Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > budoucnost elektromobilů

budoucnost elektromobilů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ladislav Hrbáček
Šetření:22. 01. 2021 - 18. 02. 2021
Počet respondentů:133
Počet otázek (max/průměr):22 / 21.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosíme Vás o vyplnění tohoto dotazníku, který pomůže zmapovat veřejné mínění o elektromobilitě v České republice. Obsahuje 22 otázek.

Dotazník je anonymní. Váš názor je pro nás důležitý.

Pokud si nebudete jistí svou odpovědí, zaškrtněte z nabízených možností tu nejvíce vyhovující.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž7657,14 %57,14 %  
žena5742,86 %42,86 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 až 35 let4634,59 %34,59 %  
18 až 25 let3526,32 %26,32 %  
36 až 50 let3123,31 %23,31 %  
nad 50 let1511,28 %11,28 %  
méně než 18 let64,51 %4,51 %  

Graf

3. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soukromý sektor6045,11 %45,11 %  
jiné2216,54 %16,54 %  
OSVČ/podnikatel2015,04 %15,04 %  
státní sektor2015,04 %15,04 %  
brigádník75,26 %5,26 %  
důchodce43,01 %3,01 %  

Graf

4. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3324,81 %24,81 %  
Středočeský1914,29 %14,29 %  
Moravskoslezský139,77 %9,77 %  
Plzeňský139,77 %9,77 %  
Jihomoravský129,02 %9,02 %  
Královéhradecký96,77 %6,77 %  
Ústecký86,02 %6,02 %  
Olomoucký86,02 %6,02 %  
Zlínský43,01 %3,01 %  
Liberecký43,01 %3,01 %  
Vysočina43,01 %3,01 %  
Jihočeský32,26 %2,26 %  
Pardubický21,5 %1,5 %  
Karlovarský10,75 %0,75 %  

Graf

5. Jaký typ pohonu je podle vás nejekologičtější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vodíkový3929,32 %29,32 %  
elektrická energie2518,8 %18,8 %  
hybridní1914,29 %14,29 %  
LPG129,02 %9,02 %  
benzín107,52 %7,52 %  
CNG86,02 %6,02 %  
nafta32,26 %2,26 %  
Pěšky21,5 %1,5 %  
Nevím.10,75 %0,75 %  
Záleží na způsobu provozu10,75 %0,75 %  
Asi vše od el.en. níže10,75 %0,75 %  
Nedokážu posoudit10,75 %0,75 %  
vlak10,75 %0,75 %  
nevim10,75 %0,75 %  
vlastní nohy10,75 %0,75 %  
solár10,75 %0,75 %  
LNG10,75 %0,75 %  
šlapcug10,75 %0,75 %  
netuším10,75 %0,75 %  
solární, ovšem používám naftu10,75 %0,75 %  
lidská síla (kolo, koloběžka)10,75 %0,75 %  
nevím, každá má něco10,75 %0,75 %  
nevm10,75 %0,75 %  

Graf

6. Jaký typ dopravy využíváte při cestě do zaměstnání/školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
automobil6145,86 %45,86 %  
autobus2115,79 %15,79 %  
chůze1612,03 %12,03 %  
tramvaj86,02 %6,02 %  
metro75,26 %5,26 %  
kolo/koloběžka53,76 %3,76 %  
vlak43,01 %3,01 %  
momentálně cestu od postele k pracovnímu stolu pěšky, jinak jak kdy - od auta až po vlak10,75 %0,75 %  
kombinace automobil nebo autobus+chůze10,75 %0,75 %  
žádný, mám firmu přímo ve svém domě10,75 %0,75 %  
MHD - tram+metro+bus10,75 %0,75 %  
auto / moto10,75 %0,75 %  
chůze, tramvaj, metro, vlak a příležitostnš bus10,75 %0,75 %  
žádný, jsem doma10,75 %0,75 %  
metro + autobus10,75 %0,75 %  
pracuji doma - mám to pár kroků od postele k počítači10,75 %0,75 %  
Autobus, metro a tramvaj 10,75 %0,75 %  
Autobus + metro + tramvaj. Opravdu všechny 310,75 %0,75 %  

Graf

7. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město5843,61 %43,61 %  
velkoměsto3828,57 %28,57 %  
obec3727,82 %27,82 %  

Graf

8. Vlastníte automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastním8563,91 %63,91 %  
nevlastním3425,56 %25,56 %  
nevlastním, ale půjčuji si nebo si pronajímám1410,53 %10,53 %  

Graf

9. Jaký typ pohonu má automobil, který využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
benzín7153,38 %53,38 %  
nafta4936,84 %36,84 %  
nevlastním ani nemám k dispozici automobil2216,54 %16,54 %  
mám více automobilů s různými pohony - označte je75,26 %5,26 %  
LPG43,01 %3,01 %  
elektrická energie21,5 %1,5 %  
Nemám automobil.10,75 %0,75 %  
neřídím, nicméně manžel má auto na benzin10,75 %0,75 %  
mám více automobilů na benzín10,75 %0,75 %  
hybridní10,75 %0,75 %  

Graf

10. Měsíčně najedu průměrně automobilem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevlastním řidičský průkaz2317,29 %17,29 %  
do 2 000 km2216,54 %16,54 %  
do 500 km2015,04 %15,04 %  
do 1 000 km1612,03 %12,03 %  
nad 2 000 km1511,28 %11,28 %  
vlastním řidičský průkaz, ale nejsem aktivním řidičem1511,28 %11,28 %  
do 100 km129,02 %9,02 %  
do 300 km107,52 %7,52 %  

Graf

11. Na kolik vás průměrně měsíčně vyjde provoz automobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2 000Kč4332,33 %32,33 %  
neplatím provoz žádného automobilu4130,83 %30,83 %  
2 000 Kč až 5 000 Kč3324,81 %24,81 %  
5 001 Kč až 10 000 Kč118,27 %8,27 %  
sběratel automobilů nebudu se rozepisovat10,75 %0,75 %  
celkově cca. 10 - 15 tisíc Kč/měsíc10,75 %0,75 %  
nikdy jsem toto neřešil, je mi to uradený10,75 %0,75 %  
neřeším to, neb je mi to ukradene10,75 %0,75 %  
3000 Kč, 2000 Kč, 2000 Kč, 3000 Kč10,75 %0,75 %  

Graf

12. Přibližné stáří automobilu, kterým jezdíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8 let a více4836,09 %36,09 %  
nevlastním ani nemám k dispozici žádný automobil2821,05 %21,05 %  
4 až 7 let2317,29 %17,29 %  
1 až 3 roky2115,79 %15,79 %  
méně než 1 rok64,51 %4,51 %  
15 a 2710,75 %0,75 %  
85 let,44,34,32, 20,12,810,75 %0,75 %  
18 a 19 let10,75 %0,75 %  
16 a 34 let10,75 %0,75 %  
4 roky a 22 let10,75 %0,75 %  
6 + 1210,75 %0,75 %  
12, 6, 6, 1510,75 %0,75 %  

Graf

13. Souhlasíte s názorem, že by do centra města měl být zakázán vjezd autům, která produkují nadměrné množství zplodin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3929,32 %29,32 %  
nesouhlasím3526,32 %26,32 %  
spíše nesouhlasím2720,3 %20,3 %  
souhlasím1712,78 %12,78 %  
nevím1511,28 %11,28 %  

Graf

14. Přemýšlíte, že si pořídíte elektromobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nemám o něj zájem9974,44 %74,44 %  
ano, za více jak 10 let1511,28 %11,28 %  
ano, do 10 let139,77 %9,77 %  
ano, do 6 let43,01 %3,01 %  
ano, do 3 let10,75 %0,75 %  
elektromobil už vlastním10,75 %0,75 %  

Graf

15. Řídil jste už někdy elektromobil?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10377,44 %77,44 %  
ano3022,56 %22,56 %  

Graf

16. Máte možnost si elektromobil dobít v bezprostřední blízkosti svého bydliště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6347,37 %47,37 %  
nevím4130,83 %30,83 %  
ano2921,8 %21,8 %  

Graf

17. V případě, že budu pořizovat elektromobil, je pro mě nejdůležitější:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nebudu pořizovat elektromobil7556,39 %56,39 %  
dojezd na baterii5239,1 %39,1 %  
dostupnost nabíjecích stanic4936,84 %36,84 %  
cena elektromobilu4433,08 %33,08 %  
náklady na údržbu3324,81 %24,81 %  
spolehlivost3324,81 %24,81 %  
cena elektrické energie3022,56 %22,56 %  
využívání benefitů spojených s elektromobilitou (dotace, parkování v modrých zónách, v případě přidělení speciální značky se neplatí dálniční známka)1511,28 %11,28 %  

Graf

18. Pokud bych pořizoval/a elektromobil, zaplatil/a bych ho:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nebudu si pořizovat elektromobil7959,4 %59,4 %  
z vlastních zdrojů3929,32 %29,32 %  
pomocí půjčky118,27 %8,27 %  
pouze bych si ho pronajal/a32,26 %2,26 %  
Záleží na situaci10,75 %0,75 %  

Graf

19. Jaká je podle vás největší překážka v rozšíření elektromobility?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málo dobíjecích stanic8160,9 %60,9 %  
cenová dostupnost7858,65 %58,65 %  
nepřipravenost elektrických sítí v ČR7757,89 %57,89 %  
žádné21,5 %1,5 %  
nízká hustota energie v akumulátorech (oproti třeba benzínu)10,75 %0,75 %  
Že je většina lidí nebude využívat.10,75 %0,75 %  
uhlíková stopa je horší než u konvenčních vozidel10,75 %0,75 %  
dost lidí, kteří jsou schopni úvahy, že elektřina se nevyrobí ani zadarmo a většinou ani ekologicky - čímž poněkud "padá" myšlenka ekologičnosti těchto vozů10,75 %0,75 %  
Nedostatečný dojezd10,75 %0,75 %  
dojezd10,75 %0,75 %  
dojezd na 1 nabití10,75 %0,75 %  
dotace a regulace10,75 %0,75 %  
Kvalita elektromobilu10,75 %0,75 %  
Nevím, do problematiky nevidím10,75 %0,75 %  
neekologičnost výroby a likvidace akumulátorů10,75 %0,75 %  
zatím utopie- špatná bezpečnost, nedokonalé technologie, neekologičnost -baterie, baterie jsou zatím největším problémem 10,75 %0,75 %  
Když je na dálnici kolona a trvá třeba 2 hodiny, řidič nemůže v autě například topit, protože by se vybilo. Vlastní zkušenost.10,75 %0,75 %  
jejich nesmyslnost a neekologičnost10,75 %0,75 %  
mala dojezdova vzdalenost, cena. neslysite motor a nevim jak bych poznala, kdy mam zaradit,10,75 %0,75 %  
Příliš složité systémy = větší šance, že se něco rozsype a doma na dvoře si to prostě spravit nemůžete.10,75 %0,75 %  
Ekologická likvidace baterii10,75 %0,75 %  
Český povahový skanzen10,75 %0,75 %  
Neekologičnost baterií 10,75 %0,75 %  
Malý dojezd10,75 %0,75 %  
dle mého reálně nejsou ekologické!10,75 %0,75 %  
životnost akumulátoru, délka nabíjení10,75 %0,75 %  
Přechod ze zažité výroby a užívání klasických pohonných hmot10,75 %0,75 %  
životnost baterii a následný prodej10,75 %0,75 %  
Celkově je to nesmysl.... O to víc budou zatíženy elektrárny. Tak že žádná ekologie. A hlavně si nedokážu představit nabíjení na sídlištích....10,75 %0,75 %  
Nebezpečnost při nehodách, nic moc ekologická výroba, malá životnost, složitost opravy, ...10,75 %0,75 %  
Není to překážka ale budoucnost: způsobí nárůst cen silové energie, kolapsy sítí a exhalace jinde...10,75 %0,75 %  
Není ekologicky 10,75 %0,75 %  
malá výdrž baterie10,75 %0,75 %  
-slepá ulička , neekologické řešení (elektřina se někde musí vyrobit, výroba a likvidace baterií má nevyřešené dopady )10,75 %0,75 %  
neekologicke, neekonomicke, velká uhlíková stopa, nepripravenost sítě, nepohodlné... bráno od výroby po likvidaci10,75 %0,75 %  
zatím je to nesmysl10,75 %0,75 %  
neekologičnost10,75 %0,75 %  
nerentabilnost a problémová likvidace baterií10,75 %0,75 %  

Graf

20. Kolik jste ochotni investovat do elektromobilu? Nejlevnější elektromobily jsou např.: Renault Twizy (350 tis.), Škoda Citigoe iV (kolem 500 tis.) nebo e Aixam (435 tis.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci elektromobil8463,16 %63,16 %  
do 600 tis. Kč3224,06 %24,06 %  
do 1 mil. Kč1612,03 %12,03 %  
1 - 2 mil. Kč10,75 %0,75 %  

Graf

21. Jaké jsou podle Vás výhody elektromobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejsou hlučné7859,54 %58,65 %  
ekologičnost5441,22 %40,6 %  
nízké náklady na provoz4030,53 %30,08 %  
spolehlivost118,4 %8,27 %  
žádné21,53 %1,5 %  
akcelerace při předjíždění10,76 %0,75 %  
Žádné.10,76 %0,75 %  
dle různých studií nevidím žádné10,76 %0,75 %  
žádné, od výroby, přes provoz po likvidaci nejsou ekologické, jsou drahé a spolehlivos se teprve ukáže10,76 %0,75 %  
zadne10,76 %0,75 %  
neprodukují při běžném provozu jedy, nesmrdí10,76 %0,75 %  
výhody nejsou10,76 %0,75 %  
Nevím, nevlastním elektromobil10,76 %0,75 %  
nemá to výhody10,76 %0,75 %  
rostou akcie Tesly10,76 %0,75 %  
Pocit z moderní technologie10,76 %0,75 %  
žádné, je se emise přesouvají na jiné zdroje10,76 %0,75 %  
dynamika10,76 %0,75 %  
dynamické parametry10,76 %0,75 %  
pedofilove mohou lákat děti na autíčko na baterky10,76 %0,75 %  
Nemají - kde se bude brát energie? Že slunečních elektráren? Co když nebude svítit slunce? ....10,76 %0,75 %  
zatím nejsou žádné10,76 %0,75 %  
žádná není10,76 %0,75 %  
nevím10,76 %0,75 %  
Nízké těžiště vozu díky bateriím 10,76 %0,75 %  

Graf

22. V čem jsou podle Vás nevýhody elektromobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká pořizovací cena9974,44 %74,44 %  
nízký dojezd9873,68 %73,68 %  
délka nabíjení9571,43 %71,43 %  
nedostatek nabíjecích stanic9470,68 %70,68 %  
neekologičnost21,5 %1,5 %  
neekologičnost výroby elektrické energie10,75 %0,75 %  
problematická recyklace akumulátorů (z ekonomických důvodů se nedělá)10,75 %0,75 %  
jsou neekologické.10,75 %0,75 %  
zdroje Lithia, ekologie10,75 %0,75 %  
náklady na provoz při vysoké ceně se nikdy nevrátí, ekologičnost je sporná při nutnosti přestavby el. sítí výrobě el. z neobnovitelných zdrojů, nízké životnosti aj.10,75 %0,75 %  
Dopady na ŽP jsou ve výrobě elektřiny, baterií a likvidaci baterií10,75 %0,75 %  
velmi problematická ekologičnost10,75 %0,75 %  
požáry10,75 %0,75 %  
cena energie10,75 %0,75 %  
ve výsledku (dlouhodobě) to vůbec ekologické není10,75 %0,75 %  
dotace a regulace10,75 %0,75 %  
uhlíková stopa se přesunuje sice mimo Evropu, avšak do zemí, které jsou zbědované co do životního prostředí. Obrovská spotřeba kobaltu a další materiálů. Dlouhodobá neudržitelnost.10,75 %0,75 %  
Az prilis tiche. Spotreba energie. 10,75 %0,75 %  
neekologičnost výroby baterií10,75 %0,75 %  
nedostatek elektřiny10,75 %0,75 %  
neekologičnost výroby a likvidace akumulátorů10,75 %0,75 %  
nejsou slyšet (=problém pro starší chodce)10,75 %0,75 %  
Je to pokrytectví - snížím emise na silnici, nicméně ta elektřina na dobití se stejně musí někde vyrobit a tam vzniká skoro stejná uhlíková stopa jak když jedu tím autem. Pouze jsme emise ze silnic přesunuli a koncentrovali do jiného místa. Když by teď všichni najednou měli elektromobil, naše a ani evropská soustava by to nezvládla...10,75 %0,75 %  
neslysim notor10,75 %0,75 %  
Není to ekologický dopravní prostředek 10,75 %0,75 %  
náklady a neekologičnost na výrobu elektřiny10,75 %0,75 %  
Neekologičnost baterií baterie obecně spotřebují víc elektrické energie než ze sítě 10,75 %0,75 %  
člověk musí plánovat delší jízdy, např. dovolenou, opravdu se nad tím musí přemýšlet. Pro mě je to zábava, ale někomu by to mohlo vadit.10,75 %0,75 %  
hlavně vyšší náklady - ekologie jen na oko10,75 %0,75 %  
v reálu nejsou zdaleka ekologické10,75 %0,75 %  
Nevím10,75 %0,75 %  
nebezpečnost při nehodě, riziko požáru při dobíjení, extrémně drahá výměna akumulátoru po expiraci jeho životnosti10,75 %0,75 %  
evropské intervence do technického provedení10,75 %0,75 %  
Nejsou slyšet, chodec do nich může narazit (několikrát se mi to skoro stalo)10,75 %0,75 %  
Mohou se během jízdy vypnout. 10,75 %0,75 %  
U mobilních sítí je vidět nutnost aplikace FUP aby to síť utáhla. To bude i FUP na akční rádus? Můj diesel musí dožít se mnou.10,75 %0,75 %  
neřeší dopravu jako ekologický problém10,75 %0,75 %  
jen nevýhody, žádná vyhoda10,75 %0,75 %  
Elektrická síť to nezvládne10,75 %0,75 %  
vysoké náklady na provoz při započtení rozdílu v pořizovací ceně elektro / spalovák10,75 %0,75 %  
neekologičnost, dotace, hmotnost, propaganda, lži 10,75 %0,75 %  
životnost baterie (až odejde, je výhodnější koupit nové auto...)10,75 %0,75 %  
co s vyřazenými bateriemi10,75 %0,75 %  
V případě nehody/požáru náročné uhašeni a likvidace vraku. Servis/údržba baterii - nevybijet do nuly atd... Hmotnost baterii. 10,75 %0,75 %  
nerentabilnost a problémová likvidace baterií10,75 %0,75 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Zaměstnání:

4. V jakém kraji bydlíte?

5. Jaký typ pohonu je podle vás nejekologičtější?

6. Jaký typ dopravy využíváte při cestě do zaměstnání/školy?

7. Bydliště:

8. Vlastníte automobil?

9. Jaký typ pohonu má automobil, který využíváte?

10. Měsíčně najedu průměrně automobilem:

11. Na kolik vás průměrně měsíčně vyjde provoz automobilu?

12. Přibližné stáří automobilu, kterým jezdíte:

13. Souhlasíte s názorem, že by do centra města měl být zakázán vjezd autům, která produkují nadměrné množství zplodin?

14. Přemýšlíte, že si pořídíte elektromobil?

15. Řídil jste už někdy elektromobil?

16. Máte možnost si elektromobil dobít v bezprostřední blízkosti svého bydliště?

17. V případě, že budu pořizovat elektromobil, je pro mě nejdůležitější:

18. Pokud bych pořizoval/a elektromobil, zaplatil/a bych ho:

19. Jaká je podle vás největší překážka v rozšíření elektromobility?

20. Kolik jste ochotni investovat do elektromobilu? Nejlevnější elektromobily jsou např.: Renault Twizy (350 tis.), Škoda Citigoe iV (kolem 500 tis.) nebo e Aixam (435 tis.)

21. Jaké jsou podle Vás výhody elektromobilu?

22. V čem jsou podle Vás nevýhody elektromobilu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Zaměstnání:

4. V jakém kraji bydlíte?

5. Jaký typ pohonu je podle vás nejekologičtější?

6. Jaký typ dopravy využíváte při cestě do zaměstnání/školy?

7. Bydliště:

8. Vlastníte automobil?

9. Jaký typ pohonu má automobil, který využíváte?

10. Měsíčně najedu průměrně automobilem:

11. Na kolik vás průměrně měsíčně vyjde provoz automobilu?

12. Přibližné stáří automobilu, kterým jezdíte:

13. Souhlasíte s názorem, že by do centra města měl být zakázán vjezd autům, která produkují nadměrné množství zplodin?

14. Přemýšlíte, že si pořídíte elektromobil?

15. Řídil jste už někdy elektromobil?

16. Máte možnost si elektromobil dobít v bezprostřední blízkosti svého bydliště?

17. V případě, že budu pořizovat elektromobil, je pro mě nejdůležitější:

18. Pokud bych pořizoval/a elektromobil, zaplatil/a bych ho:

19. Jaká je podle vás největší překážka v rozšíření elektromobility?

20. Kolik jste ochotni investovat do elektromobilu? Nejlevnější elektromobily jsou např.: Renault Twizy (350 tis.), Škoda Citigoe iV (kolem 500 tis.) nebo e Aixam (435 tis.)

21. Jaké jsou podle Vás výhody elektromobilu?

22. V čem jsou podle Vás nevýhody elektromobilu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hrbáček, L.budoucnost elektromobilů (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://budoucnost-elektromobilu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.