Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Banky a marketing

Banky a marketing

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Voborská
Šetření:26. 03. 2016 - 08. 04. 2016
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto průzkumu je zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace nás nejvíce ovlivňují a na jaké se nejčastěji koncentrujeme.

Výsledky šetření budou použity v mé diplomové práci. 

Děkuji za Váš čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8860,69 %60,69 %  
muž5739,31 %39,31 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-356947,59 %47,59 %  
36-503524,14 %24,14 %  
18-252617,93 %17,93 %  
nad 50128,28 %8,28 %  
méně než 1832,07 %2,07 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské8961,38 %61,38 %  
středoškolské s maturitou4732,41 %32,41 %  
vyšší odborné53,45 %3,45 %  
základní42,76 %2,76 %  

Graf

4. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský kraj9062,07 %62,07 %  
Hlavní město Praha1711,72 %11,72 %  
Kraj Vysočina74,83 %4,83 %  
Středočeský kraj74,83 %4,83 %  
Jihomoravský kraj64,14 %4,14 %  
Plzeňský kraj53,45 %3,45 %  
Ústecký kraj32,07 %2,07 %  
Moravskoslezský kraj32,07 %2,07 %  
Zlínský kraj32,07 %2,07 %  
Karlovarský kraj10,69 %0,69 %  
Olomoucký kraj10,69 %0,69 %  
Pardubický kraj10,69 %0,69 %  
Královéhradecký kraj10,69 %0,69 %  

Graf

5. Máte bankovní účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14197,24 %97,24 %  
ne42,76 %2,76 %  

Graf

6. Z jakého důvodu jste se rozhodli pro svoji banku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nulové poplatky32,52 %2,07 %  
Můj zaměstnavatel21,68 %1,38 %  
můj osobní bankéř poskytuje nadstandartní služby10,84 %0,69 %  
byla mi vybrána v dětství a nebyl důvod ji měnit10,84 %0,69 %  
doporučení od rodiny10,84 %0,69 %  
Image, poplatky, klientský přístup10,84 %0,69 %  
služby, které potřebuji způsobem, který mi vyhotuje - uživatelsky přívětivý onlinebanking, mobilebanking s platbou pomocí qr kodu :) studentský účet bez poplatků...10,84 %0,69 %  
mam ucet ve vice bankach, takze: historicke duvody, vyhodne podminky, dobre kurzy, atd.10,84 %0,69 %  
Na takto formulovanou otázku se těžko odpovídá. Každý z produktu mám v takových bankách, které nabízely nejlepší podmínky při rozumné důvěryhodnosti.10,84 %0,69 %  
nejlepší poměr cena/výkon10,84 %0,69 %  
ostatní odpovědi Doporučení rodiny, kvalita, blízkost pobočky.
mně vyhovující obchodní podmínky
stabilita
kvůli rodičům
Absence poplatků.
Zaměstnání v bance
tradice,
kancelář v místě bydliště, vedení účtu bez poplatků
Pracovala jsem v ní.
doporučení známých
Zaměstnavatel má účet u ČSOB a banka nám jako zaměstnancům nabídla bezpoplatkový účet.
Vstřícnost,ochota při jednání, nízké poplatky.
Doporučili mi to známí
Zvolili mi ji tenkrát rodiče a mám ji doteď
známá banka a poplatky
Zaměstnání
Nízké poplatky,kvalita služeb
vedení zdarma, karta zdarma, výběry zdarma,...
Hledala jsem bezny ucet bez poplatku za vedeni uctu a dalsich u banky, ktera ma v nasem meste pobocku.
Nízké poplatky
vybrali mi ji rodiče a nebyl důvod ji měnit
mám ji od malička, nevím tedy proč
moznost vybirat hotovost na poste
důvod: studentský kontokorent
měli tam účet moji rodiče
Vedeni uctu bez poplatku
Je prakticky bez poplatků
akce spojená se zavedením účtu, jeho vedení a výběry z bankomatů zdarma
historicky
V době svého počátečního působení v lokalitě mého bydliště, byla nejvýhodnější volbou.
Cena
mám v ni důvěru
bezplatné vedení účtu a výběry ze všech bankomatů
Neplatím žádné poplatky
Z ekonta se zmenila v RB
jednoduché internetové bankovnictví a účet zdarma
poplatky
Doporučení ostatních
Počet/rozmístění bankomatů, banka rodičů (důvody v tomto pořadí)
Ze studentskych uctu byl nejvyhodnejsi
-
Je zdarma
bez stupidních poplatků, chtěl jsem mít svou banku rád
doporučení
Mají zde účet rodiče.
Dobré jméno banky
založila jsem ho jako studentský, kdy v té době nabízel celkem výhodné podmínky ve srovnání s jinými bankami na trhu
nejsou poplatky za vedení účtu a běžné transakce
Místo bydliště
Hypotéka
BÚ nemám, ale až si ho budu zařizovat, chtěla bych fio banku - vše bez poplatků
Účet bez poplatků, je v místě mého bydliště.
Vše je bez poplatků.
Přes známí
výše poplatků
Neobtěžuje své klienty
sympatická reklama v TV, jedni z nejvýhodnějších podmínek na trhu
výhodný účet
Zadne poplatky
žádné poplatky za vedení účtu
žádné bankovní poplatky
bez poplatků
výhodná nabídka
Finanční poradenství, snížení poplatků, bankomaty na každém rohu, dlouholetá spokojenost
pracuji zde
regionální banka, doporučení známých
Rodiče mi zařídili účet u této banky před odjezdem do zahraničí, když mi ještě nebylo 18let a pak jsem si účet ponechala a používám ho dodnes.
historicky jsem tam mela vkladni knizku
Jsem jejím zaměstnancem
solidní jednání, kvalitní služby, osobní poradce, nižší poplatky než ve větších bankách
Musím mít kvůli zamestanani
vedení účtu zdarma, doporučení
jsem její zaměstnanec
je bez poplatků
založeno rodiči + druhá banka na doporučení z rodiny
Bez poplatku a na doporučení
Nevlastním žádnou banku. | Tenkrát uměla dvě debetní karty na jeden účet a rozumné ceny poplatků.
rozsah služeb
Bezplatné vedení účtu. Poskytuje všechny služby které potřebuji.
Doporučení od známého.
nevím
zvolila jsem stejnou banku, jakou měli mí rodiče
Banku jsem znala přes rodiče, kteří u ní měli vedený celý život osobní účet
banka je zároveň můj zaměstnavatel
býval tam výborný program pro děti a rodiče mi u mé banky založili účet. Nyní jsem u banky stále, spíše z důvodu, že banku znám již dlouho a nechce se mi vyřizovat nový účet v jiné bance.
zaměstnavatel
Jsem zaměstnanec
Protoze ji má rodina
bez poplatku, moderni pristup
pracuji v ní
Student ucet zdarma
jsem zaměstnancem této banky
Dlouhodobá důvěryhodnost, poskytnutí hypotéky
rodiného
zaměstnanec banky
rodiče
Nejvýhodnější služby a poplatky pro studenty.
Nulové poplatky.
dokázala, že je schopná přežít na trhu i do budoucna díky žádným poplatkům za základní služby
vyhody
kolegové říkali
0 poplatky
měla nejblíže pobočku
byla tam celá rodina
Dobrá nabídka
Rodina
10689,08 %73,1 % 

Graf

7. Čemu dáváte při výběru banky přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitě produktů a služeb za rozumnou cenu7853,79 %53,79 %  
především produktům bez poplatků6746,21 %46,21 %  

Graf

8. Seřaďte následující kritéria/vlastnosti banky podle toho, jak jsou pro Vás důležité. (1 - nejdůležitější, 8 - nejméně důležité)

Čísla se nesmí opakovat,je nutné stanovit pořadí.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena produktů2.4282.7
kvalita produktů a služeb2.0341.813
image banky (dobré jméno banky)4.312.669
pro-klientský a individuální přístup4.1312.417
dostupnost pobočky4.3723.02
podpora místního dění (podpora regionu)6.6551.647
podpora při řešení problémů4.8552.855
šetrnost k životnímu prostředí7.2142.182

Graf

9. Která z těchto propagačních metod je dle Vašeho názoru nejúčinnější?

Prosím zvolte alespoň jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní doporučení9565,52 %65,52 %  
reklama v TV8055,17 %55,17 %  
reklama na internetu4732,41 %32,41 %  
reklama na sociálních sítích3423,45 %23,45 %  
venkovní reklama (billboardy a plakáty apod.)2315,86 %15,86 %  
společenské, sportovní a jiné akce1711,72 %11,72 %  
reklama v tisku1510,34 %10,34 %  
rozhlasová reklama74,83 %4,83 %  
recenze10,69 %0,69 %  
spolehlivost10,69 %0,69 %  
osobní zkušenost10,69 %0,69 %  
dlouhodobá vysoká kvalita poskytovaných služeb10,69 %0,69 %  
Reklama je účinná jen tehdy, pokud nabídka odpovídá existující poptávce. Nejlepší reklamou jsou služby (cena, podoba atd.), které odpovídají poptávce potenciálních klientů.10,69 %0,69 %  
dostupne a prehledne detailni informace, napr. na webovych strankach. odradi me nicnerikajici letaky.10,69 %0,69 %  
reklama v lese10,69 %0,69 %  
zkušenosti ostatních10,69 %0,69 %  

Graf

10. Jak vnímáte humor v reklamách/propagačních materiálech na bankovní instituce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivně12888,28 %88,28 %  
negativně1711,72 %11,72 %  

Graf

11. Jakým způsobem získáváte informace o své bance?

Prosím zvolte alespoň jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na webových stránkách banky10270,34 %70,34 %  
osobně na pobočce6645,52 %45,52 %  
na internetu (finanční portály, např. měšec apod.)5940,69 %40,69 %  
od rodiny/známých3926,9 %26,9 %  
po telefonu1510,34 %10,34 %  
na sociálních sítích117,59 %7,59 %  
a nikde jinde10,69 %0,69 %  
e-mail do banky10,69 %0,69 %  
z úředních dokumentů10,69 %0,69 %  
Jinak nijak.10,69 %0,69 %  
informační zprávy v internetovém bankovnictví10,69 %0,69 %  
nejvyraznejsi zmeny byly v tv reklame, dalsi infornace jsou dostupne v uctu internetoveho bankovnictvi.10,69 %0,69 %  
od managerů banky10,69 %0,69 %  
ve zprávách v internetovým bankovnictví10,69 %0,69 %  
Vetsinou se ovsem moc o banku nestaram10,69 %0,69 %  
osobní poradce10,69 %0,69 %  

Graf

12. Jaký z uvedených způsobů přímého oslovení je podle Vás nejúčinnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mailem5437,24 %37,24 %  
telefonicky5336,55 %36,55 %  
dopisem3826,21 %26,21 %  

Graf

13. Znáte banku Waldviertler Sparkasse Bank AG?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9666,21 %66,21 %  
ne4933,79 %33,79 %  

Graf

14. Jak jste se o bance Waldviertler Sparkasse Bank AG dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
už si nevzpomínám3132,63 %21,38 %  
z doporučení od známých1616,84 %11,03 %  
z reklamy (plakáty, noviny, apod.)1111,58 %7,59 %  
ze školy88,42 %5,52 %  
z internetu55,26 %3,45 %  
je v našem městě33,16 %2,07 %  
Zaměstnavatel22,11 %1,38 %  
pracuje zde dcera11,05 %0,69 %  
viděla jsem její pobočky11,05 %0,69 %  
bydlím u Dačic :) takže banku nejde neznat11,05 %0,69 %  
Potkal jsem její pobočku11,05 %0,69 %  
billboard11,05 %0,69 %  
Bala jsem jejím klientem cca 4 roky11,05 %0,69 %  
od Haničky Voborské11,05 %0,69 %  
pracuji pro ni11,05 %0,69 %  
od dcery11,05 %0,69 %  
Při založení11,05 %0,69 %  
Viděla jsem její pobočku ve městě11,05 %0,69 %  
Jedna je napriklad v Jindrichove Hradci11,05 %0,69 %  
pobočku jsem míjel každý den 4 roky11,05 %0,69 %  
chodila jsem kolem pobočky do školy11,05 %0,69 %  
chodila jsem okolo do školy11,05 %0,69 %  
podpora regionálních akcí11,05 %0,69 %  
v zaměstnání11,05 %0,69 %  
ZAMĚSTNANEC11,05 %0,69 %  
rodiče mi založili "dětský" účet u této banky11,05 %0,69 %  

Graf

15. Vybavujete si nějakou reklamu banky Waldviertler Sparkasse Bank AG?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6971,88 %47,59 %  
ano2728,13 %18,62 %  

Graf

16. Kde jste se setkali s reklamou Waldviertler Sparkasse Bank AG?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v novinách518,52 %3,45 %  
V tisku311,11 %2,07 %  
nyní přesně nevím, snad na sportovních akcích13,7 %0,69 %  
Plakáty na pobočce, reklama při regionálních akcích, propagační tiskoviny13,7 %0,69 %  
Na internetu13,7 %0,69 %  
myslím, že na nějaké akci13,7 %0,69 %  
na ulici v J. Hradci13,7 %0,69 %  
tisk13,7 %0,69 %  
tisk, web, kultrurní akce v regionu13,7 %0,69 %  
v tisku, na sportovních a kulturních akcích, na pobočkách13,7 %0,69 %  
ostatní odpovědi akce na náměstí, sportovní utkání, leták ve schránce
POBOČKA, REKLAMNÍ LETÁKY, BILLBOARDY
Letáky
na místních akcích, v novinách
na plakátech ve městě
plakat
Leták
TV, venkovni reklama
v Děbolíně na fasádě domu
v místním tisku Jindřichohradecký Týdeník
sportovní a kulturní akci v J. Hradci
1140,74 %7,59 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. V jakém kraji žijete?

  • odpověď Jihočeský kraj:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi z doporučení od známých na otázku 14. Jak jste se o bance Waldviertler Sparkasse Bank AG dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Vybavujete si nějakou reklamu banky Waldviertler Sparkasse Bank AG?

7. Čemu dáváte při výběru banky přednost?

  • odpověď kvalitě produktů a služeb za rozumnou cenu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena produktů=4 na otázku 8. Seřaďte následující kritéria/vlastnosti banky podle toho, jak jsou pro Vás důležité. (1 - nejdůležitější, 8 - nejméně důležité)

13. Znáte banku Waldviertler Sparkasse Bank AG?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi už si nevzpomínám na otázku 14. Jak jste se o bance Waldviertler Sparkasse Bank AG dozvěděli?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z doporučení od známých na otázku 14. Jak jste se o bance Waldviertler Sparkasse Bank AG dozvěděli?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi z reklamy (plakáty, noviny, apod.) na otázku 14. Jak jste se o bance Waldviertler Sparkasse Bank AG dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Vybavujete si nějakou reklamu banky Waldviertler Sparkasse Bank AG?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Vybavujete si nějakou reklamu banky Waldviertler Sparkasse Bank AG?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena nebo muž?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jakém kraji žijete?

5. Máte bankovní účet?

7. Čemu dáváte při výběru banky přednost?

8. Seřaďte následující kritéria/vlastnosti banky podle toho, jak jsou pro Vás důležité. (1 - nejdůležitější, 8 - nejméně důležité)

9. Která z těchto propagačních metod je dle Vašeho názoru nejúčinnější?

10. Jak vnímáte humor v reklamách/propagačních materiálech na bankovní instituce?

11. Jakým způsobem získáváte informace o své bance?

12. Jaký z uvedených způsobů přímého oslovení je podle Vás nejúčinnější?

13. Znáte banku Waldviertler Sparkasse Bank AG?

14. Jak jste se o bance Waldviertler Sparkasse Bank AG dozvěděli?

15. Vybavujete si nějakou reklamu banky Waldviertler Sparkasse Bank AG?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena nebo muž?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. V jakém kraji žijete?

5. Máte bankovní účet?

7. Čemu dáváte při výběru banky přednost?

8. Seřaďte následující kritéria/vlastnosti banky podle toho, jak jsou pro Vás důležité. (1 - nejdůležitější, 8 - nejméně důležité)

9. Která z těchto propagačních metod je dle Vašeho názoru nejúčinnější?

10. Jak vnímáte humor v reklamách/propagačních materiálech na bankovní instituce?

11. Jakým způsobem získáváte informace o své bance?

12. Jaký z uvedených způsobů přímého oslovení je podle Vás nejúčinnější?

13. Znáte banku Waldviertler Sparkasse Bank AG?

14. Jak jste se o bance Waldviertler Sparkasse Bank AG dozvěděli?

15. Vybavujete si nějakou reklamu banky Waldviertler Sparkasse Bank AG?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Voborská, H.Banky a marketing (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://banky-a-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.