Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Billboard Orlice Mattoni v krajině

Billboard Orlice Mattoni v krajině

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcela Vuong
Šetření:13. 05. 2012 - 21. 05. 2012
Počet respondentů:95
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum je zaměřen na otázku billboardů ve tvaru orlice (Mattoni), zda má vliv na krajinu 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6164,21 %64,21 %  
Muž3435,79 %35,79 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
221212,63 %12,63 %  
2399,47 %9,47 %  
2099,47 %9,47 %  
2188,42 %8,42 %  
2488,42 %8,42 %  
2766,32 %6,32 %  
2566,32 %6,32 %  
1955,26 %5,26 %  
3055,26 %5,26 %  
2644,21 %4,21 %  
ostatní odpovědi 28
32
18
33
36
38
54
42
35
45
67
50
17
546387844646787468768463876877453
14
41
2324,21 %24,21 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:25.18
Minimum:19
Maximum:45
Variační rozpětí:26
Rozptyl:30.15
Směrodatná odchylka:5.49
Medián:24
Modus:22

Graf

3. Kraj

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2223,16 %23,16 %  
Středočeský99,47 %9,47 %  
Jihomoravský99,47 %9,47 %  
Liberecký66,32 %6,32 %  
Královéhradecký55,26 %5,26 %  
moravskoslezský55,26 %5,26 %  
Ustecky44,21 %4,21 %  
Zlinsky44,21 %4,21 %  
Plzeňský33,16 %3,16 %  
Karlovarský33,16 %3,16 %  
ostatní odpovědi Jihočeský
vysočina
Olomoucky
Hlavní město Praha
JM
Pardubický
Středočeský kraj
stř
Olomouc
ov
Hl.m.Praha.
Moravskoslezký
praha východ
gzufuffufou
HL.M.Praha
Jihomoravský / Moravskoslezský
2526,32 %26,32 % 

Graf

4. Všimli jste si někdy billboardu ve tvaru Orlice na dálnici?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8993,68 %93,68 %  
ne66,32 %6,32 %  

Graf

5. Víte, že tato reklama podporuje projekt "Návrat orla skalního do přírody"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8286,32 %86,32 %  
ano1313,68 %13,68 %  

Graf

6. Máte pocit, že reklama do krajiny patří nebo ji hyzdí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama v krajině mi nevadí5355,79 %55,79 %  
reklama do krajiny nepatří, krajinu hyzdí3637,89 %37,89 %  
reklama do krajiny patří, líbí se mi66,32 %6,32 %  

Graf

7. Souhlasíte se zákazem těchto billboardů a jejich odstraněním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5355,79 %55,79 %  
ano4244,21 %44,21 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kraj

4. Všimli jste si někdy billboardu ve tvaru Orlice na dálnici?

5. Víte, že tato reklama podporuje projekt "Návrat orla skalního do přírody"?

6. Máte pocit, že reklama do krajiny patří nebo ji hyzdí?

7. Souhlasíte se zákazem těchto billboardů a jejich odstraněním?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kraj

4. Všimli jste si někdy billboardu ve tvaru Orlice na dálnici?

5. Víte, že tato reklama podporuje projekt "Návrat orla skalního do přírody"?

6. Máte pocit, že reklama do krajiny patří nebo ji hyzdí?

7. Souhlasíte se zákazem těchto billboardů a jejich odstraněním?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vuong, M.Billboard Orlice Mattoni v krajině (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://billboard-orlice-mattoni-v-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.