Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem

Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Magda Součková
Šetření:02. 02. 2015 - 16. 02. 2015
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):32 / 31.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který následně využiji pro svou BP. Najdete v něm obecnější otázky ohledně produktů a značek  i dotazy týkající se společnosti Coca-Cola.

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2562,5 %62,5 %  
muž1537,5 %37,5 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 302665 %65 %  
41 - 50922,5 %22,5 %  
31 - 40410 %10 %  
51 - 6012,5 %2,5 %  

Graf

3. Co si představíte pod pojmem "značka" výrobku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita25 %5 %  
logo25 %5 %  
Kvalitu, spolehlivost.12,5 %2,5 %  
jméno, znak, symbol12,5 %2,5 %  
dobré jméno12,5 %2,5 %  
Logo a povesť12,5 %2,5 %  
obchodní název firmy, co výrobek vyrábí12,5 %2,5 %  
logo/jméno výrobce12,5 %2,5 %  
zvyk 12,5 %2,5 %  
výrobek pochází od konkrétního mně známého výrobce12,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi jednoznačné označení
označení výrobku
povědomost o výrobku
Slovo a grafický symbol používaný výrobcem
Logo, jméno, kvalita
image, který výrobek odlišuje od ostatních
značka - výrobek, vzhled, logo, reklama
jméno, logo,
označení výrobce, který svým jménem ručí za kvalitu výrobku
jméno
To co prodava
název a jeho grafické stvarneni
Image firmy, historie,
Nosný brand, podle značky se někteří zákazníci rozhodují.
logo, symbol, slogan v propojení s kvalitou
prezentaci navenek
označení výrobce
Image výrobku - firmy, dobré nebo špatné jméno produktu, "viditelný, hmatatelný, imaginární znak", pod kterým si hned představím konkrétní věc.
znak
garance kvality
pověst výrobku, výrobce, pověst výrobce
Reprezentace firmy, odlišení od konkurence, image firmy
KVALITA, CHARAKTER
název
marketing
Vyrobce
logo, povědomí
záruka něčeho
2870 %70 % 

Graf

4. Jak jsou pro Vás tyto faktory u výrobku důležité?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
značka3.552.548
cena2.52.1
složení3.0752.319
zvyk, oblíbenost2.8752.159
image4.352.578
obal, design4.652.178

Graf

5. V případě kladných recenzí Vašich známých na určitý výrobek, jak vysoká je pravděpodobnost, že ho vyzkoušíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nahodile, příležitostně2870 %70 %  
téměř vždy922,5 %22,5 %  
neovlivní mě to25 %5 %  
určitě vyzkouším12,5 %2,5 %  

Graf

6. Ovlivňují Vás televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2665 %65 %  
ano1435 %35 %  

Graf

7. Vnímáte, jak se Vaše oblíbená značka vyvíjí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne

Ano

Áno

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ANO

Ano

ano vzdy

Ano, velký plus přikládám marketingovému oddělení za inovace. Například česká kosmetika Ryor-v obalu produktu naleznete samolepku, jenž označuje noční/denní použití. Je to maličkost (v podstatě kýč), avšak to mnohdy ušetří konečnému spotřebiteli čas a nervy..

co?

moc ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne, nesleduji to

Negativně.

někdy

Nemám oblíbenou značku

Pokud je to medializováno, tak ano.

pouze u výrazných grafických změn loga (jako výtvarník si toho všimnu)

téměř vůbec ne

Většinou ne, nepreferuji žádné konkrétní značky, spíše často střídám, měním...zkouším.

vnímám

8. Sledujete slevy a využíváte akcí typu "2 za cenu jednoho"?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani moc ne

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ANO

ano

ano, občas příležitostně

Jak kdy

jak kdy jen v supermarketech u FMCG zboží

Jen pokud jde o vyrobek, ktery kupuji pravidelne

ne

Ne

ne

ne

ne, akce příliš nesleduji

Ne, někdy.

není to prioritní impuls k nákupu, pouze kdž mám v plánu výrobek koupit a je tato akce, pak ji využiju. Beru to jako příjemné zpestření, možná odměnu za věrnost

Nesleduji, ale když na ně narazím a "hodí se mi to", využiji.

Niekedy

niekedy

občas

občas

občas

Občas

občas

občas

slevy sleduji, akce využívám jen v případě, že daný výrobek obvykle kupuji a nemám jej doma ve větším množství

spíše ano

spíše ano

Trochu

V případě, že jsem zrovna daný výrobek šla koupit, nebo se mi opravdu hodí, tak ano.

9. Zajímá Vás, jak vypadá logo značky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ako u coho

ani ne

ani ne

Ano

Áno

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

Ano

ano, ale jen z čistě estetického a grafického zájmu

Ano, je to odrazem tvořivosti.

ano, zajímá

Ano.

asi ani ne

jak kdy záleží jestli mám ke značce vztah

Jak u čeho.

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

někdy

NĚKDY

nijak zvlášť

občas

proč by mělo? bud se mi líbí nebo ne

většinou ano

10. Účastníte se marketingových průzkumů značek, aby se Vám v budoucnu mohly přiblížit a vylepšit svůj produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3280 %80 %  
ano820 %20 %  

Graf

11. Častěji nakupujete na základě impulsu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"potřebuji to, protože ..."2870 %70 %  
"to se mi líbí, to chci!"1230 %30 %  

Graf

12. Zákazníci vyhodnocují kvalitu služeb na základě pěti následujících faktorů (dle American Management Association), ohodnoťte je, prosím, podle toho, jakou důležitost představují pro Vás.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
spolehlivost (poskytnou to, co bylo slíbeno)1.82.06
ujištění (znalost, zdvořilost, předávání důvěry zákazníkům)3.1751.394
hmatatelnost (fyzické věci, vybavení, vzhled)2.9251.669
empatie (individuální pozornost věnovaná zákazníkům)3.751.088
rychlé reakce (ochota pomoci zákazníkovi co nejrychleji)3.351.628

Graf

13. Jaký potravinářský výrobek/značka je podle Vás nejznámější na světě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola1127,5 %27,5 %  
coca cola 820 %20 %  
netuším25 %5 %  
nestlé25 %5 %  
Cocacola12,5 %2,5 %  
Coca-Cola, Nestlé12,5 %2,5 %  
voda12,5 %2,5 %  
pedro12,5 %2,5 %  
mouka, bez ohledu na značku12,5 %2,5 %  
Coca-Cola, Mc Donald's, Apple12,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi pepsi
špatně položená otázka - co jiného člověka muže napadnout, když si před chvílí přečetl, že tu jde o Coca Colu?
Coca cola + Pepsi cola
ariel
McDonald
hamburger McDonald's
Craftfood
-
rohlík
olomoucké syrečky - to jsou i cítit
McDonalds?
1127,5 %27,5 % 

Graf

14. Jaký "kolový" nápoj pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Cola1947,5 %47,5 %  
Kofola1025 %25 %  
jiný820 %20 %  
Pepsi37,5 %7,5 %  

Graf

15. Jaký máte vztah ke Coca-Cole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladný2460 %60 %  
záporný1640 %40 %  

Graf

16. Vnímáte Coca-Colu jako značku s tradicí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3382,5 %82,5 %  
ne717,5 %17,5 %  

Graf

17. Víte něco o historii Coca-Coly? Říká Vám něco jméno John Pemberton?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2767,5 %67,5 %  
ano1332,5 %32,5 %  

Graf

18. Jak moc velká je podle Vás síla reklamy a marketingu (a proč)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

20 newtonů.

20m.

asi poměrně velká - lid chce být klamán :)

Celkem dost. Ovlivňuje.

Hodně veliká - lidé koukají na reklamy

jak kdy

jak na koho

jak u koho, u většiny lidí to zabírá,

je veliká, protože manipuluje s lidmi, aby koupili jen tady toto

je velká, dává nám informace o produktu

jeto velká síla otravy a opruzu

Na hodně lidí zabírá

na někoho to platí...

NA PODVĚDOMÍ VELMI

nějaký význam určitě má. ale spíše to záleží, jak reklamu chápou lidé

nepřehlédnutelná

Obrovská, pretože väčšina zákazníkov je ľahko ovplyvniteľných sugesciou

ovlivňuje názory lidí, představuje produkt, dostává se do povědomí lidí, dává vůbec vědět o produktu

Ovlivňuje, co je cool

ovlivňuje, velká síla

prostě je velká

Působí jen na omezené lidi

Reklama dokáže manipulovat slabší jedince bez vytvořeného názoru.

U reklamy docela velká, protože ovlivňuje predevším naše podvědomí. Marketing je důležitý pro každou větší a hlavně úspěšnou firmu

v dnesnej dobe je to ta najsilnejsia vec.ziskat pozornost od potencionalnych zakaznikov

v marketingu je velká síla. Dobře provedený marketing dokáže prodat zdánlivě "neprodatelný" produkt

velká

velká

Velka

velká

Velká (páč to do vás furt hustěj).

velká, ovlivňuje chování zákazníka

Velká, protože lidi jsou ovce.

Velká. Dokáže zaujmout velké množství spotřebitelů a vštěpovat jim do mysli publikované informace.

Velká. Reklama může nejen informovat, ale i vzbudit v podvědomí potencionálního zákazníka zájem i akci. Je spousta nástrojů, jež dopomáhají k této skutečnosti. V určitém smyslu se i v dnešní době setkáváme s agresivní reklamou..

Velmi silná ve smyslu působení na spotřebitele, mnoho forem reklamy jako jeden z nástrojů komunikačního mixu může hodně ovlivňovat spotřební chování

Velmi silná, dobrým marketingem prodáte i průměrný produkt jako ten "nej". Ovlivnění určitého segmentu trhu - dobře funguje reklama na mladé lidi, děti...

Výrobek se dostane do povědomí lidí; když vidí výrobek v obchodě, vzpomenou si na reklamu a je pravděpodobné, že si jej koupí, pokud je reklama zaujala

záleží na produktu

záleží na typu člověka, někdo je ovlivnitelný a někdo ne

19. Myslíte, že jde v marketingu jen o samotný produkt?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2255 %55 %  
Ne, jde vlastně o celkové působení na zákazníka.12,5 %2,5 %  
nie12,5 %2,5 %  
víceméně ano12,5 %2,5 %  
N12,5 %2,5 %  
nie ... 12,5 %2,5 %  
ne, jde také o značce.12,5 %2,5 %  
ne, jde jen o zisk12,5 %2,5 %  
netuším, marketing nemusím12,5 %2,5 %  
většinou ano12,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi jak u čeho
ne, jde o to, ovlivnit potenciální spotřebitele k nákupu toho produktu
Určitě ne :)
Ne, roli hraje spousta dalších faktorů jako je cena, distribuce, komunikace vůči zákazníkovi..
Ne, je to mix všeho, ceny, propagace, produktu, ....místa, cíle, trhu..
nejde
Ne-důležitá je správná komunikace firmy (produktu)
ne o prachy
ne i o servis a služby
922,5 %22,5 % 

Graf

20. Kdo je, podle Vás, největším rivalem Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pepsi1537,5 %37,5 %  
Pepsi cola37,5 %7,5 %  
Kofola25 %5 %  
Na českém trhu asi Kofola.12,5 %2,5 %  
To nevím12,5 %2,5 %  
pepsi-cola12,5 %2,5 %  
déšť12,5 %2,5 %  
kedysi to bola pepsi ...teraz nema podla mna konkurenciu 12,5 %2,5 %  
nevím12,5 %2,5 %  
voda12,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi Říká se, že Pepsi, ale spíše je největším rivalem soudná společnost
Třeba Dr. Pepper
že by pepsi?
Cola loka
Pepsi resp. Kofola.
Celosvětově Pepsi, v ČR aktuálně Kofola
Pepsi Cola, Kofola
voda z kohoutku
Pepsi ? :-)
REDBULL
NETUŠÍM
zdravý životní styl 25 kostek cukru
Kofola, RC Cola, džusy
1332,5 %32,5 % 

Graf

21. Líbí se Vám reklamy na Coca-Colu a její slogany? Jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani moc ne, nesleduji tento typ výrobků, piji obyčejnou perlivou vodu

Ano

ano

Ano líbí

Ano, jsou nápadité. Nejznámější jsou asi ty vánoční.

ano, líbí se mi

Ano, mám ráda vánoční reklamy od Coca-Coly. Většinou jsou dobře udělané s chytlavou melodii.

ano, slogan si nevybavím

ano, vánoční

Ano, vánoční.

cola cola - prdel hola

I'm loving it.

jaké reklamy?

Jsou "roztomilé", zejména pak Vánoční (kde je poukázáno na Coca Colu jako na tradici). Musím uznat, že reklamy Coca-Coly jsou efektivní. Ovšem já k tomuto produktu mám negativní postoj, tudíž jejich reklamu vnímám jen jako prvek pro mé studium..

Lhostejno

líbí, ale žádnou si nevybavuji

Ne

ne

ne

Ne

Ne

ne nelíbí

ne nelíbí se mi

ne, jsou podlézavé a postavené na zneužívání hodnot a tradic (např. spojení Vánoc či rodinné pohody s colou)

ne, téměř je nevnímám, protože kolové nápoje nepiji ( ani když je v Brně rozdávají zdarma - pravidelně plechovky cca 0,2 l - ve dnech kdy je hodně horko !!! )

Nejvíce se mi líbí reklamy o Vánocích

NĚKTERÉ

Nelíbí se mi, že Coca - cola v reklamě "hraje na city", neboť prezentované hodnoty nemají naprosto nic společného s tímto produktem (škodlivým lidskému zdraví).

neuvědomuji si

neuvědomuji si je

Nevím, reklamy téměř nesleduji, hlášky si nepamatuji. :-D

neznám

Nie

obecně ano

Vancni reklama

vánoční kamion

vánoční reklama s kamionem bývala pěkná

většinou líbí,jsou o něco originálnější než ostatní reklamy

vybavuji si hlavně reklamu, která běží v zimě - s kamionem

vzdy som ich mala medzi najoblubenejsimi ..

22. V jakém období si Coca-Colu nejčastěji koupíte (a proč)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

pravidelne, chutná mi

asi v létě

Asi v létě

Během nákupu. Mám na ni chuť.

celoročně

Celoročně. V zimě - tradice, v létě - osvěžení.

coca-colu a jiné kolové nápoje nikdy nekupuji

jen když sedím v restauraci

Když je mi špatně, protože vím, že zabírá na žaludek. :D :D :D

když je ve slevě :-D

Když mám žaludeční potíže nebo kocovinu, jinak ji nevyhledávám

když není nic jiného

Kupuji ji jen pro známé-k míchání alkoholických drinků. Sama si ji pro sebe nikdy nekoupím.

Kupuji pravidelně, ale vždy jen v akci

léto

léto - osvěží, po párty - uklidňuje žáludek

léto, osvěžení

na Vánoce, ani nevím proč - že by vliv reklamy? :)

Ne

Nedá se říct, koupím si ji když mám na ni chuť.

nedokážu říct. prostě mám chuť, tak si ji koupím

Nejde o období, ale o důvod - na zapití pečeného/ smaženého doma/ v restauraci, tj. pitá vychlazená CC. Na výlet atd. jednu konkurenční značku, protože se jejich chutě vyvíjejí odlišně v závislosti na teplotě

nekupujem si ju ... velmi vynimocne a ak ano tak len v kombinacii v alkoholickom drinku

nekupuju ji, maximálně, když potřebuju neusnout za volantem a na benzince nemají kafe

Nemám vyhraněné období nákupu. Nakupuji většinou při příležitosti očekávané návštěvy, jinak ne.

nezáleží

nikdy

nikdy

nikdy

nikdy, protože žádné kolové nápoje nepiji

okolo Vánoc, Silvestra,narozenin-jako přílohu k alkoholickým nápojům,popř. v baru/na diskotéce ze stejného důvodu

Temer ji nekupuji

Tento výrobek vůbec nekupuji. Ani ve vánočním období, kdy jsou reklamy společnosti nejagresivnější.

V létě ke zchlazení, či na oslavy (Silvestr, Vánoce, narozeniny...) nebo balení 0,5l, když nemám zrovna u sebe pití

V lete, dobre chutí vychladená a dodá mnoho energie

V období smutku

Vánoce

VÁNOCE OSLAVY

výjimečně, když potřebuji kofein a rychlý cukr, protože jsem vyčerpaná, a když není čas na nic lepšího (kvalitní káva, čaj), v případě hodně podrážděného žaludku jako prevenci ketózy

zima

23. Vyhledávali jste lahev s Vaším jménem na etiketě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3587,5 %87,5 %  
ano512,5 %12,5 %  

Graf

24. Jaký z těchto tří výrobků si nejčastěji koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"klasika" s červenou etiketou3280 %80 %  
Zero615 %15 %  
Light25 %5 %  

Graf

25. Víte, jaké další nápoje vyrábí společnost Coca-Cola? Jmenujte, prosím:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano. Moc dlouhé

Bonaqua, Fanta, ledová káva.

Cappi

Coca-Cola Vanilla, Cherry,... ale myslím, že pod Coca-Colu spadá i Sprite atd.

Další sladké limonady

fanta

Fanta a Sprite

fanta sprite bonaqua

fanta sprite kinley lift cappy a asi aj nestea

Fanta, River Tonic, Sprite,

Fanta, Sprite

Fanta, Sprite

Fanta, Sprite

Fanta, Sprite

Fanta, Sprite, Bonaqua, Romerquelle, Burn, Cappy, různé mutace Coca Coly + distribuuje energy drink Monster

fanta, sprite, lift

Fanta, Sprite, Lift

fanta, sprite,...

Fanta,Sprite

kefír kyška

kromě různých druhů Coca Coly (light, zero,..) nevím

Lift, Fanta, Dr. Pepper

Mirinda

myslím že Fantu, Sprite, 7Up, ale nejsem si jistý

ne

ne

Ne.

něco "pomerančového" a něco "citronového"

nevím

nevím

nevím

nevím

nr

Schweppes, Lift, Evian, Illy, Sprite

Sprite

Sprite, Fanta

SPRITE, PEPSY, FANTA

vanilla

vodu Bonaqua, Monster energet.nápoj, Sprite, Fantu

Že by Fanta? Netuším.. :-)

26. Slyšeli jste někdy o "New Coke"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3690 %90 %  
ano410 %10 %  

Graf

27. Co se podle Vás Coca-Cole nepovedlo z hlediska propagace, kvality, ...?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

???

bylo to hnusné

Cena

Je moc vlezlá, až odpuzuje

Je v nej príliš veľa cukru

Již jsem odpověděla.

Nelíbí se mi prezentace nápoje jako naprosto neškodného, s normálním obsahem cukru

nešťastné spojení Coca-Cola - kofein - děti

netuším, to je jejich problém

neviem o nicom

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím, mám pocit, že funguje spíše pořád dobře. Je o ní slyšet neustále.

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá...

Odstupňování cen podle velikosti balení.

Právě New Coke. Šíření informací o škodlivosti.

Samotné výrobky jsou z hlediska zdravotní prospěšnosti velmi diskutabilní.

složení

složení

složení produktu

Udělat dobrou reklamu na hnusný pití je oříšek...

vlezná reklama každoročně před Vánocemi

vše se povedlo

všechna ta videa ohledně Coca-Coly a Mentos, složení Coca-Coly Zero, Light-zavádějící informace-lidé si myslí, že když si koupí Zero, budou štíhlejší a hlavně zdravější! Přitom jsou všechny obdobné produkty narvané umělými sladidly-Rizika těchto náhražek již ale lidem nesdělí... Ale rez či zašlou minci rozzáří jako nic jiného :D

všechno se povedlo

vytváření dojmu, že je vlastně zdravá, popř. že obsahuje 0 cukru

Za mě asi pouze chuť u Zero či Light - určitě nechutná stejně jako originál :) ale nic jiného mě nenapadá

změnila se chuť

Změny chutě.

28. Myslíte, že lidé ke Coca-Cole cítí emocionální vazbu/vášeň?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1025 %25 %  
ne922,5 %22,5 %  
Ano, je to pro ně tradiční výrobek, na který se mohou "spolehnout".12,5 %2,5 %  
nevím12,5 %2,5 %  
Možná12,5 %2,5 %  
podla tych silnych reklam aj ano 12,5 %2,5 %  
Ne, ale můžou být závislí na množství cukru, event. můžou colu vnímat jako nápoj patřící k určitému životnímu stylu. 12,5 %2,5 %  
někteří, obecně nikoliv12,5 %2,5 %  
Jak kteří12,5 %2,5 %  
mladší možná ano12,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi Ne.
myslím, že ano, protože vzhledem k velkému množství cukru, může způsobit i závislost
bohužel většina lidí ano
je to možné
někteří
nedokážu odpovědět, ale spíše ne
Možná že někdo ano, já osobně to tak nevidím
nekteri
Nevím, nedokážu posoudit, ale někteří na ní mouhou být závislí
Ano!
nedokážu posoudit
jo, maji orgazmy zvláště s rumem
to snad ne
1332,5 %32,5 % 

Graf

29. Ovlivňují Vás špatné zprávy týkající se Coca-Coly? (Např. "příčina obezity v Americe", "způsobuje pálení žáhy", "rozpouští zuby", ...)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1537,5 %37,5 %  
áno1025 %25 %  
Ne. Všeho s mírou nikomu neuškodí.12,5 %2,5 %  
ani ne, tato zprávy už jsou ,,profláknuté", nepiji colu tak často, abych se toho bála, u lidí co ji pijí často by tyto zprávy mohly mít větší váhu12,5 %2,5 %  
Nepatrně12,5 %2,5 %  
beru to jako kuriozity, aleaspoň mě to utvrzuje v přesvědčení, že tyhle nápoje nemusím12,5 %2,5 %  
Ani ne12,5 %2,5 %  
rozhodně12,5 %2,5 %  
Ano.12,5 %2,5 %  
ne, stejně ji pije jen výjimečně12,5 %2,5 %  
ostatní odpovědi spíše ne
trochu.
ano, ovlivňují
Moc to nevnímám, ale doufám, že to lidi ovlivňuje. Aspoň trochu.
Ano, ale informace a názory si ověřuji
VNÍMÁM JE
ne to jsou určitě kecy
717,5 %17,5 % 

Graf

30. Víte, že Coca-Cola přestala sladit bílým cukrem, ale místo toho používá fruktózovo-glukózový sirup vyráběný z kukuřice? Působí to na Vás jako "zdravější" varianta bílého cukru?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano

Ano

ano

Ano působí, ale myslím, že množství cukru se nemění a obsah to příliš neovlivní

asi jo, ale furt je to cukr a furt je ho tam strašlivě moc

Cukr jako cukr.

jsme z toho paf

Moc ne, mám pocit, že všechny náhražky jsou většinou stejně špatně. Spíše preferuji - "všeho s mírou". :-)

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne nepůsobí

Ne, "nezdravých" látek je tam tak jako tak až dost!

ne, ano

Ne, je to úplně stejná sračka pro zdrav, jen je levnější pro producenta, ale blbci to zbaští

ne, to tedy nepůsobí :DDD

Ne.

nevěděla jsem o tom, je možné, že by se mohlo jednat o ,,zdravější" náhradu,

Nevěděla jsem to. Na první pohled to působí zdravěji, ale pak jsem se dočetla, že tento způsob ještě více přispívá k obezitě?

nevím

nevím

Nevím o tom

nevím o tom

nevím, zdravěji to působí :D

nie neposobi

Nie neviem o tom a nemyslím si že je to extrémne zdravšie

no to ani náhodou, právě naopak

Slysela jsem to, ale nepremyslela jsem o tom

to slyším poprvé, asi je to o trošku zdravější je otázkou jestli je stejná kvalita, nejen těchto produktů, v celé EU i v USA

trochu ano

Tuto informaci jsem doposud nevěděla. Možná trochu, nepůsobí to tak "uměle" :)

31. Věříte, že Coca-Cola dokáže rozpustit minci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2255 %55 %  
ano1845 %45 %  

Graf

32. Vyhledaji jste někdy a využili služeb Vánočního kamionu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3280 %80 %  
ano820 %20 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Váš věk

4. Jak jsou pro Vás tyto faktory u výrobku důležité?

5. V případě kladných recenzí Vašich známých na určitý výrobek, jak vysoká je pravděpodobnost, že ho vyzkoušíte?

6. Ovlivňují Vás televizní reklamy?

7. Vnímáte, jak se Vaše oblíbená značka vyvíjí?

8. Sledujete slevy a využíváte akcí typu "2 za cenu jednoho"?

9. Zajímá Vás, jak vypadá logo značky?

10. Účastníte se marketingových průzkumů značek, aby se Vám v budoucnu mohly přiblížit a vylepšit svůj produkt?

11. Častěji nakupujete na základě impulsu:

12. Zákazníci vyhodnocují kvalitu služeb na základě pěti následujících faktorů (dle American Management Association), ohodnoťte je, prosím, podle toho, jakou důležitost představují pro Vás.

13. Jaký potravinářský výrobek/značka je podle Vás nejznámější na světě?

14. Jaký "kolový" nápoj pijete nejčastěji?

15. Jaký máte vztah ke Coca-Cole?

16. Vnímáte Coca-Colu jako značku s tradicí?

17. Víte něco o historii Coca-Coly? Říká Vám něco jméno John Pemberton?

19. Myslíte, že jde v marketingu jen o samotný produkt?

20. Kdo je, podle Vás, největším rivalem Coca-Coly?

23. Vyhledávali jste lahev s Vaším jménem na etiketě?

24. Jaký z těchto tří výrobků si nejčastěji koupíte?

26. Slyšeli jste někdy o "New Coke"?

27. Co se podle Vás Coca-Cole nepovedlo z hlediska propagace, kvality, ...?

28. Myslíte, že lidé ke Coca-Cole cítí emocionální vazbu/vášeň?

29. Ovlivňují Vás špatné zprávy týkající se Coca-Coly? (Např. "příčina obezity v Americe", "způsobuje pálení žáhy", "rozpouští zuby", ...)

30. Víte, že Coca-Cola přestala sladit bílým cukrem, ale místo toho používá fruktózovo-glukózový sirup vyráběný z kukuřice? Působí to na Vás jako "zdravější" varianta bílého cukru?

31. Věříte, že Coca-Cola dokáže rozpustit minci?

32. Vyhledaji jste někdy a využili služeb Vánočního kamionu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Váš věk

4. Jak jsou pro Vás tyto faktory u výrobku důležité?

5. V případě kladných recenzí Vašich známých na určitý výrobek, jak vysoká je pravděpodobnost, že ho vyzkoušíte?

6. Ovlivňují Vás televizní reklamy?

7. Vnímáte, jak se Vaše oblíbená značka vyvíjí?

8. Sledujete slevy a využíváte akcí typu "2 za cenu jednoho"?

9. Zajímá Vás, jak vypadá logo značky?

10. Účastníte se marketingových průzkumů značek, aby se Vám v budoucnu mohly přiblížit a vylepšit svůj produkt?

11. Častěji nakupujete na základě impulsu:

12. Zákazníci vyhodnocují kvalitu služeb na základě pěti následujících faktorů (dle American Management Association), ohodnoťte je, prosím, podle toho, jakou důležitost představují pro Vás.

13. Jaký potravinářský výrobek/značka je podle Vás nejznámější na světě?

14. Jaký "kolový" nápoj pijete nejčastěji?

15. Jaký máte vztah ke Coca-Cole?

16. Vnímáte Coca-Colu jako značku s tradicí?

17. Víte něco o historii Coca-Coly? Říká Vám něco jméno John Pemberton?

19. Myslíte, že jde v marketingu jen o samotný produkt?

20. Kdo je, podle Vás, největším rivalem Coca-Coly?

23. Vyhledávali jste lahev s Vaším jménem na etiketě?

24. Jaký z těchto tří výrobků si nejčastěji koupíte?

26. Slyšeli jste někdy o "New Coke"?

27. Co se podle Vás Coca-Cole nepovedlo z hlediska propagace, kvality, ...?

28. Myslíte, že lidé ke Coca-Cole cítí emocionální vazbu/vášeň?

29. Ovlivňují Vás špatné zprávy týkající se Coca-Coly? (Např. "příčina obezity v Americe", "způsobuje pálení žáhy", "rozpouští zuby", ...)

30. Víte, že Coca-Cola přestala sladit bílým cukrem, ale místo toho používá fruktózovo-glukózový sirup vyráběný z kukuřice? Působí to na Vás jako "zdravější" varianta bílého cukru?

31. Věříte, že Coca-Cola dokáže rozpustit minci?

32. Vyhledaji jste někdy a využili služeb Vánočního kamionu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Součková, M.Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://budovani-znacky-jako-nastroj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.