Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bonbony Bon Pari

Bonbony Bon Pari

Nákupní chování a rozhodování spotřebitelů
Nakupujete podle plánu, nebo impulzivně? Pomáhá Vám reklama při nákupním rozhodování? Sledujete letáky?

(veřejné výsledky 31. 3. 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominik Matušinský
Šetření:16. 04. 2010 - 19. 04. 2010
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vyplnenim dotaznika nam pomozete ziskat potrebne udaje na seminarnu pracu

Odpovědi respondentů

1. 1.Jíte bonbóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6983,13 %84,15 %  
ne1416,87 %17,07 %  

Graf

2. 2. Jak často konzumujete bonbóny

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně2434,78 %29,27 %  
méněkrát než 1x měsíčně1826,09 %21,95 %  
několikrát do týdne1420,29 %17,07 %  
1x týdne1318,84 %15,85 %  

Graf

3. 3. Ohodnoťte každý z následujících faktorů při výběru bonbónů (1-5, dle intenzity významu, každé ohodnocení použijte jednou) 1-největší význam

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chuť1.3190.913
cena2.8840.914
balení3.581.142
značka3.0871.413
energetická hodnota4.0871.848

Graf

4. 4.Jaké značky bonbónů kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bon Pari5173,91 %62,2 %  
Haribo MAOAM3144,93 %37,8 %  
Alpenliebe1927,54 %23,17 %  
Orbit drops1724,64 %20,73 %  
Starburst1217,39 %14,63 %  
Kat Jes68,7 %7,32 %  
JoJo34,35 %3,66 %  
nimm 211,45 %1,22 %  
Toffu11,45 %1,22 %  
albert hi end quality VIP11,45 %1,22 %  
ani nevím11,45 %1,22 %  
hašlerky11,45 %1,22 %  
Albert Quality11,45 %1,22 %  
Všechny 11,45 %1,22 %  
různé 11,45 %1,22 %  
z lékárny11,45 %1,22 %  
Hašlerky, Tic Tac11,45 %1,22 %  
bla11,45 %1,22 %  

Graf

5. 5.Když se řekne Bon pari, vybaví se Vám…

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bonbon811,59 %9,76 %  
ovoce57,25 %6,1 %  
bonbóny45,8 %4,88 %  
ovocné bonbony45,8 %4,88 %  
farebne cukriky22,9 %2,44 %  
ovocná chuť22,9 %2,44 %  
ich špecifická chuť11,45 %1,22 %  
mnamka11,45 %1,22 %  
šťavnatá chuť ovocia11,45 %1,22 %  
silná chuť ovoce11,45 %1,22 %  
ostatní odpovědi Barvičky
barevné ovocné bonbony
sladko-kyselé pokušení :o)
zla iritujuca reklama
ovocné cukríky
znovu k zubnímu. ale ty s ananasem toho stojí
Bon Pari reklama
strc si gule do pary
brigádu, protože jsem je vybalovala
dětství
tvrdy bonbon
kreslená reklama - rodinka na výletě a jí bonbony
Design sáčku a bonbon ze kterého stříká ovocná šťá
cukriky
chuť ovoce
stavnata chut
úsměv
stava
Spousta barviček
bon par
vitaminové bonbony
kyselé žížalky
kylelé cucací bonbony
přiblbá reklama:o)
kyselý
vůbec nic
Sladkost
klasicky cucavy bonbon :-)
dětství a jejich chuť
kyselý bonbon
-
citron
strašně sladké
bonbóny:)
superkyselé
želé
šťáva
Bon par... :-)
kyselost
ovoce, barvy
4057,97 %48,78 % 

Graf

6. 6.Kupujete značku bonbónů Bon Pari?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, téměř pravidelněotázka č. 8, častootázka č. 8, zřídkaotázka č. 8, vůbecotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zřídka3855,07 %46,34 %  
často2028,99 %24,39 %  
vůbec710,14 %8,54 %  
ano, téměř pravidelně45,8 %4,88 %  

Graf

7. 1.Proč Bon pari nekupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechutnají mi457,14 %4,88 %  
chybí mi má oblíbená příchuť114,29 %1,22 %  
Nevyhledávám bonbony114,29 %1,22 %  
bla114,29 %1,22 %  

Graf

8. 7. Pokud ano, který druh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bon Pari originál3454,84 %41,46 %  
Bon Pari superkyselé3251,61 %39,02 %  
Bon Pari lesní směs1524,19 %18,29 %  
Bon Pari pektin želé kyselé1422,58 %17,07 %  
Bon Pari šumivé ovocné1016,13 %12,2 %  
ICE11,61 %1,22 %  
JoJo11,61 %1,22 %  
Kyselé rybičky11,61 %1,22 %  

Graf

9. 8.Proč nakupujete Bon pari?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chutnají mi5385,48 %64,63 %  
ze zvyku1422,58 %17,07 %  
jsou levné58,06 %6,1 %  

Graf

10. 9.Jak byste ohodnotil(a) celkovou kvalitu výrobků Bon pari?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrná4166,13 %50 %  
nadprůměrná2133,87 %25,61 %  

Graf

11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chuť1.9841.242
cena2.3870.882
výběr (druhy)2.3390.934
balení2.2740.909
dostupnost v obchodech1.9351.673
aspekt zdraví (vitamíny, kalorická hodnota)3.0811.139

Graf

12. 11.Jak vnímáte velikost balení bonbónů Bon pari?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená4369,35 %52,44 %  
uvítal bych více velikostí balení914,52 %10,98 %  
příliš malé711,29 %8,54 %  
příliš velké34,84 %3,66 %  

Graf

13. 12.Kde Vám chybí prodej Bon pari?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikde – koupím je všude, kde potřebuji4674,19 %56,1 %  
v automatech1320,97 %15,85 %  
v trafikách46,45 %4,88 %  
vo vecierke11,61 %1,22 %  
u mičokenov11,61 %1,22 %  
v malých obchodech11,61 %1,22 %  
v bare, kluboch11,61 %1,22 %  

Graf

14. 13.Jakou akci Bon pari byste využil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1+1 zdarma3658,06 %43,9 %  
20 % objemu navíc za stejnou cenu1219,35 %14,63 %  
obdržení dárku po nasbírání určitého počtu obalů1016,13 %12,2 %  
hra o ceny uvnitř balení1016,13 %12,2 %  
žádnou812,9 %9,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. 4.Jaké značky bonbónů kupujete?

  • odpověď Bon Pari:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bon Pari lesní směs na otázku 8. 7. Pokud ano, který druh?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadprůměrná na otázku 10. 9.Jak byste ohodnotil(a) celkovou kvalitu výrobků Bon pari?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi často na otázku 6. 6.Kupujete značku bonbónů Bon Pari?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v automatech na otázku 13. 12.Kde Vám chybí prodej Bon pari?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 % objemu navíc za stejnou cenu na otázku 14. 13.Jakou akci Bon pari byste využil(a)?

6. 6.Kupujete značku bonbónů Bon Pari?

  • odpověď zřídka:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi aspekt zdraví (vitamíny, kalorická hodnota)=4 na otázku 11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)

9. 8.Proč nakupujete Bon pari?

  • odpověď chutnají mi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bon Pari lesní směs na otázku 8. 7. Pokud ano, který druh?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadprůměrná na otázku 10. 9.Jak byste ohodnotil(a) celkovou kvalitu výrobků Bon pari?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost v obchodech=2 na otázku 11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 % objemu navíc za stejnou cenu na otázku 14. 13.Jakou akci Bon pari byste využil(a)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hra o ceny uvnitř balení na otázku 14. 13.Jakou akci Bon pari byste využil(a)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=1 na otázku 11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)

10. 9.Jak byste ohodnotil(a) celkovou kvalitu výrobků Bon pari?

  • odpověď průměrná:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=4 na otázku 3. 3. Ohodnoťte každý z následujících faktorů při výběru bonbónů (1-5, dle intenzity významu, každé ohodnocení použijte jednou) 1-největší význam

11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)

  • odpověď dostupnost v obchodech=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr (druhy)=1 na otázku 11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)
  • odpověď chuť=1:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)

12. 11.Jak vnímáte velikost balení bonbónů Bon pari?

  • odpověď přiměřená:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=5 na otázku 3. 3. Ohodnoťte každý z následujících faktorů při výběru bonbónů (1-5, dle intenzity významu, každé ohodnocení použijte jednou) 1-největší význam

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1.Jíte bonbóny?

2. 2. Jak často konzumujete bonbóny

3. 3. Ohodnoťte každý z následujících faktorů při výběru bonbónů (1-5, dle intenzity významu, každé ohodnocení použijte jednou) 1-největší význam

4. 4.Jaké značky bonbónů kupujete?

6. 6.Kupujete značku bonbónů Bon Pari?

8. 7. Pokud ano, který druh?

9. 8.Proč nakupujete Bon pari?

10. 9.Jak byste ohodnotil(a) celkovou kvalitu výrobků Bon pari?

11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)

12. 11.Jak vnímáte velikost balení bonbónů Bon pari?

13. 12.Kde Vám chybí prodej Bon pari?

14. 13.Jakou akci Bon pari byste využil(a)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1.Jíte bonbóny?

2. 2. Jak často konzumujete bonbóny

3. 3. Ohodnoťte každý z následujících faktorů při výběru bonbónů (1-5, dle intenzity významu, každé ohodnocení použijte jednou) 1-největší význam

4. 4.Jaké značky bonbónů kupujete?

6. 6.Kupujete značku bonbónů Bon Pari?

8. 7. Pokud ano, který druh?

9. 8.Proč nakupujete Bon pari?

10. 9.Jak byste ohodnotil(a) celkovou kvalitu výrobků Bon pari?

11. 10.Ohodnoťte následující vlastnosti bonbonů Bon pari (1-5, dle intenzity významu, stejné ohodnocení můžete použít vícekrát)

12. 11.Jak vnímáte velikost balení bonbónů Bon pari?

13. 12.Kde Vám chybí prodej Bon pari?

14. 13.Jakou akci Bon pari byste využil(a)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matušinský, D.Bonbony Bon Pari (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://bonbony-bon-pari.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.