Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bankovní služby a poplatky

Bankovní služby a poplatky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Špur
Šetření:18. 08. 2011 - 16. 09. 2011
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.16
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výsledky dotazníku nebudou nikde použity ani publikovány, s výjimkou stránek vyplnto.cz. Účel dotazníku je jednoduchý: zvědavost.

Odpovědi respondentů

1. V jaké bance máte veden svůj soukromý účet (máte-li jich více, uveďte váš hlavní)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna2026,67 %26,67 %  
KB1722,67 %22,67 %  
ČSOB912 %12 %  
mBank810,67 %10,67 %  
Raiffeisen bank56,67 %6,67 %  
GE Money bank45,33 %5,33 %  
Fio banka34 %4 %  
Poštovní spořitelna22,67 %2,67 %  
UniCredit bank22,67 %2,67 %  
nic22,67 %2,67 %  
Poštovní spořitelna (sice patří k ČSOB,ale přesto)11,33 %1,33 %  
M Bank11,33 %1,33 %  
v žádné11,33 %1,33 %  

Graf

2. Využíváte internetové bankovnictví?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6586,67 %86,67 %  
ne1013,33 %13,33 %  

Graf

3. Využíváte telebanking?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6992 %92 %  
ano68 %8 %  

Graf

4. Kolikrát měsíčně vybíráte peníze z bankomatu vlastní banky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3912 %12 %  
jednou68 %8 %  
056,67 %6,67 %  
145,33 %5,33 %  
3x34 %4 %  
1034 %4 %  
534 %4 %  
dvakrát34 %4 %  
222,67 %2,67 %  
2x22,67 %2,67 %  
ostatní odpovědi 4
0x
1x
osmkrát
2-5
nikdy
2000
cca 3 x až 4 x
7x
jednou, maximálně dvakrát
0 (Mbank nemá bankomaty, vybírám z cizích)
1-2x
4-5x (cca 1x týdně)
tři krát
Záleží na období, ale většinou jednou měsíčně.
jednou nebo dvakrát
jedenkrát
nevybírám
maximálně jedenkrát
1x-2x
1x maximálně
třikrát
nevybírám, neboť nemám žádný účet
pětkrát
dvakrát až třikrát
šestkrát
čtyřikrát
MBank svoje bankomaty neměla
6x
nemá vlastní bankomaty
Vůbec,jednou za půl roku
3546,67 %46,67 % 

Graf

5. Kolikrát měsíčně vybíráte peníze z bankomatu cizí banky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
02229,33 %29,33 %  
nikdy1418,67 %18,67 %  
168 %8 %  
0x56,67 %6,67 %  
1x34 %4 %  
234 %4 %  
ani jednou22,67 %2,67 %  
2x22,67 %2,67 %  
nevybírám22,67 %2,67 %  
jednou22,67 %2,67 %  
ostatní odpovědi 0, je to příliš drahé
dvakrát, třikrát do roka
nikdy jsem nevybíral z bankomatu jiné banky
4
3 (Mbank nemá svoje bankomaty)
3
Vůbec, hlídám si svou banku a její pobočky.
0-1
nulakrát
nevybírám, neboť nemám žádný účet
nula
vyjimečně
2-3x
pětkrát
1418,67 %18,67 % 

Graf

6. Jak jste spokojeni s nastavením poplatků ve vaší bance?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý1824 %24 %  
výborný1621,33 %21,33 %  
nedostatečný1418,67 %18,67 %  
dostatečný1418,67 %18,67 %  
chvalitebný1317,33 %17,33 %  

Graf

7. Z následující nabídky vyberte podle vás nejabsurdnější bankovní poplatek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poplatek za zjištění aktuálního zůstatku na vašem účtu přes bankomat1722,67 %22,67 %  
Poplatek za nadměrný vklad1520 %20 %  
Poplatek za vložení variabilního symbolu do platebního příkazu1216 %16 %  
Poplatek za zpracování a provedení platebního příkazu (elektronicky)68 %8 %  
Poplatek z výběr z bankomatu vlastní banky68 %8 %  
Poplatek za elektronický výpis z účtu56,67 %6,67 %  
Poplatek za vedení účtu45,33 %5,33 %  
Poplatek za výběr na pobočce22,67 %2,67 %  
vsechny zminene krome vedeni uctu11,33 %1,33 %  
Všechny poplatky jsou nesmyslné.11,33 %1,33 %  
poplatek za vložení peněz na vlastní účet11,33 %1,33 %  
popl. za prich. platbu11,33 %1,33 %  
všechny mi přijdou absurdní11,33 %1,33 %  
poplatek za internetové bankovnictví11,33 %1,33 %  
všechny11,33 %1,33 %  
Všechny - vzhledem k tomu, že banky žijí z účtů...11,33 %1,33 %  

Graf

8. Jste spokojeni s rychlostí provedení platebního příkazu v rámci jedné banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6890,67 %90,67 %  
ne79,33 %9,33 %  

Graf

9. Jste spokojeni s rychlostí provedení platebního příkazu mezi 2 různými bankami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4154,67 %54,67 %  
ano3445,33 %45,33 %  

Graf

10. Uvítali byste, aby veškeré finanční toky fungovaly nonstop 24 hodin denně, 7 dní v týdnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6890,67 %90,67 %  
ne79,33 %9,33 %  

Graf

11. Jak jste celkově spokojeni se službami vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3242,67 %42,67 %  
dobrý2026,67 %26,67 %  
výborný1216 %16 %  
dostatečný79,33 %9,33 %  
nedostatečný45,33 %5,33 %  

Graf

12. Zde můžete shrnout svůj názor:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

3koda ,že nejde víc absurdních poplatků ,to je hrozný co si počítaj za některé příkazy 2 kč za jiné 5 kč ,vedení účtu ,za odeslání příkazů úřes internet...

alles in ordnung

celkem jsem spokojená

Lépe jsou chráněné peníze v bance než doma

M bank je při dodržení určitých limitů bez poplatků, jsem s ní spokojena

Nemám žádný bankovní účet a doufám, že mě okolnosti nedonutí si žádný založit, neboť bankám všeobecně vůbec nedůvěřuji. Rovněž nehodlám podporovat legální lichvu a pasti dluhového otrokářství moderního světa.

Odešla jsem od KB, poněvadž mě chtěli sedřít z kůže, honili mě po pobočkách a pokud se tomu klienti nepostaví, nepřestane to!

po 5-ti letém pobytu v UK jsem zaskočena, za co vše si banky účtují poplatky... je neskutečné, že lidi v ČR si jen stěžují a klidně nechají banky účtovat za nesmyslnosti dál... v UK neplatím nic, poplatek je pouze za účet, který má speciální vyhody(ale to si zvolí zálazník sám, běžný účet je zdarma) a dál, pokud vyberu víc, než je můj denní limit, platím poplatek. ale jinak za nic jineho. výběry z bankomatu, výpisy účtů atd. vše zdarma....

Po zpoplatnění bankomatů využívám Cashback a jsem zase v pohodě.

poplatek za výběr na přepážce a poplatek za používání internetového bankovnictví jsou nehorázností (udělám jediný pokyn po internetu a stojí mě to asi 165 kč

Poplatky jsou dráhé, a z toho důvodu mnoho lidí přechází k jiné finanční instituci která má např. vedení účtu zdarma.

uvítala bych nižší poplatky, jak je obvyklé v "civilizované" Evropě...

13. Vaše povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2229,33 %29,33 %  
nic79,33 %9,33 %  
zaměstnanec79,33 %9,33 %  
rodičovská dovolená34 %4 %  
Manažer22,67 %2,67 %  
účetní22,67 %2,67 %  
asistentka22,67 %2,67 %  
mateřská dovolená22,67 %2,67 %  
servisní technik11,33 %1,33 %  
RD11,33 %1,33 %  
student / programátor11,33 %1,33 %  
dd11,33 %1,33 %  
IT11,33 %1,33 %  
zamestnany11,33 %1,33 %  
na mateřské dovolené11,33 %1,33 %  
nezaměstnaný ex-student :-)11,33 %1,33 %  
učitel11,33 %1,33 %  
Podnikatel11,33 %1,33 %  
knihkupec11,33 %1,33 %  
pracující:-)11,33 %1,33 %  
OSVČ11,33 %1,33 %  
projektový manažer11,33 %1,33 %  
sekretářka11,33 %1,33 %  
VŠ vyučující11,33 %1,33 %  
referentka11,33 %1,33 %  
knihovník11,33 %1,33 %  
spolupracující OSVČ11,33 %1,33 %  
specialista kvality11,33 %1,33 %  
konzultant v IT11,33 %1,33 %  
pracující11,33 %1,33 %  
administrativa11,33 %1,33 %  
zamšstnanec11,33 %1,33 %  
sociální pracovnice11,33 %1,33 %  
Nezaměstnaná11,33 %1,33 %  
prodejce letenek11,33 %1,33 %  
nestudent11,33 %1,33 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let3242,67 %42,67 %  
31 - 40 let1925,33 %25,33 %  
26 - 30 let1520 %20 %  
41 a více let810,67 %10,67 %  
méně než 18 let11,33 %1,33 %  

Graf

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5066,67 %66,67 %  
Muž2533,33 %33,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jaké bance máte veden svůj soukromý účet (máte-li jich více, uveďte váš hlavní)?

2. Využíváte internetové bankovnictví?

3. Využíváte telebanking?

5. Kolikrát měsíčně vybíráte peníze z bankomatu cizí banky?

6. Jak jste spokojeni s nastavením poplatků ve vaší bance?

7. Z následující nabídky vyberte podle vás nejabsurdnější bankovní poplatek.

8. Jste spokojeni s rychlostí provedení platebního příkazu v rámci jedné banky?

9. Jste spokojeni s rychlostí provedení platebního příkazu mezi 2 různými bankami?

10. Uvítali byste, aby veškeré finanční toky fungovaly nonstop 24 hodin denně, 7 dní v týdnu?

11. Jak jste celkově spokojeni se službami vaší banky?

13. Vaše povolání:

14. Věk

15. Pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jaké bance máte veden svůj soukromý účet (máte-li jich více, uveďte váš hlavní)?

2. Využíváte internetové bankovnictví?

3. Využíváte telebanking?

5. Kolikrát měsíčně vybíráte peníze z bankomatu cizí banky?

6. Jak jste spokojeni s nastavením poplatků ve vaší bance?

7. Z následující nabídky vyberte podle vás nejabsurdnější bankovní poplatek.

8. Jste spokojeni s rychlostí provedení platebního příkazu v rámci jedné banky?

9. Jste spokojeni s rychlostí provedení platebního příkazu mezi 2 různými bankami?

10. Uvítali byste, aby veškeré finanční toky fungovaly nonstop 24 hodin denně, 7 dní v týdnu?

11. Jak jste celkově spokojeni se službami vaší banky?

13. Vaše povolání:

14. Věk

15. Pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Špur, O.Bankovní služby a poplatky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://bankovni-sluzby-a-poplatky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.