Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > bonbony proti bolesti v krku, rýmě a nachlazení
bonbony proti bolesti v krku, rýmě a nachlazení
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Sta Moralesová |
---|---|
Šetření: | 25. 04. 2010 - 28. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 68 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 12.59 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milí respondenti,
ráda bych Vás všechny poprosila o vyplnění tohoto dotazníku, který mému školnímu týmu pomůže s vytvořením semestrální práce na marketing. Získaná data pomohou k utvoření přehledu, jaké značky tzv. funkčních bonbonů respondenti znají.
Odpovědi respondentů
1. Koupili jste si alespoň někdy bonbóny proti nachlazení a bolení v krku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vícekrát nebo často | 61 | 89,71 % | 89,71 % |
jednou | 5 | 7,35 % | 7,35 % |
nikdy | 2 | 2,94 % | 2,94 % |
2. Jak často tyto bonbóny nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občasně (pouze při nachlazení) | 62 | 96,88 % | 91,18 % |
asi 1x měsíčně | 2 | 3,13 % | 2,94 % |
3. Znáte některé ze značek bonbónu proti nachlazení a bolení v krku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Halls | 65 | 95,59 % | 95,59 % |
Anticol | 52 | 76,47 % | 76,47 % |
Mentos | 35 | 51,47 % | 51,47 % |
Tic Tac | 35 | 51,47 % | 51,47 % |
Airwaves drops | 18 | 26,47 % | 26,47 % |
Orbit drops | 18 | 26,47 % | 26,47 % |
jiná odpověď | 11 | 16,18 % | 16,18 % |
Golia | 7 | 10,29 % | 10,29 % |
Verbena | 3 | 4,41 % | 4,41 % |
nic | 1 | 1,47 % | 1,47 % |
4. Jakou značku upřednostňujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Halls | 34 | 55,74 % | 50 % |
jiná odpověď | 20 | 32,79 % | 29,41 % |
Anticol | 19 | 31,15 % | 27,94 % |
Tic Tac | 10 | 16,39 % | 14,71 % |
Mentos | 9 | 14,75 % | 13,24 % |
Orbit drops | 7 | 11,48 % | 10,29 % |
Airwaves drops | 3 | 4,92 % | 4,41 % |
Golia | 1 | 1,64 % | 1,47 % |
Verbena | 1 | 1,64 % | 1,47 % |
5. Plánujete dopředu místo koupi výrobku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, nikdy | 37 | 56,06 % | 54,41 % |
spíše ne | 20 | 30,3 % | 29,41 % |
spíše ao | 8 | 12,12 % | 11,76 % |
ano, vždy | 1 | 1,52 % | 1,47 % |
6. Podle jakých kritérií se rozhodujete při koupi?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
předchozí zkušenost | 47 | 72,31 % | 69,12 % |
funkčnost | 45 | 69,23 % | 66,18 % |
chuť | 37 | 56,92 % | 54,41 % |
cena | 33 | 50,77 % | 48,53 % |
výhodnost balení (např. 2+1) | 10 | 15,38 % | 14,71 % |
reklama | 5 | 7,69 % | 7,35 % |
jiná odpověď | 3 | 4,62 % | 4,41 % |
obal | 1 | 1,54 % | 1,47 % |
7. Co si myslíte o těchto bonbónech?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cítím se díky nim lépe | 46 | 70,77 % | 67,65 % |
nepomáhají, ale přesto je kupuje (sympatie, chuť) | 13 | 20 % | 19,12 % |
určitě pomáhají | 3 | 4,62 % | 4,41 % |
vůbec nepomáhají, nekupuji je | 3 | 4,62 % | 4,41 % |
8. Jste věrni jedné značce bonbónů proti nachlazení a bolesti v krku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
obvykle kupuji stejnou značku ale nebráním se novým | 42 | 66,67 % | 61,76 % |
ano, kupuji vždy stejnou značku | 9 | 14,29 % | 13,24 % |
rád/a obměňuji značky | 6 | 9,52 % | 8,82 % |
nevím | 6 | 9,52 % | 8,82 % |
9. Pokud tento druh bonbónů kupujete, kde nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lékárna | 31 | 48,44 % | 45,59 % |
supermarkety, hypermarkety | 24 | 37,5 % | 35,29 % |
tabák | 6 | 9,38 % | 8,82 % |
jinde | 3 | 4,69 % | 4,41 % |
10. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 52 | 76,47 % | 76,47 % |
muž | 16 | 23,53 % | 23,53 % |
11. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 53 | 77,94 % | 77,94 % |
26 - 35 | 9 | 13,24 % | 13,24 % |
0 - 17 | 4 | 5,88 % | 5,88 % |
36 - 45 | 2 | 2,94 % | 2,94 % |
12. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské | 31 | 45,59 % | 45,59 % |
vysokoškolské | 26 | 38,24 % | 38,24 % |
základní / vyučení | 11 | 16,18 % | 16,18 % |
13. Zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student/ka | 45 | 66,18 % | 66,18 % |
zaměstnáný/a | 19 | 27,94 % | 27,94 % |
nezaměstnaný/á | 2 | 2,94 % | 2,94 % |
soukromý/á podnikatel/ka | 1 | 1,47 % | 1,47 % |
v domácnosti (mateřská dovolená, ..) | 1 | 1,47 % | 1,47 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (53,3 %)
- facebook.com (30,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.