Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budování značky Baťa

Budování značky Baťa

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Kozlová
Šetření:02. 03. 2010 - 09. 03. 2010
Počet respondentů:191
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci své bakalářské práce na UTB ve Zlíně zpracovávám marketingový průzkum, jehož cílem je zjistit chování zákazníka v souvislosti s úrovní loajality ke značce Baťa.

Odpovědi respondentů

1. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo "Baťa"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
boty10554,97 %54,97 %  
město Zlín a jeho rozvoj3417,8 %17,8 %  
geniální podnikatel3317,28 %17,28 %  
světově úspěšná značka199,95 %9,95 %  

Graf

2. Koupili jste v posledních 2 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13068,42 %68,06 %  
ne6031,58 %31,41 %  

Graf

3. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Baťa? (TV, rádio, časopisy, billboardy, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12063,16 %62,83 %  
ne7036,84 %36,65 %  

Graf

4. Líbí se Vám logo Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano10454,74 %54,45 %  
určitě ano4523,68 %23,56 %  
nevím, jak logo Baťa vypadá2111,05 %10,99 %  
spíše ne1910 %9,95 %  
určitě ne10,53 %0,52 %  

Graf

5. Za přednosti značky Baťa považujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita9650,53 %50,26 %  
design a sortiment4423,16 %23,04 %  
cena136,84 %6,81 %  
komunikace se zákazníky105,26 %5,24 %  
tradice52,63 %2,62 %  
nic31,58 %1,57 %  
kvalita i cena21,05 %1,05 %  
žádný jiný schopný prodejce v ČR není10,53 %0,52 %  
pověst, dostupnost prodejen10,53 %0,52 %  
velký výběr dětských bot10,53 %0,52 %  
Dostupnost obchodů, sortiment10,53 %0,52 %  
zatim jsem žadné přednosti u firmy Baťa neshledala10,53 %0,52 %  
tradice v obuvi10,53 %0,52 %  
nepatří k mnou preferované obuvi10,53 %0,52 %  
v poslednich letech o zadnych prednostech nelze ml10,53 %0,52 %  
značka má tradici10,53 %0,52 %  
známá ve světě10,53 %0,52 %  
dostupnost obchodu10,53 %0,52 %  
žádné přednosti10,53 %0,52 %  
nepovažuju ani jedno z uvedených za přednosti10,53 %0,52 %  
kvalita, ochota10,53 %0,52 %  
už ani jedno10,53 %0,52 %  
Dlouhá historie značky a to, že je to český výrobc10,53 %0,52 %  
je na trhu nejdéle10,53 %0,52 %  

Graf

6. Za slabosti značky Baťa považujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena8745,79 %45,55 %  
design a sortiment3618,95 %18,85 %  
kvalita3015,79 %15,71 %  
komunikace se zákazníky178,95 %8,9 %  
nevím52,63 %2,62 %  
nic mě nenapadá21,05 %1,05 %  
žádné slabosti10,53 %0,52 %  
v současnosti špatné povědomí o této značce10,53 %0,52 %  
neprijmani reklamaci, cena a kvalita neodpovida10,53 %0,52 %  
Chování zaměstnanců 10,53 %0,52 %  
vysoka cena, nizka kvalita, neochota reklamace10,53 %0,52 %  
někdy cena a sortiment10,53 %0,52 %  
cena, design a sortiment10,53 %0,52 %  
problémy s reklamacemi obuvi10,53 %0,52 %  
kvalita i cena10,53 %0,52 %  
vše ok10,53 %0,52 %  
že nabízí i jiné značky - Power10,53 %0,52 %  
nic, snad by mohl být jen širší sortiment10,53 %0,52 %  
vše10,53 %0,52 %  

Graf

7. Doporučili byste někomu značku Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano9851,58 %51,31 %  
určitě ano6031,58 %31,41 %  
spíše ne2513,16 %13,09 %  
určitě ne73,68 %3,66 %  

Graf

8. Máte špatnou zkušenost se značkou Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11761,58 %61,26 %  
ano5830,53 %30,37 %  
ještě nikdy jsem výrobek značky Baťa nepoužíval157,89 %7,85 %  

Graf

9. Jste hrdí (pokud nejste ze Zlína - Byly byste hrdí), že jste občanem města Zlína, které je spojeno se jménem Baťa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano7036,84 %36,65 %  
spíše ano6031,58 %31,41 %  
je mi to jedno5026,32 %26,18 %  
spíše ne94,74 %4,71 %  
určitě ne10,53 %0,52 %  

Graf

10. Dáte vždy přednost značce Baťa bez ohledu na finance?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak kdy, podle aktuální nabídky sortimentu12163,68 %63,35 %  
ne, nikdy4925,79 %25,65 %  
je mi to jedno178,95 %8,9 %  
ano, v31,58 %1,57 %  

Graf

11. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: "Značka Baťa je silná značky se světovým pokrytím trhu."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím12465,26 %64,92 %  
nemám názor3015,79 %15,71 %  
nesouhlasím2412,63 %12,57 %  
silně souhlasím115,79 %5,76 %  
silně nesouhlasím10,53 %0,52 %  

Graf

12. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: "Výrobky značky Baťa jsou dostupné všem skupinám zákazníků."

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím8846,32 %46,07 %  
souhlasím7438,95 %38,74 %  
nemám názor147,37 %7,33 %  
silně nesouhlasím105,26 %5,24 %  
silně souhlasím42,11 %2,09 %  

Graf

13. Vaše pohlaví je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13671,58 %71,2 %  
muž5428,42 %28,27 %  

Graf

14. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 24 let14475,79 %75,39 %  
25 - 34 let2513,16 %13,09 %  
35 - 44 let105,26 %5,24 %  
45 - 54 let84,21 %4,19 %  
55 let a více31,58 %1,57 %  

Graf

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou13370 %69,63 %  
vysokoškolské3618,95 %18,85 %  
středoškolské bez maturity157,89 %7,85 %  
základní63,16 %3,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Koupili jste v posledních 2 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

  • odpověď ne:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ještě nikdy jsem výrobek značky Baťa nepoužíval na otázku 8. Máte špatnou zkušenost se značkou Baťa?

3. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Baťa? (TV, rádio, časopisy, billboardy, ...)

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, jak logo Baťa vypadá na otázku 4. Líbí se Vám logo Baťa?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo "Baťa"?

2. Koupili jste v posledních 2 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

3. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Baťa? (TV, rádio, časopisy, billboardy, ...)

4. Líbí se Vám logo Baťa?

5. Za přednosti značky Baťa považujete:

6. Za slabosti značky Baťa považujete:

7. Doporučili byste někomu značku Baťa?

8. Máte špatnou zkušenost se značkou Baťa?

9. Jste hrdí (pokud nejste ze Zlína - Byly byste hrdí), že jste občanem města Zlína, které je spojeno se jménem Baťa?

10. Dáte vždy přednost značce Baťa bez ohledu na finance?

11. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: "Značka Baťa je silná značky se světovým pokrytím trhu."

12. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: "Výrobky značky Baťa jsou dostupné všem skupinám zákazníků."

13. Vaše pohlaví je:

14. Kolik je Vám let?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo "Baťa"?

2. Koupili jste v posledních 2 letech nějaký produkt v prodejně Baťa?

3. Vybavíte si nějakou reklamu na značku Baťa? (TV, rádio, časopisy, billboardy, ...)

4. Líbí se Vám logo Baťa?

5. Za přednosti značky Baťa považujete:

6. Za slabosti značky Baťa považujete:

7. Doporučili byste někomu značku Baťa?

8. Máte špatnou zkušenost se značkou Baťa?

9. Jste hrdí (pokud nejste ze Zlína - Byly byste hrdí), že jste občanem města Zlína, které je spojeno se jménem Baťa?

10. Dáte vždy přednost značce Baťa bez ohledu na finance?

11. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: "Značka Baťa je silná značky se světovým pokrytím trhu."

12. Do jaké míry souhlasíte s výrokem: "Výrobky značky Baťa jsou dostupné všem skupinám zákazníků."

13. Vaše pohlaví je:

14. Kolik je Vám let?

15. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kozlová, S.Budování značky Baťa (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://budovani-znacky-bata.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.