Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > bonbony proti bolesti v krku, rýmě a nachlazení

bonbony proti bolesti v krku, rýmě a nachlazení

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sta Moralesová
Šetření:25. 04. 2010 - 28. 04. 2010
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.59
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

ráda bych Vás všechny poprosila o vyplnění tohoto dotazníku, který mému školnímu týmu pomůže s vytvořením semestrální práce na marketing. Získaná data pomohou k utvoření přehledu, jaké značky tzv. funkčních bonbonů respondenti znají. 

 

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste si alespoň někdy bonbóny proti nachlazení a bolení v krku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát nebo často6189,71 %89,71 %  
jednou57,35 %7,35 %  
nikdy22,94 %2,94 %  

Graf

2. Jak často tyto bonbóny nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občasně (pouze při nachlazení)6296,88 %91,18 %  
asi 1x měsíčně23,13 %2,94 %  

Graf

3. Znáte některé ze značek bonbónu proti nachlazení a bolení v krku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Halls6595,59 %95,59 %  
Anticol5276,47 %76,47 %  
Mentos3551,47 %51,47 %  
Tic Tac3551,47 %51,47 %  
Airwaves drops1826,47 %26,47 %  
Orbit drops1826,47 %26,47 %  
jiná odpověď1116,18 %16,18 %  
Golia710,29 %10,29 %  
Verbena34,41 %4,41 %  
nic11,47 %1,47 %  

Graf

4. Jakou značku upřednostňujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Halls3455,74 %50 %  
jiná odpověď2032,79 %29,41 %  
Anticol1931,15 %27,94 %  
Tic Tac1016,39 %14,71 %  
Mentos914,75 %13,24 %  
Orbit drops711,48 %10,29 %  
Airwaves drops34,92 %4,41 %  
Golia11,64 %1,47 %  
Verbena11,64 %1,47 %  

Graf

5. Plánujete dopředu místo koupi výrobku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nikdy3756,06 %54,41 %  
spíše ne2030,3 %29,41 %  
spíše ao812,12 %11,76 %  
ano, vždy11,52 %1,47 %  

Graf

6. Podle jakých kritérií se rozhodujete při koupi?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
předchozí zkušenost4772,31 %69,12 %  
funkčnost4569,23 %66,18 %  
chuť3756,92 %54,41 %  
cena3350,77 %48,53 %  
výhodnost balení (např. 2+1)1015,38 %14,71 %  
reklama57,69 %7,35 %  
jiná odpověď34,62 %4,41 %  
obal11,54 %1,47 %  

Graf

7. Co si myslíte o těchto bonbónech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cítím se díky nim lépe4670,77 %67,65 %  
nepomáhají, ale přesto je kupuje (sympatie, chuť)1320 %19,12 %  
určitě pomáhají 34,62 %4,41 %  
vůbec nepomáhají, nekupuji je34,62 %4,41 %  

Graf

8. Jste věrni jedné značce bonbónů proti nachlazení a bolesti v krku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obvykle kupuji stejnou značku ale nebráním se novým4266,67 %61,76 %  
ano, kupuji vždy stejnou značku914,29 %13,24 %  
rád/a obměňuji značky69,52 %8,82 %  
nevím69,52 %8,82 %  

Graf

9. Pokud tento druh bonbónů kupujete, kde nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lékárna3148,44 %45,59 %  
supermarkety, hypermarkety2437,5 %35,29 %  
tabák69,38 %8,82 %  
jinde34,69 %4,41 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5276,47 %76,47 %  
muž1623,53 %23,53 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 255377,94 %77,94 %  
26 - 35913,24 %13,24 %  
0 - 1745,88 %5,88 %  
36 - 4522,94 %2,94 %  

Graf

12. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské3145,59 %45,59 %  
vysokoškolské2638,24 %38,24 %  
základní / vyučení1116,18 %16,18 %  

Graf

13. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka4566,18 %66,18 %  
zaměstnáný/a1927,94 %27,94 %  
nezaměstnaný/á22,94 %2,94 %  
soukromý/á podnikatel/ka11,47 %1,47 %  
v domácnosti (mateřská dovolená, ..)11,47 %1,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte některé ze značek bonbónu proti nachlazení a bolení v krku?

  • odpověď Tic Tac:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tic Tac na otázku 4. Jakou značku upřednostňujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupili jste si alespoň někdy bonbóny proti nachlazení a bolení v krku?

2. Jak často tyto bonbóny nakupujete?

3. Znáte některé ze značek bonbónu proti nachlazení a bolení v krku?

4. Jakou značku upřednostňujete?

5. Plánujete dopředu místo koupi výrobku?

6. Podle jakých kritérií se rozhodujete při koupi?

7. Co si myslíte o těchto bonbónech?

8. Jste věrni jedné značce bonbónů proti nachlazení a bolesti v krku?

9. Pokud tento druh bonbónů kupujete, kde nejčastěji?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Vzdělání

13. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupili jste si alespoň někdy bonbóny proti nachlazení a bolení v krku?

2. Jak často tyto bonbóny nakupujete?

3. Znáte některé ze značek bonbónu proti nachlazení a bolení v krku?

4. Jakou značku upřednostňujete?

5. Plánujete dopředu místo koupi výrobku?

6. Podle jakých kritérií se rozhodujete při koupi?

7. Co si myslíte o těchto bonbónech?

8. Jste věrni jedné značce bonbónů proti nachlazení a bolesti v krku?

9. Pokud tento druh bonbónů kupujete, kde nejčastěji?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Vzdělání

13. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Moralesová, S.bonbony proti bolesti v krku, rýmě a nachlazení (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://bonbony-proti-bolesti-v-krku-ryme-a-nachlazeni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.