Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budoucnost kamenných obchodů

Budoucnost kamenných obchodů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Hořín
Šetření:13. 12. 2011 - 20. 12. 2011
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosíme Vás tímto o vyplnění dotazníku, který se zabývá problematikou budoucnosti klasických „kamenných obchodů“ v sílící konkurenci nákupních center a e – shopů.
Tento dotazník byl vytvořen pro splnění podmínek udělení zápočtu v předmětu Statistické metody v marketingu, vyučovaného na Ekonomické fakultě VŠB – TU Ostrava.
Dotazník je anonymní. Odpovědi budou zpracovány statistickými metodami a výsledky budou zveřejněny na této stránce po ukončení šetření.
 

Odpovědi respondentů

1. Jako místo pro nákup zboží a služeb v současnosti využíváte (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kamenný obchod2.2881.109
nákupní centrum1.9420.843
e-shop2.9421.189

Graf

2. V období před 2 lety jste pro nákup zboží a služeb využíval(a) (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kamenný obchod1.9810.923
nákupní centrum2.0960.952
e-shop3.741.288

Graf

3. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v kamenném obchodě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
seznámení s výrobkem8379,81 %79,81 %  
reklamace, servis5754,81 %54,81 %  
specializace3533,65 %33,65 %  
slevy, výprodeje3432,69 %32,69 %  
cena3129,81 %29,81 %  
výběr, šíře sortimentu2423,08 %23,08 %  
pocit uspokojení1817,31 %17,31 %  
pohodlnost nákupu1615,38 %15,38 %  
dovoz, montáž1413,46 %13,46 %  
věrnostní programy1110,58 %10,58 %  
úspora času1110,58 %10,58 %  

Graf

4. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v nákupním centru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výběr, šíře sortimentu5754,81 %54,81 %  
slevy, výprodeje5451,92 %51,92 %  
cena4947,12 %47,12 %  
seznámení s výrobkem3836,54 %36,54 %  
pohodlnost nákupu3735,58 %35,58 %  
úspora času3533,65 %33,65 %  
reklamace, servis2826,92 %26,92 %  
věrnostní programy1312,5 %12,5 %  
dovoz, montáž1110,58 %10,58 %  
specializace87,69 %7,69 %  
pocit uspokojení76,73 %6,73 %  
žádná z výše uvedených21,92 %1,92 %  

Graf

5. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v e-shopu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena8682,69 %82,69 %  
úspora času6461,54 %61,54 %  
pohodlnost nákupu6057,69 %57,69 %  
výběr, šíře sortimentu3028,85 %28,85 %  
slevy, výprodeje2625 %25 %  
dovoz, montáž2322,12 %22,12 %  
specializace109,62 %9,62 %  
věrnostní programy98,65 %8,65 %  
reklamace, servis65,77 %5,77 %  
žádná z výše uvedených65,77 %5,77 %  
pocit uspokojení54,81 %4,81 %  
seznámení s výrobkem32,88 %2,88 %  

Graf

6. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v kamenném obchodě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čerstvé potraviny7975,96 %75,96 %  
obuv7572,12 %72,12 %  
oblečení7370,19 %70,19 %  
léky, potravinové doplňky7067,31 %67,31 %  
drogerie, kosmetika6259,62 %59,62 %  
trvanlivé potraviny5754,81 %54,81 %  
sportovní vybavení5451,92 %51,92 %  
knihy5250 %50 %  
elektronika4947,12 %47,12 %  
chovatelské potřeby4139,42 %39,42 %  
hobby, volný čas3836,54 %36,54 %  
dovolená, letenky3432,69 %32,69 %  
náhradní díly, autodoplňky2927,88 %27,88 %  

Graf

7. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v nákupním centru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení8581,73 %81,73 %  
trvanlivé potraviny7572,12 %72,12 %  
drogerie, kosmetika7471,15 %71,15 %  
čerstvé potraviny7269,23 %69,23 %  
obuv6865,38 %65,38 %  
sportovní vybavení5855,77 %55,77 %  
knihy5350,96 %50,96 %  
elektronika5149,04 %49,04 %  
hobby, volný čas5048,08 %48,08 %  
léky, potravinové doplňky4543,27 %43,27 %  
chovatelské potřeby3937,5 %37,5 %  
náhradní díly, autodoplňky2221,15 %21,15 %  
dovolená, letenky1615,38 %15,38 %  

Graf

8. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v e-shopu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika7168,27 %68,27 %  
knihy6865,38 %65,38 %  
dovolená, letenky5754,81 %54,81 %  
hobby, volný čas4846,15 %46,15 %  
drogerie, kosmetika3937,5 %37,5 %  
sportovní vybavení3533,65 %33,65 %  
náradní díly, autodoplňky3331,73 %31,73 %  
oblečení2725,96 %25,96 %  
chovatelské potřeby2725,96 %25,96 %  
léky, potravinové doplňky2625 %25 %  
obuv1211,54 %11,54 %  
žádná z výše uvedených76,73 %6,73 %  
trvanlivé potraviny65,77 %5,77 %  
čerstvé potraviny32,88 %2,88 %  

Graf

9. Kolik peněz průměrně utratíte v kamenných obchodech za rok (v celých korunách)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100001817,31 %17,31 %  
5000109,62 %9,62 %  
2000098,65 %8,65 %  
200087,69 %7,69 %  
3000065,77 %5,77 %  
5000054,81 %4,81 %  
100054,81 %4,81 %  
1500043,85 %3,85 %  
4000043,85 %3,85 %  
300043,85 %3,85 %  
ostatní odpovědi 100000
60000
80000
70000
24000
12000
25000
150000
0
26000
13000
180000
200000
8000
17000
16000
6000
4000
48000
7000
3129,81 %29,81 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22510.64
Minimum:1000
Maximum:100000
Variační rozpětí:99000
Rozptyl:533714939.37
Směrodatná odchylka:23102.27
Medián:12500
Modus:10000

Graf

10. Kolik peněz průměrně utratíte v nákupních centrech za rok (v celých korunách)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200001211,54 %11,54 %  
100001110,58 %10,58 %  
3000098,65 %8,65 %  
5000098,65 %8,65 %  
500065,77 %5,77 %  
10000065,77 %5,77 %  
1500054,81 %4,81 %  
200054,81 %4,81 %  
6000043,85 %3,85 %  
300043,85 %3,85 %  
ostatní odpovědi 24000
200000
40000
35000
120000
80000
8000
1000
72000
0
700000
75000
1212
180000
55000
90000
200
6000
1500
25000
150000
3500
12000
3331,73 %31,73 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:33670.21
Minimum:1500
Maximum:150000
Variační rozpětí:148500
Rozptyl:1075529855.87
Směrodatná odchylka:32795.27
Medián:20000
Modus:20000

Graf

11. Kolik peněz průměrně utratíte v e-shopech za rok (v celých korunách)?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50001615,38 %15,38 %  
100001615,38 %15,38 %  
2000109,62 %9,62 %  
2000098,65 %8,65 %  
1500065,77 %5,77 %  
3000065,77 %5,77 %  
300065,77 %5,77 %  
054,81 %4,81 %  
50054,81 %4,81 %  
5000043,85 %3,85 %  
ostatní odpovědi 1000
12000
8000
4000
200
24000
40000
7000
17000
400
100000
25000
1500
2120,19 %20,19 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:9678.72
Minimum:200
Maximum:40000
Variační rozpětí:39800
Rozptyl:79322983.3
Směrodatná odchylka:8906.35
Medián:6000
Modus:5000

Graf

12. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7067,31 %67,31 %  
muž3432,69 %32,69 %  

Graf

13. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2898,65 %8,65 %  
2276,73 %6,73 %  
2776,73 %6,73 %  
2465,77 %5,77 %  
2354,81 %4,81 %  
3943,85 %3,85 %  
4043,85 %3,85 %  
4243,85 %3,85 %  
1943,85 %3,85 %  
2043,85 %3,85 %  
ostatní odpovědi 45
38
34
43
35
31
25
37
18
26
48
32
49
33
16
21
30
29
53
50
54
55
17
60
5048,08 %48,08 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:30.63
Minimum:18
Maximum:49
Variační rozpětí:31
Rozptyl:71.27
Směrodatná odchylka:8.44
Medián:28
Modus:28

Graf

14. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou6057,69 %57,69 %  
Vysokoškolské3331,73 %31,73 %  
Základní76,73 %6,73 %  
Vyšší odborné32,88 %2,88 %  
Středoškolské bez maturity10,96 %0,96 %  

Graf

15. Obec, ve které žijete, patří dle počtu obyvatel do následující kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100.000 a více5149,04 %49,04 %  
Méně než 10.0003331,73 %31,73 %  
10.000 - 39.999109,62 %9,62 %  
40.000 - 69.99987,69 %7,69 %  
70.000 - 99.99921,92 %1,92 %  

Graf

16. Váš přístup k internetu je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neomezený9995,19 %95,19 %  
Omezený (jen ve škole, jen v zaměstnání)43,85 %3,85 %  
Bez přístupu10,96 %0,96 %  

Graf

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti (v celých korunách, zaokrouhleno na tisíce)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300001316,05 %12,5 %  
400001113,58 %10,58 %  
3500089,88 %7,69 %  
2500067,41 %5,77 %  
5000067,41 %5,77 %  
6000033,7 %2,88 %  
1000033,7 %2,88 %  
1700022,47 %1,92 %  
2800022,47 %1,92 %  
8000022,47 %1,92 %  
ostatní odpovědi 15000
45000
12000
26000
600000
49000
38
32000
19000
70000
2000000
16000
38000
33000
25
21000
1
44800
34000
125000
23000
100000
20000
2530,86 %24,04 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:35175.34
Minimum:10000
Maximum:80000
Variační rozpětí:70000
Rozptyl:205566605.78
Směrodatná odchylka:14337.59
Medián:34000
Modus:30000

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. V období před 2 lety jste pro nákup zboží a služeb využíval(a) (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

  • odpověď kamenný obchod=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenný obchod=1 na otázku 1. Jako místo pro nákup zboží a služeb v současnosti využíváte (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

3. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v kamenném obchodě:

  • odpověď reklamace, servis:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovoz, montáž na otázku 3. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v kamenném obchodě:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklamace, servis na otázku 4. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v nákupním centru:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovoz, montáž na otázku 4. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v nákupním centru:

4. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v nákupním centru:

  • odpověď výběr, šíře sortimentu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovoz, montáž na otázku 4. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v nákupním centru:

6. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v kamenném obchodě:

  • odpověď drogerie, kosmetika:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chovatelské potřeby na otázku 6. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v kamenném obchodě:
  • odpověď elektronika:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi náhradní díly, autodoplňky na otázku 6. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v kamenném obchodě:
  • odpověď knihy:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi úspora času na otázku 3. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v kamenném obchodě:

7. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v nákupním centru:

  • odpověď elektronika:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovolená, letenky na otázku 7. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v nákupním centru:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi náhradní díly, autodoplňky na otázku 7. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v nákupním centru:
  • odpověď léky, potravinové doplňky:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obuv na otázku 8. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v e-shopu:
  • odpověď sportovní vybavení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dovolená, letenky na otázku 7. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v nákupním centru:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jako místo pro nákup zboží a služeb v současnosti využíváte (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

2. V období před 2 lety jste pro nákup zboží a služeb využíval(a) (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

3. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v kamenném obchodě:

4. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v nákupním centru:

5. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v e-shopu:

6. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v kamenném obchodě:

7. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v nákupním centru:

8. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v e-shopu:

9. Kolik peněz průměrně utratíte v kamenných obchodech za rok (v celých korunách)?

10. Kolik peněz průměrně utratíte v nákupních centrech za rok (v celých korunách)?

11. Kolik peněz průměrně utratíte v e-shopech za rok (v celých korunách)?

12. Jste

13. Váš věk:

14. Nejvyšší dosažené vzdělání

15. Obec, ve které žijete, patří dle počtu obyvatel do následující kategorie:

16. Váš přístup k internetu je

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti (v celých korunách, zaokrouhleno na tisíce)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jako místo pro nákup zboží a služeb v současnosti využíváte (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

2. V období před 2 lety jste pro nákup zboží a služeb využíval(a) (1 - velmi často, 2 - často, 3 - málokdy, 4 - výjimečně, 5 - nikdy)

3. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v kamenném obchodě:

4. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v nákupním centru:

5. Které z následujících výhod jsou pro Vás rozhodující pro nákup zboží a služeb v e-shopu:

6. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v kamenném obchodě:

7. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v nákupním centru:

8. Které z následujících komodit byste nakoupil(a) v e-shopu:

9. Kolik peněz průměrně utratíte v kamenných obchodech za rok (v celých korunách)?

10. Kolik peněz průměrně utratíte v nákupních centrech za rok (v celých korunách)?

11. Kolik peněz průměrně utratíte v e-shopech za rok (v celých korunách)?

12. Jste

13. Váš věk:

14. Nejvyšší dosažené vzdělání

15. Obec, ve které žijete, patří dle počtu obyvatel do následující kategorie:

16. Váš přístup k internetu je

17. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti (v celých korunách, zaokrouhleno na tisíce)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hořín, O.Budoucnost kamenných obchodů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://budoucnost-kamennych-obchodu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.