Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komparace reklamních kampaní BMW a VW

Komparace reklamních kampaní BMW a VW

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Ciprová
Šetření:06. 03. 2012 - 09. 03. 2012
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj lidi doufám, že se neunudíte k smrti a pomůžete mi přelouskat pár otázek.

Odpovědi respondentů

1. Myslíte si, že si potenciální zákazník firmy BMW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše Ne4741,96 %41,96 %  
Spíše Ano 2421,43 %21,43 %  
Ne1816,07 %16,07 %  
Ano1614,29 %14,29 %  
Nevím76,25 %6,25 %  

Graf

2. Myslíte si, že si potenciální zákazník VW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše Ano4641,07 %41,07 %  
Spíše Ne2421,43 %21,43 %  
Ano2320,54 %20,54 %  
Ne108,93 %8,93 %  
Nevím98,04 %8,04 %  

Graf

3. Myslíte si, že reklamní kampaň automobilky BMW je správně zaměřena na cílovou skupinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5145,54 %45,54 %  
Nevím2925,89 %25,89 %  
Spíše ano2219,64 %19,64 %  
Ne76,25 %6,25 %  
Spíše ne32,68 %2,68 %  

Graf

4. Myslíte si, že reklamní kampaň automobilky VW je správně zaměřena na cílovou skupinu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5246,43 %46,43 %  
Nevím2825 %25 %  
Spíše ano2522,32 %22,32 %  
Spíše ne54,46 %4,46 %  
Ne21,79 %1,79 %  

Graf

5. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně BMW odpovídá kvalitě vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5347,32 %47,32 %  
Spíše ano2724,11 %24,11 %  
Nevím1513,39 %13,39 %  
Ne108,93 %8,93 %  
Spíše ne76,25 %6,25 %  

Graf

6. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně VW odpovídá kvalitě vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5145,54 %45,54 %  
Spíše ano3228,57 %28,57 %  
Nevím1916,96 %16,96 %  
Spíše ne76,25 %6,25 %  
Ne32,68 %2,68 %  

Graf

7. Zaujala Vás v současné době reklamní kampaň společnosti BMW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5347,32 %47,32 %  
Ne2925,89 %25,89 %  
Nevím1412,5 %12,5 %  
Spíše ano98,04 %8,04 %  
Spíše ne76,25 %6,25 %  

Graf

8. Zaujala Vás v současné době reklalmní kampaň společnosti VW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4035,71 %35,71 %  
Ne3228,57 %28,57 %  
Nevím1614,29 %14,29 %  
Spíše ano1210,71 %10,71 %  
Spíše ne1210,71 %10,71 %  

Graf

9. V jakém médiu jste nejčastěji zaznamenali reklamní kampaň BMW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV7163,39 %63,39 %  
Internet2017,86 %17,86 %  
Tisk1311,61 %11,61 %  
Jiné43,57 %3,57 %  
nevim21,79 %1,79 %  
Nezaznamenal jsem10,89 %0,89 %  
nevidela jsem reklamu,jsem v zahranici10,89 %0,89 %  

Graf

10. V jakém médiu jste nejčastěji zaznamenali reklamní kampaň VW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV7566,96 %66,96 %  
Internet1614,29 %14,29 %  
Tisk1210,71 %10,71 %  
Jiné43,57 %3,57 %  
Billboard10,89 %0,89 %  
Nezaznamenal jsem10,89 %0,89 %  
žádné10,89 %0,89 %  
nevidela jsem reklamu,jsem v zahranici10,89 %0,89 %  
nevim10,89 %0,89 %  

Graf

11. Považujete proces zdokonalování a využívání nových technologií a alternativních zdrojů vzhledem ke snižování spotřeby paliva za důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8273,21 %73,21 %  
Spíše ano1916,96 %16,96 %  
Ne54,46 %4,46 %  
Nevím43,57 %3,57 %  
Spíše ne21,79 %1,79 %  

Graf

12. Považujete proces zdokonalování a využívání nových technologií a alternativních zdrojů vzhledem ke snižování emisí v ovzduší za důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8273,21 %73,21 %  
Spíše ano1715,18 %15,18 %  
Ne54,46 %4,46 %  
Spíše ne43,57 %3,57 %  
Nevím43,57 %3,57 %  

Graf

13. Které médium využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8878,57 %78,57 %  
TV1816,07 %16,07 %  
Radio43,57 %3,57 %  
Jiné10,89 %0,89 %  
Tisk10,89 %0,89 %  

Graf

14. Líbí se Vám provedení reklamní kampaně BMW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5347,32 %47,32 %  
Nevím2522,32 %22,32 %  
Spíše ano2219,64 %19,64 %  
Ne65,36 %5,36 %  
Spíše ne65,36 %5,36 %  

Graf

15. Líbí se Vám provedení reklamní kampaně VW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4237,5 %37,5 %  
Spíše ano3228,57 %28,57 %  
Nevím2522,32 %22,32 %  
Spíše ne98,04 %8,04 %  
Ne43,57 %3,57 %  

Graf

16. Kterou automobilku považujete za úspěšnější na základě reklamní kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VW5650 %50 %  
BMW5650 %50 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Myslíte si, že si potenciální zákazník firmy BMW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

  • odpověď Spíše Ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše Ne na otázku 2. Myslíte si, že si potenciální zákazník VW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

6. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně VW odpovídá kvalitě vozu?

  • odpověď Nevím:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 5. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně BMW odpovídá kvalitě vozu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Myslíte si, že si potenciální zákazník firmy BMW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

2. Myslíte si, že si potenciální zákazník VW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

3. Myslíte si, že reklamní kampaň automobilky BMW je správně zaměřena na cílovou skupinu?

4. Myslíte si, že reklamní kampaň automobilky VW je správně zaměřena na cílovou skupinu?

5. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně BMW odpovídá kvalitě vozu?

6. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně VW odpovídá kvalitě vozu?

7. Zaujala Vás v současné době reklamní kampaň společnosti BMW?

8. Zaujala Vás v současné době reklalmní kampaň společnosti VW?

9. V jakém médiu jste nejčastěji zaznamenali reklamní kampaň BMW?

10. V jakém médiu jste nejčastěji zaznamenali reklamní kampaň VW?

11. Považujete proces zdokonalování a využívání nových technologií a alternativních zdrojů vzhledem ke snižování spotřeby paliva za důležité?

12. Považujete proces zdokonalování a využívání nových technologií a alternativních zdrojů vzhledem ke snižování emisí v ovzduší za důležité?

13. Které médium využíváte nejčastěji?

14. Líbí se Vám provedení reklamní kampaně BMW?

15. Líbí se Vám provedení reklamní kampaně VW?

16. Kterou automobilku považujete za úspěšnější na základě reklamní kampaně?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Myslíte si, že si potenciální zákazník firmy BMW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

2. Myslíte si, že si potenciální zákazník VW zakoupí vůz této značky na základě reklamní kampaně?

3. Myslíte si, že reklamní kampaň automobilky BMW je správně zaměřena na cílovou skupinu?

4. Myslíte si, že reklamní kampaň automobilky VW je správně zaměřena na cílovou skupinu?

5. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně BMW odpovídá kvalitě vozu?

6. Myslíte si, že kvalita reklamní kampaně VW odpovídá kvalitě vozu?

7. Zaujala Vás v současné době reklamní kampaň společnosti BMW?

8. Zaujala Vás v současné době reklalmní kampaň společnosti VW?

9. V jakém médiu jste nejčastěji zaznamenali reklamní kampaň BMW?

10. V jakém médiu jste nejčastěji zaznamenali reklamní kampaň VW?

11. Považujete proces zdokonalování a využívání nových technologií a alternativních zdrojů vzhledem ke snižování spotřeby paliva za důležité?

12. Považujete proces zdokonalování a využívání nových technologií a alternativních zdrojů vzhledem ke snižování emisí v ovzduší za důležité?

13. Které médium využíváte nejčastěji?

14. Líbí se Vám provedení reklamní kampaně BMW?

15. Líbí se Vám provedení reklamní kampaně VW?

16. Kterou automobilku považujete za úspěšnější na základě reklamní kampaně?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ciprová, K.Komparace reklamních kampaní BMW a VW (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://bmw-vs-vw.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.