Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budoucnost komiksu v reklamě
Budoucnost komiksu v reklamě
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Pařízková |
---|---|
Šetření: | 05. 01. 2018 - 04. 02. 2018 |
Počet respondentů: | 154 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku.
Cílem dotazníku je zjištění, zda konzumenti reklam vidí budoucnost v používání komiksu v reklamě.
Výsledky použiji ve své diplomové práci.
Moc děkuji za spolupráci.
Lenka Pařízková
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 102 | 66,23 % | 66,23 % |
Muž | 52 | 33,77 % | 33,77 % |
2. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19-30 | 79 | 51,3 % | 51,3 % |
31-60 | 36 | 23,38 % | 23,38 % |
0-18 | 35 | 22,73 % | 22,73 % |
61-x | 4 | 2,6 % | 2,6 % |
3. Dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 59 | 38,31 % | 38,31 % |
Střední s maturitou | 53 | 34,42 % | 34,42 % |
Základní | 28 | 18,18 % | 18,18 % |
Střední odborné | 14 | 9,09 % | 9,09 % |
4. Setkali jste se s reklamou ve formě komiksu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 115 | 74,68 % | 74,68 % |
Ne | 39 | 25,32 % | 25,32 % |
5. Kde jste se s komiksovou reklamou nejčastěji setkali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 55 | 35,71 % | 35,71 % |
Tištěná média | 45 | 29,22 % | 29,22 % |
Jiné | 24 | 15,58 % | 15,58 % |
Venkovní reklama | 15 | 9,74 % | 9,74 % |
Televize | 15 | 9,74 % | 9,74 % |
6. Líbí se Vám komiksové reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 118 | 76,62 % | 76,62 % |
Ne | 36 | 23,38 % | 23,38 % |
7. Má komiks v reklamě budoucnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 91 | 59,09 % | 59,09 % |
Nevím | 51 | 33,12 % | 33,12 % |
Ne | 12 | 7,79 % | 7,79 % |
8. Jaká skupina Vás nejlépe vystihuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Konzument reklam | 143 | 92,86 % | 92,86 % |
Tvůrce komiksů | 9 | 5,84 % | 5,84 % |
Organizace poskytující reklamní služby | 2 | 1,3 % | 1,3 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.