Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Brambůrky

Brambůrky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Antonín Janský
Šetření:06. 11. 2015 - 13. 11. 2015
Počet respondentů:240
Počet otázek (max/průměr):15 / 9.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

žádam Vás o pomoc s vyplněním tohoto dotazníku, který slouží k vytvoření semestrální práce z předmětu Marketing, cílem práce je vytvořit marketingový plán společnosti Bohemia Chips. Jedná se o pár jednoduchých otázek. Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena18175,42 %75,42 %  
Muž5924,58 %24,58 %  

Graf

2. Máte rádi brambůrky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Občas si dámotázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10744,58 %44,58 %  
Ano6928,75 %28,75 %  
Občas si dám6426,67 %26,67 %  

Graf

3. Znáte značku Bohemia Chips?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13299,25 %55 %  
ne10,75 %0,42 %  

Graf

4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9369,92 %38,75 %  
ano4030,08 %16,67 %  

Graf

5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize11384,96 %47,08 %  
Plakáty1914,29 %7,92 %  
Billboard139,77 %5,42 %  
MHD53,76 %2,08 %  
Rádio43,01 %1,67 %  

Graf

6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8060,15 %33,33 %  
ne5339,85 %22,08 %  

Graf

7. koupili jste si tuto edici?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9873,68 %40,83 %  
ano3526,32 %14,58 %  

Graf

8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7561,98 %31,25 %  
ano3528,93 %14,58 %  
ne119,09 %4,58 %  

Graf

9. Jaký druh máte raději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klasické8261,65 %34,17 %  
Vroubkované5138,35 %21,25 %  

Graf

10. Záleží vám na ceně brambůrků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11485,71 %47,5 %  
ne1914,29 %7,92 %  

Graf

11. Záleží vám na kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12593,98 %52,08 %  
ne86,02 %3,33 %  

Graf

12. Jaké značky máte v oblibě?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Bohemia Chips1.6390.652
Lay's2.1730.745
Strážnické brambůrky2.6241.047
Kaufland/Tesco value3.5640.562

Graf

13. Jakou příchuť máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slané6548,87 %27,08 %  
Paprika2418,05 %10 %  
Slanina2418,05 %10 %  
Pizza107,52 %4,17 %  
Grilované masíčko96,77 %3,75 %  
Niva10,75 %0,42 %  

Graf

14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6851,13 %28,33 %  
ano4936,84 %20,42 %  
nevím1612,03 %6,67 %  

Graf

15. Jakou příchuť byste chtěli vidět na pultech?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím107,63 %4,17 %  
-32,29 %1,25 %  
česnek32,29 %1,25 %  
Bylinky32,29 %1,25 %  
žádnou32,29 %1,25 %  
paprika21,53 %0,83 %  
Bylinkové máslo21,53 %0,83 %  
Kečup21,53 %0,83 %  
slané21,53 %0,83 %  
.21,53 %0,83 %  
ostatní odpovědi Pizza
Je mi to jedno
bylinkový
slané už tam jsou, takže žádnou
Nesolené, zakysaná smetana
Nemám konkrétní představu
stačí, co je
limetka
steak
Uzené s křenem
žádnou další
Česnek se sýrem třeba, nebo i sladké s ananasem.
lidské masíčko
myslim, ze ted uz jich je na vyber vic nez dost
hovězí s křenem
Klasické paprikové (ne pálivá paprika), nevím, jestli se někde prodávají, ale u nás v Hrušce v Klimkovicích často nejsou
mně stačí výběr z těch, co jsou dnes běžně dostupné
veverkovou
Nesolené
Vanilka, pivo, kapr, květák, med
oregano
nic
příchuť celozrného chlebu
bb
Slané.
je mi to fuk
Rozmarýnu
kopr
stačí slané
chilli
Brokolice
česneková
kuře
imitaci Lay's limetka a chilly (jestli se to tak jmenovalo, omlouvám se)
Maso a zelenina
maso
Chilli a limet
lovečák
Slanina
slanou
čokoládová
Netuším
jabkovou
sýrová
žádnou novou
pepř
Niva
Cibule a smetana
jím jenom solené
bylinkové
Houbové
Sojové chipsy
kari, octové
curry, gyros
šunka
Gyros
vodka
slané, paprikové
grilovaný hermelín
Něco italského
parmazán
S příchutí oliv
paprikovou
pálivou
Česnekové
sushi :D
ČOKOLÁDOVÉ
fgh
cibulové
nejlepší jsou klasické slané
slaninové
tuřín
bez obsahu "éček"
Solene
to netusim
papája
špatně postavený dotazník...
Více příchutí napodobující jídla
hovězí
salam
hovno
třeba žampion
žádnou.. napsala jsem, že jinou nechci
rajče
s bylinkami
Medovo hořčičné
kakao
mě je to jedno, já jím jen slané
nenapadá mě nová
zatím mi to stačí takto
curry
rajčatovou
jím jen slané
sladkou
žamionové
Barbecue
Z raných brambor
9975,57 %41,25 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Znáte značku Bohemia Chips?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas si dám na otázku 2. Máte rádi brambůrky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboard na otázku 5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakáty na otázku 5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. koupili jste si tuto edici?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vroubkované na otázku 9. Jaký druh máte raději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Záleží vám na ceně brambůrků?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Záleží vám na kvalitě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohemia Chips=2 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohemia Chips=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland/Tesco value=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=1 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=1 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=2 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pizza na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slané na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slanina na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. Jakou příchuť byste chtěli vidět na pultech?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Záleží vám na ceně brambůrků?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. koupili jste si tuto edici?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland/Tesco value=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klasické na otázku 9. Jaký druh máte raději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohemia Chips=1 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Máte rádi brambůrky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=2 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paprika na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?

5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?

  • odpověď Televize:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=2 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?

6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. koupili jste si tuto edici?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?

7. koupili jste si tuto edici?

  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?

10. Záleží vám na ceně brambůrků?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slanina na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland/Tesco value=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?

11. Záleží vám na kvalitě?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Billboard na otázku 5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakáty na otázku 5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=2 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slanina na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. Jakou příchuť byste chtěli vidět na pultech?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=1 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Máte rádi brambůrky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohemia Chips=2 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Záleží vám na ceně brambůrků?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Znáte značku Bohemia Chips?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohemia Chips=1 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. koupili jste si tuto edici?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vroubkované na otázku 9. Jaký druh máte raději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klasické na otázku 9. Jaký druh máte raději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. koupili jste si tuto edici?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Záleží vám na ceně brambůrků?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slané na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland/Tesco value=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kaufland/Tesco value=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=4 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas si dám na otázku 2. Máte rádi brambůrky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paprika na otázku 13. Jakou příchuť máte nejraději?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lay's=2 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?

12. Jaké značky máte v oblibě?

  • odpověď Kaufland/Tesco value=4:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Strážnické brambůrky=3 na otázku 12. Jaké značky máte v oblibě?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Záleží vám na ceně brambůrků?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Máte rádi brambůrky?

3. Znáte značku Bohemia Chips?

4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?

5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?

6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?

7. koupili jste si tuto edici?

8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?

9. Jaký druh máte raději?

10. Záleží vám na ceně brambůrků?

11. Záleží vám na kvalitě?

12. Jaké značky máte v oblibě?

13. Jakou příchuť máte nejraději?

14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?

15. Jakou příchuť byste chtěli vidět na pultech?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Máte rádi brambůrky?

3. Znáte značku Bohemia Chips?

4. Zaznamenali jste v v poslední době nějakou reklamu na tento produkt?

5. Kde jste reklamu viděli/slyšeli?

6. Znáte limitovanou edici z raných brambor?

7. koupili jste si tuto edici?

8. Pokud ano, chtěli byste tuto edici v běžném prodeji?

9. Jaký druh máte raději?

10. Záleží vám na ceně brambůrků?

11. Záleží vám na kvalitě?

12. Jaké značky máte v oblibě?

13. Jakou příchuť máte nejraději?

14. Chtěli byste větší výběr z příchutí?

15. Jakou příchuť byste chtěli vidět na pultech?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Janský, A.Brambůrky (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://bramburky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.