Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bankovní produkty pro mladé

Bankovní produkty pro mladé

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Mienkinová
Šetření:29. 04. 2013 - 04. 05. 2013
Počet respondentů:51
Počet otázek (max/průměr):19 / 19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítám Vás na těchto stránkách a předem Vám velmi děkuji za Vaši ochotu a čas strávený vyplňováním dotazníčku pro mou bakalářskou práci na téma Investiční a spořicí bankovní produkty pro mladé klienty v České republice. Prosím Vás o respektování určení dotazníku respondentům ve věkové skupině 18-30 let a o zaškrtnutí pouze jedné odpovědi u každé z položených otázek. 

 

Zdraví

Aneta Mienkinová 

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké spořicí konto byste si vybrali ke svému spoření, resp. je pro Vás atraktivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spořicí konto, u něhož se vklady úročí standardní sazbou, ale pokaždé, kdy dosáhnu určité výše naspořené částky, získávám navíc bonusové úročení.3670,59 %70,59 %  
Spořicí konto s vyšší úrokovou sazbou po dobu jednoho roku, a po roce se mi vklady úročí jen standardní sazbou vyjma bonusu.1223,53 %23,53 %  
mám raději jiné způsoby spoření11,96 %1,96 %  
spíš to první, ale z momentální nabídky nevidím důvod se upisovat k 1 roku, raději mít peníze k dispozici (i s úrokem)11,96 %1,96 %  
preferuji stabilní produkty, nechci kazdy tyden prozkoumávat sazebníky, co se zase změnilo11,96 %1,96 %  

Graf

2. Bylo by pro Vás přínosné, kdyby Vám banka poskytla kartu do bankomatu k výběru peněz z Vašeho spořicího účtu, tudíž byste měli Vaše úspory v každém okamžiku k dispozici a nemuseli je převádět ze spořicího účtu na osobní účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, šlo by jen o další kreditku navíc.2650,98 %50,98 %  
Ano, rád/a bych takovou možnost využil/a. Usnadnilo by mi to přístup k mým penězům.2549,02 %49,02 %  

Graf

3. Líbí se Vám „skrytá“ možnost spoření, kdy při každé platbě svou kartou by se Vám platba zaokrouhlila na celé desetikoruny nahoru, a rozdíl částek by Vám banka uložila na Vaše spořicí konto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud by taková možnost existovala, určitě bych o ní uvažoval/a.2447,06 %47,06 %  
Ano, určitě bych takovou možnost rád/a využil/a.1529,41 %29,41 %  
Ne, tahle možnost se mi nezamlouvá.1223,53 %23,53 %  

Graf

4. Uvítali byste možnost zřízení sdíleného, lépe úročeného, spořicího konta se svým partnerem/kou, jehož prostřednictvím byste mohli společně šetřit na Vaše společné sny a přání do budoucna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, byla by to pro nás s partnerem/kou dobrá možnost jak si začít šetřit na naše společné sny.2039,22 %39,22 %  
Nevím, musel/a bych to probrat s přítelem/kyní.1631,37 %31,37 %  
Ne, určitě bychom toto s partnerem/kou nevyužili, protože zatím ani nemáme žádné společné cíle.1529,41 %29,41 %  

Graf

5. Myslíte si, že banky v rámci věrnostních programů, odměňujících Vás jako klienta za spoření, cílí poskytované slevy dle Vašich potřeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani nevím, jaké slevy mi banka může nabídnout. Nezjišťoval/a jsem si to.3058,82 %58,82 %  
Ne, jsem nespokojen/a. Na slevy do Baumaxu, či Kiky mám ještě hodně času. Uvítal/a bych více slev, které budou atraktivní i pro mladého člověka.1631,37 %31,37 %  
Ano, má banka mi může poskytnout slevy na to, co opravdu uplatním.59,8 %9,8 %  

Graf

6. Pokud byste zjistil/a, že banka Vašeho kamaráda dbá o své mladé klienty a nabízí jim možnost účastnit se soutěží o stipendia na studium v zahraničí, uvažoval/a byste o tom, že změníte svou banku a přejdete k této bance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím. Určitě bych o tom uvažoval/a, ale rozhodl/a bych se nakonec na základě více faktorů.1937,25 %37,25 %  
Ne, nemá to pro mě žádnou přidanou hodnotu.1937,25 %37,25 %  
Ano, je to jedinečná šance a líbí se mi, že se banka zajímá o mladé klienty a nabízí jim tuto možnost.1325,49 %25,49 %  

Graf

7. Motivovalo by Vás více si spořit, kdybyste měl/a možnost být odměněn/a slevami vhodnými pro klienty Vašeho věku (slevy do kaváren a barů, šperky Swarovski, oblečení Vaší oblíbené značky, jazykové kurzy, apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nehraje to u mě roli.1937,25 %37,25 %  
Samozřejmě že ano.1733,33 %33,33 %  
Spíše ne, jsem takto spokojen/a.1019,61 %19,61 %  
Poměr výše slev a výše "více si spořit".11,96 %1,96 %  
Do jakého věku a za jakých podmínek bych mohl tuto službu využít.11,96 %1,96 %  
Výše slevy.11,96 %1,96 %  
příjem peněz11,96 %1,96 %  
druh odměn11,96 %1,96 %  

Graf

8. Jste fanouškem své banky na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zatím nejsem, ale uvažuji o tom, že se stanu. Začínám být spokojen/a se službami své banky a myslím si, že má mladým lidem co nabídnout.2345,1 %45,1 %  
Ne. Nejsem zrovna spokojen/a se svou bankou, tak raději ani nebudu dávat světu najevo, kterou banku využívám.2141,18 %41,18 %  
Ano, jsem. Jsem se svou bankou naprosto spokojen/a, tak proč bych to nedal/a najevo.713,73 %13,73 %  

Graf

9. Motivovalo by Vás stát se fanouškem banky, pokud byste mohl získat drobnou odměnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano. Nic mě to nestojí a jen něco získám.3160,78 %60,78 %  
Spíše ne. Není důvod, proč bych to dělal.2039,22 %39,22 %  

Graf

10. Radíte se svými přáteli na Facebooku o spokojenosti s bankou a produkty, které využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nepotřebuju v takových věcech poradit. Rozhodnu se vždy sám/sama podle sebe.2854,9 %54,9 %  
Zatím jsem o tom ani neuvažoval/a, ale jeví se mi to jako dobrý nápad. Cením si rad svých přátel a mohli by mi dobře poradit.1427,45 %27,45 %  
Ano, občas zjišťuji informace od mých přátel na toto téma a nechám si poradit.917,65 %17,65 %  

Graf

11. Ocenil/a byste na své bance, kdyby se angažovala v pořádání studentských akcí a party, kterých by měli možnost se účastnit i poradci banky a Vy jste měli možnost si s nimi přátelsky promluvit o tom, co Vás zajímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nestojím o to.3160,78 %60,78 %  
Ano, to by se mi líbilo užít si na akci a současně mít možnost je poznat i v „civilu“.2039,22 %39,22 %  

Graf

12. Líbí se Vám možnost si pravidelně spořit malou částku, pokud byste dosáhl/a na nižší zaplacené úroky při přečerpání běžného účtu či kreditní karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tahle možnost se mi nezamlouvá, protože bych nerad/a využil/a úvěrové produkty banky.2447,06 %47,06 %  
Ano, líbí se mi. Pokud by mi byla mou bankou poskytnuta, velmi bych o ní uvažoval/a. Mohl/a bych si nyní více užívat z vypůjčených peněz a zároveň si i něco spořit.1631,37 %31,37 %  
Ano, tato možnost se mi zamlouvá. Pokud bych měl/a nedostatek financí, určitě bych ji využil/a.917,65 %17,65 %  
Tahle možnost se mi nezamlouvá, protože je pro mě zbytečné si spořit.23,92 %3,92 %  

Graf

13. Ocenil/a byste, kdyby Vaše banka vytvořila tři typy balíčků služeb odrážejících specifické potřeby mladých lidí a Vám by stačilo jen si vybrat, která kategorie padne nejvíc Vám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, to by mi opravdu vyhovovalo. Velmi by to zjednodušilo mou orientaci v produktech, které mi má banka může poskytnout,3976,47 %76,47 %  
Ne, nezajímá mě to. Jsem spokojen/a se současnými službami banky.1223,53 %23,53 %  

Graf

14. 14. Uvítal/a byste, kdybyste mohl/a komunikovat se svou bankou na místě, kde Vám je příjemně a rád/a se zde scházíte se svými přáteli- třeba kavárna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne. Jsem spokojen se standardní pobočkou.2549,02 %49,02 %  
Zatím jsem o tom nerozmýšlel/a, ale líbí se mi ta myšlenka.1937,25 %37,25 %  
Ano, samozřejmě. Velmi nerad/a chodím na pobočku banky a pokud se mám s někým radit ohledně svých financí, chci, aby to bylo na místě, kde se budu cítit uvolněně.713,73 %13,73 %  

Graf

15. Byla by pro Vás zajímavá možnost pravidelného investování do produktu, u nějž byste získali oproštění od placení daně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela jistě. Už delší dobu rozmýšlím o investování a díky této výhodě bych už neváhal/a.2039,22 %39,22 %  
Spíše ne. Investování neřeším a toto by můj postoj nijak nezměnilo.1631,37 %31,37 %  
Nevím jistě. Investicemi jsem se doposud nezajímal/a, ale určitě se jedná výhodu a začal/a bych nad tím více uvažovat.1529,41 %29,41 %  

Graf

16. Měla by pro Vás význam možnost kdykoliv si převádět Vaši investici mezi jednotlivými fondy a pružně tak reagovat na změny situace na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě by to pro mě mělo význam. Motivovalo by mě to investovat takovýmto způsobem, neboť bych si tím mohl/a optimalizovat výnosnost své investice.2956,86 %56,86 %  
Nemá to pro mě žádný význam. O investování toho moc nevím a z toho důvodu bych do toho ani nešel/a.2141,18 %41,18 %  
NIC11,96 %1,96 %  

Graf

17. Využili byste investiční konto pro studenty s nulovými poplatky za zřízení a vedení konta a nižšími provizemi za obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rád/a bych jej využil/a, neboť bych rád/a investoval/a, ale vysoké poplatky a provize mě od toho odradily. Investování by pro mne bylo dostupnější.2345,1 %45,1 %  
Nevyužil/a bych jej, je to pro mě naprosto zbytečné.1835,29 %35,29 %  
Nevím. Počkal/a bych si nejprve na ohlasy svých kamarádů a pak bych do toho možná šel/šla taky.1019,61 %19,61 %  

Graf

18. Investoval/a byste ráda do akcií Vašich populárních značek jako např. Starbucks, Mc´ Donalds, KFC, Coca Cola, Burger King, Costa Coffee, apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zní to zajímavě, ale já bych si osobně takovouto investici nevybral/a.2854,9 %54,9 %  
To je přesně to, co bych rád/a. Chtěl/a bych investovat do něčeho co znám a mám rád/a.1427,45 %27,45 %  
Nápad se mi hrozně líbí, ale o investování toho moc nevím a tak bych do toho pravděpodobně nešla.917,65 %17,65 %  

Graf

19. A chtěl/a byste se o investování dozvědět víc, zajímá Vás toto téma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, to bych velmi rád/a.2447,06 %47,06 %  
Ne, nezajímá mě investování a ani pravděpodobně v budoucnu nebude.1427,45 %27,45 %  
Spíše ano. Momentálně sice o investování neuvažuji, ale čím dřív se v tom naučím chodit, tím pak lépe v budoucnu, až pro mě budou investice aktuální.1325,49 %25,49 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Ocenil/a byste na své bance, kdyby se angažovala v pořádání studentských akcí a party, kterých by měli možnost se účastnit i poradci banky a Vy jste měli možnost si s nimi přátelsky promluvit o tom, co Vás zajímá?

  • odpověď Ne, nestojím o to.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, tahle možnost se mi nezamlouvá. na otázku 3. Líbí se Vám „skrytá“ možnost spoření, kdy při každé platbě svou kartou by se Vám platba zaokrouhlila na celé desetikoruny nahoru, a rozdíl částek by Vám banka uložila na Vaše spořicí konto?

16. Měla by pro Vás význam možnost kdykoliv si převádět Vaši investici mezi jednotlivými fondy a pružně tak reagovat na změny situace na trhu?

  • odpověď Nemá to pro mě žádný význam. O investování toho moc nevím a z toho důvodu bych do toho ani nešel/a.:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nezajímá mě investování a ani pravděpodobně v budoucnu nebude. na otázku 19. A chtěl/a byste se o investování dozvědět víc, zajímá Vás toto téma?
  • odpověď Určitě by to pro mě mělo význam. Motivovalo by mě to investovat takovýmto způsobem, neboť bych si tím mohl/a optimalizovat výnosnost své investice.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rád/a bych jej využil/a, neboť bych rád/a investoval/a, ale vysoké poplatky a provize mě od toho odradily. Investování by pro mne bylo dostupnější. na otázku 17. Využili byste investiční konto pro studenty s nulovými poplatky za zřízení a vedení konta a nižšími provizemi za obchody?

17. Využili byste investiční konto pro studenty s nulovými poplatky za zřízení a vedení konta a nižšími provizemi za obchody?

  • odpověď Nevyužil/a bych jej, je to pro mě naprosto zbytečné.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nezajímá mě investování a ani pravděpodobně v budoucnu nebude. na otázku 19. A chtěl/a byste se o investování dozvědět víc, zajímá Vás toto téma?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké spořicí konto byste si vybrali ke svému spoření, resp. je pro Vás atraktivnější?

2. Bylo by pro Vás přínosné, kdyby Vám banka poskytla kartu do bankomatu k výběru peněz z Vašeho spořicího účtu, tudíž byste měli Vaše úspory v každém okamžiku k dispozici a nemuseli je převádět ze spořicího účtu na osobní účet?

3. Líbí se Vám „skrytá“ možnost spoření, kdy při každé platbě svou kartou by se Vám platba zaokrouhlila na celé desetikoruny nahoru, a rozdíl částek by Vám banka uložila na Vaše spořicí konto?

4. Uvítali byste možnost zřízení sdíleného, lépe úročeného, spořicího konta se svým partnerem/kou, jehož prostřednictvím byste mohli společně šetřit na Vaše společné sny a přání do budoucna?

5. Myslíte si, že banky v rámci věrnostních programů, odměňujících Vás jako klienta za spoření, cílí poskytované slevy dle Vašich potřeb?

6. Pokud byste zjistil/a, že banka Vašeho kamaráda dbá o své mladé klienty a nabízí jim možnost účastnit se soutěží o stipendia na studium v zahraničí, uvažoval/a byste o tom, že změníte svou banku a přejdete k této bance?

7. Motivovalo by Vás více si spořit, kdybyste měl/a možnost být odměněn/a slevami vhodnými pro klienty Vašeho věku (slevy do kaváren a barů, šperky Swarovski, oblečení Vaší oblíbené značky, jazykové kurzy, apod.)?

8. Jste fanouškem své banky na Facebooku?

9. Motivovalo by Vás stát se fanouškem banky, pokud byste mohl získat drobnou odměnu?

10. Radíte se svými přáteli na Facebooku o spokojenosti s bankou a produkty, které využíváte?

11. Ocenil/a byste na své bance, kdyby se angažovala v pořádání studentských akcí a party, kterých by měli možnost se účastnit i poradci banky a Vy jste měli možnost si s nimi přátelsky promluvit o tom, co Vás zajímá?

12. Líbí se Vám možnost si pravidelně spořit malou částku, pokud byste dosáhl/a na nižší zaplacené úroky při přečerpání běžného účtu či kreditní karty?

13. Ocenil/a byste, kdyby Vaše banka vytvořila tři typy balíčků služeb odrážejících specifické potřeby mladých lidí a Vám by stačilo jen si vybrat, která kategorie padne nejvíc Vám?

14. 14. Uvítal/a byste, kdybyste mohl/a komunikovat se svou bankou na místě, kde Vám je příjemně a rád/a se zde scházíte se svými přáteli- třeba kavárna?

15. Byla by pro Vás zajímavá možnost pravidelného investování do produktu, u nějž byste získali oproštění od placení daně?

16. Měla by pro Vás význam možnost kdykoliv si převádět Vaši investici mezi jednotlivými fondy a pružně tak reagovat na změny situace na trhu?

17. Využili byste investiční konto pro studenty s nulovými poplatky za zřízení a vedení konta a nižšími provizemi za obchody?

18. Investoval/a byste ráda do akcií Vašich populárních značek jako např. Starbucks, Mc´ Donalds, KFC, Coca Cola, Burger King, Costa Coffee, apod.?

19. A chtěl/a byste se o investování dozvědět víc, zajímá Vás toto téma?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké spořicí konto byste si vybrali ke svému spoření, resp. je pro Vás atraktivnější?

2. Bylo by pro Vás přínosné, kdyby Vám banka poskytla kartu do bankomatu k výběru peněz z Vašeho spořicího účtu, tudíž byste měli Vaše úspory v každém okamžiku k dispozici a nemuseli je převádět ze spořicího účtu na osobní účet?

3. Líbí se Vám „skrytá“ možnost spoření, kdy při každé platbě svou kartou by se Vám platba zaokrouhlila na celé desetikoruny nahoru, a rozdíl částek by Vám banka uložila na Vaše spořicí konto?

4. Uvítali byste možnost zřízení sdíleného, lépe úročeného, spořicího konta se svým partnerem/kou, jehož prostřednictvím byste mohli společně šetřit na Vaše společné sny a přání do budoucna?

5. Myslíte si, že banky v rámci věrnostních programů, odměňujících Vás jako klienta za spoření, cílí poskytované slevy dle Vašich potřeb?

6. Pokud byste zjistil/a, že banka Vašeho kamaráda dbá o své mladé klienty a nabízí jim možnost účastnit se soutěží o stipendia na studium v zahraničí, uvažoval/a byste o tom, že změníte svou banku a přejdete k této bance?

7. Motivovalo by Vás více si spořit, kdybyste měl/a možnost být odměněn/a slevami vhodnými pro klienty Vašeho věku (slevy do kaváren a barů, šperky Swarovski, oblečení Vaší oblíbené značky, jazykové kurzy, apod.)?

8. Jste fanouškem své banky na Facebooku?

9. Motivovalo by Vás stát se fanouškem banky, pokud byste mohl získat drobnou odměnu?

10. Radíte se svými přáteli na Facebooku o spokojenosti s bankou a produkty, které využíváte?

11. Ocenil/a byste na své bance, kdyby se angažovala v pořádání studentských akcí a party, kterých by měli možnost se účastnit i poradci banky a Vy jste měli možnost si s nimi přátelsky promluvit o tom, co Vás zajímá?

12. Líbí se Vám možnost si pravidelně spořit malou částku, pokud byste dosáhl/a na nižší zaplacené úroky při přečerpání běžného účtu či kreditní karty?

13. Ocenil/a byste, kdyby Vaše banka vytvořila tři typy balíčků služeb odrážejících specifické potřeby mladých lidí a Vám by stačilo jen si vybrat, která kategorie padne nejvíc Vám?

14. 14. Uvítal/a byste, kdybyste mohl/a komunikovat se svou bankou na místě, kde Vám je příjemně a rád/a se zde scházíte se svými přáteli- třeba kavárna?

15. Byla by pro Vás zajímavá možnost pravidelného investování do produktu, u nějž byste získali oproštění od placení daně?

16. Měla by pro Vás význam možnost kdykoliv si převádět Vaši investici mezi jednotlivými fondy a pružně tak reagovat na změny situace na trhu?

17. Využili byste investiční konto pro studenty s nulovými poplatky za zřízení a vedení konta a nižšími provizemi za obchody?

18. Investoval/a byste ráda do akcií Vašich populárních značek jako např. Starbucks, Mc´ Donalds, KFC, Coca Cola, Burger King, Costa Coffee, apod.?

19. A chtěl/a byste se o investování dozvědět víc, zajímá Vás toto téma?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mienkinová, A.Bankovní produkty pro mladé (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://bankovni-produkty-pro-mlade.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.