Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bio oblečení a český trh

Bio oblečení a český trh

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Jansová
Šetření:08. 04. 2012 - 15. 04. 2012
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den/ahoj,

 

chtěli bychom Vás požádat o dvě minutky času pro náš dotazník věnující se bio oblečení,

Rádi bychom se dozvěděli trochu více o aktuální situaci tohoto oblečení na českém trhu. Průzkum nám pomůže v rámci plánovaného projektu na podporu bio textilu v České republice. 

 

Děkujeme za Váš čas!


Adéla, Míša a Honza 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o bio/eko/fairtrade výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano 4540,18 %40,18 %  
spíše ne 2522,32 %22,32 %  
rozhodně ano 2118,75 %18,75 %  
zatím nemám názor 119,82 %9,82 %  
rozhodně ne 108,93 %8,93 %  

Graf

2. Zajímá Vás původ oblečení (tz. kde bylo vyrobeno a za jakých podmínek), které nosíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 4641,07 %41,07 %  
doposud jsem o tom nepřemýšlel/a 3733,04 %33,04 %  
ne2925,89 %25,89 %  

Graf

3. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzhled9887,5 %87,5 %  
cena8374,11 %74,11 %  
původ tkanin 2118,75 %18,75 %  
podmínky výroby 1816,07 %16,07 %  
značka 1614,29 %14,29 %  

Graf

4. Kolik je podle Vás optimální cena za tričko (jednoduché) s přívlastkem bio, eko či fairtrade?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
150 - 300 Kč 6255,86 %55,36 %  
300 - 450 Kč 3228,83 %28,57 %  
max. do 150 Kč109,01 %8,93 %  
450 - 600 Kč 65,41 %5,36 %  
více než 600 Kč 10,9 %0,89 %  

Graf

5. Nakupujete oblečení v eshopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6558,04 %58,04 %  
ano4741,96 %41,96 %  

Graf

6. Pokud nenakupujete, jaký máte důvod?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemohu si oblečení vyzkoušet 6088,24 %53,57 %  
nechci čekat na zaslání zboží 45,88 %3,57 %  
nejistota z platby přes internet 11,47 %0,89 %  
otázka 5. - ano, nakupuji, ale minimálně, protože mi vadí, že si nemohu oblečení vyzkoušet11,47 %0,89 %  
v obchodě je to osobnější11,47 %0,89 %  
vše uvedené11,47 %0,89 %  

Graf

7. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8374,11 %74,11 %  
muž 2925,89 %25,89 %  

Graf

8. Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 29 let7264,86 %64,29 %  
30 až 39 let 2724,32 %24,11 %  
40 až 49 let 43,6 %3,57 %  
do 18 let 32,7 %2,68 %  
50 až 59 ůet32,7 %2,68 %  
60 a více 21,8 %1,79 %  

Graf

9. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské 5246,43 %46,43 %  
střední s maturitou 4439,29 %39,29 %  
vyšší odborné 76,25 %6,25 %  
základní65,36 %5,36 %  
střední odborné32,68 %2,68 %  

Graf

10. Velikost Vašeho bydliště

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4641,44 %41,07 %  
město nad 10 000 obyvatel2421,62 %21,43 %  
město nad 100 000 obyvatel2219,82 %19,64 %  
obec do 1 000 obyvatel 109,01 %8,93 %  
město či obec nad 1 000 obyvatel98,11 %8,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Zajímá Vás původ oblečení (tz. kde bylo vyrobeno a za jakých podmínek), které nosíte?

  • odpověď ano :
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi podmínky výroby na otázku 3. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru oblečení?

5. Nakupujete oblečení v eshopech?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemohu si oblečení vyzkoušet na otázku 6. Pokud nenakupujete, jaký máte důvod?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o bio/eko/fairtrade výrobky?

2. Zajímá Vás původ oblečení (tz. kde bylo vyrobeno a za jakých podmínek), které nosíte?

3. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru oblečení?

4. Kolik je podle Vás optimální cena za tričko (jednoduché) s přívlastkem bio, eko či fairtrade?

5. Nakupujete oblečení v eshopech?

6. Pokud nenakupujete, jaký máte důvod?

7. Jste?

8. Váš věk?

9. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

10. Velikost Vašeho bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o bio/eko/fairtrade výrobky?

2. Zajímá Vás původ oblečení (tz. kde bylo vyrobeno a za jakých podmínek), které nosíte?

3. Co je pro Vás nejdůležitější při výběru oblečení?

4. Kolik je podle Vás optimální cena za tričko (jednoduché) s přívlastkem bio, eko či fairtrade?

5. Nakupujete oblečení v eshopech?

6. Pokud nenakupujete, jaký máte důvod?

7. Jste?

8. Váš věk?

9. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

10. Velikost Vašeho bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jansová, A.Bio oblečení a český trh (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://bio-obleceni-a-cesky-trh.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.