Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bohemia chips

Bohemia chips

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Svobodová
Šetření:28. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:202
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, který bude zpracován pro seminární práci do předmětu Marketing 2 na Vysoké škole ekonomické v Praze.

 

Předem děkujeme za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Znáte Bohemia Chips?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano202100 %100 %  

Graf

2. Proč kupujete Bohemia Chips?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť13667,33 %67,33 %  
Nekupuji4823,76 %23,76 %  
Zvyk3818,81 %18,81 %  
Značka3617,82 %17,82 %  
Cena178,42 %8,42 %  
Neobvyklá příchuť125,94 %5,94 %  
Kupuji jen občas, na množství obsahu, které nabízí, jsou předražené.10,5 %0,5 %  
ked pijem nechcem mat prazdy zaludok10,5 %0,5 %  
slevové akce10,5 %0,5 %  
jsou často v akci10,5 %0,5 %  
Jedná se o nejlepší brambůrky co vůbec na českém trhu existují10,5 %0,5 %  
český výrobek10,5 %0,5 %  

Graf

3. Proč nekupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kupuji9848,51 %48,51 %  
Je to nezdravé5728,22 %28,22 %  
Cena3617,82 %17,82 %  
Mám radši od konkurence2110,4 %10,4 %  
Chuť31,49 %1,49 %  
je to shit10,5 %0,5 %  
Kupuji jen občas, na množství obsahu, které nabízí, jsou předražené.10,5 %0,5 %  
mam radsej tycinky10,5 %0,5 %  
je mi to nějak jedno10,5 %0,5 %  
nemám ráda bramborové crispy10,5 %0,5 %  
nemám potřebu10,5 %0,5 %  
chipsy nemusím10,5 %0,5 %  
zbytočné leni10,5 %0,5 %  
nejím chipsy10,5 %0,5 %  

Graf

4. Brambůrky jsou velmi nezdravé:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8944,06 %44,06 %  
souhlasím8542,08 %42,08 %  
spíše nesouhlasím188,91 %8,91 %  
nesouhlasím52,48 %2,48 %  
nevím52,48 %2,48 %  

Graf

5. Je pro mě důležité, zda daná značka přispívá na charitu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno9647,76 %47,52 %  
Líbí se mi to, ale nepřesvědčí mě to ke koupi7336,32 %36,14 %  
Buduje to ve mně kladný vztah ke značce, ovlivní mě to asi při dalším nákupu2210,95 %10,89 %  
Líbí se mi to a vyberu si podle toho 62,99 %2,97 %  
nemám povědomí o tom, ktreá značka na charitu přispívá10,5 %0,5 %  
JSEM RÁDA, ŽE SI KOUPÍM NĚCO, CO MI CHUTNÁ A ZÁROVEŇ TÍM POMŮŽU10,5 %0,5 %  
Je mi jedno jaká je značka. Zda je výrobek značkový ještě neznamená, že je kvalitní10,5 %0,5 %  
nevím o tom10,5 %0,5 %  

Graf

6. Je pro mě důležité, zda je daná značka sponzorem různých akcí:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím7939,11 %39,11 %  
spíše nesouhlasím5728,22 %28,22 %  
nevím3517,33 %17,33 %  
spíše souhlasím2713,37 %13,37 %  
souhlasím41,98 %1,98 %  

Graf

7. Vybavím si akce sponzorované Bohemia chips:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem je neviděl/a nic sponzorovat11659,18 %57,43 %  
Vím, že něco sponzorovali, ale nevím co7839,8 %38,61 %  
swingers akce10,51 %0,5 %  
vůbec netuším, nezajímá mě to10,51 %0,5 %  

Graf

8. Ovlivňují mě články, které se o Bohemia Chips píší v novinách/na internetu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím9145,05 %45,05 %  
spíše nesouhlasím5828,71 %28,71 %  
nevím3115,35 %15,35 %  
spíše souhlasím199,41 %9,41 %  
souhlasím31,49 %1,49 %  

Graf

9. Znám tyto produkty Bohemia Chips

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tradiční české brambůrky18390,59 %90,59 %  
Bohemia Chips Grande12561,88 %61,88 %  
Bohemia Chips Senza12260,4 %60,4 %  
Pom Bär10350,99 %50,99 %  
Lupeto8542,08 %42,08 %  
Bohemia Chips Super4924,26 %24,26 %  
Crispers3718,32 %18,32 %  
Mini rolls2914,36 %14,36 %  
Bohemia Chips Fajn52,48 %2,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Znám tyto produkty Bohemia Chips

  • odpověď Bohemia Chips Senza:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neobvyklá příchuť na otázku 2. Proč kupujete Bohemia Chips?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte Bohemia Chips?

2. Proč kupujete Bohemia Chips?

3. Proč nekupujete?

4. Brambůrky jsou velmi nezdravé:

5. Je pro mě důležité, zda daná značka přispívá na charitu:

6. Je pro mě důležité, zda je daná značka sponzorem různých akcí:

7. Vybavím si akce sponzorované Bohemia chips:

8. Ovlivňují mě články, které se o Bohemia Chips píší v novinách/na internetu

9. Znám tyto produkty Bohemia Chips

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte Bohemia Chips?

2. Proč kupujete Bohemia Chips?

3. Proč nekupujete?

4. Brambůrky jsou velmi nezdravé:

5. Je pro mě důležité, zda daná značka přispívá na charitu:

6. Je pro mě důležité, zda je daná značka sponzorem různých akcí:

7. Vybavím si akce sponzorované Bohemia chips:

8. Ovlivňují mě články, které se o Bohemia Chips píší v novinách/na internetu

9. Znám tyto produkty Bohemia Chips

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Svobodová, L.Bohemia chips (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://bohemia-chips.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.