Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Baťa prieskum

Baťa prieskum

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucia Kyselová
Šetření:22. 06. 2010 - 29. 06. 2010
Počet respondentů:156
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

som študentkou masmediálnej komunikácie a pre svoju bakalársku prácu by som Vás chcela požiadať o vyplnenie tohto krátkeho dotazníku o značke Baťa.

Vopred Vám ďakujem a želám pekný deň.

Odpovědi respondentů

1. Poznáš značku Baťa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15398,08 %98,08 %  
ne31,92 %1,92 %  

Graf

2. Kupuješ/ alebo si niekedy už kúpil/a výrobky Baťa pre seba alebo svojich známych ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13183,97 %83,97 %  
ne2516,03 %16,03 %  

Graf

3. Si spokojný/á s cenami v obchodoch Baťa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8252,56 %52,56 %  
ne7447,44 %47,44 %  

Graf

4. Čo v tebe evokuje slovo Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita8957,05 %57,05 %  
nič3925 %25 %  
dobré ceny2516,03 %16,03 %  
spokojnosť2314,74 %14,74 %  
dobrý výber2012,82 %12,82 %  
spokojnosŠ¥10,64 %0,64 %  

Graf

5. Stretol/la si sa v predajniach Baťa s praktizovaním hesla " Náš zákazník, náš pán." ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7850 %50 %  
ano7850 %50 %  

Graf

6. Čo si myslíš o projekte " Ak nemáme na predajni tvoju veľkosť, pošleme ti ju domov."?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to fajn, ale predsa si radšej počkám kým bude na predajni7447,44 %47,44 %  
vyhovuje mi to, určite by som to využil/a6843,59 %43,59 %  
nedôverujem tomu148,97 %8,97 %  
je to fajn, ale predsa si radŠ¡ej počkám kým bude na predajni10,64 %0,64 %  
vyhovuje mi to, určite by som to vyuŠ¾il/a10,64 %0,64 %  

Graf

7. Nakupoval/a by si cez Baťa e-shop?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10567,31 %67,31 %  
ano5132,69 %32,69 %  

Graf

8. Odporučil/a by si iným nakupovať výrobky značky Baťa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11875,64 %75,64 %  
ne3824,36 %24,36 %  

Graf

9. Ako hodnotíš imidž výrobkov Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý8856,41 %56,41 %  
mali by na ňom viac zapracovať5032,05 %32,05 %  
veľmi dobrý1912,18 %12,18 %  
mali by na Šˆom viac zapracovaŠ¥10,64 %0,64 %  

Graf

10. Pre akú vekovú kategóriu je podľa teba najviac určený tovar značky Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36-50 rokov8755,77 %55,77 %  
21-35 rokov8252,56 %52,56 %  
50+ rokov2012,82 %12,82 %  
16-20 rokov127,69 %7,69 %  
0-15 rokov53,21 %3,21 %  

Graf

11. Som

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9963,46 %63,46 %  
muž5635,9 %35,9 %  
muŠ¾21,28 %1,28 %  

Graf

12. Mám

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-35 rokov12378,85 %78,85 %  
36-50rokov1912,18 %12,18 %  
50+ rokov117,05 %7,05 %  
10-18 rokov63,85 %3,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Pre akú vekovú kategóriu je podľa teba najviac určený tovar značky Baťa?

  • odpověď 36-50 rokov:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50+ rokov na otázku 12. Mám

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Poznáš značku Baťa?

2. Kupuješ/ alebo si niekedy už kúpil/a výrobky Baťa pre seba alebo svojich známych ?

3. Si spokojný/á s cenami v obchodoch Baťa?

4. Čo v tebe evokuje slovo Baťa?

5. Stretol/la si sa v predajniach Baťa s praktizovaním hesla " Náš zákazník, náš pán." ?

6. Čo si myslíš o projekte " Ak nemáme na predajni tvoju veľkosť, pošleme ti ju domov."?

7. Nakupoval/a by si cez Baťa e-shop?

8. Odporučil/a by si iným nakupovať výrobky značky Baťa?

9. Ako hodnotíš imidž výrobkov Baťa?

10. Pre akú vekovú kategóriu je podľa teba najviac určený tovar značky Baťa?

11. Som

12. Mám

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Poznáš značku Baťa?

2. Kupuješ/ alebo si niekedy už kúpil/a výrobky Baťa pre seba alebo svojich známych ?

3. Si spokojný/á s cenami v obchodoch Baťa?

4. Čo v tebe evokuje slovo Baťa?

5. Stretol/la si sa v predajniach Baťa s praktizovaním hesla " Náš zákazník, náš pán." ?

6. Čo si myslíš o projekte " Ak nemáme na predajni tvoju veľkosť, pošleme ti ju domov."?

7. Nakupoval/a by si cez Baťa e-shop?

8. Odporučil/a by si iným nakupovať výrobky značky Baťa?

9. Ako hodnotíš imidž výrobkov Baťa?

10. Pre akú vekovú kategóriu je podľa teba najviac určený tovar značky Baťa?

11. Som

12. Mám

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kyselová, L.Baťa prieskum (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://bata-prieskum.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.