Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Brand ( značka ) v hotelnictví

Brand ( značka ) v hotelnictví

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Fefrčíková
Šetření:23. 05. 2013 - 30. 05. 2013
Počet respondentů:116
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.56
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:77,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží ke zpracovaní diplomové práce, kratký dotazník zjištující znalost konkrétních hotelových značek.

 

Předem děkuji Velmi za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. Jste ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8371,55 %71,55 %  
muž3328,45 %28,45 %  

Graf

2. Je Vám ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 268472,41 %72,41 %  
27 - 341916,38 %16,38 %  
35 - 4486,9 %6,9 %  
45 - 5443,45 %3,45 %  
0 - 1510,86 %0,86 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělaní ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou6051,72 %51,72 %  
Vysokoškolské4639,66 %39,66 %  
Vyšší odborné54,31 %4,31 %  
Středoškolské bez maturity32,59 %2,59 %  
Základní21,72 %1,72 %  

Graf

4. Znáte společnost CPI hotels ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8775 %75 %  
ano2319,83 %19,83 %  
nevím65,17 %5,17 %  

Graf

5. Znáte některou z těchto hotelových značek ?

Hodící se zaškrtněte, prosím

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Clarion7684,44 %65,52 %  
Buddha - Bar Hotel5055,56 %43,1 %  
Fortuna Hotels2831,11 %24,14 %  
Spa a Kur Hotels88,89 %6,9 %  

Graf

6. Znáte některý z následujících hotelů ?

Zaškrtněte ty, které znáte, nemusíte je znát důkladně, ale stačí, že o nich máte určité povědomí, ať už z medii či odkudkoliv

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Clarion Congress Hotel Prague6765,69 %57,76 %  
Buddha- Bar Hotel Prague4847,06 %41,38 %  
Clarion Hotel Prague Old Town4443,14 %37,93 %  
Clarion Hotel Prague City4140,2 %35,34 %  
Hotel Fortuna City ( Praha)2120,59 %18,1 %  
Clarion Hotel Špindlerův Mlýn2019,61 %17,24 %  
Hotel Fortuna West ( Praha)1918,63 %16,38 %  
Clarion Grandhotel Zlatý Lev ( Liberec)1615,69 %13,79 %  
Hotel Černigov ( Hrádec Králové)1514,71 %12,93 %  
Clarion Congress Hotel České Budějovice ( ex. Hotel Gomel )1110,78 %9,48 %  
Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem109,8 %8,62 %  
Hotel Fortuna Rhea ( Praha)109,8 %8,62 %  
Clarion Congress Hotel Ostrava98,82 %7,76 %  
Clarion Congress Hotel Olomouc ( ex. Hotel Sigma Olomouc)65,88 %5,17 %  
Spa a Kur Hotel Praha ( Františkovy lázně)54,9 %4,31 %  
Spa a Kur Hotel Harvey ( Františkovy lázně)32,94 %2,59 %  

Graf

7. Pokud znáte společnost CPI hotels či některou hotelovou značku či konkrétní hotel. Odkud je znáte ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
média, internet, noviny, tv4958,33 %42,24 %  
pobyt v hotelu1619,05 %13,79 %  
využití restaurace či lobby baru v hotelu1517,86 %12,93 %  
účast na kongresu, eventu apod.1214,29 %10,34 %  
pracovní zkušenost1214,29 %10,34 %  
využití jiných hotelových služeb89,52 %6,9 %  
praxe v subjetku78,33 %6,03 %  
neznám33,57 %2,59 %  
chodím okolo22,38 %1,72 %  
ze studií11,19 %0,86 %  
Zil jsem okolo11,19 %0,86 %  
z vyprávění známých11,19 %0,86 %  
učila jsem se pražské hotely kvůli pohovoru v CK11,19 %0,86 %  
z tvého análu11,19 %0,86 %  
šla sem kolem11,19 %0,86 %  
škola11,19 %0,86 %  
z dřívějška11,19 %0,86 %  
procházka okolo11,19 %0,86 %  
Chodím kolem11,19 %0,86 %  
studuji hotelnictví, práce v hotelech11,19 %0,86 %  

Graf

8. Znáte společnost Orea Hotels ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5950,86 %50,86 %  
ano5043,1 %43,1 %  
nevím76,03 %6,03 %  

Graf

9. Znáte některý z těchto hotelů ?

Které znáte zaškrtněte

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Orea Hotel Pyramida ( Praha)4263,64 %36,21 %  
Orea Hotel Horal ( Špindlerův Mlýn)1725,76 %14,66 %  
Orea Hotel Voroněž ( Brno )1319,7 %11,21 %  
Orea Hotel Špičák ( Železná Ruda - Špičák)1218,18 %10,34 %  
Orea Hotel Excelsior ( Mariánské lázně)913,64 %7,76 %  
Orea Hotel Voroněž II. ( Brno)913,64 %7,76 %  
Orea Hotel Monty ( Mariánské lázně)812,12 %6,9 %  
Orea Hotel Fontána ( Luhačovice)812,12 %6,9 %  
Orea Wellness Hotel Horizont ( Železná Ruda - Špičák)710,61 %6,03 %  
Orea Vital Hotel Sklář ( Harrachov)710,61 %6,03 %  
Orea Hotel Bohemia ( Mariánské lázně)710,61 %6,03 %  
Orea Hotel Anglický Dvůr (Mariánské lázně )69,09 %5,17 %  
Orea Wellness Hotel Santon ( Brno)57,58 %4,31 %  
Orea Hotel Palace Zvon ( Mariánské lázně)57,58 %4,31 %  
Orea Hotel Atrium ( Otrokovice)46,06 %3,45 %  
Orea Wellness Hotel Iris ( Mikulov)34,55 %2,59 %  
Orea Hotel Devět Skal ( Nové Město na Moravě)11,52 %0,86 %  

Graf

10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
media, internet, noviny, Tv4055,56 %34,48 %  
pobyt v hotelu1622,22 %13,79 %  
účast na kongresu,eventu apod.1216,67 %10,34 %  
využití restaurace či lobby baru1115,28 %9,48 %  
pracovní zkušenost811,11 %6,9 %  
využití jiných hotelových služeb45,56 %3,45 %  
neznám34,17 %2,59 %  
ze studií11,39 %0,86 %  
neznám žádný11,39 %0,86 %  
Neznam hotely Orea11,39 %0,86 %  
znalost města Harrachov11,39 %0,86 %  
Zil jsem okolo11,39 %0,86 %  
z tvého orálu11,39 %0,86 %  
Jezdím kolem11,39 %0,86 %  
jezdila jsem kolem něj11,39 %0,86 %  
nachází se v mém okolí11,39 %0,86 %  
pracovali tam známý11,39 %0,86 %  
procházka okolo11,39 %0,86 %  
škola11,39 %0,86 %  
praxe v hotelu11,39 %0,86 %  
turistika11,39 %0,86 %  

Graf

11. Jak je pro Vás důležitá značka hotelu ?

Přičemž 5 vyjadřuje nejvyšší stupeň důležitosti a 1 nejnižší

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
34538,79 %38,79 %  
22319,83 %19,83 %  
42319,83 %19,83 %  
11613,79 %13,79 %  
597,76 %7,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.87
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.99
Směrodatná odchylka:1
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Zaškrtněte co nejvíce ovlivňuje vnímaní hodnoty hotelové značky pro Vás

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čistota v hotelech9481,74 %81,03 %  
kvalita služeb9179,13 %78,45 %  
vzhled hotelu8775,65 %75 %  
rozsah nabízených služeb7262,61 %62,07 %  
dobré reference hotelové značky7262,61 %62,07 %  
image značky3429,57 %29,31 %  
tv, media, internet2219,13 %18,97 %  
sociální odpovědnost značky1714,78 %14,66 %  
ocenění značky cenami1714,78 %14,66 %  
ekologické působení značky1311,3 %11,21 %  
reklama1210,43 %10,34 %  
Stravování10,87 %0,86 %  
příjemný personál10,87 %0,86 %  
cena10,87 %0,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Znáte některou z těchto hotelových značek ?

  • odpověď Buddha - Bar Hotel:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Buddha- Bar Hotel Prague na otázku 6. Znáte některý z následujících hotelů ?
  • odpověď Clarion:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Clarion Congress Hotel České Budějovice ( ex. Hotel Gomel ) na otázku 6. Znáte některý z následujících hotelů ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi účast na kongresu,eventu apod. na otázku 10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi využití restaurace či lobby baru na otázku 10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?

6. Znáte některý z následujících hotelů ?

  • odpověď Buddha- Bar Hotel Prague:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracovní zkušenost na otázku 7. Pokud znáte společnost CPI hotels či některou hotelovou značku či konkrétní hotel. Odkud je znáte ?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Buddha - Bar Hotel na otázku 5. Znáte některou z těchto hotelových značek ?
  • odpověď Clarion Congress Hotel Prague:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi využití restaurace či lobby baru na otázku 10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pracovní zkušenost na otázku 7. Pokud znáte společnost CPI hotels či některou hotelovou značku či konkrétní hotel. Odkud je znáte ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi účast na kongresu, eventu apod. na otázku 7. Pokud znáte společnost CPI hotels či některou hotelovou značku či konkrétní hotel. Odkud je znáte ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi účast na kongresu,eventu apod. na otázku 10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Clarion Hotel Prague Old Town na otázku 6. Znáte některý z následujících hotelů ?
  • odpověď Clarion Hotel Prague Old Town:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Clarion Congress Hotel České Budějovice ( ex. Hotel Gomel ) na otázku 6. Znáte některý z následujících hotelů ?

8. Znáte společnost Orea Hotels ?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Znáte společnost CPI hotels ?

12. Zaškrtněte co nejvíce ovlivňuje vnímaní hodnoty hotelové značky pro Vás

  • odpověď rozsah nabízených služeb:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem na otázku 6. Znáte některý z následujících hotelů ?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využití restaurace či lobby baru na otázku 10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste ?

2. Je Vám ?

3. Nejvyšší dosažené vzdělaní ?

4. Znáte společnost CPI hotels ?

5. Znáte některou z těchto hotelových značek ?

6. Znáte některý z následujících hotelů ?

7. Pokud znáte společnost CPI hotels či některou hotelovou značku či konkrétní hotel. Odkud je znáte ?

8. Znáte společnost Orea Hotels ?

9. Znáte některý z těchto hotelů ?

10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?

11. Jak je pro Vás důležitá značka hotelu ?

12. Zaškrtněte co nejvíce ovlivňuje vnímaní hodnoty hotelové značky pro Vás

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste ?

2. Je Vám ?

3. Nejvyšší dosažené vzdělaní ?

4. Znáte společnost CPI hotels ?

5. Znáte některou z těchto hotelových značek ?

6. Znáte některý z následujících hotelů ?

7. Pokud znáte společnost CPI hotels či některou hotelovou značku či konkrétní hotel. Odkud je znáte ?

8. Znáte společnost Orea Hotels ?

9. Znáte některý z těchto hotelů ?

10. Pokud znáte některý z hotelů Orea Hotels či značku jako takovou odkud ?

11. Jak je pro Vás důležitá značka hotelu ?

12. Zaškrtněte co nejvíce ovlivňuje vnímaní hodnoty hotelové značky pro Vás

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fefrčíková, J.Brand ( značka ) v hotelnictví (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://brand-znacka-v-hotelnictvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.