Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Magda Součková |
---|---|
Šetření: | 02. 02. 2015 - 16. 02. 2015 |
Počet respondentů: | 40 |
Počet otázek (max/průměr): | 32 / 31.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 46,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.09:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který následně využiji pro svou BP. Najdete v něm obecnější otázky ohledně produktů a značek i dotazy týkající se společnosti Coca-Cola.
Odpovědi respondentů
1. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 25 | 62,5 % | 62,5 % |
muž | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
2. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 26 | 65 % | 65 % |
41 - 50 | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
31 - 40 | 4 | 10 % | 10 % |
51 - 60 | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
3. Co si představíte pod pojmem "značka" výrobku?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 2 | 5 % | 5 % |
logo | 2 | 5 % | 5 % |
Kvalitu, spolehlivost. | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
jméno, znak, symbol | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
dobré jméno | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Logo a povesť | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
obchodní název firmy, co výrobek vyrábí | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
logo/jméno výrobce | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
zvyk | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
výrobek pochází od konkrétního mně známého výrobce | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ostatní odpovědi | 28 | 70 % | 70 % |
4. Jak jsou pro Vás tyto faktory u výrobku důležité?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
značka | 3.55 | 2.548 |
cena | 2.5 | 2.1 |
složení | 3.075 | 2.319 |
zvyk, oblíbenost | 2.875 | 2.159 |
image | 4.35 | 2.578 |
obal, design | 4.65 | 2.178 |
5. V případě kladných recenzí Vašich známých na určitý výrobek, jak vysoká je pravděpodobnost, že ho vyzkoušíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nahodile, příležitostně | 28 | 70 % | 70 % |
téměř vždy | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
neovlivní mě to | 2 | 5 % | 5 % |
určitě vyzkouším | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
6. Ovlivňují Vás televizní reklamy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 26 | 65 % | 65 % |
ano | 14 | 35 % | 35 % |
7. Vnímáte, jak se Vaše oblíbená značka vyvíjí?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ani ne
Ano
Áno
ano
Ano
ano
ano
ano
ano
ano
ANO
Ano
ano vzdy
Ano, velký plus přikládám marketingovému oddělení za inovace. Například česká kosmetika Ryor-v obalu produktu naleznete samolepku, jenž označuje noční/denní použití. Je to maličkost (v podstatě kýč), avšak to mnohdy ušetří konečnému spotřebiteli čas a nervy..
co?
moc ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne, nesleduji to
Negativně.
někdy
Nemám oblíbenou značku
Pokud je to medializováno, tak ano.
pouze u výrazných grafických změn loga (jako výtvarník si toho všimnu)
téměř vůbec ne
Většinou ne, nepreferuji žádné konkrétní značky, spíše často střídám, měním...zkouším.
vnímám
8. Sledujete slevy a využíváte akcí typu "2 za cenu jednoho"?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ani moc ne
Ano
ano
ano
ano
ano
ano
ano
Ano
ano
ano
ano
ano
ANO
ano
ano, občas příležitostně
Jak kdy
jak kdy jen v supermarketech u FMCG zboží
Jen pokud jde o vyrobek, ktery kupuji pravidelne
ne
Ne
ne
ne
ne, akce příliš nesleduji
Ne, někdy.
není to prioritní impuls k nákupu, pouze kdž mám v plánu výrobek koupit a je tato akce, pak ji využiju. Beru to jako příjemné zpestření, možná odměnu za věrnost
Nesleduji, ale když na ně narazím a "hodí se mi to", využiji.
Niekedy
niekedy
občas
občas
občas
Občas
občas
občas
slevy sleduji, akce využívám jen v případě, že daný výrobek obvykle kupuji a nemám jej doma ve větším množství
spíše ano
spíše ano
Trochu
V případě, že jsem zrovna daný výrobek šla koupit, nebo se mi opravdu hodí, tak ano.
9. Zajímá Vás, jak vypadá logo značky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ako u coho
ani ne
ani ne
Ano
Áno
ano
ano
Ano
ano
ano
ano
Ano
ano, ale jen z čistě estetického a grafického zájmu
Ano, je to odrazem tvořivosti.
ano, zajímá
Ano.
asi ani ne
jak kdy záleží jestli mám ke značce vztah
Jak u čeho.
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
někdy
NĚKDY
nijak zvlášť
občas
proč by mělo? bud se mi líbí nebo ne
většinou ano
10. Účastníte se marketingových průzkumů značek, aby se Vám v budoucnu mohly přiblížit a vylepšit svůj produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 80 % | 80 % |
ano | 8 | 20 % | 20 % |
11. Častěji nakupujete na základě impulsu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
"potřebuji to, protože ..." | 28 | 70 % | 70 % |
"to se mi líbí, to chci!" | 12 | 30 % | 30 % |
12. Zákazníci vyhodnocují kvalitu služeb na základě pěti následujících faktorů (dle American Management Association), ohodnoťte je, prosím, podle toho, jakou důležitost představují pro Vás.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
spolehlivost (poskytnou to, co bylo slíbeno) | 1.8 | 2.06 |
ujištění (znalost, zdvořilost, předávání důvěry zákazníkům) | 3.175 | 1.394 |
hmatatelnost (fyzické věci, vybavení, vzhled) | 2.925 | 1.669 |
empatie (individuální pozornost věnovaná zákazníkům) | 3.75 | 1.088 |
rychlé reakce (ochota pomoci zákazníkovi co nejrychleji) | 3.35 | 1.628 |
13. Jaký potravinářský výrobek/značka je podle Vás nejznámější na světě?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Coca-Cola | 11 | 27,5 % | 27,5 % |
coca cola | 8 | 20 % | 20 % |
netuším | 2 | 5 % | 5 % |
nestlé | 2 | 5 % | 5 % |
Cocacola | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Coca-Cola, Nestlé | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
voda | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
pedro | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
mouka, bez ohledu na značku | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Coca-Cola, Mc Donald's, Apple | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ostatní odpovědi | 11 | 27,5 % | 27,5 % |
14. Jaký "kolový" nápoj pijete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Coca-Cola | 19 | 47,5 % | 47,5 % |
Kofola | 10 | 25 % | 25 % |
jiný | 8 | 20 % | 20 % |
Pepsi | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
15. Jaký máte vztah ke Coca-Cole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kladný | 24 | 60 % | 60 % |
záporný | 16 | 40 % | 40 % |
16. Vnímáte Coca-Colu jako značku s tradicí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 33 | 82,5 % | 82,5 % |
ne | 7 | 17,5 % | 17,5 % |
17. Víte něco o historii Coca-Coly? Říká Vám něco jméno John Pemberton?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 67,5 % | 67,5 % |
ano | 13 | 32,5 % | 32,5 % |
18. Jak moc velká je podle Vás síla reklamy a marketingu (a proč)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
20 newtonů.
20m.
asi poměrně velká - lid chce být klamán :)
Celkem dost. Ovlivňuje.
Hodně veliká - lidé koukají na reklamy
jak kdy
jak na koho
jak u koho, u většiny lidí to zabírá,
je veliká, protože manipuluje s lidmi, aby koupili jen tady toto
je velká, dává nám informace o produktu
jeto velká síla otravy a opruzu
Na hodně lidí zabírá
na někoho to platí...
NA PODVĚDOMÍ VELMI
nějaký význam určitě má. ale spíše to záleží, jak reklamu chápou lidé
nepřehlédnutelná
Obrovská, pretože väčšina zákazníkov je ľahko ovplyvniteľných sugesciou
ovlivňuje názory lidí, představuje produkt, dostává se do povědomí lidí, dává vůbec vědět o produktu
Ovlivňuje, co je cool
ovlivňuje, velká síla
prostě je velká
Působí jen na omezené lidi
Reklama dokáže manipulovat slabší jedince bez vytvořeného názoru.
U reklamy docela velká, protože ovlivňuje predevším naše podvědomí. Marketing je důležitý pro každou větší a hlavně úspěšnou firmu
v dnesnej dobe je to ta najsilnejsia vec.ziskat pozornost od potencionalnych zakaznikov
v marketingu je velká síla. Dobře provedený marketing dokáže prodat zdánlivě "neprodatelný" produkt
velká
velká
Velka
velká
Velká (páč to do vás furt hustěj).
velká, ovlivňuje chování zákazníka
Velká, protože lidi jsou ovce.
Velká. Dokáže zaujmout velké množství spotřebitelů a vštěpovat jim do mysli publikované informace.
Velká. Reklama může nejen informovat, ale i vzbudit v podvědomí potencionálního zákazníka zájem i akci. Je spousta nástrojů, jež dopomáhají k této skutečnosti. V určitém smyslu se i v dnešní době setkáváme s agresivní reklamou..
Velmi silná ve smyslu působení na spotřebitele, mnoho forem reklamy jako jeden z nástrojů komunikačního mixu může hodně ovlivňovat spotřební chování
Velmi silná, dobrým marketingem prodáte i průměrný produkt jako ten "nej". Ovlivnění určitého segmentu trhu - dobře funguje reklama na mladé lidi, děti...
Výrobek se dostane do povědomí lidí; když vidí výrobek v obchodě, vzpomenou si na reklamu a je pravděpodobné, že si jej koupí, pokud je reklama zaujala
záleží na produktu
záleží na typu člověka, někdo je ovlivnitelný a někdo ne
19. Myslíte, že jde v marketingu jen o samotný produkt?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 55 % | 55 % |
Ne, jde vlastně o celkové působení na zákazníka. | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
nie | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
víceméně ano | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
N | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
nie ... | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ne, jde také o značce. | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ne, jde jen o zisk | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
netuším, marketing nemusím | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
většinou ano | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ostatní odpovědi | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
20. Kdo je, podle Vás, největším rivalem Coca-Coly?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pepsi | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
Pepsi cola | 3 | 7,5 % | 7,5 % |
Kofola | 2 | 5 % | 5 % |
Na českém trhu asi Kofola. | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
To nevím | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
pepsi-cola | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
déšť | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
kedysi to bola pepsi ...teraz nema podla mna konkurenciu | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
nevím | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
voda | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ostatní odpovědi | 13 | 32,5 % | 32,5 % |
21. Líbí se Vám reklamy na Coca-Colu a její slogany? Jaké?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ani moc ne, nesleduji tento typ výrobků, piji obyčejnou perlivou vodu
Ano
ano
Ano líbí
Ano, jsou nápadité. Nejznámější jsou asi ty vánoční.
ano, líbí se mi
Ano, mám ráda vánoční reklamy od Coca-Coly. Většinou jsou dobře udělané s chytlavou melodii.
ano, slogan si nevybavím
ano, vánoční
Ano, vánoční.
cola cola - prdel hola
I'm loving it.
jaké reklamy?
Jsou "roztomilé", zejména pak Vánoční (kde je poukázáno na Coca Colu jako na tradici). Musím uznat, že reklamy Coca-Coly jsou efektivní. Ovšem já k tomuto produktu mám negativní postoj, tudíž jejich reklamu vnímám jen jako prvek pro mé studium..
Lhostejno
líbí, ale žádnou si nevybavuji
Ne
ne
ne
Ne
Ne
ne nelíbí
ne nelíbí se mi
ne, jsou podlézavé a postavené na zneužívání hodnot a tradic (např. spojení Vánoc či rodinné pohody s colou)
ne, téměř je nevnímám, protože kolové nápoje nepiji ( ani když je v Brně rozdávají zdarma - pravidelně plechovky cca 0,2 l - ve dnech kdy je hodně horko !!! )
Nejvíce se mi líbí reklamy o Vánocích
NĚKTERÉ
Nelíbí se mi, že Coca - cola v reklamě "hraje na city", neboť prezentované hodnoty nemají naprosto nic společného s tímto produktem (škodlivým lidskému zdraví).
neuvědomuji si
neuvědomuji si je
Nevím, reklamy téměř nesleduji, hlášky si nepamatuji. :-D
neznám
Nie
obecně ano
Vancni reklama
vánoční kamion
vánoční reklama s kamionem bývala pěkná
většinou líbí,jsou o něco originálnější než ostatní reklamy
vybavuji si hlavně reklamu, která běží v zimě - s kamionem
vzdy som ich mala medzi najoblubenejsimi ..
22. V jakém období si Coca-Colu nejčastěji koupíte (a proč)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
pravidelne, chutná mi
asi v létě
Asi v létě
Během nákupu. Mám na ni chuť.
celoročně
Celoročně. V zimě - tradice, v létě - osvěžení.
coca-colu a jiné kolové nápoje nikdy nekupuji
jen když sedím v restauraci
Když je mi špatně, protože vím, že zabírá na žaludek. :D :D :D
když je ve slevě :-D
Když mám žaludeční potíže nebo kocovinu, jinak ji nevyhledávám
když není nic jiného
Kupuji ji jen pro známé-k míchání alkoholických drinků. Sama si ji pro sebe nikdy nekoupím.
Kupuji pravidelně, ale vždy jen v akci
léto
léto - osvěží, po párty - uklidňuje žáludek
léto, osvěžení
na Vánoce, ani nevím proč - že by vliv reklamy? :)
Ne
Nedá se říct, koupím si ji když mám na ni chuť.
nedokážu říct. prostě mám chuť, tak si ji koupím
Nejde o období, ale o důvod - na zapití pečeného/ smaženého doma/ v restauraci, tj. pitá vychlazená CC. Na výlet atd. jednu konkurenční značku, protože se jejich chutě vyvíjejí odlišně v závislosti na teplotě
nekupujem si ju ... velmi vynimocne a ak ano tak len v kombinacii v alkoholickom drinku
nekupuju ji, maximálně, když potřebuju neusnout za volantem a na benzince nemají kafe
Nemám vyhraněné období nákupu. Nakupuji většinou při příležitosti očekávané návštěvy, jinak ne.
nezáleží
nikdy
nikdy
nikdy
nikdy, protože žádné kolové nápoje nepiji
okolo Vánoc, Silvestra,narozenin-jako přílohu k alkoholickým nápojům,popř. v baru/na diskotéce ze stejného důvodu
Temer ji nekupuji
Tento výrobek vůbec nekupuji. Ani ve vánočním období, kdy jsou reklamy společnosti nejagresivnější.
V létě ke zchlazení, či na oslavy (Silvestr, Vánoce, narozeniny...) nebo balení 0,5l, když nemám zrovna u sebe pití
V lete, dobre chutí vychladená a dodá mnoho energie
V období smutku
Vánoce
VÁNOCE OSLAVY
výjimečně, když potřebuji kofein a rychlý cukr, protože jsem vyčerpaná, a když není čas na nic lepšího (kvalitní káva, čaj), v případě hodně podrážděného žaludku jako prevenci ketózy
zima
23. Vyhledávali jste lahev s Vaším jménem na etiketě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 35 | 87,5 % | 87,5 % |
ano | 5 | 12,5 % | 12,5 % |
24. Jaký z těchto tří výrobků si nejčastěji koupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
"klasika" s červenou etiketou | 32 | 80 % | 80 % |
Zero | 6 | 15 % | 15 % |
Light | 2 | 5 % | 5 % |
25. Víte, jaké další nápoje vyrábí společnost Coca-Cola? Jmenujte, prosím:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ano. Moc dlouhé
Bonaqua, Fanta, ledová káva.
Cappi
Coca-Cola Vanilla, Cherry,... ale myslím, že pod Coca-Colu spadá i Sprite atd.
Další sladké limonady
fanta
Fanta a Sprite
fanta sprite bonaqua
fanta sprite kinley lift cappy a asi aj nestea
Fanta, River Tonic, Sprite,
Fanta, Sprite
Fanta, Sprite
Fanta, Sprite
Fanta, Sprite
Fanta, Sprite, Bonaqua, Romerquelle, Burn, Cappy, různé mutace Coca Coly + distribuuje energy drink Monster
fanta, sprite, lift
Fanta, Sprite, Lift
fanta, sprite,...
Fanta,Sprite
kefír kyška
kromě různých druhů Coca Coly (light, zero,..) nevím
Lift, Fanta, Dr. Pepper
Mirinda
myslím že Fantu, Sprite, 7Up, ale nejsem si jistý
ne
ne
Ne.
něco "pomerančového" a něco "citronového"
nevím
nevím
nevím
nevím
nr
Schweppes, Lift, Evian, Illy, Sprite
Sprite
Sprite, Fanta
SPRITE, PEPSY, FANTA
vanilla
vodu Bonaqua, Monster energet.nápoj, Sprite, Fantu
Že by Fanta? Netuším.. :-)
26. Slyšeli jste někdy o "New Coke"?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 36 | 90 % | 90 % |
ano | 4 | 10 % | 10 % |
27. Co se podle Vás Coca-Cole nepovedlo z hlediska propagace, kvality, ...?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
???
bylo to hnusné
Cena
Je moc vlezlá, až odpuzuje
Je v nej príliš veľa cukru
Již jsem odpověděla.
Nelíbí se mi prezentace nápoje jako naprosto neškodného, s normálním obsahem cukru
nešťastné spojení Coca-Cola - kofein - děti
netuším, to je jejich problém
neviem o nicom
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevím, mám pocit, že funguje spíše pořád dobře. Je o ní slyšet neustále.
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá...
Odstupňování cen podle velikosti balení.
Právě New Coke. Šíření informací o škodlivosti.
Samotné výrobky jsou z hlediska zdravotní prospěšnosti velmi diskutabilní.
složení
složení
složení produktu
Udělat dobrou reklamu na hnusný pití je oříšek...
vlezná reklama každoročně před Vánocemi
vše se povedlo
všechna ta videa ohledně Coca-Coly a Mentos, složení Coca-Coly Zero, Light-zavádějící informace-lidé si myslí, že když si koupí Zero, budou štíhlejší a hlavně zdravější! Přitom jsou všechny obdobné produkty narvané umělými sladidly-Rizika těchto náhražek již ale lidem nesdělí... Ale rez či zašlou minci rozzáří jako nic jiného :D
všechno se povedlo
vytváření dojmu, že je vlastně zdravá, popř. že obsahuje 0 cukru
Za mě asi pouze chuť u Zero či Light - určitě nechutná stejně jako originál :) ale nic jiného mě nenapadá
změnila se chuť
Změny chutě.
28. Myslíte, že lidé ke Coca-Cole cítí emocionální vazbu/vášeň?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 25 % | 25 % |
ne | 9 | 22,5 % | 22,5 % |
Ano, je to pro ně tradiční výrobek, na který se mohou "spolehnout". | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
nevím | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Možná | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
podla tych silnych reklam aj ano | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Ne, ale můžou být závislí na množství cukru, event. můžou colu vnímat jako nápoj patřící k určitému životnímu stylu. | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
někteří, obecně nikoliv | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Jak kteří | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
mladší možná ano | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ostatní odpovědi | 13 | 32,5 % | 32,5 % |
29. Ovlivňují Vás špatné zprávy týkající se Coca-Coly? (Např. "příčina obezity v Americe", "způsobuje pálení žáhy", "rozpouští zuby", ...)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 15 | 37,5 % | 37,5 % |
áno | 10 | 25 % | 25 % |
Ne. Všeho s mírou nikomu neuškodí. | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ani ne, tato zprávy už jsou ,,profláknuté", nepiji colu tak často, abych se toho bála, u lidí co ji pijí často by tyto zprávy mohly mít větší váhu | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Nepatrně | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
beru to jako kuriozity, aleaspoň mě to utvrzuje v přesvědčení, že tyhle nápoje nemusím | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Ani ne | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
rozhodně | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
Ano. | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ne, stejně ji pije jen výjimečně | 1 | 2,5 % | 2,5 % |
ostatní odpovědi | 7 | 17,5 % | 17,5 % |
30. Víte, že Coca-Cola přestala sladit bílým cukrem, ale místo toho používá fruktózovo-glukózový sirup vyráběný z kukuřice? Působí to na Vás jako "zdravější" varianta bílého cukru?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ano
Ano
Ano
ano
Ano působí, ale myslím, že množství cukru se nemění a obsah to příliš neovlivní
asi jo, ale furt je to cukr a furt je ho tam strašlivě moc
Cukr jako cukr.
jsme z toho paf
Moc ne, mám pocit, že všechny náhražky jsou většinou stejně špatně. Spíše preferuji - "všeho s mírou". :-)
Ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
NE
ne nepůsobí
Ne, "nezdravých" látek je tam tak jako tak až dost!
ne, ano
Ne, je to úplně stejná sračka pro zdrav, jen je levnější pro producenta, ale blbci to zbaští
ne, to tedy nepůsobí :DDD
Ne.
nevěděla jsem o tom, je možné, že by se mohlo jednat o ,,zdravější" náhradu,
Nevěděla jsem to. Na první pohled to působí zdravěji, ale pak jsem se dočetla, že tento způsob ještě více přispívá k obezitě?
nevím
nevím
Nevím o tom
nevím o tom
nevím, zdravěji to působí :D
nie neposobi
Nie neviem o tom a nemyslím si že je to extrémne zdravšie
no to ani náhodou, právě naopak
Slysela jsem to, ale nepremyslela jsem o tom
to slyším poprvé, asi je to o trošku zdravější je otázkou jestli je stejná kvalita, nejen těchto produktů, v celé EU i v USA
trochu ano
Tuto informaci jsem doposud nevěděla. Možná trochu, nepůsobí to tak "uměle" :)
31. Věříte, že Coca-Cola dokáže rozpustit minci?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 55 % | 55 % |
ano | 18 | 45 % | 45 % |
32. Vyhledaji jste někdy a využili služeb Vánočního kamionu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 80 % | 80 % |
ano | 8 | 20 % | 20 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.