Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > BTL marketingová komunikace vybrané značky

BTL marketingová komunikace vybrané značky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Kubátová
Šetření:08. 04. 2013 - 14. 04. 2013
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):25 / 22.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku na téma BTL  marketingová komunikace vybrané značky dámských antiperspirantů. Dotazník je určen výhradně ženám.

 

Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Používáte deodoranty či jiné antiperspirační přípravky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano98100 %100 %  

Graf

2. Jaké 3 značky dámských deodorantů/antiperspirantů si vybavíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas Nivea Rexona

Adidas, Dove, Rexona

Adidas, Nivea, Fa

adidas, nivea, garnier

Adidas, Nivea, Rexona

adidas, rexona, dove

Adidas, Rexona, Fa

Adidas, Rexona, Nivea

Avon, Nivea, Lady Speedstick

axe

Době, FA, Rexona

Dove Nivea Fa

Dove Rexona Nivea

Dove

dove wichy rexona

dove, axe

dove, garnier, rexona, nivea

Dove, Nieva, Chanel

Dove, Nivea, Rexona

Dove, Rexona, Adidas

dove, rexona, adidas

Dove, Rexona, Fa

dove, rexona, fa

Dove, Rexona, Garnier,

dove, rexona, lady speed stick

Dove, Rexona, Nivea

Dove, Rexona, Nivea

dove,rexona,nivea

FA GARNIER REXONA

fa, dove, lady speed stick

fa, dove, rexona, adidas, playboy

Fa, Garnier, Rexona

Fa, Nivea, Lady Secret

Fa, Nivea,Adidas

fa, rexona, Balea

Garnier Rexona Dove

Garnier Rexonna Fa

garnier

Garnier ,Fa, Nivea

garnier, bvlgari, rexona

Garnier, Fa, Rexona

garnier, nivea, fa

Garnier, nivea, rexona

Garnier, Rexona, Adidas

garnier, rexona, nivea

just, rexona, fa,

ladyspeedstyck, fa, nivea

nivea dove rexona

Nivea Rexona Fa

Nivea

Nivea, 8x4, dove

Nivea, Adidas, Dove

Nivea, Balea, Garnier

Nivea, Bioderma, Dove

Nivea, Dove, Garnier

nivea, dove, rexona

Nivea, Dove, Rexona

nivea, dove, rexonna

Nivea, FA, Rexona, Adidas, Garnier

Nivea, Garnier, Dove

Nivea, Garnier, Rexona

nivea, garnier, rexona

Nivea, Of, Fa

Nivea, playboy, rexona

Nivea, Rexona, Adidas

Nivea, Rexona, Adidas

nivea, rexona, dove

Nivea,playboy,adidas

Revlon, Garniere, Rexona

Rexona Dove Adidas

rexona nivea fa

rexona

Rexona

Rexona nivea garnier

Rexona, Adidas, Nivea

rexona, adidas, nivea

Rexona, Dove,

rexona, dove, adidas

rexona, dove, adidas

Rexona, Dove, Adidas

Rexona, Dove, Lady Speed Stick

rexona, dove, nivea

rexona, dove, nivea, fa

rexona, fa, dove

Rexona, Garnier, Fa

rexona, garnier, fa

Rexona, Lady spead stick, Dove

Rexona, Nivea, Adidas

Rexona, Nivea, Adidas, Dove

Rexona, nivea, dove

Rexona, Nivea, Fa

Rexona, Nivea, Fa

Rexona, Nivea, Lady speed stick

Rexona, Nivea, Lady Stick

rexona, oriflame, lady speed stick

Rexona, Secret, Dove

Rexona,nivea, fa

vichy, dove, nivea

3. Jak často používáte deodorant/antiperspirant?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý den (1x denně)5859,18 %59,18 %  
častěji než 1x denně3535,71 %35,71 %  
3x - 5x týdně33,06 %3,06 %  
1x - 2x týdně22,04 %2,04 %  

Graf

4. Jakou formu deodorantu/antiperspirantu nejčastěji používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sprej3939,8 %39,8 %  
tuhý antiperspirant3434,69 %34,69 %  
roll-on (kulička)2525,51 %25,51 %  

Graf

5. Víte, jaký je hlavní rozdíl mezi antiperspirantem a deodorantem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6465,31 %65,31 %  
Ne3434,69 %34,69 %  

Graf

6. Označte hlavní rozdíl, čím se liší antiperspirant od deodorantu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zabraňuje pocení5585,94 %56,12 %  
pouze ve formě spreje710,94 %7,14 %  
žádný rozdíl11,56 %1,02 %  
svěžest11,56 %1,02 %  

Graf

7. Znáte a používáte antiperspiranty značky Rexona?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám a používámotázka č. 9, Ano, znám, ale nepoužívámotázka č. 8, Ne, neznám → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám, ale nepoužívám5152,04 %52,04 %  
Ano, znám a používám4545,92 %45,92 %  
Ne, neznám22,04 %2,04 %  

Graf

8. V případě, že neužíváte antiperspiranty Rexona, jaký je Váš důvod?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- spise mi vyhovuje Dove - lepsi vune, prijde mi setrnejsi a nezanechava bile stopy

barvi obleceni

dlouhodobě používám značku Dove

Jiná oblíbená značka

jiný, lepší

jsem dlouhodobe spokojena s jinou značkou

Jsem konzervativní a je mi příjemný Dove

Jsem spokojená s jinými.

Jsem spokojena se svou značkou, kdybych měla potřebu zkusit jiný, určitě bych si Rexonu koupila

Jsem věrný Old Spice

Jsem zvykla na jinou znacku

jsem zvyklá na jinou značku, se kterou jsem spokojená

mám jinou oblíbenou značku

mám jinou oblíbenou značku, se kterou jsem spokojena

Mám jinou oblíbenou značku, se kterou jsem spokojená.

Mam jinou znacku oblibenou

mam oblibenou jinou znacku

mam oblibenou znacku Garnier - nema zadnou vuni, proto se nebije s vonavkou

mám oblíbený dove

Nefunguje

nefunguje u mě tak jak bych si představovala

nepovažuji ho za účinný

nevim

nevoní mi

nevydrží celý den nebo po sportu, v porovnání například s antiperspirantem Dove

Nevyhovoval mi

Nevyhovuji mi

Nezbraňují pocení

pouzivam nivea deodoranty, antiperspiranty nepouzivam

Používám Fa a nebo Nivea, nepřemýšlela jsem o Rexoně

používám jinou značku

používám jinou značku

používám jinou značku

Používám jinou značku.

používám jiný

Používám své vyzkoušené oblíbené značky, nemám důvod měnit.

používám většinou Dove

preferuji jinou znacku

proč bych měl?

Protože používám svůj osvědčený od Garnieru

Uzivala som driv ale presla som na niveu

Užívám jiné, neuvažovala jsem o nich, nic proti nim nemám.

Více mi vyhovuje Garnier - účinnost i vůně

vice mi vyhovuje jina znacka

vůně

vždycky nějaký dostanu, párkrát sem ho taky už dostala, ale ne tak často jako jiné značky

9. Myslíte si, že značka Rexona je mezi českými spotřebiteli oblíbená?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7375,26 %74,49 %  
nevím2222,68 %22,45 %  
ne22,06 %2,04 %  

Graf

10. Při jaké příležitosti antiperspirant Rexona nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každodenní život5758,76 %58,16 %  
nepoužívám66,19 %6,12 %  
nevyužívám66,19 %6,12 %  
sport66,19 %6,12 %  
nepouzivam44,12 %4,08 %  
nevyuzivam22,06 %2,04 %  
nepoužívám ho22,06 %2,04 %  
letní dovolená22,06 %2,04 %  
nepouzivam Rexonu22,06 %2,04 %  
neužívám22,06 %2,04 %  
Nepouzivam rexona11,03 %1,02 %  
rexonu nepouzivam, jinak antp.pouzivam kazdodenne11,03 %1,02 %  
antiperspirant Rexona nepoužívám vůbec11,03 %1,02 %  
nevyužívám, viz výše11,03 %1,02 %  
nepoužívám ji, ale znám11,03 %1,02 %  
nepoužívám rexonu11,03 %1,02 %  
nepouzivem11,03 %1,02 %  
nepoužívám Rexona11,03 %1,02 %  

Graf

11. Znáte tvář značky Rexona?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7173,2 %72,45 %  
ano2626,8 %26,53 %  

Graf

12. Znáte logo značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8789,69 %88,78 %  
ne1010,31 %10,2 %  

Graf

13. Vyberte slogan značky Rexona?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezradí tě9294,85 %93,88 %  
Pečuj o sebe44,12 %4,08 %  
Just do it11,03 %1,02 %  

Graf

14. Na škále vyznačte, jak vnímáte značku Rexona?

Vyberte na škále sémantického diferenciálu (1-7), jaké charakteristice odpovídá značka Rexona

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
moderní vs. tradiční1-2-3-4-5-6-73.3232.239
spolehlivá vs. zrádná1-2-3-4-5-6-72.9481.841
inovativní vs. konzervativní1-2-3-4-5-6-73.4171.597
každodenní užití vs. sportovní1-2-3-4-5-6-72.5212.395
drahá vs. levná1-2-3-4-5-6-74.4381.163
prémiová vs. běžná1-2-3-4-5-6-74.8231.604

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Jaká je podle Vás vůně značky Rexona?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svěží6264,58 %63,27 %  
jiná1717,71 %17,35 %  
nevýrazná1414,58 %14,29 %  
dlouhotrvající1111,46 %11,22 %  
dusivá55,21 %5,1 %  

Graf

16. Vyberte správné logo značky Rexona

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


logo 1

logo 2


logo 3

logo 4

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
logo 39094,74 %91,84 %  
logo 155,26 %5,1 %  

Graf

17. Vyberte tvář značky Rexona (rok 2011/12)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Dana Morávková

Alice Bendová


Tatiana Vilhelmová

Jitka Čvančarová

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jitka Čvančarová8388,3 %84,69 %  
Tatiana Vilhelmová55,32 %5,1 %  
Dana Morávková44,26 %4,08 %  
Alice Bendová22,13 %2,04 %  

Graf

18. Zaregistrovala jste v posledních 12 měsících akci spojenou se značkou Rexona (sampling, soutěže, slevové akce v místě prodeje)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 20, Nevímotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6466,67 %65,31 %  
Nevím2323,96 %23,47 %  
Ano99,38 %9,18 %  

Graf

19. O jakou akci značky Rexona se jednalo?

Odpovídejtepouze v případě odpovědi "ano" v předchozí otázce

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

hostesky v modrych satech se vzorky a soutez na FB

Hostesky,sampling

ladronka

sampling

Sampling minivzorků Rexona

Sampling vzorků Rexona, sleva produktů

slevové akce v místě prodeje - nejsem si stopro jistá

Soutez

soutěž o kabelku LV

20. Je podle Vašeho názoru Rexona dostatečně viditelná v místě prodeje – reklamní stojany, reklamní plakáty, regálové vystavení zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4850 %48,98 %  
nevím3334,38 %33,67 %  
ne1515,63 %15,31 %  

Graf

21. Měla jste možnost vyzkoušet vzorek mini-antiperspirantu Rexona?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7376,04 %74,49 %  
Ano2323,96 %23,47 %  

Graf

22. Přesvědčilo Vás vyzkoušení mini-vzorku ke koupi antiperspirantu Rexona?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1460,87 %14,29 %  
ano939,13 %9,18 %  

Graf

23. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9295,83 %93,88 %  
muž44,17 %4,08 %  

Graf

24. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-29 let7072,92 %71,43 %  
16-23 let1515,63 %15,31 %  
30-35 let55,21 %5,1 %  
36-45 let33,13 %3,06 %  
46 let a více33,13 %3,06 %  

Graf

25. Váš čistý měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 001 – 25 000 Kč2222,92 %22,45 %  
15 001 – 19 000 Kč1919,79 %19,39 %  
0 - 8 000 Kč1919,79 %19,39 %  
8 001 – 15 000 Kč1818,75 %18,37 %  
25 001 – 32 000 Kč1111,46 %11,22 %  
32 001 – 40 000 Kč55,21 %5,1 %  
40 001 – 50 000 Kč11,04 %1,02 %  
50 000 Kč a více11,04 %1,02 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Víte, jaký je hlavní rozdíl mezi antiperspirantem a deodorantem?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zabraňuje pocení na otázku 6. Označte hlavní rozdíl, čím se liší antiperspirant od deodorantu

7. Znáte a používáte antiperspiranty značky Rexona?

  • odpověď Ano, znám a používám:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhotrvající na otázku 15. Jaká je podle Vás vůně značky Rexona?
  • odpověď Ano, znám, ale nepoužívám:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 5 na otázku 14. Na škále vyznačte, jak vnímáte značku Rexona?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Myslíte si, že značka Rexona je mezi českými spotřebiteli oblíbená?

10. Při jaké příležitosti antiperspirant Rexona nejčastěji využíváte?

  • odpověď každodenní život:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám a používám na otázku 7. Znáte a používáte antiperspiranty značky Rexona?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhotrvající na otázku 15. Jaká je podle Vás vůně značky Rexona?

15. Jaká je podle Vás vůně značky Rexona?

  • odpověď svěží:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5-6-7] konzervativní: 2 na otázku 14. Na škále vyznačte, jak vnímáte značku Rexona?

21. Měla jste možnost vyzkoušet vzorek mini-antiperspirantu Rexona?

  • odpověď Ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Přesvědčilo Vás vyzkoušení mini-vzorku ke koupi antiperspirantu Rexona?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte deodoranty či jiné antiperspirační přípravky?

3. Jak často používáte deodorant/antiperspirant?

4. Jakou formu deodorantu/antiperspirantu nejčastěji používáte?

5. Víte, jaký je hlavní rozdíl mezi antiperspirantem a deodorantem?

6. Označte hlavní rozdíl, čím se liší antiperspirant od deodorantu

7. Znáte a používáte antiperspiranty značky Rexona?

9. Myslíte si, že značka Rexona je mezi českými spotřebiteli oblíbená?

10. Při jaké příležitosti antiperspirant Rexona nejčastěji využíváte?

11. Znáte tvář značky Rexona?

12. Znáte logo značky?

13. Vyberte slogan značky Rexona?

14. Na škále vyznačte, jak vnímáte značku Rexona?

15. Jaká je podle Vás vůně značky Rexona?

16. Vyberte správné logo značky Rexona

17. Vyberte tvář značky Rexona (rok 2011/12)

18. Zaregistrovala jste v posledních 12 měsících akci spojenou se značkou Rexona (sampling, soutěže, slevové akce v místě prodeje)

20. Je podle Vašeho názoru Rexona dostatečně viditelná v místě prodeje – reklamní stojany, reklamní plakáty, regálové vystavení zboží?

21. Měla jste možnost vyzkoušet vzorek mini-antiperspirantu Rexona?

22. Přesvědčilo Vás vyzkoušení mini-vzorku ke koupi antiperspirantu Rexona?

23. Vaše pohlaví

24. Věk

25. Váš čistý měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte deodoranty či jiné antiperspirační přípravky?

3. Jak často používáte deodorant/antiperspirant?

4. Jakou formu deodorantu/antiperspirantu nejčastěji používáte?

5. Víte, jaký je hlavní rozdíl mezi antiperspirantem a deodorantem?

6. Označte hlavní rozdíl, čím se liší antiperspirant od deodorantu

7. Znáte a používáte antiperspiranty značky Rexona?

9. Myslíte si, že značka Rexona je mezi českými spotřebiteli oblíbená?

10. Při jaké příležitosti antiperspirant Rexona nejčastěji využíváte?

11. Znáte tvář značky Rexona?

12. Znáte logo značky?

13. Vyberte slogan značky Rexona?

14. Na škále vyznačte, jak vnímáte značku Rexona?

15. Jaká je podle Vás vůně značky Rexona?

16. Vyberte správné logo značky Rexona

17. Vyberte tvář značky Rexona (rok 2011/12)

18. Zaregistrovala jste v posledních 12 měsících akci spojenou se značkou Rexona (sampling, soutěže, slevové akce v místě prodeje)

20. Je podle Vašeho názoru Rexona dostatečně viditelná v místě prodeje – reklamní stojany, reklamní plakáty, regálové vystavení zboží?

21. Měla jste možnost vyzkoušet vzorek mini-antiperspirantu Rexona?

22. Přesvědčilo Vás vyzkoušení mini-vzorku ke koupi antiperspirantu Rexona?

23. Vaše pohlaví

24. Věk

25. Váš čistý měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kubátová, K.BTL marketingová komunikace vybrané značky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://btl-marketingova-komunikace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.