Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Biokosmetika

Biokosmetika

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Fílová
Šetření:15. 04. 2018 - 01. 07. 2018
Počet respondentů:276
Počet otázek (max/průměr):15 / 10.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji mockrát za vyplnění dotazníku, vážím si vašeho zájmu i pomoci.

Otázky se týkají nakupování biokosmetiky a vašich preferencí při výběru kosmetiky.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena25090,58 %90,58 %  
Muž269,42 %9,42 %  

Graf

2. Uveďte prosím věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 24 let včetně9534,42 %34,42 %  
25-30 let včetně8831,88 %31,88 %  
31-40 let včetně6423,19 %23,19 %  
41-50 let včetně165,8 %5,8 %  
51-60 let včetně103,62 %3,62 %  
61-70 let včetně31,09 %1,09 %  

Graf

3. Kupujete přírodní kosmetiku? (už jste alespoň jednou koupili produkt přírodní kosmetiky?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23785,87 %85,87 %  
ne3914,13 %14,13 %  

Graf

4. Kontrolujete složení kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, zběžně10343,46 %37,32 %  
Ano, pečlivě. Záleží mi na každé složce.4318,14 %15,58 %  
Spíše ne4318,14 %15,58 %  
Ano, ale pouze z popisu produktu od obchodníka. Nekontroluji složení (seznam složek produktu)3715,61 %13,41 %  
Ne114,64 %3,99 %  

Graf

5. Upřednostňuji 100% přírodní složení produktů před produkty částečně přírodními nebo zcela nepřírodními.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11648,95 %42,03 %  
Je mi to jedno8535,86 %30,8 %  
Ne3615,19 %13,04 %  

Graf

6. Za čistě přírodní složení produktu jsem ochotna/ochoten si připlatit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18577,73 %67,03 %  
Ne5322,27 %19,2 %  

Graf

7. Jakou kosmetiku byste si koupil/a? (Možno zaškrtnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značky, které mi někdo doporučil14578,8 %52,54 %  
Neznámé značky, které mě něčím zajmou12668,48 %45,65 %  
Známé značky10657,61 %38,41 %  
Jen značky, které se dají koupit i v drogerii147,61 %5,07 %  

Graf

8. Nakupujete kosmetiku přes internet? (Myšleno jak dekorativní kosmetika, tak šampony, krémy, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 11, Ano, ale jen vyjímečněotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8847,57 %31,88 %  
Ano, ale jen vyjímečně4926,49 %17,75 %  
Ne4825,95 %17,39 %  

Graf

9. Co nejvíce oceňujete na nákupu kosmetiky přes internet? (možno zaškrtnout více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výběr v klidu10375,74 %37,32 %  
Široký výběr9469,12 %34,06 %  
Informace o produktech7958,09 %28,62 %  
Nižší cena než v krámu7454,41 %26,81 %  
Nemusím trávit čas v obchodě, můžu objednat odkudkoliv6950,74 %25 %  
Rychlé vyhledání zboží3324,26 %11,96 %  
recenze21,47 %0,72 %  
seženu zboží v místě nedostupné10,74 %0,36 %  
Na internetu kupuji velmi výjimečně. Ráda si produkt "ošahám", než se rozhodnu ke koupi. 10,74 %0,36 %  
to, co hledám, v běžných obchodech není, nebo nevím, kde ty obchody jsou.10,74 %0,36 %  
kupuji kosmetiku, která není v běžných obchodech k dispozici 10,74 %0,36 %  
Zaměstnanci obchodů, a teď mluvím třeba o Sephoře, Marrionaud apod., často o prodala mých produktech sotva tuší, a tak si člověk lépe pořadí sám prábě třeba přes internet.10,74 %0,36 %  
nejsem tolik ovlivněna prodejními strategiemi prodejce a všímám si všeho10,74 %0,36 %  

Graf

10. Existuje nějaký produkt/značka z biokosmetiky, co nemůžete sehnat na internetu? (Například. bio vatové tampónky, bio tekuté oční linky, apod.)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ne

-----

Bio make up co drží

Bio rtěnky

Bio vlozky bez kridelek

bioimakeup

Dekorativni kosmetika (zejmena vyrazna, pokud je bio, byva nevyrazna a casto i nefunkcni). A nebo je draha.

depilační vosk

Kosmetika Dr. Baumann má velmi přísná pravidla pro nákup své kosmetiky přes internet. Produkty nejsou běžně dostupné a je nutné se přihlašovat prostřednictví kosmetického salónu, který používá tuto kosmetiku a který navštěvujete.

Málo značek nabízejících vegan kondomi

Nakupuju hlavně krémy. Shánět bio vatové tampony apod. mě ještě nenapadlo. Dekorativní kosmetiku nakupuju v DM - Alverde

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne, je zde dostupné vše.

nevím

přípravky na opalování/po opalování

Snad bio lak na nehty jsem ještě nikde neviděla nebo si to alespon nepamatuju.

11. Co nemáte rádi na nakupování kosmetiky přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poštovné11864,13 %42,75 %  
Nemožnost "osahat" si zboží10054,35 %36,23 %  
Následné zasílání newsletterů, i když jste se do nich nepřihlásili.5730,98 %20,65 %  
Obtížné vrácení zboží4926,63 %17,75 %  
Obtížná reklamace4725,54 %17,03 %  
Není vidět rovnou velikost zboží4222,83 %15,22 %  
Nutnost registrace4122,28 %14,86 %  
Nepřehledné řazení produktů2211,96 %7,97 %  
doba dodání10,54 %0,36 %  
nemožnost si produkt předem vyzkoušet, podrobně ho prozkoumat přímo v obchodě10,54 %0,36 %  
nemoznost ocichat zbozi10,54 %0,36 %  
Je to možná časově náročnější, než si pro to dojet do obchodu10,54 %0,36 %  
přivonět10,54 %0,36 %  
Výběr kosmetiky v našem městě považuji za dostatečný a nemám potřebu shánět další produkty na internetu10,54 %0,36 %  
Nic mi nevadí 10,54 %0,36 %  
platby přes internet a čekání doma na balíček10,54 %0,36 %  
Bezpečné heslo obsahující velké a malé písmeno, číslo a speciální znak o délce minimálně osm znaků 10,54 %0,36 %  
Raději si vybírám v obchodě. 10,54 %0,36 %  
Problémy s doručováním10,54 %0,36 %  
přes internetu nakupuji různé věci běžně, zrovna u kosmetiky mi ale připadá, že si ji pohodlně koupím v běžném obchodě, výběr je velký a nepovažuji tak za nutné řešit toto přes internet a např. zbytečně hradit poštovné10,54 %0,36 %  

Graf

12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Manufaktura15684,78 %56,52 %  
Alverde15383,15 %55,43 %  
Weleda13372,28 %48,19 %  
Botanicus8948,37 %32,25 %  
Lavera8244,57 %29,71 %  
Pure BIO7540,76 %27,17 %  
Khadi5529,89 %19,93 %  
Sante4725,54 %17,03 %  
Unterkram4725,54 %17,03 %  
Logona3720,11 %13,41 %  
Korres3519,02 %12,68 %  
Lily Lolo2312,5 %8,33 %  
Mádara189,78 %6,52 %  
Dr.Bronner´s189,78 %6,52 %  
Martina Gebhardt137,07 %4,71 %  
Attitude/Blooming Belly137,07 %4,71 %  
Salt of the Earth105,43 %3,62 %  
Cosly´s73,8 %2,54 %  
Natura Siberica31,63 %1,09 %  
Bione31,63 %1,09 %  
Havlíkova apotéka21,09 %0,72 %  
Lush21,09 %0,72 %  
Manna 21,09 %0,72 %  
Saloos21,09 %0,72 %  
Saloos, Nobilis Tilia10,54 %0,36 %  
100% pure10,54 %0,36 %  
Hádek, Nobilis Tilia10,54 %0,36 %  
Faith in Nature, 100% Pure, Lush10,54 %0,36 %  
Eliah Sahil, Schmidt´s deodorant, Akamuti, 100% Pure, Dr. Organic, Apeiron, Zoya goes pretty10,54 %0,36 %  
Ziaja, yves rocher?10,54 %0,36 %  
Atok, whamisa10,54 %0,36 %  
Karel Hádek 10,54 %0,36 %  
Altera 10,54 %0,36 %  
Yves Rocher, L'Occitane - pokud je to tedy přírodní kosmetika, měla jsem za to, že ano.10,54 %0,36 %  
Indívo10,54 %0,36 %  
Havlík Apotéka10,54 %0,36 %  
finclub, ryor, 10,54 %0,36 %  
Dr. Hauschka10,54 %0,36 %  
Yves Rocher, Milva10,54 %0,36 %  
Medi Narur10,54 %0,36 %  
Biorythme, Ponio, Naturinka10,54 %0,36 %  
tilia nobilis, yves rocher, 10,54 %0,36 %  
Karel Hadek, Lush10,54 %0,36 %  
dr. Baumann10,54 %0,36 %  
Atos10,54 %0,36 %  
tilia nobilis, karel hadek, atok10,54 %0,36 %  
Yves Rocher10,54 %0,36 %  
SynCare10,54 %0,36 %  
TOPVET10,54 %0,36 %  
manna mýdla, nobilis tilia, renovality10,54 %0,36 %  
------10,54 %0,36 %  
Floré10,54 %0,36 %  

Graf

13. Máte oblíbenou značku biokosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11562,5 %41,67 %  
Alverde105,43 %3,62 %  
Manufaktura73,8 %2,54 %  
Havlíkova apotéka21,09 %0,72 %  
Saloos21,09 %0,72 %  
Lush21,09 %0,72 %  
Natura Siberica21,09 %0,72 %  
Botanicus21,09 %0,72 %  
Yves Rocher21,09 %0,72 %  
weleda21,09 %0,72 %  
Lavera21,09 %0,72 %  
Bione 21,09 %0,72 %  
Manufaktura, Alverde21,09 %0,72 %  
Weleda, Saloos10,54 %0,36 %  
Khadi10,54 %0,36 %  
Unterkram10,54 %0,36 %  
Havlíkova přírodní apotéka10,54 %0,36 %  
Manna 10,54 %0,36 %  
100% Pure, Eliah Sahil tehutý šmapon Baobab10,54 %0,36 %  
Korres10,54 %0,36 %  
Alfredem, Bione10,54 %0,36 %  
Karel Hádek, Khadi 10,54 %0,36 %  
Altera10,54 %0,36 %  
bio pha, weleda10,54 %0,36 %  
Havlík Apotéka10,54 %0,36 %  
Dr. Hauschka10,54 %0,36 %  
Milva10,54 %0,36 %  
Logona10,54 %0,36 %  
Karel Hadek10,54 %0,36 %  
dr. baumann10,54 %0,36 %  
Alverde, Weleda10,54 %0,36 %  
Soaphoria, 100%pure10,54 %0,36 %  
Urtekram, manufaktura, khadi 10,54 %0,36 %  
top vet10,54 %0,36 %  
Antipodes10,54 %0,36 %  
SynCare10,54 %0,36 %  
TOPVET10,54 %0,36 %  
manna mýdla10,54 %0,36 %  
tibia nobilis, souphoria 10,54 %0,36 %  
------10,54 %0,36 %  
Manifaktura10,54 %0,36 %  
Unterkam10,54 %0,36 %  
Saphoria, lavera10,54 %0,36 %  
alverde - protoze je dostupna a cenove ok, ale snazim se i vyrabet napr.podle home-made.cz10,54 %0,36 %  
BIone lush10,54 %0,36 %  

Graf

14. Máte oblíbený e-shop pro nakupování bio/přírodní kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14277,17 %51,45 %  
biooo.cz52,72 %1,81 %  
Biologish24.de21,09 %0,72 %  
econea.cz21,09 %0,72 %  
Econea21,09 %0,72 %  
Bioo21,09 %0,72 %  
Folly.cz21,09 %0,72 %  
netoxickadomacnost.cz21,09 %0,72 %  
Bioo, Econea10,54 %0,36 %  
gaea.cz, bioo.cz10,54 %0,36 %  
Havlíkova apotéka10,54 %0,36 %  
Lush.cz10,54 %0,36 %  
Manufaktura10,54 %0,36 %  
Manna 10,54 %0,36 %  
Notino10,54 %0,36 %  
www.ecco-verde.com10,54 %0,36 %  
Yves Rocher10,54 %0,36 %  
dokonalalaska.cz10,54 %0,36 %  
krasa.cz10,54 %0,36 %  
Milva10,54 %0,36 %  
Biooo, CountryLife10,54 %0,36 %  
Biorythme a Ponio10,54 %0,36 %  
Gaea, biooo10,54 %0,36 %  
karelhadek.eu10,54 %0,36 %  
dr. Baumann10,54 %0,36 %  
biooo - zatím jen brouzdám, mám zatím doma zásoby10,54 %0,36 %  
Krasnakazdyden.cz, blueberryhill.cz10,54 %0,36 %  
TOPVET10,54 %0,36 %  
mannamydlo.cz10,54 %0,36 %  
------10,54 %0,36 %  
Faitrade.cz10,54 %0,36 %  
fler.cz10,54 %0,36 %  
Folly, Notino10,54 %0,36 %  

Graf

15. Co nejvíce oceňujete na vašem oblíbeném e-shopu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výběr zboží5851,79 %21,01 %  
Rychlé odeslání zboží5246,43 %18,84 %  
Informace o složení4842,86 %17,39 %  
Web - design, přehlednost, uživatelská přívětivost4641,07 %16,67 %  
Elektronickou komunikaci obchodu se zákazníkem (emailové potvrzení objednávek, SMS při odeslání zboží, apod.)2925,89 %10,51 %  
Nízké poštovné2017,86 %7,25 %  
Image obchodu1816,07 %6,52 %  
Kvalitní fotografie produktů1816,07 %6,52 %  
Osobní přístup k zákazníkovi98,04 %3,26 %  
Telefonickou komunikaci obchodu, ochota54,46 %1,81 %  
Mobilní verze obchodu54,46 %1,81 %  
Nemám oblíbený eshop32,68 %1,09 %  
nemám21,79 %0,72 %  
nemam oblibený e-shop21,79 %0,72 %  
Online chat s obchodem21,79 %0,72 %  
kombinace webu a hezké prodejny v Praze v Kotvě10,89 %0,36 %  
mají i rozšířené klasické prodejny10,89 %0,36 %  
Nenakupuji10,89 %0,36 %  
Neobjednavam z eshopu 10,89 %0,36 %  
jednoduchost, vstřícnost, operativnost, možnost dodání na zásilkovnu.10,89 %0,36 %  
lokální výběr produktů, popis značky, pečlivý výběr značek se zdůvodněním, eco přístup majitelů a celého týmu (recy krabice, výplně, papírová lepicí páska apod.)10,89 %0,36 %  
magazín a tipy10,89 %0,36 %  
Nepoužívám ho.10,89 %0,36 %  
Jednotlive slozky jsou barevne oznacene podle miry skodlivosti10,89 %0,36 %  
nic, kosmetiku nenakupuji online10,89 %0,36 %  
Přírodní produkty jejíž koupí pomůžu lidem 10,89 %0,36 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Upřednostňuji 100% přírodní složení produktů před produkty částečně přírodními nebo zcela nepřírodními.

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Attitude/Blooming Belly na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Martina Gebhardt na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)

7. Jakou kosmetiku byste si koupil/a? (Možno zaškrtnout více odpovědí)

  • odpověď Neznámé značky, které mě něčím zajmou:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dr.Bronner´s na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Salt of the Earth na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lily Lolo na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Logona na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Martina Gebhardt na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
  • odpověď Značky, které mi někdo doporučil:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Image obchodu na otázku 15. Co nejvíce oceňujete na vašem oblíbeném e-shopu?

12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)

  • odpověď Alverde:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dr.Bronner´s na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Korres na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lily Lolo na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mádara na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Martina Gebhardt na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unterkram na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Logona na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Khadi na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weleda na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sante na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznámé značky, které mě něčím zajmou na otázku 7. Jakou kosmetiku byste si koupil/a? (Možno zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlé vyhledání zboží na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na nákupu kosmetiky přes internet? (možno zaškrtnout více možností)
  • odpověď Lavera:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mádara na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
  • odpověď Manufaktura:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronickou komunikaci obchodu se zákazníkem (emailové potvrzení objednávek, SMS při odeslání zboží, apod.) na otázku 15. Co nejvíce oceňujete na vašem oblíbeném e-shopu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nízké poštovné na otázku 15. Co nejvíce oceňujete na vašem oblíbeném e-shopu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní fotografie produktů na otázku 15. Co nejvíce oceňujete na vašem oblíbeném e-shopu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Korres na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obtížné vrácení zboží na otázku 11. Co nemáte rádi na nakupování kosmetiky přes internet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Není vidět rovnou velikost zboží na otázku 11. Co nemáte rádi na nakupování kosmetiky přes internet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Botanicus na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obtížná reklamace na otázku 11. Co nemáte rádi na nakupování kosmetiky přes internet?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlé vyhledání zboží na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na nákupu kosmetiky přes internet? (možno zaškrtnout více možností)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepřehledné řazení produktů na otázku 11. Co nemáte rádi na nakupování kosmetiky přes internet?
  • odpověď Unterkram:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mádara na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
  • odpověď Weleda:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Korres na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lily Lolo na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dr.Bronner´s na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mádara na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Martina Gebhardt na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sante na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lavera na otázku 12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)

14. Máte oblíbený e-shop pro nakupování bio/přírodní kosmetiky?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen značky, které se dají koupit i v drogerii na otázku 7. Jakou kosmetiku byste si koupil/a? (Možno zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Nakupujete kosmetiku přes internet? (Myšleno jak dekorativní kosmetika, tak šampony, krémy, atd.)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Uveďte prosím věk

3. Kupujete přírodní kosmetiku? (už jste alespoň jednou koupili produkt přírodní kosmetiky?)

4. Kontrolujete složení kosmetiky?

5. Upřednostňuji 100% přírodní složení produktů před produkty částečně přírodními nebo zcela nepřírodními.

6. Za čistě přírodní složení produktu jsem ochotna/ochoten si připlatit.

7. Jakou kosmetiku byste si koupil/a? (Možno zaškrtnout více odpovědí)

8. Nakupujete kosmetiku přes internet? (Myšleno jak dekorativní kosmetika, tak šampony, krémy, atd.)

9. Co nejvíce oceňujete na nákupu kosmetiky přes internet? (možno zaškrtnout více možností)

11. Co nemáte rádi na nakupování kosmetiky přes internet?

12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)

13. Máte oblíbenou značku biokosmetiky?

14. Máte oblíbený e-shop pro nakupování bio/přírodní kosmetiky?

15. Co nejvíce oceňujete na vašem oblíbeném e-shopu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Uveďte prosím věk

3. Kupujete přírodní kosmetiku? (už jste alespoň jednou koupili produkt přírodní kosmetiky?)

4. Kontrolujete složení kosmetiky?

5. Upřednostňuji 100% přírodní složení produktů před produkty částečně přírodními nebo zcela nepřírodními.

6. Za čistě přírodní složení produktu jsem ochotna/ochoten si připlatit.

7. Jakou kosmetiku byste si koupil/a? (Možno zaškrtnout více odpovědí)

8. Nakupujete kosmetiku přes internet? (Myšleno jak dekorativní kosmetika, tak šampony, krémy, atd.)

9. Co nejvíce oceňujete na nákupu kosmetiky přes internet? (možno zaškrtnout více možností)

11. Co nemáte rádi na nakupování kosmetiky přes internet?

12. Které značky biokosmetiky znáte? (Možno zaškrtnou více odpovědí)

13. Máte oblíbenou značku biokosmetiky?

14. Máte oblíbený e-shop pro nakupování bio/přírodní kosmetiky?

15. Co nejvíce oceňujete na vašem oblíbeném e-shopu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Fílová, Z.Biokosmetika (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://biokosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.