Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > BIOPRODUKTY

BIOPRODUKTY

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Milena Vágnerová
Šetření:08. 04. 2011 - 15. 04. 2011
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,

jsem studentkou Metropolitní univerzity Praha. V rámci studia je mým úkolem zpracovat menší rozhodovací (marketingově orientovanou) studii.

Cílem mé práce je získání informací o bioproduktech včetně jejich nabídky na českém trhu.

Pro zpracování tohoto úkolu jsem zvolila způsob získání potřebných informací formou dotazníkového šetření. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, čímž přispějete ke kvalitnějšímu a objektivnějšímu zpracování daného tématu a zvoleného cíle.

Za Vaši spolupráci Vám předem děkuji.

Milena Vágnerová
 

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš postoj k bioproduktům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi pozitivníotázka č. 2, spíše pozitivníotázka č. 2, spíše negativníotázka č. 2, negativní → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše pozitivní8265,08 %65,08 %  
spíše negativní2015,87 %15,87 %  
velmi pozitivní1511,9 %11,9 %  
negativní97,14 %7,14 %  

Graf

2. Co si představujete pod slovem "bioprodukt"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní potravina, kosmetika, drogerie7866,67 %61,9 %  
zdravý životní styl5345,3 %42,06 %  
drahá záležitost3025,64 %23,81 %  
jiné1210,26 %9,52 %  

Graf

3. Jaká je četnost Vašich nákupů bioproduktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně4034,19 %31,75 %  
1x týdně2924,79 %23,02 %  
téměř nikdy2420,51 %19,05 %  
2x týdně119,4 %8,73 %  
3x týdně65,13 %4,76 %  
nikdy32,56 %2,38 %  
4x týdně21,71 %1,59 %  
5x týdně21,71 %1,59 %  

Graf

4. Znáte nějaké konkrétní firmy, které produkují biopotraviny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6958,97 %54,76 %  
ano4841,03 %38,1 %  

Graf

5. Jmenujte, které znáte konkrétní firmy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Albio, Country life, Alnatura

alnatura (dm drogerie)

alnatura, alverde..

Amálka, Olma-Bio jogurty

Billa, Albert, Sunfood, Olma, Valmez, Hollandia, Countrylife, ...

Bio, Naše bio

Biofit

Countra life, Bazalka, Hamé - bio

Country life

Country life

Country life, Amálka BIO, Racio, Labeta

Country life, Benkor, Allnatura

Country life, Terezia company, farma Kozodoj, Vegi, Alnatura

Demeter, Bioland. Naturland

ekofarma Slunečná Demagro Malonty

Ekonomik s.r.o. Frýdek - Místek

farma Deblín, Hanka Kuchařová (pečivo)

Farma Mejsnar Kunčice nad Labem

Farma Radonice, farma rodiny Němcovy, Bio Style

Farmářské trhy

Jordans

Klassa

Naše Bio, Sonnentor

nevím tedka

Nový věk

Olma

Olma a.s.

Olma, Tesco

PRO - BIO

Pro-Bio, Country life, Vivani

Probio

Provamel, Country Life

Tesco

Tesco organic, Country life

Tesco, Billa

Tesco, Billa

Tesco, Globus, Country Life

Zemanka

6. Myslíte si, že nabídka biopotravin na českém trhu je dostatečně široká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4639,32 %36,51 %  
spíše ano4437,61 %34,92 %  
nevím1916,24 %15,08 %  
určitě ne54,27 %3,97 %  
určitě ano32,56 %2,38 %  

Graf

7. Znáte nějaké konkrétní firmy, které produkují biokosmetiku nebo biodragerii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8572,65 %67,46 %  
ano3227,35 %25,4 %  

Graf

8. Jmenujte, které znáte konkrétní firmy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

alverde

alverde, lavera, logona,weleda

Amway

Amway, Lr, Celestina, Na skin, Artistry

Bio karité

Bioderma

Bioderma

Bioderma

Biotherm

Cannaderm, Eurona Cerny

Demeter, Alnatura

Diochy

Dr. Houschka, Dr. Spillo, Cannaderm, Lobilis

Ecouer, Green force, Frosh, Saloos

La Chévre

Lavera

Lavera, Logona, Dr. Haushka, Salus, Nobilis Tilia, Urtekram, Savon du Midi

Logona, Lavera, Alverde, Weleda,...

Melvita, momentálně si nevzpomínám

nevím

Ryor

Sallos, Botanicus

saloos, urtekram

Tierra Verde sro

Weleda

Yves Rocher

Yves Rocher

9. Myslíte si, že nabídka biokosmetiky nebo biodrogerie na českém trhu je dostatečně široká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3832,48 %30,16 %  
spíše ne3832,48 %30,16 %  
spíše ano1916,24 %15,08 %  
určitě ne1613,68 %12,7 %  
určitě ano65,13 %4,76 %  

Graf

10. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9379,49 %73,81 %  
muž2420,51 %19,05 %  

Graf

11. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1775,98 %5,56 %  
2575,98 %5,56 %  
2465,13 %4,76 %  
2265,13 %4,76 %  
3165,13 %4,76 %  
2365,13 %4,76 %  
3354,27 %3,97 %  
3754,27 %3,97 %  
2754,27 %3,97 %  
4243,42 %3,17 %  
ostatní odpovědi 36
34
47
60
21
56
30
41
dvacet
18
28
35
51
43
32
29
20
89
68
55
59
49
45
44
62
19
dvacet devět
osum a dvacet
osmnáct
54
6051,28 %47,62 % 

Graf

12. Nejvyšší ukončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5143,59 %40,48 %  
úplné střední (s maturitou)4538,46 %35,71 %  
základní119,4 %8,73 %  
střední vč. vyučení (bez maturity)54,27 %3,97 %  
vyšší odborné vzdělání43,42 %3,17 %  
doktorské10,85 %0,79 %  

Graf

13. Uveďte svůj odhad, jaký je přibližný počet obyvatel Vaší obce:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10000002723,08 %21,43 %  
1 000 00065,13 %4,76 %  
1000054,27 %3,97 %  
500054,27 %3,97 %  
120000054,27 %3,97 %  
100 00032,56 %2,38 %  
150032,56 %2,38 %  
5000032,56 %2,38 %  
2000032,56 %2,38 %  
200032,56 %2,38 %  
ostatní odpovědi Praha
100000
400000
3000
1200
100
2500
1300000
1100000
8000
200000
15000
více než milion
96000
750
2 000
10 000
30tis
73000
300
170000
80000
19000
5500
30 tisíc
40000
30000
180
250
3500
270
23000
pět set
321000
milion
13000
450000
1,3 mil.
50 tis.
1000
fg
85000
5446,15 %42,86 % 

Graf

14. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30000713,46 %5,56 %  
5000059,62 %3,97 %  
2000059,62 %3,97 %  
40 000 35,77 %2,38 %  
3500035,77 %2,38 %  
15000023,85 %1,59 %  
50 00023,85 %1,59 %  
7000023,85 %1,59 %  
8000023,85 %1,59 %  
30.00011,92 %0,79 %  
ostatní odpovědi 35 000
45 000
málo
21000
15000
60 000
36000
13 tisíc
7600
17500
75000
49000
2000
malý
65000
30 000
25000
hfh
33000
2000 E
2038,46 %15,87 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš postoj k bioproduktům?

2. Co si představujete pod slovem "bioprodukt"?

3. Jaká je četnost Vašich nákupů bioproduktů?

4. Znáte nějaké konkrétní firmy, které produkují biopotraviny?

6. Myslíte si, že nabídka biopotravin na českém trhu je dostatečně široká?

7. Znáte nějaké konkrétní firmy, které produkují biokosmetiku nebo biodragerii?

9. Myslíte si, že nabídka biokosmetiky nebo biodrogerie na českém trhu je dostatečně široká?

10. Pohlaví:

12. Nejvyšší ukončené vzdělání:

13. Uveďte svůj odhad, jaký je přibližný počet obyvatel Vaší obce:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš postoj k bioproduktům?

2. Co si představujete pod slovem "bioprodukt"?

3. Jaká je četnost Vašich nákupů bioproduktů?

4. Znáte nějaké konkrétní firmy, které produkují biopotraviny?

6. Myslíte si, že nabídka biopotravin na českém trhu je dostatečně široká?

7. Znáte nějaké konkrétní firmy, které produkují biokosmetiku nebo biodragerii?

9. Myslíte si, že nabídka biokosmetiky nebo biodrogerie na českém trhu je dostatečně široká?

10. Pohlaví:

12. Nejvyšší ukončené vzdělání:

13. Uveďte svůj odhad, jaký je přibližný počet obyvatel Vaší obce:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vágnerová, M.BIOPRODUKTY (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://bioprodukty-a-jejich-nabidka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.