Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > BIOSTYL
BIOSTYL
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Slavíková |
---|---|
Šetření: | 09. 04. 2010 - 09. 05. 2010 |
Počet respondentů: | 49 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 6.22 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosím o vyplnění tohoto dotazníku osoby, které navštívily veletrh Biostyl 2010 na Výstavišti v Praze, případně jiný ročník tohoto veletrhu. Údaje budou použity v mé bakalářské práci na téma : Marketingová prezentace bioproduktů na výstavách a veletrzích.
Odpovědi respondentů
1. Navštívil/la jste veletrh Esoterika - Biostyl - Ecoworld 2010 případně jiný ročník tohoto veletrhu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 27 | 54 % | 55,1 % |
ANO | 23 | 46 % | 46,94 % |
2. Která část veletrhu byla hlavním cílem Vaší návštěvy ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Biostyl → otázka č. 4, Esoterika → otázka č. 3, Ecoworld → otázka č. 3, Nemohu určit pouze jeden → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Biostyl | 14 | 60,87 % | 28,57 % |
Nemohu určit pouze jeden | 7 | 30,43 % | 14,29 % |
Esoterika | 1 | 4,35 % | 2,04 % |
Ecoworld | 1 | 4,35 % | 2,04 % |
3. O veletrh Biostyl se zajímáte :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nezajímám → konec dotazníku, zajímám pouze okrajově, rychlá prohlídka apod → otázka č. 4, zajímám → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zajímám | 5 | 55,56 % | 10,2 % |
nezajímám | 2 | 22,22 % | 4,08 % |
zajímám pouze okrajově, rychlá prohlídka apod | 2 | 22,22 % | 4,08 % |
4. Důvodem mé návštěvy veletrhu je :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pracovní či studijní důvody (např.pracuji v | 7 | 33,33 % | 14,29 % |
zajímám se o bioprodukty | 6 | 28,57 % | 12,24 % |
jiné (např. doprovod, výlet apod.) | 5 | 23,81 % | 10,2 % |
zaujal mne doprovodný program | 3 | 14,29 % | 6,12 % |
5. Tento veletrh navštěvujete :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letos poprvé (případně jiný rok) | 10 | 47,62 % | 20,41 % |
pravidelně | 8 | 38,1 % | 16,33 % |
nepravidelně | 3 | 14,29 % | 6,12 % |
6. O veletrhu jsem se dozvěděl prostřednictvím :
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internetu | 10 | 47,62 % | 20,41 % |
od přátel, rodiny, známých apod.. | 8 | 38,1 % | 16,33 % |
odborného tisku | 3 | 14,29 % | 6,12 % |
outdoorové reklamy (letáky, billboardy apod.) | 2 | 9,52 % | 4,08 % |
denního tisku | 1 | 4,76 % | 2,04 % |
7. Jak často používáte bioprodukty ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
často avšak bio není podmínkou | 11 | 52,38 % | 22,45 % |
příležitostně | 6 | 28,57 % | 12,24 % |
co nejvíce to jde | 3 | 14,29 % | 6,12 % |
jsem tzv. začátečník, zde získávám prvotní informace | 1 | 4,76 % | 2,04 % |
8. Navštěvujete nějaké další veletrhy v daném oboru v ČR či zahraničí? Případně uveďte jaké
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ano - Polygraf
BIOFACH
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne, tento byl první
Ne.
Ne.
Salima, G+H, Harmonie, BioFach - Německo
Techagro, Země živitelka ,Salima
Veletrh Harmonie.
9. Vystavovatelé mě dokáží přesvědčit ke koupi na místě
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 14 | 66,67 % | 28,57 % |
ne | 5 | 23,81 % | 10,2 % |
nevím | 2 | 9,52 % | 4,08 % |
10. Vystavovatelé mě dokáží přesvědčit ke koupit po konání veletrhu :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano a jsem ochoten/na produkt shánět i jinými metodami (např. internet, specializovaná prodejna apod.) | 10 | 47,62 % | 20,41 % |
ano, ale pouze v | 8 | 38,1 % | 16,33 % |
ne | 3 | 14,29 % | 6,12 % |
11. K návštěvě stánku mě přiláká :
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
umístění stánku | 0.286 | 0.776 |
vzhled stánku | 1.238 | 0.562 |
možnost ochutnávky, vzorku | 1.476 | 0.535 |
hledám konkrétní firmy | 0.381 | 1.093 |
soutěže a jiné spotřebitelské akce | -0.048 | 1.093 |
outdoorová reklama na veletrhu (reklama venku – billboardy, transparenty, venkovní vitríny apod.) | 0 | 1.333 |
letáky a inzerce ve veletržním katalogu | -0.095 | 1.705 |
reklamní spot ve veletržním rozhlase | -0.429 | 1.673 |
příjemný personál | 1.333 | 0.698 |
12. Zaujal vás nějaký konkrétní stánek? Případně jaký a čím ?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ano, sýry
Ano. Zaujala mne většina stánků
Interspar - zeleninové bio juice, Saloos - bio kosmetická řada Karité, Dovozce bio potravin a pochutin ze SríLanky, bio kvasnicové pivo z Německa, sladcí gumoví medvídci pro vegany z Británie:-)
Lifefood, jsem vitariánka
Lifefood, Ráj chutí, Crispy, Dr. vitamin a bylo by toho více, ale nezbyl čas.
nevím
pro- bio. zapper technology. sonnen tor.
stánek EKOSERVIS
TIERRA VERDE - skvele ekologicke produkty a hlavne celkova filozofie
13. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 13 | 61,9 % | 26,53 % |
muž | 8 | 38,1 % | 16,33 % |
14. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 12 | 57,14 % | 24,49 % |
31 - 40 | 8 | 38,1 % | 16,33 % |
51 - 60 | 1 | 4,76 % | 2,04 % |
15. Další podněty, připomínky, postřehy
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Bylo to dobré
ne
nejvíce se vždy těším hlavně na setkávání, rozhovory s přáteli a spřízněnými dušemi, hlavním tahákem je vždy doprovodný program! Letos to bylo opět vyjímečné, nádherné. Strávila jsem na veletrhu celé tři dny a rozhodně to stálo za to! Ještě dlouho pak z toho víkendu čerpám inspiraci pro další cestu. Kéž by bylo více takových akcí!
špatná propagace veletrhu, na místě takový jakoby pocit chaosu!
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.