Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Branding

Branding

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Faltejsková
Šetření:22. 04. 2012 - 28. 04. 2012
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):39 / 39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:27,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hello, my name is Katka and I am writing a paper about brand equity and branding. I would like to ask you if you could help me with a small survey and fill in this questionnaire. The main purpose of this research is to find out what brand elements influence the customers most. It means if you find the name of the brand as the most important and persuasive part of the branding strategy or if you are affected more by its logo, slogan or even colors.


Fill the questionnaire from the beginning to the end without correcting your previous answers please!!!
Everything is absolutely anonymous.


Thank you for your time.
Katka :)

Odpovědi respondentů

1. Describe what the term “brand” means to you. (just a few words)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

a product or range or range of products of some company

A widely recognisable type of product.

brand is a certain group of values, qualities it stands for, design of the product etc..

factory name covering range of articles

guarantee of quality

it marks some characteristics of the product

makes that i recognize who produced this item

more than manufacturer / provider, more than product / service: bundle of offered / expected features

name of the company

Name of the company, how it appears in public

name, symbol, picture, slogan

something that stands for the product

sometimes nothing, sometines kind of thrust

Symbol of some company that helps me to recognize it.

Term that identifies kind of product, it's quality, reliability and successfulness in the market.

The name and the image of one product.

the name of the product or service

2. Name 5 brands of the European car brands that come to your mind first.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Audi, Opel, Volkswagen, Škoda, Fiat

Audi, Škoda, Volkswagen, Bentley, Ferrari

BMV, Opel, VW, Ferrari, Skoda

BMW, Porsche, Mercedes, Audi, Skoda

Mercedes, Audi, Škoda, Fiat, Renault

mercedes, škoda, bmw, peugeot, audi

Opel, Fiat, Skoda, Volkswagen, Peugeot

Opel, Skoda, BMW, Volkswagen, Ferrari

Peugeot, Renault, Volkswagen, BMW, Mercedes Benz

Skoda, BMW, VW, Peugeot, Renault

Skoda, Renault, Ford, Mercedes, Volkswagen

Skoda, Volkswagen, Audi, BMW, Peugeot, Renault

Škoda, BMV, Mercedes-Benz, AUDI, Ferrari

Škoda, Peugeot, Volkswagen, Fiat, Volvo

Škoda, Porsche, Volvo, BMW, Audi, Mercedes

škoda, volvo, fiat, VW, tatra

wv, volvo, fiat, ferrari, peugeot

3. Write a name of the car brand to the slogan. - "Simply clever."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda847,06 %47,06 %  
Skoda635,29 %35,29 %  
Smart from Mercedes-Benz15,88 %5,88 %  
Toyota15,88 %5,88 %  
smart15,88 %5,88 %  

Graf

4. Write a name of the car brand to the slogan. - "Das Auto."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volkswagen1058,82 %58,82 %  
VW211,76 %11,76 %  
?211,76 %11,76 %  
Volks Wagen15,88 %5,88 %  
Audi15,88 %5,88 %  
wv15,88 %5,88 %  

Graf

5. Write a name of the car brand to the slogan. - "Closer to the Road."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
?317,65 %17,65 %  
???211,76 %11,76 %  
no idea 211,76 %11,76 %  
lamborghini211,76 %11,76 %  
Volvo15,88 %5,88 %  
Fiat15,88 %5,88 %  
.15,88 %5,88 %  
Ferrari15,88 %5,88 %  
I dont know15,88 %5,88 %  
lamborghini (google said)15,88 %5,88 %  
mercedes15,88 %5,88 %  
toyota15,88 %5,88 %  

Graf

6. Write a name of the car brand to the slogan. - "Motion & Emotion."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Peugeot317,65 %17,65 %  
?211,76 %11,76 %  
Audi15,88 %5,88 %  
.15,88 %5,88 %  
BMV15,88 %5,88 %  
???15,88 %5,88 %  
no idea15,88 %5,88 %  
I dont know15,88 %5,88 %  
Seat15,88 %5,88 %  
peugeot (google said)15,88 %5,88 %  
Citroen?15,88 %5,88 %  
Chevrolet15,88 %5,88 %  
don't know15,88 %5,88 %  
hyunday15,88 %5,88 %  

Graf

7. Write a name of the car brand to the slogan. - "The Ultimate Driving Machine."

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
no idea317,65 %17,65 %  
BMW211,76 %11,76 %  
?211,76 %11,76 %  
Fiat15,88 %5,88 %  
Porsche15,88 %5,88 %  
.15,88 %5,88 %  
???15,88 %5,88 %  
I dont know15,88 %5,88 %  
BMX15,88 %5,88 %  
BMW (google said)15,88 %5,88 %  
Audi?15,88 %5,88 %  
don't know15,88 %5,88 %  
hyunday15,88 %5,88 %  

Graf

8. Order individual slogans according to how well you know them. (on the first position the most familiar slogan, the last position the least known one)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Simply clever.1.5290.484
Das Auto.1.5880.242
Closer to the Road.3.8240.616
Motion & Emotion.3.5290.72
The Ultimate Driving Machine.4.5290.484

Graf

9. Choose one attribute you strongly associate with the slogan. - Simply clever.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Smart847,06 %47,06 %  
Easy to remember423,53 %23,53 %  
Credible211,76 %11,76 %  
Distinctive15,88 %5,88 %  
Simple15,88 %5,88 %  
Relevant15,88 %5,88 %  

Graf

10. Choose one attribute you strongly associate with the slogan. - Das auto.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Simple635,29 %35,29 %  
Easy to remember529,41 %29,41 %  
Distinctive423,53 %23,53 %  
Credible211,76 %11,76 %  

Graf

11. Choose one attribute you strongly associate with the slogan. - Closer to the Road.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emotinal847,06 %47,06 %  
Distinctive317,65 %17,65 %  
Relevant317,65 %17,65 %  
Credible211,76 %11,76 %  
Easy to remember15,88 %5,88 %  

Graf

12. Choose one attribute you strongly associate with the slogan. - Motion & Emotion.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emotional1270,59 %70,59 %  
Easy to remember211,76 %11,76 %  
Simple15,88 %5,88 %  
Distinctive15,88 %5,88 %  
Credible15,88 %5,88 %  

Graf

13. Choose one attribute you strongly associate with the slogan. - The Ultimate Driving Machine.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Distinctive635,29 %35,29 %  
Credible529,41 %29,41 %  
Relevant317,65 %17,65 %  
Emotinal317,65 %17,65 %  

Graf

14. Order individual slogans according to their attractiveness and curiosity for you. (the first position means the most attractive slogan, the last position the least attractive one)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Simply clever.2.2941.502
Das Auto.2.2941.972
Closer to the Road.3.2351.592
Motion & Emotion3.1760.969
The Ultimate Driving Machine.41.882

Graf

15. Write a country of origin to the name of the car brand. - Peugeot

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
France1588,24 %88,24 %  
no idea15,88 %5,88 %  
FR15,88 %5,88 %  

Graf

16. Write a country of origin to the name of the car brand. - Volkswagen

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Germany1694,12 %94,12 %  
DE15,88 %5,88 %  

Graf

17. Write a country of origin to the name of the car brand. - Škoda

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech Republic1270,59 %70,59 %  
Czech15,88 %5,88 %  
CZ15,88 %5,88 %  
czech rep.15,88 %5,88 %  
The Czech Republic15,88 %5,88 %  
sweden15,88 %5,88 %  

Graf

18. Write a country of origin to the name of the car brand. - Lamborghini

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Italy1694,12 %94,12 %  
IT15,88 %5,88 %  

Graf

19. Write a country of origin to the name of the car brand. - BMW

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Germany1588,24 %88,24 %  
DE15,88 %5,88 %  
england15,88 %5,88 %  

Graf

20. Choose one attribute you strongly associate with the name. - Peugeot

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Good looking635,29 %35,29 %  
Comfortable317,65 %17,65 %  
Cheap317,65 %17,65 %  
Reputable211,76 %11,76 %  
Fun211,76 %11,76 %  
Reliable15,88 %5,88 %  

Graf

21. Choose one attribute you strongly associate with the name. - Volkswagen

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reliable635,29 %35,29 %  
High-quality317,65 %17,65 %  
Reputable317,65 %17,65 %  
Comfortable211,76 %11,76 %  
Safe211,76 %11,76 %  
Expensive15,88 %5,88 %  

Graf

22. Choose one attribute you strongly associate with the name. - Škoda

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reliable635,29 %35,29 %  
High-quality529,41 %29,41 %  
Cheap423,53 %23,53 %  
Comfortable211,76 %11,76 %  

Graf

23. Choose one attribute you strongly associate with the name. - Lamborghini

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Expensive1482,35 %82,35 %  
Good looking211,76 %11,76 %  
Powerful15,88 %5,88 %  

Graf

24. Choose one attribute you strongly associate with the name. - BMW

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
High-quality1058,82 %58,82 %  
Powerful211,76 %11,76 %  
Comfortable211,76 %11,76 %  
Good looking15,88 %5,88 %  
Reputable15,88 %5,88 %  
Expensive15,88 %5,88 %  

Graf

25. Order the brands from the most familiar (the first position) to the least familiar oen to you (last position).

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Peugeot3.5291.426
Volkswagen2.2350.768
Škoda1.6471.287
Lamborghini4.7650.18
BMW2.8240.498

Graf

26. What colour would you connect to the name Peugeot?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Blue1058,82 %58,82 %  
Red317,65 %17,65 %  
White211,76 %11,76 %  
Yellow15,88 %5,88 %  
Green15,88 %5,88 %  

Graf

27. What colour would you connect to the name Volkswagen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Green635,29 %35,29 %  
Blue529,41 %29,41 %  
White423,53 %23,53 %  
Red211,76 %11,76 %  

Graf

28. What colour would you connect to the name Škoda?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Green635,29 %35,29 %  
Red529,41 %29,41 %  
White423,53 %23,53 %  
Blue211,76 %11,76 %  

Graf

29. What colour would you connect to the name Lamborghini?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yellow1058,82 %58,82 %  
Red741,18 %41,18 %  

Graf

30. What colour would you connect to the name BMW?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Blue1058,82 %58,82 %  
White529,41 %29,41 %  
Red211,76 %11,76 %  

Graf

31. What emotion evoke this colour in you? - Blue

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Calm741,18 %41,18 %  
Relaxation423,53 %23,53 %  
Confidence211,76 %11,76 %  
Comfort15,88 %5,88 %  
Optimism15,88 %5,88 %  
Openness15,88 %5,88 %  
Passion15,88 %5,88 %  

Graf

32. What emotion evoke this colour in you? - Green.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Optimism423,53 %23,53 %  
Energy423,53 %23,53 %  
Relaxation317,65 %17,65 %  
Cheerfulness211,76 %11,76 %  
Openness15,88 %5,88 %  
Confidence15,88 %5,88 %  
Security15,88 %5,88 %  
Calm15,88 %5,88 %  

Graf

33. What emotion evoke this colour in you? - Red.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Passion1270,59 %70,59 %  
Energy423,53 %23,53 %  
Confidence15,88 %5,88 %  

Graf

34. What emotion evoke this colour in you? - Yellow.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Optimism635,29 %35,29 %  
Energy529,41 %29,41 %  
Passion211,76 %11,76 %  
Cheerfulness211,76 %11,76 %  
Relaxation15,88 %5,88 %  
Openness15,88 %5,88 %  

Graf

35. What emotion evoke this colour in you? - White.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Relaxation529,41 %29,41 %  
Comfort211,76 %11,76 %  
Openness211,76 %11,76 %  
Confidence211,76 %11,76 %  
Optimism211,76 %11,76 %  
Security211,76 %11,76 %  
Passion15,88 %5,88 %  
Calm15,88 %5,88 %  

Graf

36. You are:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Woman1482,35 %82,35 %  
Man317,65 %17,65 %  

Graf

37. Your age category:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-261058,82 %58,82 %  
21-23529,41 %29,41 %  
Older15,88 %5,88 %  
18-2015,88 %5,88 %  

Graf

38. Country of origin?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech Republic952,94 %52,94 %  
cz317,65 %17,65 %  
TAIWAN15,88 %5,88 %  
Slovakia15,88 %5,88 %  
Bosnia and Herzegovina15,88 %5,88 %  
Czech rep.15,88 %5,88 %  
switzerland15,88 %5,88 %  

Graf

39. Level of education:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
University degree (Bachelor)1164,71 %64,71 %  
University degree (Master)423,53 %23,53 %  
Secondary15,88 %5,88 %  
Elementary15,88 %5,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Faltejsková, K.Branding (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://branding.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.