Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bankovní inovace v zahraničí
Bankovní inovace v zahraničí
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eliška Svatková |
---|---|
Šetření: | 18. 10. 2014 - 06. 11. 2014 |
Počet respondentů: | 88 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 12.5 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:25 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení přátelé, kolegové a spolužáci,
prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro diplomovou práci. Cílem je zjistit, zda by se na českém trhu uchytily inovace bankovních služeb praktikované v zahraničí.
Tento dotazník bude součástí mé diplomové práce, výsledky budou volně dostupné :-)
Předem děkuji za vyplnění!
Eliška Svatková
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 49 | 55,68 % | 55,68 % |
muž | 39 | 44,32 % | 44,32 % |
2. Do jaké věkové skupiny spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26-65 | 52 | 59,09 % | 59,09 % |
19-25 | 35 | 39,77 % | 39,77 % |
do 18 let | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 33 | 38,37 % | 37,5 % |
vysokoškolské - bakalář | 25 | 29,07 % | 28,41 % |
vysokoškolské | 22 | 25,58 % | 25 % |
vyučen s maturitou | 4 | 4,65 % | 4,55 % |
vyučen | 2 | 2,33 % | 2,27 % |
4. U které banky máte veden běžný účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká spořitelna | 30 | 34,09 % | 34,09 % |
Komerční banka | 24 | 27,27 % | 27,27 % |
mBank | 14 | 15,91 % | 15,91 % |
Air bank | 12 | 13,64 % | 13,64 % |
ČSOB | 11 | 12,5 % | 12,5 % |
Raiffeisen Bank | 8 | 9,09 % | 9,09 % |
Fio | 6 | 6,82 % | 6,82 % |
UniCredit Bank | 4 | 4,55 % | 4,55 % |
equa bank | 3 | 3,41 % | 3,41 % |
zuno | 3 | 3,41 % | 3,41 % |
Citibank | 2 | 2,27 % | 2,27 % |
GE | 2 | 2,27 % | 2,27 % |
Ing | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
další v zahraničí | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
účet mám u banky mimo EU a SSa(USA) | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
slovenská sporitelňa | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
5. Zvažujete změnu banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 68 | 77,27 % | 77,27 % |
ano | 20 | 22,73 % | 22,73 % |
6. Důvod zvažovaného odchodu od banky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Drahé služby | 12 | 57,14 % | 13,64 % |
Jinde nabízejí lepší služby | 8 | 38,1 % | 9,09 % |
Rozsah služeb mi nevyhovuje | 3 | 14,29 % | 3,41 % |
úrok | 1 | 4,76 % | 1,14 % |
Retail Citi bude v CR koncit | 1 | 4,76 % | 1,14 % |
vadí mi poplatky za vedení účtu, v Británii je vedení běžného účtu bez poplatků a také to jde | 1 | 4,76 % | 1,14 % |
stěhování do jiné země | 1 | 4,76 % | 1,14 % |
7. Proč jste u stávající banky spokojeni?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úroveň služeb je vysoká | 26 | 38,24 % | 29,55 % |
je nejlevnější | 24 | 35,29 % | 27,27 % |
mám v ní důvěru, k menší bance nechci přestupovat | 19 | 27,94 % | 21,59 % |
jsem na ni zvyklý/á a neřeším ceny služeb | 13 | 19,12 % | 14,77 % |
sice není nejlevnější, ale vždy mi vyšli vstříc (služby na míru) | 12 | 17,65 % | 13,64 % |
Mam dva ucty, abych zkombinovala vyhody stabilni banky + mBank, abych neplatila poplatky za kazdou platbu. Po ukonceni studia si necham jen ucet u mBank. | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
Mám u ní speciální zaměstnanecké podmínky | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
funkční internetové bankovnictví | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
vedení studentského účtu zdarma | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
spokojenopst s bezpečností a elektronickým bankovnictvím | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
vyhovuje mi její nabídka služeb + benefitní program. V neposlední řadě vedení účtu zdarma + výběry z bankomatů, taktéž zdarma. | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
bohužel není čas porovnat služby jných bank,tuto banku mám jž mnoho let | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
není v EU a SSa(USA) | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
Je jednoduchá. | 1 | 1,47 % | 1,14 % |
8. Slyšeli jste někdy o následujících službách poskytovaných bankami v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Realitní společnost České spořitelny (ČS založila svou vlastní realitní společnost) | 28 | 31,82 % | 31,82 % |
Rádcova hypotéka - Raiffeisen Bank (kompetní balíček služeb spojených s nákupem nemovitosti - odhad nemovitosti, odhalení vad, vyjednání slevy, kontrola veškerých dokumentů, atp.) | 16 | 18,18 % | 18,18 % |
P2P lending / Crowdfunding (úvěrování bez účasti banky, uživatel zadá nabídku a vyčkává, zda ji někdo přijme) | 12 | 13,64 % | 13,64 % |
ne | 12 | 13,64 % | 13,64 % |
Erste Energy Services - Česká spořitelna (nákup elektrické energie na pobočkách ČS) | 9 | 10,23 % | 10,23 % |
Art banking - UniCredit Bank (poradenství v oblasti investice do umění) | 6 | 6,82 % | 6,82 % |
Mixer - Raiffeisen Bank (spojení investora s vlastníkem společnosti na základě vytvořených profilů, v případě zájmu banka zajistí veškeré úkony spojené s investováním do společnosti) | 5 | 5,68 % | 5,68 % |
- | 3 | 3,41 % | 3,41 % |
Neslyšel | 2 | 2,27 % | 2,27 % |
neslyšela | 2 | 2,27 % | 2,27 % |
neslysel | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
o zadne jsem neslysela | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
ani prd | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
neslyšela jsem o ničem výše uvedeném | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
nevím | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
žádná z uvedených | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
neslyěela jsem o ničem z výše uvedeného | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
neslyšela jsem ani o jedné z uvedených | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
NESYSELA JSEM O ZADNE Z TECHTO SLUZEBE | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
o výše uvedených službách jsem neslyšel | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
bohužel o žádné z nich | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
zajímavé názvy, ale neznám | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
cestovní pojištění | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
Neslyšela jsem o žádné jmenované službě | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
nic | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
o těchto neslyšel | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
o žádné z uvedených služeb jsem nikdy neslyšela | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
9. Využil/využila byste některou z výše uvedených služeb?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 43 | 48,86 % | 48,86 % |
Nevím | 7 | 7,95 % | 7,95 % |
Ano | 6 | 6,82 % | 6,82 % |
Možná | 2 | 2,27 % | 2,27 % |
V dohledne dobe urcite ne. | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
Rádcova hypotéka, erste enerby sevices | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
Ano, využil bych Crowdfunding a Art banking. | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
nevyužil | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
nejspíše ne | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
ne, budu preferovat společnost přímo z daného sektoru, propojení jiné služby s bankou nepřináší přidanou hodnotu | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
ostatní odpovědi | 24 | 27,27 % | 27,27 % |
10. Slyšel / slyšela jste někdy o službách poskytovaných bankami v zahraničí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mobilní platby (placení u obchodníků místo platební karty mobilním telefonem) | 58 | 65,91 % | 65,91 % |
Zřizování nefinančních domů (např. Tesco bank, Marks and Spencer bank - banka zřizuje nefinanční domy, pro klienty těchto domů jsou bankovní služby poskytované výhodněji) | 29 | 32,95 % | 32,95 % |
Crowdsourcing (členové internetové komunity se podílejí na vývoji služeb, nejlepší nápady bývají odměněny) | 14 | 15,91 % | 15,91 % |
Fast Pay (mobilní aplikace umožňující převod peněžních prostředků z mobilu do mobilu a výběr z bankomatu, aniž by uživatel byl klientem banky) | 13 | 14,77 % | 14,77 % |
Finanční poradenství banky (např. Virgin Money bank) | 13 | 14,77 % | 14,77 % |
Kooperace mobilního operátora (T-mobile Polska) s bankou (Alior bank) | 11 | 12,5 % | 12,5 % |
ne | 8 | 9,09 % | 9,09 % |
Výukové aplikace (např. WhyMoolah, banky vyvíjejí aplikace, které mají zvýšit finanční gramotnost simulací reálného života) | 7 | 7,95 % | 7,95 % |
T-Money card (karta využívaná v Koree jako platební prostředek a jako legitimace při cestování v městské dopravě) | 6 | 6,82 % | 6,82 % |
M2U Pay Snap&Sell (mobilní aplikace umožňující umístění prodávané předmětu na sociální síť, kupujícímu se zobrazí údaje k platbě, odpadá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím) | 5 | 5,68 % | 5,68 % |
Neslyšela | 3 | 3,41 % | 3,41 % |
ve Velké Británii je vedení běžného účtu ZDARMA! | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
CESTUJI POMERNE CASTO, ALE ZADNOU Z TECHOTO SLUZEB JSEM NEVYUZILA ANI JSEM O NICH NESLYSELA, PRITOM BYCH CO SE TYCE SLUŽEB V ZAHRANIČÍ ROZHODNĚ UVÍTALA VÝHODNÉ PŘEHLEDNÉ INOVACE | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
opět bohužel nezná | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
paypal | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
o žádné z uvedených služeb jsem nikdy neslyšela | 1 | 1,14 % | 1,14 % |
11. Uvítal / uvítala byste některou výše uvedenou službu na českém bankovním trhu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
...
Ano
Ano
ano
Ano
Ano
Ano
ano
ano
ano
Ano
Ano
ano
Ano
Ano
ano
Ano uvítám každou rozumnou inovaci. Nedá se však říct, že bych si za nekterou z výše zmínených stála na sto procent. Nemam rada natlak. Nicemene je treba spojovat uspesne s uzitecnym.
ano, mobilni platby
ano, placení mobilem
Ano, určitě.
Ano.
ano.
Ano. Jsou vic relevantni pro opravdovy potreby zakaznika.
Asi ne
co-brand kreditní karta ve spojení s mobilním operátorem opencard s funkcí bankovní karty
česko je mi ukradené, banky stejně uplatí politiky a budou si moct dělat co se jim zlíbí... a místním lidem to příliš nevadí (resp. nestěžují si bance, ale známým)
ewe
kooperaci mobilniho operatora s bankou
mobilní platby
mobilní platby
mobilní platby
mobilní platby
Mobilní platby
mobilní platby
Mobilní platby (placení u obchodníků místo platební karty mobilním telefonem)
Mobilni platby pro vice NFC telefonu a od vice bank
Mobilní platby, T-money card, M2U Pay
Mobilní telefon mám služební, platby pres mobil tak nevyuziji
moblní platby
Možná platbu mobilem? Nejsem si však jistá, jaké jsou konkrétní podmínky. Každopádně se mi to zdá jako zajímavá služba
Na českém bankovním trhu bych uvítal například službu T-Money card. Od přátel a z doslechu vím, že ve zmiňované Koreji a i v jiných asijských zemích je to velice často využívaná a platná služba.
Ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne jsou to zlodeji
ne nutně, ale asi ano
Ne, není potřeba.
ne, nevyužila bych ji
Nemusím
nepřemýšlela jsem o tom
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nie
Spokojim se se sluzbami, ktere jsou dosud na ceskem bankovnim trhu poskytovany.
T-Money card
T-money card, Mobilní platby
to placení mobilem by nemuselo být marné...
Urcite mint. Com ci fast pay, ci people like u
určitě, cokoliv co může usnadnit finanční " komunikaci" je přínosem
Uvítal bych sjednocení plateb ve stylu "T-Money"
uvítala bych "Výukové aplikace"
vedení běžného účtu zdarma
Výukové aplikace
Výukové aplikace
Výukové aplikace
Výukové aplikace, T-Money card
výukovou aplikaci
12. Myslíte, že by se banky měly věnovat ryze bankovním službám (tzn. přijímání prostředků, poskytování úvěrů a zprostředkování plateb)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 64,77 % | 64,77 % |
ne | 31 | 35,23 % | 35,23 % |
13. Svou odpověď prosím zdůvodněte.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Ať se věnují tomu, na co jsou určené :)
banka je firma jako každá jiná, může diverzifikovat své aktivity i do jiných odvětví, pokud to vedení uzná za vhodné, když už není prostor růstu v současném odvětví
Banka je v této době důležitým elementem, který má velký vliv na naše nejen spotřební chování. Tím pádem by banka měla být poskytovatelem něčeho víc než jen klasických bankovních služeb s tímto podnikáním souvisejících.
Banky jsou od toho, aby se věnovaly bankovním službám. Na ostatní věci (reality, energetika apod. jsou specializovány jiné společnosti - a mají tedy dle mého názoru mnohem lépe vyškolený personál, který dané oblasti rozumí. Je to jejich každodenním chlebem, neustále se v tom pohybují. Pracovníci banky sice mohou být také vyškoleni, ale když jim klient, který zrovna takovou "vedlejší" službu potřebuje, přijde jednou za měsíc? Asi se z pracovníků příliš velcí specialisté nestanou.
Banky musi poskitovat vic sluzeb ktere pro lide maji smysl a ktere je opravdu v zivote pomaha. Jestli banka neco rika, ale to neni viditelny v jejich produktech, v jejich sluzbach a v jejich kompletnim image-u, ta banka pro mne neni duverihodna.
cim vic moznosti tim lepe:)
Čím více projektů a okrajovových službeb budou banky porvozovat, tím méně času a prostředků budou věnovat svému core business.
Dle hesla: Drž se ševče svého kopyta. Necť dělají, co jim jde nejlépe. A díky skvělému finančnímu zázemí mohou likvidovat menší podnikatele.
eko gramotnost
Housky bych si také nerad kupoval od chemické firmy...
je to banka ne bazar
Je to jejich hlavní úkol
Jsem konzervativní :)
Jsou to banky a ne supermarket nebo ceska pošta, aby nabizeli vsechno
jsou to banky a ne trznice
lepsi je delat jednu vec poradne nez dvacet napul
Maji infrastrukturu a power i na jiny veci. Proc ne.
mlei by poskytovat i poradenstvi a spolupracovat s jinymi poskytovateli sluzeb, treba mobilni operatori, poskytovatele energii, fitness centra a podobne
mohou nabizet vice sluzeb
Myslím si, že nabídka služeb bank je dostačující a každý si může vybrat, které bude důvěřovat a svěří své finance - většina bank poskytuje veškeré služby - platební karty, kreditní karty, úvěry, investice a spousta dalšího. Každý by se měl přece věnovat "své práci", stavař přece nebude prodávat šperky a tak je to i s bankami.
Myslím že je běžné využívat banky i pro obchodování s cennými papíry a další služby.
Myslim, ze by se meli soustredit zejmena na ryze bankovni sluzby a spis se snazit zlepsovat stavajici sluzby nez nabizet inovace, ktere malokdo vyuzije.
myslím, že by mohly investovat i do dalšího rozvoje společnosti
ne, od banky mi stačí základní nabídka služeb a na vše další si umím najít jiného poskytovatele služby / produktu
Nebankovní společnosti taky poskytují bankovní produkty
nemám ráda banky
Není důvod omezovat působení banky pouze na bankovní služby, pokud by dokázala v ostatních službách konkurovat jinému odvětví (ne však za cenu zneužívání již existujících zákazníků)
Nevidím důvod k takové regulaci.
nezáleží mi na tom, na čem všem budou vydělávat
Od toho je to banka
Ostatní činnosti přenechat jiným, nebankovním institucím. Nemám ráda, když všichni dělají všechno, služby nejsou potom tak kvalitní.
pokud by zakládali nebankovní společnosti/podnikání, začala bych se bát o vlastní uložené peníze
preferuji specializaci nad stylem vše a nic dokonale
Proto
Retailove bankovnictvi je utility type sluzba komoditniho typu tj. Vysoka konkurence a min marze, takze kvuli diferenciaci, abych si umel vybrat musi banka nabidnout i neco jineho originálního....
Riskantním chování způsobují velké krize, které pak v konečném důsledku místo bank zaplatí daňový poplatník.
Srozumitelnost nabídek.
To je vse, co od banky cekam ...
už tak bankovní ústavy v EU lidi okrádají v nehorázné míře
už tak je dnes ve všem galimatyáš...
v dnešní době je potřeba nabízet rozšířené portfolio služeb - jako klient bych to ocenil
vice nabidek
Vsechny ostatni sluzby mi prijdou nekvalitni
vyšší specializace=vyšší kvalita
wq
Záleží na bankách, jaké budou provozovat aktivity
14. Chybí Vám nějaká služba u českých bank?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
...
Ano
Ano
Ano
ano
ano, da se rici, ze skoro vsechny :)
Ano, je hodne sluzeb kteri mi chyby.
Ano. Zjednodusenne zodpovezene v predchozi odpovedi. Hodne zjednosunne.
asi ne
asi ne...
Bezplatné vedení účtu např jako je to v Anglii
chybí mi hlavně adekvátní ceník a přebývají mi absurdní poplatky
kvalita, vstřícnost, solventnost
mně ne
mohla by být větší kooperace se zahraničními mateřskými bankami
myslim, ze i za slovenskem jsme pozadu. ale konkretne me nic nenapoada
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
Ne
ne
ne všechny banky nabízí možnost volby přihlašovacího jména, což je při častém používání velmi důležité pro komfort u menších bank širší síť vlastních bankomatů s možností výběru zdarma
Ne, na tuhle zemi to jde...
Ne.
Ne.
Ne. Žádná mě nenapadá.
nechybi
nechybí
nechybí
nechybí
nejsem náročná, proto mi žádná služba nechybí
Neovlivněné finanční poradenství, snaha zvýšit finanční gramotnost.
nevím
nevim
nevím o žádné službě, kterou bych kdy chtěla využít a nebyla by v nabídce
Nic mě momentálně nenapadá.
nie
Nyní ne
Obecně podpora plateb mobilním telefonem je v ČR na nízké úrovni.
párek v rohlíku
PERSONAL finance manager/Advisor + právě ty nebankovní služby
Predplacene karty, platby mobilem (u vice bank, ge money uz to umi)
pro mne jsou služby dostačující, snížila bych některé poplatky
Spíše ne.
U českých bank všeobecně mi chybí poskytování služby T-Money card.
U mých bank bezplatné změny limitů dle místa a konkrétního druhu operace.
v současně době jsou nanízené služby asi dostačující pro mé potřeby, ale nebránil bych se inovacím
v současné době ne
vedení běžného účtu zdarma
vrácení peněz
Všechno mi tu chybi z peněz co vydělávají tady melo byt bankovní silicon valley a ne bankovní rakousko uhersko
využívám jen to co momentálně potřebuji a to my vystačí
wq
xyz
zatím jsem to nepocítil
Zatím ne.
Zatím žádnou nepostrádám.
žádná mě nenapadá.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.