Chybí Vám nějaká služba u českých bank?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Do jaké věkové skupiny spadáte?

3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. U které banky máte veden běžný účet?

5. Zvažujete změnu banky?

6. Důvod zvažovaného odchodu od banky?

7. Proč jste u stávající banky spokojeni?

8. Slyšeli jste někdy o následujících službách poskytovaných bankami v ČR?

9. Využil/využila byste některou z výše uvedených služeb?

10. Slyšel / slyšela jste někdy o službách poskytovaných bankami v zahraničí?

11. Uvítal / uvítala byste některou výše uvedenou službu na českém bankovním trhu?

12. Myslíte, že by se banky měly věnovat ryze bankovním službám (tzn. přijímání prostředků, poskytování úvěrů a zprostředkování plateb)

14. Chybí Vám nějaká služba u českých bank?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Svatková, E.Bankovní inovace v zahraničí (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://bankovni-inovace-v-zahranici.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.