Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budweiser Budvar

Budweiser Budvar

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:ABSOLUT-IN
Šetření:27. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:132
Počet otázek (max/průměr):25 / 20.3
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme o vyplnění pivního dotazníku Budweiser Budvar. Je to do školy na marketing.

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10579,55 %79,55 %  
ne2720,45 %20,45 %  

Graf

2. Při výběru piva dáváte přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuti8177,14 %61,36 %  
značce4038,1 %30,3 %  
ceně2120 %15,91 %  
dostupnosti1413,33 %10,61 %  
atraktivní etiketě21,9 %1,52 %  
jiné21,9 %1,52 %  

Graf

3. Pijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pivo 10°6965,71 %52,27 %  
pivo 12°5249,52 %39,39 %  
pivo 11°2120 %15,91 %  

Graf

4. Upřednostňujete pivo:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točené10196,19 %76,52 %  
lahvové43,81 %3,03 %  

Graf

5. Vidíte velký rozdíl v kvalitě piva mezi jednotlivými typy balení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6662,86 %50 %  
ne2523,81 %18,94 %  
nevím1413,33 %10,61 %  

Graf

6. Závisí konzumace piva na Vašich příjmech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8177,14 %61,36 %  
ano2422,86 %18,18 %  

Graf

7. Dáváte kvůli současné krizi přednost lahvovému pivu před točeným?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9994,29 %75 %  
nevím54,76 %3,79 %  
ano10,95 %0,76 %  

Graf

8. Kterou značku piva preferujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus3129,52 %23,48 %  
Plzeň1211,43 %9,09 %  
Pilsner Urquell1110,48 %8,33 %  
Kozel87,62 %6,06 %  
Staropramen76,67 %5,3 %  
budvar32,86 %2,27 %  
pilsner21,9 %1,52 %  
velkopopovický kozel21,9 %1,52 %  
Bernard21,9 %1,52 %  
Pardál10,95 %0,76 %  
ostatní odpovědi Plzeňský Prazdroj, Stella Artois
STELLA ARTOIS
Plzen, Velkopopovický Kozel, Pardál
plzen 12
Žatec
pilsner urquell, stella artois
Beck´s , Pilsner Urquell
Budvar, Guinness
Plzeň, Gambáč, Budvar, Kozlík, Bažant
Gambrinus, Kozel
Heineken
Krušovice
Staropramen, Pilsner Urquel
Kozel Medium
Pilsner Urquel
|Budvar
Staropramen Granát
Staropramen, Svijany
Kozel černý
Plzeňský Prazdrov
Plzeň, Budvar, Kozel (černý 11)
Heineken, Plzeň
Svijany
Krakonoš
Pilsner urquelle
Vendelín
2624,76 %19,7 % 

Graf

9. Jaké znáte druhy piva Budějovického Budvaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlý ležák8681,9 %65,15 %  
Světlé výčepní6763,81 %50,76 %  
Pardál6662,86 %50 %  
Nealkoholické4038,1 %30,3 %  
Tmavý ležák3129,52 %23,48 %  
Pardál Echt2523,81 %18,94 %  
Carlsberg2019,05 %15,15 %  
Bud Super Strong1615,24 %12,12 %  
Kroužkovaný ležák87,62 %6,06 %  

Graf

10. Pili jste někdy Budweiser Budvar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 13, nevímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8681,9 %65,15 %  
nevím109,52 %7,58 %  
ne98,57 %6,82 %  

Graf

11. Jaké pivo značky Budweiser Budvar je Vaše nejoblíbenější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlý ležák3439,53 %25,76 %  
Světlé výčepní2427,91 %18,18 %  
Pardál910,47 %6,82 %  
Tmavý ležák55,81 %3,79 %  
Bud Super Strong55,81 %3,79 %  
Kroužkovaný ležák44,65 %3,03 %  
Nealkoholické33,49 %2,27 %  
Carlsberg11,16 %0,76 %  
Pardál Echt11,16 %0,76 %  

Graf

12. Myslíte si, že cena Budějovického Budvaru odpovídá jeho kvalitě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5563,95 %41,67 %  
nevím2225,58 %16,67 %  
ne910,47 %6,82 %  

Graf

13. Zdá se Vám cena 40 Kč za světlý točený ležák (0,5l) Budějovického Budvaru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká, nejsem ochoten koupit6158,1 %46,21 %  
vysoká, jsem ochoten koupit3533,33 %26,52 %  
střední98,57 %6,82 %  

Graf

14. S jakou reklamou na Budějovický Budvar jste se setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV reklama9975 %75 %  
billboardy6146,21 %46,21 %  
reklamní předměty3325 %25 %  
nevzpomínám si1813,64 %13,64 %  
rozhlas43,03 %3,03 %  

Graf

15. Zaznamenali jste v poslední době v TV reklamu na Budějovický Budvar či Pardál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9168,94 %68,94 %  
ne4131,06 %31,06 %  

Graf

16. Líbila se Vám tato reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6975,82 %52,27 %  
ne2224,18 %16,67 %  

Graf

17. Myslíte, že má reklama vliv při koupi piva?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7758,33 %58,33 %  
ne5541,67 %41,67 %  

Graf

18. Znáte slogan: Budweiser Budvar - to nejvzácnější co máme?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7153,79 %53,79 %  
ano6146,21 %46,21 %  

Graf

19. Budějovický Budvar je hlavním partnerem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím7959,85 %59,85 %  
české hokejové reprezentace3929,55 %29,55 %  
české fotbalové ligy96,82 %6,82 %  
atletického klubu České Budějovice53,79 %3,79 %  

Graf

20. Je pro Vás točené pivo Budweiser Budvar dostupné v místě Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5843,94 %43,94 %  
nevím4433,33 %33,33 %  
ne3022,73 %22,73 %  

Graf

21. Znáte nějakou vlastní restauraci Budějovického Budvaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10378,03 %78,03 %  
ano2921,97 %21,97 %  

Graf

22. Navštívili jste nějakou z vlastních restaurací Budějovického Budvaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1758,62 %12,88 %  
ne1241,38 %9,09 %  

Graf

23. Byla to:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pivnice Budvarka1164,71 %8,33 %  
Masné krámy635,29 %4,55 %  
pivnice Budvar423,53 %3,03 %  
resta211,76 %1,52 %  

Graf

24. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8161,36 %61,36 %  
muž5138,64 %38,64 %  

Graf

25. Do které věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let11486,36 %86,36 %  
15 - 20 let107,58 %7,58 %  
31 - 40 let32,27 %2,27 %  
41- 50 let32,27 %2,27 %  
51 - 60 let10,76 %0,76 %  
61 a více let10,76 %0,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Při výběru piva dáváte přednost:

  • odpověď chuti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo 11° na otázku 3. Pijete:

3. Pijete:

  • odpověď pivo 10°:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gambrinus na otázku 8. Kterou značku piva preferujete?
  • odpověď pivo 12°:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeň na otázku 8. Kterou značku piva preferujete?

9. Jaké znáte druhy piva Budějovického Budvaru?

  • odpověď Pardál:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardál Echt na otázku 9. Jaké znáte druhy piva Budějovického Budvaru?

10. Pili jste někdy Budweiser Budvar?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bud Super Strong na otázku 9. Jaké znáte druhy piva Budějovického Budvaru?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světlé výčepní na otázku 11. Jaké pivo značky Budweiser Budvar je Vaše nejoblíbenější?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světlý ležák na otázku 11. Jaké pivo značky Budweiser Budvar je Vaše nejoblíbenější?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Myslíte si, že cena Budějovického Budvaru odpovídá jeho kvalitě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 12. Myslíte si, že cena Budějovického Budvaru odpovídá jeho kvalitě?

21. Znáte nějakou vlastní restauraci Budějovického Budvaru?

  • odpověď ano:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Navštívili jste nějakou z vlastních restaurací Budějovického Budvaru?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Navštívili jste nějakou z vlastních restaurací Budějovického Budvaru?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivnice Budvarka na otázku 23. Byla to:

22. Navštívili jste nějakou z vlastních restaurací Budějovického Budvaru?

  • odpověď ano:
    • 7.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivnice Budvarka na otázku 23. Byla to:

24. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Pijete pivo?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Při výběru piva dáváte přednost:

3. Pijete:

4. Upřednostňujete pivo:

5. Vidíte velký rozdíl v kvalitě piva mezi jednotlivými typy balení?

6. Závisí konzumace piva na Vašich příjmech?

7. Dáváte kvůli současné krizi přednost lahvovému pivu před točeným?

8. Kterou značku piva preferujete?

9. Jaké znáte druhy piva Budějovického Budvaru?

10. Pili jste někdy Budweiser Budvar?

11. Jaké pivo značky Budweiser Budvar je Vaše nejoblíbenější?

12. Myslíte si, že cena Budějovického Budvaru odpovídá jeho kvalitě?

13. Zdá se Vám cena 40 Kč za světlý točený ležák (0,5l) Budějovického Budvaru:

14. S jakou reklamou na Budějovický Budvar jste se setkali?

15. Zaznamenali jste v poslední době v TV reklamu na Budějovický Budvar či Pardál?

16. Líbila se Vám tato reklama?

17. Myslíte, že má reklama vliv při koupi piva?

18. Znáte slogan: Budweiser Budvar - to nejvzácnější co máme?

19. Budějovický Budvar je hlavním partnerem:

20. Je pro Vás točené pivo Budweiser Budvar dostupné v místě Vašeho bydliště?

21. Znáte nějakou vlastní restauraci Budějovického Budvaru?

22. Navštívili jste nějakou z vlastních restaurací Budějovického Budvaru?

23. Byla to:

24. Jaké je Vaše pohlaví?

25. Do které věkové kategorie spadáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Při výběru piva dáváte přednost:

3. Pijete:

4. Upřednostňujete pivo:

5. Vidíte velký rozdíl v kvalitě piva mezi jednotlivými typy balení?

6. Závisí konzumace piva na Vašich příjmech?

7. Dáváte kvůli současné krizi přednost lahvovému pivu před točeným?

8. Kterou značku piva preferujete?

9. Jaké znáte druhy piva Budějovického Budvaru?

10. Pili jste někdy Budweiser Budvar?

11. Jaké pivo značky Budweiser Budvar je Vaše nejoblíbenější?

12. Myslíte si, že cena Budějovického Budvaru odpovídá jeho kvalitě?

13. Zdá se Vám cena 40 Kč za světlý točený ležák (0,5l) Budějovického Budvaru:

14. S jakou reklamou na Budějovický Budvar jste se setkali?

15. Zaznamenali jste v poslední době v TV reklamu na Budějovický Budvar či Pardál?

16. Líbila se Vám tato reklama?

17. Myslíte, že má reklama vliv při koupi piva?

18. Znáte slogan: Budweiser Budvar - to nejvzácnější co máme?

19. Budějovický Budvar je hlavním partnerem:

20. Je pro Vás točené pivo Budweiser Budvar dostupné v místě Vašeho bydliště?

21. Znáte nějakou vlastní restauraci Budějovického Budvaru?

22. Navštívili jste nějakou z vlastních restaurací Budějovického Budvaru?

23. Byla to:

24. Jaké je Vaše pohlaví?

25. Do které věkové kategorie spadáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, A.Budweiser Budvar (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://budweiser-budvar.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.