Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > BlackBerry ano, BlackBerry ne!

BlackBerry ano, BlackBerry ne!

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Korec
Šetření:16. 03. 2010 - 23. 03. 2010
Počet respondentů:16
Počet otázek (max/průměr):7 / 5
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Píšu článek o BlackBarry a potřeboval bych něco víc o tom, jak se jeví uživatelům mobilních telefonů. Díky za vyplnění.

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte telefon BlackBerry (dovedete si vybavit, jak vypadá)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1062,5 %62,5 %  
ne637,5 %37,5 %  

Graf

2. Měl/a jste někdy BlackBerry v ruce?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne956,25 %56,25 %  
ano743,75 %43,75 %  

Graf

3. Pořídil/a byste si BlackBerry?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne637,5 %37,5 %  
nevím531,25 %31,25 %  
ano531,25 %31,25 %  

Graf

4. Pokud ao, tak proč. Pokud ne, tak proč. Čím by vás telefon lákal a co by se naopak muselo změnit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Je to nutnost, klienti to očekávají. I firma to očekává.

kulicka

Má velkou klávesnici, tak na psaní e-mailů.

ne - je drahy a vzhledove to neni muj styl

nedůvěra v značku

Tento telefon již vlastním a jsem s ním spokojená. Za jednu z velkých předností tohoto telefonu považuji dobrý joystick, ovládání je relativně jednoduché po úvodním zorientování se. Jen baterie by mohla mít delší životnost.

titěrný tlačítka pro velké ruce,zbytečně mnoho funkcí kter= se nevyužijou

vyborna klavesnice, stabilni OS

5. Nabízel, nebo doporučoval vám někdy někdo BlackBerry? Pokud ano, jak?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiná odpověď555,56 %31,25 %  
Známý, přítel, kolega333,33 %18,75 %  
Můj operátor222,22 %12,5 %  
Internetová reklama111,11 %6,25 %  

Graf

6. Pro jakého člověka je BlackBerry podle vás vhodný? (povolání, obor studia, životní styl, věk, pohlaví...)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bussiness man

hlavne business, ale taky mladi lidi (pohodlne ICQ, skype apod.)

manager, podnikatel etc., mlady az stredni vek, zakladajici si na image

managery

Nejvíce asi pro osoby, které potřebují být v neustálém styku se svou kanceláří, podřízenými, nadřízenými, zákazníky, učiteli, kamarády. Je to všestranný komunikátor, který ocení jak vytížený podnikatel, tak student hledající zábavu např. na internetu.

Pro kohokoliv, kdo potřebuje být neustále online a pohybuje se v prostředí, kde není možné vždy spoléhat na notebook.

Pro sucháče, nebo úředníka na magistrátě.

všechny poradenské firmy ve městě + manažeři odpovědní za větší projekty

7. Jaká slova vás napadnou, když se řekne BlackBerry?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

BlueBerry

boruvka

boruvka :D

management, kvalita, business

obama

Ostružina :)

qwerty klavesnice

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Korec, P.BlackBerry ano, BlackBerry ne! (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://blackberry-ano-blackberry-ne.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.