Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Blogy versus tištěná média o beauty tématice

Blogy versus tištěná média o beauty tématice

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Hesounová
Šetření:22. 11. 2015 - 13. 04. 2016
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):29 / 28.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen ženám ve věku od 11-40 let. Cílem je zjistit, jak často a jaké tištěné či online médium s beauty tématikou sledují. 

Odpovědi respondentů

1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-193441,46 %41,46 %  
Méně než 152732,93 %32,93 %  
Nezajímám se1315,85 %15,85 %  
20 a více89,76 %9,76 %  

Graf

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5263,41 %63,41 %  
ANO3036,59 %36,59 %  

Graf

3. Pokud ano, uveďte jaká:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1417,28 %17,07 %  
-1012,35 %12,2 %  
nesleduji56,17 %6,1 %  
Marianne33,7 %3,66 %  
elle33,7 %3,66 %  
nic22,47 %2,44 %  
již 10 let nesleduji11,23 %1,22 %  
Zadne11,23 %1,22 %  
zena a zivot11,23 %1,22 %  
Comopolitan, Elle11,23 %1,22 %  
ostatní odpovědi Joy, MarieClaire, Active Beauty (Dm)
Ne, je to ohlupování.
x
nesleduju
tohle by měla být nepovinná otázka, že?
tištěná média nesleduji
ŽaŽ
ne nesledujem
Všechny, jsem fanatik do líčení, mám na sobě vždy minimálně tunu makeupu
nevím
Žádná
tato otázka by neměla být povinná, já tišténá média nesleduji
žena a život , ...atd. názvy časopisů si většinou nepamatuju ...
.
Joy, Žena a život, Ona DNES
Cosmopolitan, Instyle
Elle, Marie Claire, InStyle, Joy, Cosmopolitan
Průběžně jsem sledovala všechny. Ve 12 letech jsem si kupovala Top dívku, Dívku. Od 14 Cosmopilitan a podobné časopisy. Od 17 let Žena a život, Svět ženy a teď si kupuji týdeníky tipu Blesk pro ženy, Katka, kde se o líčení též píše.
----------
---
--
skoro vše i zahraniční
Žena a zivot, svět ženy,dieta
žena a život, glanc
Cosmopolitan
joy, žena a život
Elle, Bazaar, Joy, Mariane
Katka, Claudie, Blesk zdraví, Blesk pro ženy
Žena a život
odpověď u předchozí otázky - "NE"
ne, nauč se dávat nepovinné otázky
Cosmopolitan, Moje psychologie
Elle, cosmopolitan
dříve, ale nikdy jsem je nekupovala
VOGUE, Mashable, Marie Claire
žena a život, svět pro ženy, cosmopolitan, blesk pro ženy
Žena a život, Joy
DIETA
Playboy
vyjmecne Marianne, Žena a život
4049,38 %48,78 % 

Graf

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji4251,22 %51,22 %  
Více než 3 roky1923,17 %23,17 %  
1-3 roky1619,51 %19,51 %  
Méně než rok56,1 %6,1 %  

Graf

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji4453,66 %53,66 %  
Když mám náladu/několikrát za rok1923,17 %23,17 %  
Jsem předplatitelem/pokaždé když časopis vychází.1113,41 %13,41 %  
Občas vynechám, ale víceméně pravidelně89,76 %9,76 %  

Graf

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE6376,83 %76,83 %  
ANO1923,17 %23,17 %  

Graf

7. Pokud ano, jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1822,22 %21,95 %  
-1518,52 %18,29 %  
nesleduji89,88 %9,76 %  
elle33,7 %3,66 %  
žádné33,7 %3,66 %  
...22,47 %2,44 %  
Elle.cz22,47 %2,44 %  
jenprozeny.cz22,47 %2,44 %  
nic11,23 %1,22 %  
Zadne11,23 %1,22 %  
ostatní odpovědi prozeny.cz
bic
Ne, nic to inteligentnímu člověku nedá.
x
elle, vogue
jenprozeny
jen pro ženy, blogy
elle, marianne
výjimečně elle
Všechny, sedím u toho nonstop
nevím
opět..
žena.cz, proženy.cz, bety.cz, jenproženy.cz
Žádné nenavštěvuji pravidelně, spíše se občas podívám.
/
-------------
---
Pouze snad, že jsem se v rámci své práce podílel na tvorbě několika internetových stránek plátků uvedených v příkladech bodů 2. a 6.
Skoro cše
----------------
ne, sakra
nevím, nahodile a zřídka
VOGUE, Harpers Bazaar, Vanity Fair
....
Youjizz
jen pro ženy atd
2632,1 %31,71 % 

Graf

8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji5971,95 %71,95 %  
1-3 roky1113,41 %13,41 %  
Méně než rok78,54 %8,54 %  
Více než 3 roky56,1 %6,1 %  

Graf

9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji5162,2 %62,2 %  
Příležitostně (například když na to odkážou v časopise nebo na internetu článek zahlédnu)2125,61 %25,61 %  
Každý den67,32 %7,32 %  
Párkrát týdně44,88 %4,88 %  

Graf

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4757,32 %57,32 %  
NE3542,68 %42,68 %  

Graf

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pravidelně žádný3947,56 %47,56 %  
1-21821,95 %21,95 %  
5 a více1720,73 %20,73 %  
3-489,76 %9,76 %  

Graf

12. Jaké české beauty bloggery/ky sledujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné911,11 %10,98 %  
-44,94 %4,88 %  
Nesleduji33,7 %3,66 %  
Ne33,7 %3,66 %  
různé22,47 %2,44 %  
Petralovelyhair, A cup of style, Blueberrypink, Shopaholic Nicol, Mamalifestyle11,23 %1,22 %  
A cup of style, Týnuš Třešničková11,23 %1,22 %  
Neznam, vyhledavam dle potreby11,23 %1,22 %  
zadnou neznam11,23 %1,22 %  
ordinarylife-my.blogspot.cz, petralovelyhair.com, kissbook.cz11,23 %1,22 %  
ostatní odpovědi kissbook, a cup of style, pavlína jágrová, ejvi freedom, veronikad, glamazon blog by eva, everyday-runway
ksicht
nic
Žádný, nenechám si radit od hloupějších.
shoesmaniac, similife
Petra LovelyHair, Get the Louk, Hanny Brokolice, Ordinary life
žádné!!
kissbook by mia, a cup of style, hi lychee, ordinary life, kosmetický šuplík, černá moora
A cup of style, Get the louk, Petra Lovelyhair
Terry makeup tutorial, petra loveyhair
kissbook
Get the louk, Teri Blitzen
petralovelyhair, getthelouk, tynuš tršničková, shopaholic nicol, miadoxanská
Co si dneska vezmu na sebe?
Petra Lovelyhair, A Cup of Style
Snad vše co vím že existuje
Getthelouk, A cup of style,
teri blitzen a moma
nevím
A Cup of style, Get the louk
GTL, PLH, Lu, ACOS, Olga Vavřiníková, Kristy
petralovelyhair
---
hairstyle
Sledovala jsem Lucii Dolejší, jestli se dá považovat za blogerku..spíše je to vlogerka
petra lovely hair, get the louk, viennettka, a mnoho dalších
Ordinary life, Veronika D
Petra LovelyHair, Týnuš Třešničková
/
PLH, GTL, SN, TT, KW
A Cup of Style, GettheLouk, Flabgee, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen, Markéta Venená
Svět podle LU Markéta Venená Beauty by Katty Life With Sandra Olga Vavřiníková U Šmajdy LBHauteFashion Patricie Nespurki MsBajuskaaa GetTheLouk 2 Kass.enka Barušminky Hana B. petralovelyhair Violent Lullaby C'est la vie Magical beauty zuza - underthesheets Kristy K Beauty Flabgee Alex- kosmetika TerryMakeupTutorials BEAUTYLIFE by Aja Markéta Vaňourková Milano Style Lucie Šafránková Blueberry Pink LuxyLady
Žádnou neznám.
Neznám žádné, ale partnerka by dovedla některé vyjmenovat.
Skoro všechny
Petralovelyhair a nepravidelně Gethelouk
-----------------------
Acos, plh, svet podle Lu
A cup of style, Petra Lovely Hair, Get the louk
a cup of style
Get the louk
občas A Cup of Style, Kissbook, Petra Lovelyhair, InaT
Petra LovelyHair
žádné, sakra, kolik je holčičce, co tenhle dotazník dělala??? Neschopnost.
svet podle lu, petra lovely hair, shopaholic nikol,..
Getthelouk, Hana B., Petra Lovelyhair
Shopaholi Nicol, A cup of style, Get the louk, Flebgee, Tchic
módní peklo
Kulturio.cz
petralovelyhair, getthelouk, rendyordinarylife, ajabeautylife, svět podle lu, blueberry pink, ilovemakeup, cosmeticsnadthing
Snad všechny co jsou slvné :D
get the louk a petralovelyhair
Teri Blitzen
0
Petra lovelyhair, get the louk, beauty by katty, Barusminky, Svět podle Lu a spousty dalších na YouTube
5567,9 %67,07 % 

Graf

13. Jak často blogy čtete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nečtu pravidelně4858,54 %58,54 %  
2-3x týdně1619,51 %19,51 %  
Denně1518,29 %18,29 %  
2-3x za měsíc33,66 %3,66 %  

Graf

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesleduji3340,24 %40,24 %  
1-3 roky2530,49 %30,49 %  
Více než 3 roky1214,63 %14,63 %  
Méně než rok1214,63 %14,63 %  

Graf

15. Považujete online bloggery za žurnalisty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE6579,27 %79,27 %  
ANO1720,73 %20,73 %  

Graf

16. Pokud ano, proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2429,63 %29,27 %  
-1822,22 %21,95 %  
nepovažuji56,17 %6,1 %  
nevím22,47 %2,44 %  
nepovažuju11,23 %1,22 %  
.11,23 %1,22 %  
Jsou schopni napsat článek.11,23 %1,22 %  
n11,23 %1,22 %  
Ne, proč?11,23 %1,22 %  
x11,23 %1,22 %  
ostatní odpovědi sledují aktuální dění (byť v beauty odvětví), informují o akcích
pracují s veřejností formou média
Otázka je totální kravina, odpověděla jsem NE
Píšou na určitou tématiku
Ukazují nám novinky a rádi proč si je koupit či ne
...
..
----
Pokud to blogera živí, tak ano...pokud ho sleduje dostatek lidí, asi nepíše špatně a to co dělá, je pro někoho přínosné
/
-------
---
--
Jsou krásné
Píší články na dána remata musí se jimi zabývat,rozumět jim a mít určitou úroveň psaní a vyjádřovani.
---------------------------
musí zaujmout čtenáře
Předávají lidem informace na dané téma. Používají informační technologie.
odpověď u předchozí otázky - "NE"
NE a nauč se s tím nejdřív... nějaká třináctka blbá asi
dělají podobnou práci
Přinášejí zprávy z modního světa
Blogger je pasivní "novinář" a píše obvykle velice neaktuálně, žurnalista má vzdělání, dělá objektivní reporty a je mnohem zajímavější
Sledují aktuální módní, kosmetické aj. trendy a informují o nich veřejnost.
Považuji jejich názory za hodnotné a nezaujaté
nejsou
2632,1 %31,71 % 

Graf

17. Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-89,88 %9,76 %  
Ano33,7 %3,66 %  
...33,7 %3,66 %  
x22,47 %2,44 %  
nevím22,47 %2,44 %  
..22,47 %2,44 %  
ne22,47 %2,44 %  
Nemají odpovídající vzdělání, chybí objektivita, 11,23 %1,22 %  
většina nestudovala žurmalistiku11,23 %1,22 %  
přijde mi to spíš forma zábavy a zároveň výdělku pro bloggery, než že by šlo o žurnalistiku11,23 %1,22 %  
ostatní odpovědi protože bloggeři jsou bloggeři a žurnalisti žurnalisti
Nejsou to.zurnaliste
nevim, jak vypada online bloger
Nevěnují se žurnalistice v pravém slova smyslu, většinou hlavně recenzují produkty.
beru to spíše jako jejich koníček
jsou důležitejší věci
n
Jen vyjadřují svůj názor jako ostatní.
články nemají formu příspěvků do tiskovin
nevím co je to žurnalista
Je to většinou pouze jejich koníček a tomu odpovídá způsob jejich vyjadřování.
většina jich to dělá pro zábavu a není to uplně odporně popsané, jako by to psal žurnalista
Protože neznají řemeslo, nejsou svázáni žádnými pravidly, mohou publikovat jakékoli texty.
dle mého žurnalisté informují o společenském dění (politika, ekonomie, ...) nedoporučují a nezkoušení módu a výrobky
Přijde mi, že staví výhradně na svých zkušenostech, mám za to, že žurnalista by měl vycházet z více zdrojů
zkrátka to nejsou žurnalisti
nemám na to jednoznačný názor, ale skôr nie.
nemá to se žurnalistikou nic společného (bavíme se tedy o žurnalistice v běžném slova smyslu, nikoli v nějakém zvráceném, kde se za zpravodajství považují Televizní noviny Tv Nova)
Vebsinou nemaji potrebne vzdelani v oblasti zurnalistiky, zurnalista by mel s jistotou rozpoznat vsechny literarni zanry, coz
Jsou to amatéři
len tak
Nic
Nezájem
Protože tomuže dělat každej a nemá to žádnou hodnotu jako vliv na společnost
protože obvykle psát neumí
jiné normy
Protože žurnalistika je povolání s danými pravidly a zásadami. Bloggerem může být dnes každý.
---
protože to obvykle dělají jen pro svoji radost a ani nemají vzdělání v oboru
Jak které, pokud má blog hrubky a články jsou pouze krátké a neobsahují pořádnou hodnotu, žurnalistika v pravém slova smyslu to pro mě není
Žurnalista je podle mě seriózní novinář, a tím bloggerky rozhodně nejsou.
Nevím, většinou to jsou obyčejné ženy, dívky bez nějakého vzdělání v žurnalistice nebo něčeho podobného.
Práci žurnalisty si představuji jinak.
Většina nemá profesionální úroveň, jakou bych od žurnalisty očekávala.
Nemá sebemenší smysl psát o tom, jaký krém pomohl které slečně na akné a jestli se bude nosit meruňková nebo "úplně odlišná" broskvová.
forma mi není příjemná, nesnaží se dodržovat jazykovou úroveň
Blog může přece napsat úplně každý a nepotřebuje k tomu žádné vzdělání.
Žurnalistika je seriózní profese, nikoli attention whoring či prostý paid content, což je případ většiny blogů, které jsem kdy viděl.
.
většinou se jedná o popis produktu, který jim někdo zadarmo věnuje, nevidím v tom nic inovativního.
Nejsou to zurnalisti z profese, zkratka jen pisi o sVych zajmech.
neodbornost
neboť podle mě by se měl věnovat žurnalistice nějaký erudovaný člověk a ne kdejaká 13tiletá holka
nemají žurnalistiku vystudovanou, navíc psaní/povídání do kamery o tom, kam jdu večer s kamarádkou, jak se namaluji a a co si vezmu na sebe nepovažuji za žurnalistiku, o gramatických hrubkách nemluvě
Nenapadlo mě o tom přemýšlet.
odpověď u předchozí otázky - "NE"
Protože se zabývají pičovinami
nema to takovou formu a normy jake by mel mit clanek od novinare
nemají na to vzdělání (o úrovni nemluvě) (ale nezavrhuju to)
Blogger je pasivní "novinář" a píše obvykle velice neaktuálně, žurnalista má vzdělání, dělá objektivní reporty a je mnohem zajímavější
nepřijde mi, že by to bylo na takové úrovni jak má být
.....
sleduji
nemají zdaleka takový styl psaní (ani co se týče vyjadřování písmem celkově)
Protože nejsou
blog muze mit kazdy a nemusi ani umet psat nebo pravopis, nemusi to mit uroven
5669,14 %68,29 % 

Graf

18. Je pro vás důležité, aby články o beauty tématice psala žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE5567,07 %67,07 %  
ANO2732,93 %32,93 %  

Graf

19. Pokud ano, proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1721,25 %20,73 %  
-1316,25 %15,85 %  
...33,75 %3,66 %  
není22,5 %2,44 %  
x22,5 %2,44 %  
má s nimi víc zkušeností11,25 %1,22 %  
je mi to jedno11,25 %1,22 %  
Zkouší produkty sama na sobě. 11,25 %1,22 %  
záleží na produktu/tématu11,25 %1,22 %  
.11,25 %1,22 %  
ostatní odpovědi n
Ne, muž to vidí líp.
má produkty vyzkoušené na vlastní kůži
to sou většinou takový ty paničky co musej vypadat úplně dokonale a pak stejně vypadaj jako vobludy
mužská a ženská kůže je odlišná a osobní zkušenost je přínosnější
má více zkušeností
protože žena to má ozkoušené sama na sobě za to muž asi běžně makeup nebo oční stíny nepoužívá
určitě mě zajímají více názory žen, jelikož ženy více znají
Viz.otázka 20
ví o tom víc
Chlap je nemůže rozumět tomu, jak má žena vypadat
Zná to z vlastní zkušenosti
viac sa tomu rozumie
nevím
Jsem také žena a je tím pádem větší šance že se naše názory budou shofovat
Nebo buzna
asi tomu bude víc rozumět
..
---
Nemyslím, že chlap by dokázal kosmetice tak dobře porozumět
muž, který by psal o kosmetice, by mi přišel divný
Pokud ukazuje produkty na obličeji, lépe se s ukázkou zžiji, než kdyby je ukazoval na sobě muž s jiným typem pleti, obličeje atd
/
--------
Myslím si, že do této tematiky by muži neměli zasahovat.
--
Spíše ano,žena kosmetice vždy rozumí lépe.
-------------------
Ma vetsi zkusenosti a vic rozumi zenske dusi.
bylo by divné číst beauty články od chlapa
Rozumí ženským otázkám a problémům, ukáže na sobě líčení, účesy..
odpověď u předchozí otázky - "NE"
NE - KURVA!!!!
možná by měla..
Není.
na muže o beauty tematice nekoukám, nepřijde mi to hezké a ani věrohodné
Má více skušeností a více příležitostí se s kosmetikou setkat.
gayové jsou lepší než ženy
3847,5 %46,34 % 

Graf

20. Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-1518,52 %18,29 %  
.33,7 %3,66 %  
ano33,7 %3,66 %  
je mi to jedno22,47 %2,44 %  
ne22,47 %2,44 %  
..22,47 %2,44 %  
O beauty tématiku se zajímají i muži, nevidím důvod proč by to měla psát jen žena. Mnoho vizážistů jsou právě muži.11,23 %1,22 %  
že je to žena neznamená, že má vkus a estetické cítění11,23 %1,22 %  
Jde mi o info11,23 %1,22 %  
je důležité, aby měl dotyčný znalosti a zkušenosti. Na ničem jiném nezáleží. Spousta profesionálních make up artist jsou muži11,23 %1,22 %  
ostatní odpovědi záleží na produktu/tématu
Někdy poradí lépe muž :) Pokud jde o líčení a oblékání.
protože ženské se beauty dělají pro chlapy
n
Muž to vidí líp.
x
říkám snad že ne?
Nevím, proč by to měl být rozdíl. O dekorativní kosmetice muži asi příliš nepíší, ale například články o vlasové péči od dobrých kadeřníků si ráda přečtu.
I muž se může zajímat o beauty tématiku.
Každý krásu vnímá.
nejde o pohlaví, ale o obsah
Proč ne?
je to úplně jedno
chlapi tiež používajú kozmetiku predsa! ak to vedia dobre opísať, tak s tým nemám problém
nechápu, proč by mělo
Pokud ma bloger charisma, osobity styl a dokaze zaujmout, nezalezi, jestli jde o muze nebo o zenu.
Opět totální kravina, máš vůbec mozek? Odpověděla jsem ANO
nevím
Nic
Nebo lesba
protč by mělo být důležitý že to píše ženská?.. to že má vagínu neznamená, že rozumí kosmetice
dala jsem ano
i muži mohou mít dobré rady a tipy
Protože si myslím že i muži se o toto téma zajímají a není důvod aby se o své názory nemohli podělit stejně jako ženy.
Jsou muži, kteří se kosmetice a líčení věnují a někdy tomu rozumí líp než ženy.
Existují muži, kteří tomuto tématu rozumí.
Beauty tématice může rozumět i muž...
nevidím v této oblasti rozdíl mezi mužem a ženou
---
Danému tématu by se měl věnovat člověk s objektivním a relevantním postojem. S pohlavím to nemá co dělat.
Mohou to být i buzny
i muž se může věnovat kosmetice a vyznat se v ní... navíc ženy se chtějí líbit právě mužům, ne?
nezáleží na pohlaví
názor muže může být leckdy zajímavý a přínosný
je mi jedno kdo blog píše
Muž, který by vyprávěl o micelární vodě a krému na vrásky? Vtipná představa.
odpověď u předchozí otázky - "NE"
Protože i muži rozumí pičovinám
jsou i muzi, kteri o tomto tematu vi mnohdy vic nez kdejaka zena
i muži mohou rozumět kosmetice
I muži můžou mít k tomuto tématu co říct
..ale proč by nemohl muž, že ano..
Nezajímá mě to. Chci je kvalitní články, které mi něco dají do života a poradí mi...
....
Protože v tomto případě na pohlaví vůbec nezáleží.
mám "kosmetičku" - muže a přijde mi, že se stará o mou peť lépe než má bývalá kosmetička - žena - nevidím problém, proč by nemohl začít psát o tom i on
Je mi jedno, jestli článek o zkoušení nového make upu píše muž, ale ještě jsem se s tím nesetkala.
i gayské publikum to ocení
jsou výjimky, kdy i muži kosmetice rozumí
i muž se umí vyznat, dokáže ženě poraidt co ji slusi
5061,73 %60,98 % 

Graf

21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4251,22 %51,22 %  
ANO4048,78 %48,78 %  

Graf

22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tištěná média4352,44 %52,44 %  
Blogy3239,02 %39,02 %  
Online verze tištěných médií78,54 %8,54 %  

Graf

23. Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím44,88 %4,88 %  
-33,66 %3,66 %  
Blogy jsou psány autorkou a z jejího subjektivního pocitu, tedy, co si opravdu koupí a věří tomu. Vlastní zkušenost.11,22 %1,22 %  
internet celkově, oficiání media jenom lžou a šíří propagandu11,22 %1,22 %  
"co je psáno, to je dáno", ale beru to s rezervou samozřejmě, blogy jsou více individuální11,22 %1,22 %  
na internet může napsat kdo chce co chce, ale aby někomu něco vydali tištěně, tak už to neni tak snadný jako splácat nějakej blogísek11,22 %1,22 %  
Bez reklamni propagace11,22 %1,22 %  
podle me je to jedno ale takova vobla neni11,22 %1,22 %  
Vybrala jsem tištěná média, ale ani ta nejsou důvěryhodná, dala bych možnost žádné. 11,22 %1,22 %  
Protože přesně vidíte, kdo příspěvek vytovřil (natočil) a můžete se rovnou rozhodnout o jejich kompetenci11,22 %1,22 %  
ostatní odpovědi názory jsou zde méně ovlivněny sponzoringem
I když je nečtu, myslím si že blogeři píšou z vlastní zkušenosti a ne na popud výzkumu.
cenzura
n
Dostane se k více lidem.
x
jsou to reálné zkušenosti s produkty
protože to vidím černý na bílym, mám to v ruce a tomu co vidím ve svých rukou nebo živě před svýma očima můžu důvěřovat narozdíl od nějakejch těch keců na netu
nepodléhají schválení nadřízených, mohou si dovolit říct věci víc "na pusu"
Nemyslím si, že by tištěná média byla byla o moc důvěryhodnější než ta online. Blogy jsou však častokrát psány jako reklama pro firmu, co za to dotyčnému zaplatí, či dá něco zdarma. Tak to ale nejspíš funguje i už ostatních médií.
všechny stejně
Protože procházejí korekcí, jsou regulovaná.
není to placená reklama
...
vyšší míra zodpovědnosti vydavatele z důvodu důkaznosti uvedených prohlášení
Objektivnější
nedokáži specifikovat
po pravdě, důvěryhodného není nic
pretože v tištených médicáh píšu redaktorky o tom, o ťom musia a nikdy nenapíšu kak je výrobok zlý
v případě "beauty médií" mám pocit, že o nějakém rozdílu v důvěryhodnosti nelze vůbec mluvit
Nejsou ovlivneny reklamou v takove mire jako placena media, nabizi pohled autora clanku bez cenzury.
Proto
Píšou to nezávislí lidé. Nejsou ovlivněni propagací určité značky.
lebo nie su podplatene
Lidi to dělají protože je ti baví a nějake podplacene názoru se tu moc nevyskytují
Nelžou
protože je to konkretní osoba se svojí vlastní zkušennosti, ne no name redaktorka, co to dostala za ukol napsat
blogy neprocházejí žádnou korekcí
Důkaz
blogy -neplatí jim nikdo za reklamu...
.
jsou lepší
Blogů existuje spousta a člověk si na ně může psát, co ho napadne...věřím, že v časopisech tomu rozumí
je to tradičnější médium
dlouhá tradice, klasická vydavatelství
Vlastně sama nevím.
Nevím, nedokážu odpovědět. Já čtu tištěná média z nostalgie, že v ruce držím časopis a cítím vůni tisku, mám radost, když si jím můžu jen tak listovat. To mě naplňuje víc než čtení blogů apod. na internetu.
Nevím. Je to můj subjektivní pocit.
Blogerky recenzují výrobky, které si buď sami koupí nebo dostanou na recenzi.Nejsou za to placené.
TIštěná média ztrácejí prodejnost a vytvářejí zbytečný odpad, blog může psát každý, kdo zvládne ťukat na klávesnici
nelze dodatečně opravovat, proto prochází vyšší korekturou, zároveň pokud vychází v tištěné podobě, má své odběratele ( není to vyvěšení něčeho někam a čekání na ohlas)
Svou roli hraje tradičnost, je to klasické médium, které by mělo přinášet pravdu.
Co je psáno, to je dáno platí pouze u tištěného. Online obsah se dá libovolně měnit a na vše je zaznamenáno v internetochých cache a archiv systémech.
Ty lidičky tomu tak rozumí
Nevím.
internet je plný lží a výmyslů, u tištěních médií mám pocit větší loajálnosti
Blogy nemusi byt placene.
tradice
+---
osobní zkušenost
doufám, že v tisku pracují vystudovaní žurnalisté
Všechno lze zmanipulovat, podplatit, blogerka by mohla zůstat nestranná.
Proto!
Náhodný výběr, vše je kravina
prece jen je to cerne na bilem, v internetovem prostredi lze vse smazat, upravit, shodit..
ve většině případů nedostávají za články zaplaceno
Musí to projít přes člověka, který se v této tématice orientuje
důvěryhodnější nevím, spíše přijatelnější (zábavnější), pro můj opravdu vlažný zájem.
Tistena media porad zamestnavani kvalitní zurnalisty... blogy a online magazin si muze zalozit kazda blba pica
myslím,že když blogerka (samozřejmě ta, kterou sleduji již déle a vím, že to nedělá jen proto, že má s danou firmou spolupráci) řekne tahle rtěnka je super, přijde mi to věrohodnější než v časopise
....
Nemyslím si ani jedno, všechna jsou stejně důvěryhodná, pouze jsem musela zvolit odpověď na povinnou otázku.
nic neni duveryhodnejsi vic nebo min ale ta moznost odpovedet tam neni
Protože jsou kvanta blogů,které ještě nemají zaplaceno za reklamu na určité značky a jsou pro mě důvěryhodnější.
záleží u koho, ale většina lidí na blogu lže méně něž časpisy
vlastní názory převládají, méně reklamy
maji uroven
6781,71 %81,71 % 

Graf

24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice? (možnost zakliknout více)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šíře obsahu (možnost přečíst si i jiné informace než jen o kosmetice)4251,22 %51,22 %  
Aktuálnost a sledování trendů3947,56 %47,56 %  
Cena2834,15 %34,15 %  
Obliba autora2226,83 %26,83 %  
Moderní forma/online (možnost interaktivního obsahu )1923,17 %23,17 %  
Možnost zapojit se do diskuze s dalšími čtenářemi/kami1315,85 %15,85 %  
Tištěná forma78,54 %8,54 %  
Moderní forma/ online78,54 %8,54 %  

Graf

25. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7793,9 %93,9 %  
Muž56,1 %6,1 %  

Graf

26. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254858,54 %58,54 %  
26-301315,85 %15,85 %  
31-401012,2 %12,2 %  
Méně než 181012,2 %12,2 %  
41 a více11,22 %1,22 %  

Graf

27. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krajské město2732,93 %32,93 %  
Menší město2631,71 %31,71 %  
Hlavní město Praha1720,73 %20,73 %  
Vesnice1214,63 %14,63 %  

Graf

28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské4352,44 %52,44 %  
Vysokoškolské2732,93 %32,93 %  
Základní910,98 %10,98 %  
Vyšší odborné33,66 %3,66 %  

Graf

29. Jaký je váš společenský status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3947,56 %47,56 %  
Zaměstnanec2631,71 %31,71 %  
Nezaměstnaný78,54 %8,54 %  
OSVČ56,1 %6,1 %  
Na mateřské dovolené33,66 %3,66 %  
Důchodce22,44 %2,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

  • odpověď NE:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 3. Pokud ano, uveďte jaká:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Pokud ano, uveďte jaká:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

  • odpověď Nesleduji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Pokud ano, uveďte jaká:

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

  • odpověď Nekupuji:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Pokud ano, uveďte jaká:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

  • odpověď ANO:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 roky na otázku 8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

  • odpověď ANO:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3x týdně na otázku 13. Jak často blogy čtete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 13. Jak často blogy čtete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 roky na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více než 3 roky na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
  • odpověď NE:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímám se na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

  • odpověď Pravidelně žádný:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímám se na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

13. Jak často blogy čtete?

  • odpověď Nečtu pravidelně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně žádný na otázku 11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímám se na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

  • odpověď Nesleduji:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímám se na otázku 1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

16. Pokud ano, proč?

  • odpověď -:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi - na otázku 19. Pokud ano, proč?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

3. Pokud ano, uveďte jaká:

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

7. Pokud ano, jaké?

8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

13. Jak často blogy čtete?

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

15. Považujete online bloggery za žurnalisty?

16. Pokud ano, proč?

18. Je pro vás důležité, aby články o beauty tématice psala žena?

19. Pokud ano, proč?

20. Pokud ne, proč?

21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)

22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?

24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice? (možnost zakliknout více)

25. Jakého jste pohlaví?

26. Kolik je vám let?

27. Kde bydlíte?

28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

29. Jaký je váš společenský status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V kolika letech jste se začali zajímat o beauty tématiku? (líčení, kosmetiku apod.)

2. Sledujete tištěná média( časopisy) s beauty tématikou? ( př. Elle, Marianne, Žena a život apod. )

3. Pokud ano, uveďte jaká:

4. Nyní si vyberte jeden časopis, který si kupujete nejčastěji či považujete za svůj nejoblíbenější. Jak dlouho daný časopis sledujete?

5. S jakou frekvencí si daný časopis kupujete?

6. Sledujete online verze tištěných časopisů? (př. Elle.cz, marianne.cz,jenprozeny.cz…..)

7. Pokud ano, jaké?

8. Jak dlouho tyto stránky sledujete?

9. S jakou pravidelností online verze tištěných časopisů sledujete?

10. Sledujete české beauty blogy?( za beauty blog považujeme, když autor/ka píše o kosmetice, líčení, jaké kosmetické produkty si koupila, ale nemusí to být celá hlavní náplň blogu, př. A cup of style, Get the louk, Oridinary life apod.)

11. Pokud ano, kolik českých beauty blogů sledujete?

13. Jak často blogy čtete?

14. Jak dlouho vybrané blogy sledujete?

15. Považujete online bloggery za žurnalisty?

16. Pokud ano, proč?

18. Je pro vás důležité, aby články o beauty tématice psala žena?

19. Pokud ano, proč?

20. Pokud ne, proč?

21. Je pro vás cena (tj. možnost číst obsah zdarma) rozhodujícím důvodem, že beauty tématiku sledujete online na blozích a internetových verzích časopisů? (za časopis zaplatíte, za přečtení blogu ne)

22. Které médium je podle váš důvěryhodnější?

24. Co je pro vás rozhodující při výběru média věnujícího se beauty tématice? (možnost zakliknout více)

25. Jakého jste pohlaví?

26. Kolik je vám let?

27. Kde bydlíte?

28. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

29. Jaký je váš společenský status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hesounová, M.Blogy versus tištěná média o beauty tématice (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://blogy-versus-tistena-media-o.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.