Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budweiser Budvar
Budweiser Budvar
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | ABSOLUT-IN |
---|---|
Šetření: | 27. 11. 2009 - 01. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 132 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 20.3 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 71,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:10 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosíme o vyplnění pivního dotazníku Budweiser Budvar. Je to do školy na marketing.
Odpovědi respondentů
1. Pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 105 | 79,55 % | 79,55 % |
ne | 27 | 20,45 % | 20,45 % |
2. Při výběru piva dáváte přednost:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chuti | 81 | 77,14 % | 61,36 % |
značce | 40 | 38,1 % | 30,3 % |
ceně | 21 | 20 % | 15,91 % |
dostupnosti | 14 | 13,33 % | 10,61 % |
atraktivní etiketě | 2 | 1,9 % | 1,52 % |
jiné | 2 | 1,9 % | 1,52 % |
3. Pijete:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pivo 10° | 69 | 65,71 % | 52,27 % |
pivo 12° | 52 | 49,52 % | 39,39 % |
pivo 11° | 21 | 20 % | 15,91 % |
4. Upřednostňujete pivo:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
točené | 101 | 96,19 % | 76,52 % |
lahvové | 4 | 3,81 % | 3,03 % |
5. Vidíte velký rozdíl v kvalitě piva mezi jednotlivými typy balení?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 66 | 62,86 % | 50 % |
ne | 25 | 23,81 % | 18,94 % |
nevím | 14 | 13,33 % | 10,61 % |
6. Závisí konzumace piva na Vašich příjmech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 81 | 77,14 % | 61,36 % |
ano | 24 | 22,86 % | 18,18 % |
7. Dáváte kvůli současné krizi přednost lahvovému pivu před točeným?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 99 | 94,29 % | 75 % |
nevím | 5 | 4,76 % | 3,79 % |
ano | 1 | 0,95 % | 0,76 % |
8. Kterou značku piva preferujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gambrinus | 31 | 29,52 % | 23,48 % |
Plzeň | 12 | 11,43 % | 9,09 % |
Pilsner Urquell | 11 | 10,48 % | 8,33 % |
Kozel | 8 | 7,62 % | 6,06 % |
Staropramen | 7 | 6,67 % | 5,3 % |
budvar | 3 | 2,86 % | 2,27 % |
pilsner | 2 | 1,9 % | 1,52 % |
velkopopovický kozel | 2 | 1,9 % | 1,52 % |
Bernard | 2 | 1,9 % | 1,52 % |
Pardál | 1 | 0,95 % | 0,76 % |
ostatní odpovědi | 26 | 24,76 % | 19,7 % |
9. Jaké znáte druhy piva Budějovického Budvaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Světlý ležák | 86 | 81,9 % | 65,15 % |
Světlé výčepní | 67 | 63,81 % | 50,76 % |
Pardál | 66 | 62,86 % | 50 % |
Nealkoholické | 40 | 38,1 % | 30,3 % |
Tmavý ležák | 31 | 29,52 % | 23,48 % |
Pardál Echt | 25 | 23,81 % | 18,94 % |
Carlsberg | 20 | 19,05 % | 15,15 % |
Bud Super Strong | 16 | 15,24 % | 12,12 % |
Kroužkovaný ležák | 8 | 7,62 % | 6,06 % |
10. Pili jste někdy Budweiser Budvar?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 11, ne → otázka č. 13, nevím → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 86 | 81,9 % | 65,15 % |
nevím | 10 | 9,52 % | 7,58 % |
ne | 9 | 8,57 % | 6,82 % |
11. Jaké pivo značky Budweiser Budvar je Vaše nejoblíbenější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Světlý ležák | 34 | 39,53 % | 25,76 % |
Světlé výčepní | 24 | 27,91 % | 18,18 % |
Pardál | 9 | 10,47 % | 6,82 % |
Tmavý ležák | 5 | 5,81 % | 3,79 % |
Bud Super Strong | 5 | 5,81 % | 3,79 % |
Kroužkovaný ležák | 4 | 4,65 % | 3,03 % |
Nealkoholické | 3 | 3,49 % | 2,27 % |
Carlsberg | 1 | 1,16 % | 0,76 % |
Pardál Echt | 1 | 1,16 % | 0,76 % |
12. Myslíte si, že cena Budějovického Budvaru odpovídá jeho kvalitě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 63,95 % | 41,67 % |
nevím | 22 | 25,58 % | 16,67 % |
ne | 9 | 10,47 % | 6,82 % |
13. Zdá se Vám cena 40 Kč za světlý točený ležák (0,5l) Budějovického Budvaru:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysoká, nejsem ochoten koupit | 61 | 58,1 % | 46,21 % |
vysoká, jsem ochoten koupit | 35 | 33,33 % | 26,52 % |
střední | 9 | 8,57 % | 6,82 % |
14. S jakou reklamou na Budějovický Budvar jste se setkali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
TV reklama | 99 | 75 % | 75 % |
billboardy | 61 | 46,21 % | 46,21 % |
reklamní předměty | 33 | 25 % | 25 % |
nevzpomínám si | 18 | 13,64 % | 13,64 % |
rozhlas | 4 | 3,03 % | 3,03 % |
15. Zaznamenali jste v poslední době v TV reklamu na Budějovický Budvar či Pardál?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 91 | 68,94 % | 68,94 % |
ne | 41 | 31,06 % | 31,06 % |
16. Líbila se Vám tato reklama?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 69 | 75,82 % | 52,27 % |
ne | 22 | 24,18 % | 16,67 % |
17. Myslíte, že má reklama vliv při koupi piva?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 77 | 58,33 % | 58,33 % |
ne | 55 | 41,67 % | 41,67 % |
18. Znáte slogan: Budweiser Budvar - to nejvzácnější co máme?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 71 | 53,79 % | 53,79 % |
ano | 61 | 46,21 % | 46,21 % |
19. Budějovický Budvar je hlavním partnerem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 79 | 59,85 % | 59,85 % |
české hokejové reprezentace | 39 | 29,55 % | 29,55 % |
české fotbalové ligy | 9 | 6,82 % | 6,82 % |
atletického klubu České Budějovice | 5 | 3,79 % | 3,79 % |
20. Je pro Vás točené pivo Budweiser Budvar dostupné v místě Vašeho bydliště?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 43,94 % | 43,94 % |
nevím | 44 | 33,33 % | 33,33 % |
ne | 30 | 22,73 % | 22,73 % |
21. Znáte nějakou vlastní restauraci Budějovického Budvaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 22, ne → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 103 | 78,03 % | 78,03 % |
ano | 29 | 21,97 % | 21,97 % |
22. Navštívili jste nějakou z vlastních restaurací Budějovického Budvaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 23, ne → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 58,62 % | 12,88 % |
ne | 12 | 41,38 % | 9,09 % |
23. Byla to:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pivnice Budvarka | 11 | 64,71 % | 8,33 % |
Masné krámy | 6 | 35,29 % | 4,55 % |
pivnice Budvar | 4 | 23,53 % | 3,03 % |
resta | 2 | 11,76 % | 1,52 % |
24. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 81 | 61,36 % | 61,36 % |
muž | 51 | 38,64 % | 38,64 % |
25. Do které věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 let | 114 | 86,36 % | 86,36 % |
15 - 20 let | 10 | 7,58 % | 7,58 % |
31 - 40 let | 3 | 2,27 % | 2,27 % |
41- 50 let | 3 | 2,27 % | 2,27 % |
51 - 60 let | 1 | 0,76 % | 0,76 % |
61 a více let | 1 | 0,76 % | 0,76 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (50,2 %)
- facebook.com (42,5 %)
- vyplnto.cz (4,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.