Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bohemia Chips- analýza reklamních kampaní

Bohemia Chips- analýza reklamních kampaní

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolina Turková
Šetření:27. 12. 2011 - 25. 01. 2012
Počet respondentů:248
Počet otázek (max/průměr):32 / 25.52
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

chěla bych zjistit, jak se lidem líbí reklama Bohemia Chips, jestli si kupují jejich výrobky. Výsledky použiji ve své bakalářské práci. Děkuji moc za spolupráci a přeji hezký den)

 

Karolína Turková

Odpovědi respondentů

1. Ochutnali jste už některý z těchto výrobků?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Bohemia chips1.6410.528
Bohemia chips grande0.6131.858
Bohemia senza0.1251.924
Tradiční české brambůrky1.4190.856
Bohemia Chrispers-0.6251.46
Bohemia tyčinky0.9441.489
Bohemia Super-0.3061.777

Graf

2. Kupujete značku brambůrků Bohemia Chips?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 22189,11 %89,11 %  
ne 2710,89 %10,89 %  

Graf

3. Proč si tyto brambůrky nekupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejíte brambůrky1555,56 %6,05 %  
Jiný důvod 725,93 %2,82 %  
Jsou moc drahé311,11 %1,21 %  
Máte jinou oblíbenou značku27,41 %0,81 %  

Graf

4. Kolik balení Bohemia Chips si měsíčné koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5-10 balení ročně9437,9 %37,9 %  
2-5 balení měsíčně 7028,23 %28,23 %  
Méně než pět balení ročně, tyto brambůrky kupuji vyjímečně 5220,97 %20,97 %  
Brambůrky vůbec nekupuji 197,66 %7,66 %  
6-10 balení měsíčně 104,03 %4,03 %  
více než 10 balení 20,81 %0,81 %  
Tuto značku nekupuji10,4 %0,4 %  

Graf

5. K jakým příležitotem si brambůrky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na rodinné oslavy,party16666,94 %66,94 %  
když mám na ně chut 13855,65 %55,65 %  
k televizi 9136,69 %36,69 %  
nekupuji se je vůbec 176,85 %6,85 %  

Graf

6. Slyšeli jste už někdy o soutěži Bohemia Chips- VÍTĚZSTVÍ ZA PŘÍCHUT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 18976,21 %76,21 %  
Ne 5923,79 %23,79 %  

Graf

7. Zúčastnili jste se soutěže VÍTĚZSTVÍ ZA PŘÍCHUT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne 17391,53 %69,76 %  
Ano 168,47 %6,45 %  

Graf

8. Koupili jste si kvůli soutěží více balení brambůrků než obvykle? Rsp. kvůli čárovým kodům v balení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, kvůli soutěži jsem si nezakoupil/a více bramůrků 956,25 %3,63 %  
Ano, koupila jsem 1-4 balení425 %1,61 %  
Ano, koupila jsem 5-9 balení212,5 %0,81 %  
Ano, koupila jsem si více než 10 balení16,25 %0,4 %  

Graf

9. Hlasovali jste v soutěži? Dali jste hlas příchuti, které jste fadili?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1168,75 %4,44 %  
ne531,25 %2,02 %  

Graf

10. Sledovali jste internetové stránky vítezství za příchut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podívala jsem se jednou/několikrát 850 %3,23 %  
jen při zadávání vlastní příchutě. Poté co mé nebyli vybrány mezi prvních 15, nedívala jsem se na stránky 425 %1,61 %  
stránky jsem nenavštívila 318,75 %1,21 %  
ano,pravidelně16,25 %0,4 %  

Graf

11. Myslíte, že si koupíte některou z vybraných příchutí, která se vyrobí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím jestli si nějaké koupím 10040,32 %40,32 %  
Koupím si nivové brambůrky 6325,4 %25,4 %  
Koupím si rozmarýnové brambůrky 6225 %25 %  
Určitě si žádné nekoupím 3614,52 %14,52 %  
Koupím si houbové brambůrky3514,11 %14,11 %  

Graf

12. Kupujete si výrobek Bohemia Chips Senza ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne 17771,37 %71,37 %  
ano 7128,63 %28,63 %  

Graf

13. znáte reklamu na Bohemia Chips senza ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13253,23 %53,23 %  
ano 11646,77 %46,77 %  

Graf

14. Zkusili jste po shlédnutí reklamy koupit tento výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4437,93 %17,74 %  
Ano 4337,07 %17,34 %  
Už předtím jsem výrobek kupoval/a. reklama mě neovlivnila2118,1 %8,47 %  
Nevím86,9 %3,23 %  

Graf

15. Proč si nekupujete výrobek BOHEMIA CHIPS SENZA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Není pravda. brambůrky si kupuji. 7128,63 %28,63 %  
Neznáte tuto značku5321,37 %21,37 %  
Máte jinou oblíbenou značku4618,55 %18,55 %  
jIný důvod 4417,74 %17,74 %  
Nejíte brambůrky176,85 %6,85 %  
Jsou moc drahé176,85 %6,85 %  

Graf

16. Kupujete si výrobek BOHEMIA CHRISPERS?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20381,85 %81,85 %  
nevím2510,08 %10,08 %  
ano208,06 %8,06 %  

Graf

17. Viděli jste reklamau na Bohemia Chrispers?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne 19177,02 %77,02 %  
ano5722,98 %22,98 %  

Graf

18. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne 4171,93 %16,53 %  
Už předtím jsem výrobek kupoval/a. reklama mě neovlivnila712,28 %2,82 %  
ano 610,53 %2,42 %  
nevím 23,51 %0,81 %  
neviděl/a jsem reklamu11,75 %0,4 %  

Graf

19. Proč si nekupujete výrobek Bohemia Chrispers

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznáte tento výrobek 13369,63 %53,63 %  
jiný důvod 189,42 %7,26 %  
Máte jinou oblílbenou značku178,9 %6,85 %  
Radši si koupíte jiný výrobek 136,81 %5,24 %  
není pravda,tento výrobek si kupuji94,71 %3,63 %  
Nechutnají vám 73,66 %2,82 %  
Jsou moc drahé 42,09 %1,61 %  
Chrispers se u vás neprodávají 31,57 %1,21 %  

Graf

20. Kupujete si výrobek BOHEMIA SUPER (NACHOS, HEARTS, CORNITOS, PENNE)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17269,35 %69,35 %  
ano6325,4 %25,4 %  
nevím135,24 %5,24 %  

Graf

21. Viděli jste reklamu na výrobek BOHEMIA SUPER?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13253,23 %53,23 %  
ne11646,77 %46,77 %  

Graf

22. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne 7254,55 %29,03 %  
Ano 3828,79 %15,32 %  
Už předtím jsem výrobek kupoval/a. reklama mě neovlivnila1712,88 %6,85 %  
Nevím 43,03 %1,61 %  
Reklamu jsem neviděla 10,76 %0,4 %  

Graf

23. Proč si nekupujete výrobek BOHEMIA SUPER?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznáte tuto značku6626,61 %26,61 %  
Není pravda, tyto brambůrky kupuji. 5823,39 %23,39 %  
Raději si koupíte jinou značku bohemia chips brambůrků4919,76 %19,76 %  
Máte jinou oblíbenou značku3012,1 %12,1 %  
Jiný důvod 2710,89 %10,89 %  
Nechutnají vám 208,06 %8,06 %  
Jsou moc drahé 93,63 %3,63 %  
U vás se neprodávají 62,42 %2,42 %  

Graf

24. Kupujete si výrobek Bohemia tyčinky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14658,87 %58,87 %  
ne8634,68 %34,68 %  
nevím166,45 %6,45 %  

Graf

25. Viděli jste reklamu na Bohemia tyčinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne 13454,03 %54,03 %  
ano11445,97 %45,97 %  

Graf

26. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit výrobek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
už dřív jsem je kupovala. reklama zájem nezvýšila. 6456,14 %25,81 %  
ne 3833,33 %15,32 %  
ano 65,26 %2,42 %  
nevím 54,39 %2,02 %  
reklamu jsem neviděla 10,88 %0,4 %  

Graf

27. Líbila se vám reklama na Bohemia Chips-vítězství za příchut? Se Čtvrtníčkem-navhni příchut a vyhraj milion?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý9237,1 %37,1 %  
chvalitebný7530,24 %30,24 %  
nedostatečný2911,69 %11,69 %  
dostatečný2610,48 %10,48 %  
výborný2610,48 %10,48 %  

Graf

28. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-29 let 17972,18 %72,18 %  
16-20 let 4016,13 %16,13 %  
30-36 let 166,45 %6,45 %  
37-49 let 72,82 %2,82 %  
více jak 50 let 41,61 %1,61 %  
méně než 16 let20,81 %0,81 %  

Graf

29. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18373,79 %73,79 %  
muž 6526,21 %26,21 %  

Graf

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou15060,48 %60,48 %  
6827,42 %27,42 %  
Základní vzdělání166,45 %6,45 %  
Střední škola bez maturity93,63 %3,63 %  
Bez ukončeného vzdělání 52,02 %2,02 %  

Graf

31. Velikost vašeho bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100.000 obyvatel 13152,82 %52,82 %  
20.000 až 99.999 obyvatel4317,34 %17,34 %  
do 999 obyvatel 3012,1 %12,1 %  
5.000 až 19.999 obyvatel2610,48 %10,48 %  
1.000 až 4.999 obyvetel187,26 %7,26 %  

Graf

32. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha 10743,15 %43,15 %  
Středočeský kraj3714,92 %14,92 %  
Jihočeský kraj 197,66 %7,66 %  
Jihomoravská kraj 187,26 %7,26 %  
Ústecký kraj 124,84 %4,84 %  
Zlínský kraj 114,44 %4,44 %  
Olomoucký kraj 104,03 %4,03 %  
Moravskoslezský kraj 93,63 %3,63 %  
Liberecký kraj 83,23 %3,23 %  
Pardubický kraj 52,02 %2,02 %  
Kraj Vysočina41,61 %1,61 %  
Královéhradecký kraj 41,61 %1,61 %  
Plzenský kraj 20,81 %0,81 %  
Karlovarský kraj20,81 %0,81 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Ochutnali jste už některý z těchto výrobků?

  • odpověď Bohemia Super=-2:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohemia chips grande =-2 na otázku 1. Ochutnali jste už některý z těchto výrobků?

2. Kupujete značku brambůrků Bohemia Chips?

  • odpověď ne :
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejíte brambůrky na otázku 3. Proč si tyto brambůrky nekupujete?
    • 8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brambůrky vůbec nekupuji na otázku 4. Kolik balení Bohemia Chips si měsíčné koupíte?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji se je vůbec na otázku 5. K jakým příležitotem si brambůrky kupujete?

4. Kolik balení Bohemia Chips si měsíčné koupíte?

  • odpověď Brambůrky vůbec nekupuji :
    • 13.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji se je vůbec na otázku 5. K jakým příležitotem si brambůrky kupujete?

5. K jakým příležitotem si brambůrky kupujete?

  • odpověď když mám na ně chut :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6-10 balení měsíčně na otázku 4. Kolik balení Bohemia Chips si měsíčné koupíte?

7. Zúčastnili jste se soutěže VÍTĚZSTVÍ ZA PŘÍCHUT?

  • odpověď Ano :
    • 15.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Hlasovali jste v soutěži? Dali jste hlas příchuti, které jste fadili?

13. znáte reklamu na Bohemia Chips senza ?

  • odpověď ano :
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Zkusili jste po shlédnutí reklamy koupit tento výrobek?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Zkusili jste po shlédnutí reklamy koupit tento výrobek?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už předtím jsem výrobek kupoval/a. reklama mě neovlivnila na otázku 14. Zkusili jste po shlédnutí reklamy koupit tento výrobek?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznáte tuto značku na otázku 15. Proč si nekupujete výrobek BOHEMIA CHIPS SENZA?

17. Viděli jste reklamau na Bohemia Chrispers?

  • odpověď ano:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

21. Viděli jste reklamu na výrobek BOHEMIA SUPER?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už předtím jsem výrobek kupoval/a. reklama mě neovlivnila na otázku 22. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

24. Kupujete si výrobek Bohemia tyčinky?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi už dřív jsem je kupovala. reklama zájem nezvýšila. na otázku 26. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit výrobek ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlínský kraj na otázku 32. V jakém kraji bydlíte?
  • odpověď ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohemia tyčinky =-2 na otázku 1. Ochutnali jste už některý z těchto výrobků?

25. Viděli jste reklamu na Bohemia tyčinky?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 26. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit výrobek ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi už dřív jsem je kupovala. reklama zájem nezvýšila. na otázku 26. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit výrobek ?

28. Kolik je vám let?

  • odpověď 16-20 let :
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní vzdělání na otázku 30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Střední škola s maturitou:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ústecký kraj na otázku 32. V jakém kraji bydlíte?

31. Velikost vašeho bydliště

  • odpověď nad 100.000 obyvatel :
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 32. V jakém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ochutnali jste už některý z těchto výrobků?

2. Kupujete značku brambůrků Bohemia Chips?

3. Proč si tyto brambůrky nekupujete?

4. Kolik balení Bohemia Chips si měsíčné koupíte?

5. K jakým příležitotem si brambůrky kupujete?

6. Slyšeli jste už někdy o soutěži Bohemia Chips- VÍTĚZSTVÍ ZA PŘÍCHUT?

7. Zúčastnili jste se soutěže VÍTĚZSTVÍ ZA PŘÍCHUT?

9. Hlasovali jste v soutěži? Dali jste hlas příchuti, které jste fadili?

11. Myslíte, že si koupíte některou z vybraných příchutí, která se vyrobí?

12. Kupujete si výrobek Bohemia Chips Senza ?

13. znáte reklamu na Bohemia Chips senza ?

14. Zkusili jste po shlédnutí reklamy koupit tento výrobek?

15. Proč si nekupujete výrobek BOHEMIA CHIPS SENZA?

16. Kupujete si výrobek BOHEMIA CHRISPERS?

17. Viděli jste reklamau na Bohemia Chrispers?

18. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

19. Proč si nekupujete výrobek Bohemia Chrispers

20. Kupujete si výrobek BOHEMIA SUPER (NACHOS, HEARTS, CORNITOS, PENNE)?

21. Viděli jste reklamu na výrobek BOHEMIA SUPER?

22. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

23. Proč si nekupujete výrobek BOHEMIA SUPER?

24. Kupujete si výrobek Bohemia tyčinky?

25. Viděli jste reklamu na Bohemia tyčinky?

26. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit výrobek ?

27. Líbila se vám reklama na Bohemia Chips-vítězství za příchut? Se Čtvrtníčkem-navhni příchut a vyhraj milion?

28. Kolik je vám let?

29. Jste

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

31. Velikost vašeho bydliště

32. V jakém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ochutnali jste už některý z těchto výrobků?

2. Kupujete značku brambůrků Bohemia Chips?

3. Proč si tyto brambůrky nekupujete?

4. Kolik balení Bohemia Chips si měsíčné koupíte?

5. K jakým příležitotem si brambůrky kupujete?

6. Slyšeli jste už někdy o soutěži Bohemia Chips- VÍTĚZSTVÍ ZA PŘÍCHUT?

7. Zúčastnili jste se soutěže VÍTĚZSTVÍ ZA PŘÍCHUT?

9. Hlasovali jste v soutěži? Dali jste hlas příchuti, které jste fadili?

11. Myslíte, že si koupíte některou z vybraných příchutí, která se vyrobí?

12. Kupujete si výrobek Bohemia Chips Senza ?

13. znáte reklamu na Bohemia Chips senza ?

14. Zkusili jste po shlédnutí reklamy koupit tento výrobek?

15. Proč si nekupujete výrobek BOHEMIA CHIPS SENZA?

16. Kupujete si výrobek BOHEMIA CHRISPERS?

17. Viděli jste reklamau na Bohemia Chrispers?

18. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

19. Proč si nekupujete výrobek Bohemia Chrispers

20. Kupujete si výrobek BOHEMIA SUPER (NACHOS, HEARTS, CORNITOS, PENNE)?

21. Viděli jste reklamu na výrobek BOHEMIA SUPER?

22. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit tento výrobek?

23. Proč si nekupujete výrobek BOHEMIA SUPER?

24. Kupujete si výrobek Bohemia tyčinky?

25. Viděli jste reklamu na Bohemia tyčinky?

26. Po shlédnutí reklamy jste zkusili zakoupit výrobek ?

27. Líbila se vám reklama na Bohemia Chips-vítězství za příchut? Se Čtvrtníčkem-navhni příchut a vyhraj milion?

28. Kolik je vám let?

29. Jste

30. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

31. Velikost vašeho bydliště

32. V jakém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Turková, K. Bohemia Chips- analýza reklamních kampaní (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://bohemia-chips-analyza-reklam.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.