Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Banky a reklama

Banky a reklama

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Kovářová
Šetření:02. 04. 2016 - 16. 04. 2016
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit, jak efektivní mají banky reklamy a jak si je lidé pamatují. Jaký z nich mají pocit a zda je reklama přesvědčila o tom, že je právě jejich produkt/banka nejlepší volba.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3062,5 %62,5 %  
muž1837,5 %37,5 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-251939,58 %39,58 %  
26-351531,25 %31,25 %  
15-18510,42 %10,42 %  
46-5548,33 %8,33 %  
36-4536,25 %6,25 %  
55 a více24,17 %4,17 %  

Graf

3. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
moc ne2450 %50 %  
vůbec1633,33 %33,33 %  
velmi816,67 %16,67 %  

Graf

4. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2450 %50 %  
ano2450 %50 %  

Graf

5. Jak na Vás reklama celkově působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hloupě2042,55 %41,67 %  
vtipně1123,4 %22,92 %  
chytře817,02 %16,67 %  
Nemám jasný názor.12,13 %2,08 %  
Sporeni neni nikdy vyhodne pro sporitele. Diky inflaci ve finale nedostavate vubec nic a banka profituje na vasich penezich 12,13 %2,08 %  
trapně12,13 %2,08 %  
Nevim o co jde :D12,13 %2,08 %  
..12,13 %2,08 %  
nijak12,13 %2,08 %  
zajímavá, ale laciná12,13 %2,08 %  
Neutrálně12,13 %2,08 %  

Graf

6. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
moc ne2654,17 %54,17 %  
vůbec1429,17 %29,17 %  
velmi816,67 %16,67 %  

Graf

7. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2960,42 %60,42 %  
ne1939,58 %39,58 %  

Graf

8. Jak na Vás reklama celkově působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hloupě2348,94 %47,92 %  
vtipně1123,4 %22,92 %  
chytře510,64 %10,42 %  
Nijak24,26 %4,17 %  
Slouceni pujcek je prakticky podvod jak vydelat na lidech vice tim ze jim prodlouzite splatky.12,13 %2,08 %  
Nevim o co jde :D12,13 %2,08 %  
ani tak ani tak. Tuctová reklama 12,13 %2,08 %  
až vulgárně12,13 %2,08 %  
velmi zvláštní, ale svým způsobem nápaditá12,13 %2,08 %  
možná dobrý nápad, ale je to urážlivé12,13 %2,08 %  
neznam12,13 %2,08 %  
urážlivě12,13 %2,08 %  
zajímavě12,13 %2,08 %  
podřadně pro ženy12,13 %2,08 %  
nic moc12,13 %2,08 %  

Graf

9. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec1939,58 %39,58 %  
moc ne1939,58 %39,58 %  
velmi1020,83 %20,83 %  

Graf

10. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3572,92 %72,92 %  
ne1327,08 %27,08 %  

Graf

11. Jak na Vás reklama celkově působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hloupě2042,55 %41,67 %  
vtipně1225,53 %25 %  
chytře510,64 %10,42 %  
neutrálně24,26 %4,17 %  
Hypoteka je dalsi z podvodu bank. Pri najmu 4000 kc na osobu ve 2 lidech za 30 let budete mit nasetreno stejne a celou tu dobu budete bydlet a mit jistotu ze nemate dluhy. Z hypotekou cim dele platite tim vetsi ryziko mate protoze tim vetsi je urok a nizsi cena bytu/domu takze pokud v pulce hypoteky se treba rozvedete vas byt nebude stacit na pokryti uroku a vy prakticky budete jeste doplacet.12,13 %2,08 %  
hm, nic moc12,13 %2,08 %  
Wtf?12,13 %2,08 %  
..12,13 %2,08 %  
Aspoň trochu líp než ty předešlé, ale i tak bída.12,13 %2,08 %  
neznam12,13 %2,08 %  
s čerty nejsou žerty12,13 %2,08 %  
zajímavě12,13 %2,08 %  
nic moc12,13 %2,08 %  

Graf

12. Fio banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůbec2041,67 %41,67 %  
velmi1429,17 %29,17 %  
moc ne1429,17 %29,17 %  

Graf

13. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3470,83 %70,83 %  
ne1429,17 %29,17 %  

Graf

14. Jak na Vás reklama celkově působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hloupě2144,68 %43,75 %  
vtipně2042,55 %41,67 %  
chytře24,26 %4,17 %  
Zadna banka bez poplatku neexistuje. Vzdy sou schovany za necim treba nizkym urokem nebo drazisimy vybery atd atd atd. Takze i kdys nemusite platit za ucet platite vyce za vyber atd atd adt. PODVOD PODVOD PODVOD12,13 %2,08 %  
nelíbí se mi to žvatlání, tyhle reklamy nesnáším12,13 %2,08 %  
Proc to vyplnuji uz po treti?12,13 %2,08 %  
blbě12,13 %2,08 %  
Nic moc.12,13 %2,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vtipně na otázku 8. Jak na Vás reklama celkově působí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik je Vám let?

3. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

4. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

5. Jak na Vás reklama celkově působí?

6. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

7. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

8. Jak na Vás reklama celkově působí?

9. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

10. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

11. Jak na Vás reklama celkově působí?

12. Fio banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

13. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

14. Jak na Vás reklama celkově působí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik je Vám let?

3. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

4. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

5. Jak na Vás reklama celkově působí?

6. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

7. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

8. Jak na Vás reklama celkově působí?

9. Komerční banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

10. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

11. Jak na Vás reklama celkově působí?

12. Fio banka: Jak moc Vás zaujala tato reklama?

13. Pochopili jste napoprvé na co reklama je?

14. Jak na Vás reklama celkově působí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovářová, B.Banky a reklama (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://banky-a-reklama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.