Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace prostřednictvím Bluetooth

Marketingová komunikace prostřednictvím Bluetooth

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Štarman
Šetření:07. 11. 2010 - 01. 12. 2010
Počet respondentů:174
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci na téma Netradiční prvky marketingové komunikace v 21. století. Vyplněním dotazníku mi umožníte získat cenné informace o současných možnostech marketingové komunikace prostřednictvím mobilních telefonů a náhled na jejich další možný vývoj. Dotazník se zaměřuje především na využití technologie Bluetooth, jenž slouží k bezplatnému přenosu dat mezi mobilními telefony. Děkuji Vám za Vaši ochotu a spolupráci, David Štarman, student 5. ročníku Podnikové ekonomiky, Technické univerzity v Liberci, Fakulty ekonomické. 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž.8951,15 %51,15 %  
Žena.8548,85 %48,85 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student(ka).10761,49 %61,49 %  
již po škole.6738,51 %38,51 %  

Graf

3. Vlastníte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.174100 %100 %  

Graf

4. Používáte internet v mobilním telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne a ani neuvažuji o jeho pořízení.9051,72 %51,72 %  
Ano.5531,61 %31,61 %  
Ne, ale uvažuji o jeho pořízení.2916,67 %16,67 %  

Graf

5. Užíváte Váš mobilní telefon jako multimediální centrálu (tzn. pořizujete a prohlížíte fotografie a videa, posloucháte hudební soubory a rádio, používáte diář a další aplikace)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.13376,44 %76,44 %  
Ne a ani takové funkce nepotřebuji.3318,97 %18,97 %  
Ne. Můj mobilní telefon tyto funkce nemá, ale rád bych je využíval (uvažuji o koupi přístroje, jenž tyto funkce podporuje).84,6 %4,6 %  

Graf

6. V případě kladné odpovědi na předchozí otázku Vás prosím o uvedení nejpoužívanějších funcí a aplikací.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-hudební přehrávač, diář

Anglický slovník Budík Kalkulačka

budík, fotoaparát, kalkulačka

budík, kalendář, časové měřiče, fotoaparát, bluetooth

česko-anglický slovník

diar, kalkulacka, zapisnik, hudba, radio, fotografie

diář pořizování a prohlížení fotografií a videí poslech hudebních souborů

diář

diář, budík, kalkulačka, poslech hudby

diář, budík, přehrávač Mp3

Diář, fotgografie, videa

diář, fotky, budík, hudba

diář, fotoaparát,

diář, hry, fotky, rádio

Diář, Internet explorer, Outlook, Foťák, Video, Hlasový záznamník

diář, kalendář, fotky, videa, hudba, sms, mms

diář, mp3 přehrávač, fotoaparát

diář, mp3 přehrávač, fotografie

Diář, poslech hudby, fotografie, internet

diář, web prohlížeč, mail for exchange, GPS navigace,...

filmy v mobilu a poslech hudby

foťák

foťák, mp3 přehrávač, kalendář

Fotky, internetový prohlížeč

fotky, videa, hudba, diář

foto, přehravač, video

foto, videa

Foto, video, hudba, rádio, kalendář

foto, video, kalendar, diar

fotoaparat

fotoaparát

fotoaparát, fm radio, mp3 přehravač

fotoaparát, hudební přehrávač

fotoaparát, hudební přehrávač, hry

fotoaparát, kalendář

fotoaparát, MP3 přehravač

fotoaparát, mp3 přehrávač

fotoaparát, MP3 přehrávač, kalendář, kalkulačka

fotoaparát, mp3 přehrávač, rádio

Fotoaparát, mp3 přehrávač, rádio, kalendář.

fotoaparát, mp3 přehrávač,...

Fotoaparát, nahrávání videí, reálné zvukové vyzvánění, diář, budík

Fotoaparát, přehrávač hudby

fotoaparát, video

fotografie

Fotografie a přehrávání mp3

Fotografie a videa

fotografie, diář, hudba

fotografie, hudba

fotografie, hudba, radio, diář, kalendář, ...

fotografie, hudba, rádio, poznámky, kalendář, úkoly

Fotografie, hudba, videa, diář.

fotografie, radio, hudební soubory

fotografie, videa, hudba

fotografie, videa, hudba, radio, kalendar, kalkulacka

fotografie, videa, radio, kalendář, kalkulačka

fotografie, video

fotografování , diář, poslech hudby

fotografovani, porizovani videi, poslech radia, kalendar, diar

fotografování, poslouchání hudby

Hlavně hudba, pak rádio, něco málo z fotek

Hry, Fotky, Rádio, Mp3

hudba, foto, videa, radio a diář

Hudební a video přehrávač, internet, kalendař

Hudební přehrávač, diář

hudební přehrávač, fotoaparát

Hudební soubory, foto, video

Internet, diář, fotky...

Ipod (mp3) přehrávač, diář, fotografie, video,

Ipod, fotoaparát, youtube

java, Mp3, wlan

Kalendář a poznámky, Budík

kalendář, fotoaparát, hudba

kalendář, hudba, fotografie

kalendář, prohlížení fotografií,

Kalendář, videa, fotky, hudba

kalendář,poznámky

MP3 fotky

mp3

mp3 player, diar,

mp3 přehravač

mp3 přehravač

mp3 přehrávač - poslouchání hudebních souborů

Mp3 přehrávač, fotky, videa...

mp3 přehrávač, GPS, focení, různé java aplikace

mp3 přehrávač,foťák

mp3, rádio, foto, videa

mp3,videa, filmy

music, web

Nejvíce používám fotoaparát a soubor na přehrávání hudby. Dále se mým neodmyslitelným spolupracovníkem stal budík, kterého každé ráno posílám do pryč =)

Nejvíce používám přehrávání hudby a fotografie

opera na net

opera,icq,youtubemobile

pořízení a prohlížení obrázků a dále přehrávání hudebních souborů

Pořízení fotografií

pořizování fotografií a videí, poslouchání mp3

Pořizování fotografií, poslouchání hudby, diář, pořizivání videozáznamů.

pořizování fotografií, přehrávání mp3, internet, budík, hodiny

Poslech hudby, focení a kalendář s diářem

poslech hudby, pořizování fotek , icq

poslech hudebních souborů

poslech hudebních souborů, prohlížení fotografií a videí

Poslech hudebních souborů.

poslouchání hudby, kalkulačka

poslouchání hudby, pořizování fotografií

poslouchání hudebních souborů a rádia

poslouchání hudebních souborůa rádia

pouslouchání hudby

pouziti fotoaparatu,prohlizeni fotek, poslech radia,aplikace budik

prohlížeč fotografií, videa a diář

Především jako hudební přehrávač.

přehrávač hudby, internetový prohlížeč

přehrávač, diář, počasí

přehrávání hudebních souborů, rádio

Radio, Mp3 , foto , video.

Tvorba fotografií, práce ve PhotoDj, tvorba videí, používám diář a funkci "poznámky", či "připomeň"..., hudba ...

Všechny výše uvedené

Walkman, foto, video, kalendář

7. Používáte ve Vašem mobilním telefonu funkci Bluetooth?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.14382,18 %82,18 %  
Ne. (V případě této odpovědi prosím přejděte k otázce č. 11.)2916,67 %16,67 %  
Nevím co je funkce Bluetooth./Nevím, zda ji můj mobilní telefon podporuje. (V případě této odpovědi se prosím přesuňte na konce dotazníku a klikněte na "Odeslat dotazník")21,15 %1,15 %  

Graf

8. Jaká je Vaše aktivita v rámci funkce Bluetooth?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktivní/zapnuté pouze v případě přenosu dat.12384,83 %70,69 %  
Aktivní/zapnuté.2215,17 %12,64 %  

Graf

9. Co pomocí Bluetooth běžně přenášíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotografie12487,32 %71,26 %  
Hudební soubory12185,21 %69,54 %  
Vyzvánění a melodie 6344,37 %36,21 %  
Tapety a obrázky5135,92 %29,31 %  
Videa5035,21 %28,74 %  
Vizitky a pozvánky2416,9 %13,79 %  
Hry2416,9 %13,79 %  
Vtipy, videa a klipy (například z internetu)64,23 %3,45 %  
Hands free10,7 %0,57 %  
spojení s autem10,7 %0,57 %  
mám propojeno s handfree v autě10,7 %0,57 %  
Vzdálené ovládání dalších BT zařízení10,7 %0,57 %  
Reklamy10,7 %0,57 %  
všechno co de10,7 %0,57 %  
Handsfree10,7 %0,57 %  
nouzové připojení notebooku na internet (v cizině)10,7 %0,57 %  

Graf

10. Byl/a jste již v minulosti osloven/a prostřednictvím Bluetooth (tzn. byla Vám nějakou firmou/subjektem či osobou nabídnuta možnost bezplatného stažení určitého souboru dat/aplikace do Vašeho mobilního telefonu)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.10170,14 %58,05 %  
Ano - avšak tato forma komunikace mi přišla obtěžující a sdělení neužitečné.2618,06 %14,94 %  
Ano - informace (aplikace) pro mne byly užitečné a byl jsem za ně vděčný.1711,81 %9,77 %  

Graf

11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jízdní řád11373,86 %64,94 %  
Mapa10367,32 %59,2 %  
Program (např. kino, klub, akce...)8857,52 %50,57 %  
Slovník8354,25 %47,7 %  
Slevový kupón5233,99 %29,89 %  
Melodie/vyzvánění4529,41 %25,86 %  
Hra3925,49 %22,41 %  
Vizitka, pozvánka3824,84 %21,84 %  
Tapeta na pozadí3724,18 %21,26 %  
Video3321,57 %18,97 %  
Audiovizuální průvodce3120,26 %17,82 %  
Firemní brožura (ceník)2214,38 %12,64 %  
Soutěž2013,07 %11,49 %  
Reklamní leták138,5 %7,47 %  
žádná10,65 %0,57 %  
nic10,65 %0,57 %  
www.mpizza.cz10,65 %0,57 %  
www.deepvision.cz10,65 %0,57 %  
nabídka restaurace10,65 %0,57 %  
info o počasí10,65 %0,57 %  
nic, nevyžádaná sdělení mne obtěžují10,65 %0,57 %  

Graf

12. Napadají Vás nějaké jiné aplikace/druhy informací, která by pro Vás mohly mít v mobilním telefonu reálné využití či přínos?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

aplikace hledani prace, info o tel.cislech

aplikace se sdílením aktuální lokace revizorů v mhd

Dopravní situace ve městech

encyklopedie, překladače

jeste nemam mobil s tv :)

Kdyby šlo přeposílat pro nás zajímavou nabídku práce (studenti po škole)

navigace

navigace

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne, ke všemu výše uvedenému existují spolehlivější alternativy

nic moc radši...přece do toho nebudu pořád čumět :D

online nabídky brigád z agentury v níž jsem registrovaná

pruvodce

sportovní přenosy

sportovní výsledky

Vyhledávač klíčů, solární dobíjení baterky, GPS,

13. Bylo by pro Vás užitečné dostávat klasická reklamní sdělení nebo jiné informace (informace o firmě/produktu, letáky, nabídky, prospekty a další) přímo do mobilního telefonu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.13781,55 %78,74 %  
Ano.3118,45 %17,82 %  

Graf

14. Vidíte nějakou výhodu oproti klasické „papírové“ komunikaci, která by Vám mohla z takovéto formy komunikace plynout (např. možnost mít nabídku vždy při sobě, možnost stažení pouze toho co Vás opravdu zajímá, snížení produkce odpadů atd.)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

možnost stažení pouze toho co Vás opravdu zajímá

1. a 3. možnost v závorce

aktuální nabídka po ruce

Aktuálnost, možnost výběru, ochrana životního prostředí

ano

Ano, ubylo by tun papíru, kterou musí být vynaloženy na tisk letáků.

Ano, určitě mě to příjde výhodnější než klasická papírová komunikace, už jen to, že máte při sobě potřebné informace.

ano, velice - hlavne kuli ekologii,moznost nabidky v mobilnim telefonu

Ano,(např. možnost mít nabídku vždy při sobě, možnost stažení pouze toho co Vás opravdu zajímá, snížení produkce odpadů atd.)

Ano. Výhoda spočívá v rychlejší informovanosti, samo že mít u sebe pouze ,,mobil" jako příjmač je jednoduché a pohodlné. Nosit spoustu papírů,letáků, je dávno za nama:) Ná2

delší životnost, ekologie, nabídka vždy po ruce

elektronická komunikace, nepotřebnost papírové formy dokumentů, přehlednost

Chráníme tak lesy ČESKÉ REPUBLIKY!

informace zadarmo

je to ekologičtější, na druhou stranu, značně obtěžující - v papírové formě člověk na první pohled odliší soukromou korespondenci od spamu (leták), pokud to bude "pípnutí", odlišit to nelze.

Jednoznačně možnost výběru konkrétní informace, možnost následného přeposlání apod..

když už, tak aby se šetřilo papírem

Marketingové SMS mě obtěžují

minimum odpadu

Mít data vždy při sobě, Ekologická stránka

mít informace vždy při ruce, bez papírů

mit to, co prave ted opravdu potrebuji vedet poruce, snížení zbytecnych letaku a nabidek, pulku z nich stejne nectu, protoze to prave nepotrebuji, nebo me to nijak nezajima...

Mobil mám téměř pořád při sobě, takže okamžité shlédnutí případné nabídky.

možnost mít nabídku stále při sobě

možnost mít nabídku stále při sobě a pracovat s ní i na místech, kde to papírová komuniakce nedovoluje (postel, záchod, autobus,...)

možnost mít nabídku vždy při sobě, možnost stažení pouze toho co mě opravdu zajímá

možnost stažení pouze toho, co mě zajímá; snížení produkce odpadu

můžu si sama určovat, o co mám zájem a o co ne

nabidka primo u sebe, snizeni produkce letaku do schranek

nabídka přes telefon je určitě dostupnější než v papírové formě

ne

ne

ne

ne

NE

ne, nevidím.

NE, už tak stále otravujou poštou a mailem,,,, STOP spam ☺☻

Ne. Radeji mam u sebe tistene informace, hlavne mimo neco co funguje na baterky.....spolehlivejsi nez moderni vymysly.

Nevidím výhodu. připadá mi to stejné. Když nebudu chtít číst papír, tak ho vyhodím a když nebudu chtít číst v mobilu, tak informaci smažu.

nevím

no comment

Obávám se, že by se jen zmnožily otravné sms a letáky, které člověk stejně dostane do schránky. Musela bych mít jistotu, že mi nebude chodit to, o co vysloveně nežádám.

Přehlednost při velkém počtu informací.

přínos životnímu prostředí

Rozhodně by to šetřilo přírodní zdroje, rychlost, plus všechny věci, co jsi napsal =)

rychlejší způsob komunikace

rychlý přístup k informacím

snizeni odpadu

snížení produkce odpadů, výběr aktuálních informací

snížení spotřeby papíru méně obtěžování lehce zničitelné

snížení spotřeby papíru, možnost přijímat jen vyžádanou reklamu

spíš nevýhodu - když bych si nechala zapnutý bluetooth tak by me zaspamoval celý telefon

Stažení pouze toho co mě zajímá, slevový kupon vždy u sebe

u me ne...

upřednostnuji email před papírovou komunikací. v mobilu by to pro mne nebylo lepší.

určitě snížení množství odpadu!

určitě to je rychlejší než hledatt tisíce informací na cáru papíru

úspora místa, možnost kdykoli a rychle najít požadovanou informaci

všechny informce v jednom, žádné listování a hledání v letáících, papírech, adresářích apod.

výběr

výhodu vidím pouze v tom, že by se zbytečně netisklo ohromné kvantum papírových letáků a pokud by bylo možné vybrat si pouze co mě zajímá, nebyla bych zatěžována reklamními letáky, které bez prohlížení vyhodím přímo do popelnice

zálohování, ukládání dat

zisk informací ihned na vyžádání

Zrušili by se přeplněné poštovní schránky, za předpokladu, že by bylo možné vybírat si, ktoru věc příjmu a kterou ne.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)

  • odpověď Mapa:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firemní brožura (ceník) na otázku 11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)
  • odpověď Program (např. kino, klub, akce...):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firemní brožura (ceník) na otázku 11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní leták na otázku 11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)
  • odpověď Slevový kupón:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěž na otázku 11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jste:

3. Vlastníte mobilní telefon?

4. Používáte internet v mobilním telefonu?

5. Užíváte Váš mobilní telefon jako multimediální centrálu (tzn. pořizujete a prohlížíte fotografie a videa, posloucháte hudební soubory a rádio, používáte diář a další aplikace)?

7. Používáte ve Vašem mobilním telefonu funkci Bluetooth?

8. Jaká je Vaše aktivita v rámci funkce Bluetooth?

9. Co pomocí Bluetooth běžně přenášíte?

10. Byl/a jste již v minulosti osloven/a prostřednictvím Bluetooth (tzn. byla Vám nějakou firmou/subjektem či osobou nabídnuta možnost bezplatného stažení určitého souboru dat/aplikace do Vašeho mobilního telefonu)?

11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)

12. Napadají Vás nějaké jiné aplikace/druhy informací, která by pro Vás mohly mít v mobilním telefonu reálné využití či přínos?

13. Bylo by pro Vás užitečné dostávat klasická reklamní sdělení nebo jiné informace (informace o firmě/produktu, letáky, nabídky, prospekty a další) přímo do mobilního telefonu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jste:

3. Vlastníte mobilní telefon?

4. Používáte internet v mobilním telefonu?

5. Užíváte Váš mobilní telefon jako multimediální centrálu (tzn. pořizujete a prohlížíte fotografie a videa, posloucháte hudební soubory a rádio, používáte diář a další aplikace)?

7. Používáte ve Vašem mobilním telefonu funkci Bluetooth?

8. Jaká je Vaše aktivita v rámci funkce Bluetooth?

9. Co pomocí Bluetooth běžně přenášíte?

10. Byl/a jste již v minulosti osloven/a prostřednictvím Bluetooth (tzn. byla Vám nějakou firmou/subjektem či osobou nabídnuta možnost bezplatného stažení určitého souboru dat/aplikace do Vašeho mobilního telefonu)?

11. Jaká informace/aplikace by pro Vás mohla být natolik přínosná a užitečná, že by Vás přesvědčila k zapnutí Bluetooth a k jejímu stažení? Případně jakou informací/aplikací jste již byl(a) osloven(a)?(Nezatržené budou brány jako neužitečné/obtěžující.)

12. Napadají Vás nějaké jiné aplikace/druhy informací, která by pro Vás mohly mít v mobilním telefonu reálné využití či přínos?

13. Bylo by pro Vás užitečné dostávat klasická reklamní sdělení nebo jiné informace (informace o firmě/produktu, letáky, nabídky, prospekty a další) přímo do mobilního telefonu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Štarman, D.Marketingová komunikace prostřednictvím Bluetooth (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://bluetooth-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.